loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
Xaniar بازدید : 460 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

فن خال:شکست مقابل بورنموث درس بزرگی برای ما بود

به گزار ش وب سایت رسمی منچستریونایتد، شکست دو بر یک روز گذشته برابر بورنموث در ورزشگاه ویتالی، پنجمین دیداری بود که شیاطین سرخ در پنج بازی اخیرشان نتوانستند از آن دست پر بیرون آیند. لویی فن خال پس از این بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

 

در مورد کل بازی:

من فکر می کنم هدف ما (برای قهرمانی در لیگ) مشخص است اما اکنون در وضعیت دشواری به سر می بریم. ما باید خود را احیا کنیم و این امر پس از دو شکست متوالی دشوار است؛ چرا که این اتفاق برای تیمی همچون منچستریونایتد نادر  است. می بینم بازیکنانم هر چه خواستم را انجام داده اند و این برای من اهمیت دارد. ما هنوز در کورس هستیم اما باید در دیدار های آینده پیروز شویم.

در مورد گل های بورنموث:

دو شروع مجدد و دو گل. به عنوان یک مربی، بازیکن و یا یک تیم نمی توانیم این امر را بپذیریم چرا که ما روی این حربه حریف، تمرکز کرده بودیم. بورنموث تیمی است که از کرنر و ضربات ایستگاهی بهره فراوانی را برده است اما ما دو بار از همین را گل خوردیم. این مشکل در بازی برابر ولسفبورگ هم برای ما دردسر ساز شد. بنابراین این درس بزرگی برای ما بود.

در مورد بازی های آینده:

البته که من نگران هستم چرا که این اوضاع برای تیمی در سطح منچستر، قابل پذیرش نیست. حال باید برای رویارویی با نورویچ آماده شویم و ما باید پیروز شویم چرا که در غیر این صورت کار بسیار سخت خواهد شد. این هفته ای تلخ بود و بازیکنان من نا امید هستند. آن ها نهایت تلاش خود را به کار بستند اما در پایان ما شکست خوردیم. ما باید کارمان را انجام دهیم اما این پس از دو شکست دشوار است.

در مورد مصدومیت بازیکنان:

مک نیر دچار گرفتگی عضلات شده بود چرا که او در این فصل زیاد به میدان نرفته بود. مشکل لینگارد دومین بار در بازه زمانی ای کوتاه گریبان گیر او شده است و بنابراین او به معایناتی دقیق تر نیازمند است. انتظار دارم که دارمیان، اسمالینگ و هررا پیش از کریسمس آماده بازی شوند.

 

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/09/22 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

ممنون داداش ...
هیچکس منچستر فنخال و نمیخاد ..
ممنونشکلک
پاسخ : خواهش میکنم شکلک
تقریبا هر نظرسنجی سایتهای خارجی رو که دیدم حدود 60-70 % میخواستن که فن خال بره...

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/09/22 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

ممنووون آقا زانیار


از فن خال خسسسسته شدم ...
همین :|

------

مرسی بابت خبر .. خیییلی ممنون
پاسخ : خواهش میکنم شکلک
ماههای آخرشو داره سپری میکنه، تا آخر فصل قطعا مربیه، بعدش به احتمال زیاد باشگاه عذرش رو میخواد و فنخال با اعلام خداحافظی و بازنشستگی از تیم میره...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 313
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,386
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,386
  • بازدید ماه : 42,861
  • بازدید سال : 214,055
  • بازدید کلی : 3,839,220
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30