loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 471 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (6)

 

آنخل دی ماریا پس از 4 سال حضور در رئال مادرید، تابستان امسال با مبلغ 75 میلیون یورو راهی منچستر یونایتد شد.
وینگر آرژانتینی در حال حاضر اذعان می کند که کریستیانو رونالدو به او برای اتخاذ این تصمیم بزرگ بسیار کمک کرده است.

دی ماریا در گفت و گو با وبسایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد می گوید: " قبل از این که من بدانم می خواهم به منچستر یونایتد بیایم، رونالدو به من گفته بود که این یک باشگاه بزرگ است. من بسیار خوشحالم که در اینجا حضور دارم و این برایم بسیار خوب است. در آن زمان من اطمینان نداشتم که به منچستر یونایتد بیایم یا نه و از جزئیات نیز با خبر نبودم، اما آن چه که کریس به من گفت، تا حد بسیاری به من در مورد اتخاذ این تصمیم کمک کرد."

رونالدو سابقه پوشیدن پیراهن شماره 7 منچستر یونایتد را دارد، پیراهنی که هم اکنون بر تن آنخل دی ماریا است.

بازیکن 26 سال در این مورد گفت: " این یک انگیزه بزرگ است. هنگامی که شما پیراهنی را بر تن می کنید که سال ها قبل بر تن بزرگانی هم چون بکهام و رونالدو بوده، باعث خوشنودی می شود. این یک واقعیت است که من این باشگاه را انتخاب کرده ام و پوشیدن این پیراهن به من اعتماد به نفس زیادی می دهد، به همین دلیل من بسیار خوشحال هستم"

 

منبع:ورزش 11

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/07/18 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

درووود بر آقا حمید
کار خوبی کردهشکلک
پرز مثل...از رونالدو کار می کشه بعد یه تیم دیگه می فرستتش
پاسخ : سلام نسرین خانم...
به نظر منم فقط تو دو حالت امکان فروش رونالدو هست:
یکی اینکه یا مثه دیماریا،باشگاه با رونالدو بیُفته رو سر ناسازگاری(که بعید به نظر میرسه)
و یا اینکه رونالدو رو به افت بره...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/07/18 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

انشاا...خودتم برگردي چي بشه يونايتدشکلک
پاسخ :
ازینی که هست وحشتناکتر میشیم...شکلک

این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/07/18 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

بهترین انتخاب برای دیماریا یونایتد بود
مرسی داش حمید
پاسخ : با توجه به شرایط:برا هر دو طرف خوب شد...هم یونایتد و هم خود دیماریا...
خواهش میکنم امیرجان...

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/07/18 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

فکر کنم کمترین کاری که میتونست بکنه همین بودشکلک
پاسخ : البته این یه امر طبیعیه...
هر بازیکنی که بخواد به یه باشگاهی بره،از هم تیمیش و بازیکن سابق اون تیم،یه سری حرف شنویهایی داره...

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/07/18 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

مگه رونالدو خوبى داره شکلک
جاى اينجور بازيکنى تو تيم نيست
پاسخ : بستگی داره...از لحاظ بازی یا محبوبیت...
از لحاظ بازی که به تواناییهاش شکی نیست...
اما از لحاظ محبوبیت،هم متنفر داره،هم طرفدارشو...
و بعضیام که حس خاصی بهش ندارن...شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/07/18 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

مرسی حمید جان شکلک ایشالا خودشم توبه کنه برگرده شکلک
پاسخ : خواهش میکنم معین جان...شکلک
اون پرزی که ما دیدیم،تا آخرین لحظه از انرژی و خوبیهای رونالدو استفاده میکنه...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 758
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 758
  • بازدید ماه : 42,233
  • بازدید سال : 213,427
  • بازدید کلی : 3,838,592
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30