loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 644 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (8)

امروز یونایتد و اسپورتسمول و نشست خبری

 

فن خال تأیید کرد که لوک شاو و دیلی بلیند نیز تقابل با لیورپول را غایب خواهند بود: "ما فقط چهار مصدوم داریم لذا شرایط از همیشه بهتر است. مصدومین ما عبارتند از لوک شاو، کریس اسمالینگ، آنخل دی ماریا و دیلی بلیند."

 

از فن خال سؤال شد که آیا بازیکنانش از اهمیت پیروزی برابر لیورپول از حیث نظر رقابت بین دو تیم آگاهند، و وی در پاسخ به این سؤال می گوید که بهترین دستیار را برای مخابرۀ این پیام به تیمش در اختیار دارد! "من دستیاری به نام رایان گیگز دارم، و او آنالیزی ار لیورپول را مهیا کرده است و این کار را هم به شیوه ای خارق العاده تهیه کرده است، لذا من بسیار راضی هستم."

 

از فان خال سؤال شد که آیا امکان مشارکت فالکائو نیز در بازی یکشنبه هست و وی گفت: "بله. او هم می تواند برگردد."

 

فن خال در مورد انتقادات صورت گرفته از جانب کاپیتان سابق منچستر یونایتد، گری نویل نیز به خبرنگاران پاسخ می دهد: "من تلویزیون انگلیس رو نگاه نمی کنم لذا این اصطلاحات و حرف و حدیثها را از جانب شما می شنوم و مطلع می شوم. من دوست ندارم کسی که خارج از جامعۀ منچستر یونایتد است اجازه داشته باشد بگوید که ما عملکردمان چطور است. زیرا حرفهایش بر مبنای حقایق نخواهد بود. من حرفهایی را آنالیز خواهم کرد که بر مبنای حقایق باشد."

 

از فن خال در مورد بازیهای یونایتد در برهۀ جشن سال نو سؤال شد و وی خیلی ساده پاسخ داد: "خیلی برنامۀ راحتی نیست."

 

توئیتر باشگاه: فن خال اشاره کرد که بازیکنانش شایستۀ تمجید برای کسب 5 پیروزی پیاپی را دارند زیرا لیگ برتر "خیلی راحت نیست".


 

 

مصاحبۀ فن خال با MUTV پیش از نشست خبری:

 

فن خال با ارائۀ اخبار خوش در مورد فیل جونز و رافائل تأیید کرد که هر دوی این مدافعین در شرف پیوستن به تیم اصلی هستند.

 

"همانجور که هفتۀ گذشته هم گفته ام در انتهای این تونل تاریک نور امید پدیدار شده است و مطمئنم که تا انتهای دسامبر امکان این هست که ما تنها 3 یا 4 مصدوم داشته باشیم."

 

از رییس در مورد اسمالینگ سؤال شد و رییس پاسخ داد: "مصدومیت خیلی سنگینی نیست. او خیلی هوشمندانه عمل کرد که فورا از بازی بیرون آمد. فکر می کنم که دو هفته دور از میادین باشد." فن خال در مورد دی ماریا می گوید: "من دکتر نیستم لذا نمی توانم پاسخ بدهم ولی می دانم که برای بازی برابر لیورپول آماده نیست."


 

مصاحبۀ فن خال با MUTV

 

(فن خال تنها به پیروزی برابر لیورپول می اندیشد نه جایگاههای اول و دوم...) "جایگاه سیتی و یا جایگاه چلسی رؤیای من خواهد بود. ولی اکنون باید بازی به بازی پیش برویم و این مهمترین مسئله است. باید لیورپول را شکست دهیم که خیلی اهمیتش از فکر کردن در مورد سیتی یا چلسی بیشتر است."

 

(در مورد آگاهی از رقابت بین لیورپول و یونایتد...) "البته که من از اهمیت این رقابت آگاهم. حتی در تور پیش فصل ما در ایالات متحده کادر فنی من در این مورد به من می گفتند. ما آشپزی داریم به نام مایک و وقتهایی که من اطلاعاتی در مورد یونایتد و تیمهای رقیب ندارم او آن را گوشزد می کند! او یک هوادار شدید یونایتد است و من فورا از زبان او می شنوم!"

 

(آیا فرم ضعیف اخیر لیورپول باعث حیرت فن خال شده است؟) "دیگر در انگلیس چه چیزی باعث شگفت زده شدنتان می شود؟ در انگلیس احتمال رخ دادن هر چیزی هست. هر بازی در لیگ برتر یک بازی دشوار است. من هنوز هم معتقدم که لیورپول می تواند برای حضور در جمع 4 تیم بجنگد و من هنوز به تیمشان باور دارم زیرا بازیکنانی خارق العاده دارند و البته مصدومین زیادی هم دارند که کنار آمدن با آن ساده نخواهد بود."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/21 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

هدر سایت خیلی شیکه ،ایول شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/09/21 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

تعداد مصدوما خیلی کمتر شد ولی انصافا هر 4 تاشون خیلی مهم و تاثیرگذارن...
بودن گیگزی هم تو کادر فنی نعمتیه برا تیمشکلک
فقط امیدوارم قبل اینکه مربی تیم بشه یه سال رو به عنوان مربی یه تیم لیگ برتری تجربه کنهشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/09/21 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

سلام...
اینکه تعداد مصدومین کاهش پیدا کردن،خوشحال کننده ست...
ای کاش حداقل دیماریا میرسید به این بازی...حالا بازم به قدری انگیزه داریم و به قدری اوضاع لیور خراب هست که بشه بدون دیماریا هم ببریم...
اگر یک جمله میتونست خوشحالم کنه همین بود: (فن خال تنها به پیروزی برابر لیورپول می اندیشد نه جایگاههای اول و دوم...)
تنها یک تیمه که وقتی مقابلش بازی میکنیم،نه جامی مهمه و نه رتبه جدولی...فقط برد مهمه...
باز خدارو شکر گیگز کنارش هست که از حساسیت بازیها آگاهش کنه...شکلک
مرسی داش شهاب...شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/09/21 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

من دکتر نیستم شکلک
بالوتلی میرسه ؟؟؟؟ کلا از یسری بازیکن خوب گل میخوریم ژکو آگوئرو استاریچ
بالوتلی هم یهو جو گیر نشه جلو ما بشه یان راش شکلک
هیچ وقت بازی با لیورپول برام حساس نبوده ولی گرفتن حال جرارد خیلی برام مهمه
امیدوارم پنالتی ندیم

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/09/21 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

اگه اون بازی با منچستر سیتی رو فاکتور بگیریم اسمالینگ داره از هر جهت به تکامل میرسه.

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/09/21 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

خدا رو شکر وضعیت تیم خوبه. لیورپول هم نه از لحاظ روحی وضعیت خوبی داره و نه تو فرم خوبیه. پس فرصت خوبیه بتونیم باخت پارسال رو جبران کنیم. لیورپول بازیکن بزرگ کم داره و از لحاظ دفاعی هم واقعا متزلزله پس می تونیم پر گل ببریم. لاورن، مورنو و مینیوله تا اونجایی که من بازی های لیورپول رو دیدم خیلی خوب سوتی میدن و وقتی جلوی بازیکنای باهوش ما قرار بگیرن (از جمله سه مهاجممون) می تونن بهمون کمک کنن. استوریج نیست بقیه مهاجماشون هم کبریت بی خطرن. امیدوارم این بازی رو هرچی زود تر ببریم و مصدوم ها هم هر چه زودتر برگردن تا تیم به بهترین وضعیتش برسه. بنظرم بازی قبلی با سوتهمپتون زیاد خوب نبودیم، در حالی که اشنایدرلین رو هم نداشتن. ممنون داداش شهاب.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/21 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

حالا اگر فلینی بازی کرد امیدوارم خوب بازی کنه،مجبورم وقتی که فلینی تو زمینه دوسش داشته باشم و از گلزنیاش خوشحال باشمشکلکشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/21 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

ممنونشکلک
بلایند-دیماریا-رافائل-اسمالینگ چهار بازیکنی که اگه اماده بودن شاید هر چهارتاشون تو ترکیب اصلی میبودن واقعا بازیکنای مهمی رو نداریم مخصوصا تو خط دفاعمون که رافا و اسمال امسال عملکردشون خیلی خوب بود تو همون محدود بازیایی که انجام دادن.
حالا که دیماریا برنمیگرده احتمالا با همون سیستم سه هافبکه که شامل فلینی و کریک و هررا و جلوشون ماتا و رونی و فن پرسی ،اما ای کاش فلینی این بازی نمیبود(بهتر بگم که مصدوم بود)اونوقت زوج کریک هررا و همچنین هافبکای تکنیکی ای مثله عدنان ماتا پشت سر رونی و فن پرسی میبودن یا اینکه ویلسون یا فالکایو به جای عدنان یا ماتا بازی میکردن،خلاصش اینکه ایده آلم اینه.....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 988
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 988
  • بازدید ماه : 42,463
  • بازدید سال : 213,657
  • بازدید کلی : 3,838,822
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30