loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 851 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (12)

-امروز 10 مرداد تولد علیرضای عزیز هست که در بلاگ قدیمی یادمه ازش خواستم اسمش رو تغییر بده و پسوند Doctery رو به اسمش اضافه کرد laugh یک بار فقط یک بار علیرضا اینجا مشاهده شده. شاید امروز به مناسبت تولدش باز هم سر زد. علیرضا جان یار قدیمی یونایتدی از طرف کل بچه های بلاگ و دوستانت تولدت رو تبریک می گم و برات در سال جدید بهترین آرزوها رو داریم داداش surprise

سربلند و پیروز باشی

زمان صرف شده در آماده سازی پست  

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1

-دی فری که به لاتزیو پیوسته است، گفت:

"باشگاههای متعددی با من تماس گرفتن، و فکر نمی کنم منصفانه باشه اسم ببرم ازشون. ولی می تونم بگم که منچستر یونایتد در بین این باشگاهها نبود."

 
2
-  
Van Gaal's United prepare for Real Madrid test Manchester United - Official Site 16:13
3
-سایت باشگاه با یک ویدئوی پیش بازی از اتفاقات تور تا به اینجا (در منبع مشاهده کنید یا دانلود کنید)، با ذکر نظرات فان خال و برخی شاگردان به پیشواز بازی با رئال مادرید رفته است. فان خال به سایت باشگاه گفته است:

"ما برابر باشگاه روم بازی کردیم که تیم دوم لیگ ایتالیا بود، و سپس برابر اینتر میلان که تیم سوم لیگ ایتالیا بود (مترجم: جمله غلطه، اینتر پنجم شد). و اکنون برابر رئال مادرید بازی می کنیم و بازی برابر چنین تیمهایی زیباست، چرا که برابر این تیمها می تونید نشون بدین که قدرتون اقلا کمتر از این تیمها نیست."

 

لوک شاو نیز از هیجان بازی برابر کهکشانی ها می گوید:

"من بیصبرانه منتظر این بازی هستم. با توجه به اینکه هنوز در پیش فصل هستیم تیمهایی که برابرشون بازی می کنیم باور نکردنی هستن. باشگاههای روم و اینتر هر دو باشگاههایی بزرگ هستن و فکر می کنم بازی ای که همه منتظرش هستن بازی برابر رئال مادرید هستش."

داوید دخیا نیز گفته است:

"بازی منحصر به فردی خواهد بود - بازی برابر رئال مادرید و برابر جمعیتی بی سابقه (109 هزار نفر) طعمش چشیدن داره. ما ازش لذت خواهیم برد و به ارتقا دادن آمادگی خودمون ادامه خواهیم داد."

کریس اسمالینگ نیز گفته است:

"بازی برابر مادرید بازی بزرگی خواهد بود. شنیدم که برابر نزدیک به 110 هزار هوادارا بازی خواهیم کرد لذا موقعیتی بزرگ خواهد بود. رئال فصل قبل فصلی عالی رو داشت و این خوبه که در پیش فصل خودمون رو برابر تیمهای تاپ محک بزنیم."

 
4
-جرارد پیکه طی صحبتهایی وین رونی را بهترین بازیکن انگلیس خوانده و از دوران حضورش در یونایتد صحبت کرده است:

"برای من، وین رونی بهترین بازیکن فعلی انگلیسیه و البته که در جمع 10 بازیکن برتر جهان نیز هست. او یک مهاجم با کیفیت تاپ هست، بازیکن محوری منچستر یونایتد در کنار روبین فان پرسی، و قادره در هر تیمی از جهان که اراده کنه بازی کنه."

پیکه تأکید دارد که خروجش از اولدترافورد به دلیل جاذبۀ تیم میهنش بارسلونا بوده است نه اختلاف با فرگوسن:

"نه، دلیل اصلی این بود که بارسلونا نزد من اومد و خواست که برگردم، و از نظر من بارسلونا همیشه تیم من بوده - همیشه ازشون پشتیبانی می کردم. لذا از سر الکس پرسیدم که آیا ممکنه برگردم. وقتی بارسلونا ازتون می خواد که برگردین، می خوان که بازیکن تیم اصلی باشید و شما شانس بازی در نوکمپ رو خواهید داشت، با تمام اون جو من مشخصا می خواستم که برگردم."

البته در جوانی پیکه، فان خال هنوز در بارسا مربی بود و پیکه در این مورد نیز اشاره ای دارد:

"من خیلی نمی شناختمش چون خیلی جوون بودم وقتی که او مربی بارسلونا بود، ولی او رابطۀ خیلی خوبی با پدر بزرگ من، نایب رییس سابق باشگاه داشت، من وقتی که 12 یا 13 ساله بودم یک بار این فرصت نصیبم شد که او رو در خونۀ پدربزرگم ببینم. او به داخل خانه اومد و می دونست که من برای تیم جوانان بارسلونا بازی می کنم. او من رو کشید و من روی زمین ولو شدم، او به من گفت: «تو به قدر کافی برای پست مدافع وسط مستحکم و قوی نیستی!». لذا بله او یک ناظم واقعیه. و به نظرم او برای یونایتد عملکردی درخشان خواهد داشت."

 
5
Evra was Van Gaal's chosen captain?-گویا پاتریس اورا در گفتگو با Sky Sports فاش کرده که فان خال می خواسته او را حفظ کند و کاپیتان یونایتد بکند:

"منچستر یونایتد می خواست من رو حفظ کنه و همچنین می خواستن بازوبند کاپیتانی رو به من بدن. فان خال ناراحت بود که من دارم می رم، ولی من انتخابم رو کرده بودم."

 
6
-درن فلچر معتقد است که هررا بازیکنی کلیدی برای منچستر یونایتد خواهد شد.  
7
-دیروز (به روایتی امروز!) روز جهانی پیراهن منچستر یونایتد بود و باشگاه از هواداران خواسته بود عکسهای خود با پیراهن باشگاه را هشتگ کنند (برچسب زدن واحد جهانی به یک موضوع خاص در توئیتر یا فیسبـ ـوک). و یک هوادار اندونزیایی عکس خود با پیراهن مشکی 94/95 باشگاه را در مراسم خاکسپاری پدرش هشتگ کرده بود.  
8

-سان مدعی شده است که سه فرزند گلزیر خواهان فروش کامل باشگاه یونایتد و سه فرزند دیگر خواهان حفظ باشگاه در خانواده هستند.

Screen%2BShot%2B2014 08 01%2Bat%2B12.45.29%2BPM Man United may be up for sale as the Glazer children are at war over Red Devils [The Sun]

 
Dutch hire van Nistelrooy Sky Sports 16:33
9
-فدراسیون فوتبال هلند امروز تأیید کرد که روود فان نیستلروی به عنوان کمک مربی تحت نظر گاس هیدینک در تیم ملی فعالیت خواهد کرد.  
10
Robben & Van Persie will remain captains, says Hiddink-گاس هیدینک نیز تأیید کرد که فکر می کند روبن و فان پرسی کاپیتانهای هلند بمانند، البته ترتیبشان چگونه باشد هنوز معلوم نیست.  
11
-دستگیری رول موریسون، جوان جنجالی سابق یونایتد به دلیل ضرب و شتم دوست دختر سابق و مادر دوست دختر سابقش.  

 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط afshin در تاریخ 1393/05/10 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

علرضا جان تولدت مبارک.
شرمنده دوستان مدتیه خدمت مقدسمشکلک نمیتونم بیام نظر بدم،دستتون درد نکنهشکلک
پاسخ : به ایشالا به سلامتی افشین عزیز شکلک
این مقدسش جدی جدی چونه خاروندن داره شکلک شکلک
سلامت برگردی داداش شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/10 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

البته شهاب اینکه میگی بیخیال 352 بشه به نظرم غیر ممکنه چون تو این هفته یه پصاحبه ازش خوندم که داشت راجب سیستمش توضیح میداد قشنگ گفت که هوف اینه که تو این وقت کمی که داره یه چیز جدید وارد باشگاه کنه بعد هم خیلی صریح اشاره کرد که سیستم های دیگه رو امتحان نمیکنه چون بازیکنا از وقتی مدرسه میرفتن با 442 و 433 آشنایی دارن. قشنگ یادمه این جمله رو گفت و برداشتی که من میکنم اینه که اگه لازم بشه فن خال از 442 و 433 هم استفاده میکنه و الان داره این سیستم رو یه جورتیی جا میندازه تا راحت هروقت که دلش خواست ازش استفاده کنه!
چون واقع بینانه مخره های لازمش رو نداره ! الان 3 دفاع نسبتا درست و حسابی داره یکی از اینا مصدوم بشه مثلا جلوی من سیتی نمیاد مایکل کین رو فیکس بزاره یا مثلا حداقل 2 یا 4 تا وینگ بک خستگی نا پذیر میخواهد که همینجوری برن و بیان اونم تو لیگ انگلیس !
ولی سیستمه جالبیه موقع دفاع به 532 تبدیل میشه موقع حمله به 343 قطعا سیستم پرکاربردیه !
----------------------------------
راجب گلیزرها هم واللا تازه داره اون پولی که واسه خریو یونایتد قرض کردن کم کم صفر میشه فکر نکنم حالا حالا ها بفروشن شکلک
ولی من پولی که یونایتد تو این سال ها خرج کرده رو نگاه میکنم واقعا کم نذاشتن ، اره مثلا از ریال کمتر خرج میکنن ولی خدایی ریال هم واسه فلاینی 30 تا نمیده حقوق بازیکنا ! جداقل میگم تا الان که من یادم نمیاد فرگی یا مویس یا فن خال گفته باشن اون بازیکن رو میخواستیم پول نداشتیم بخریم !
پاسخ : بله سیستم پرکاربردیه موقع "دفاع" و موقع "حمله" ولی موقع "ضد حمله" یا همون تغییر ناگهانی از حمله به دفاع... رو دست می خوره این سیستم... البته فان خال پیه این سیستم رو درآورده و تو جام جهانی هم با یه تیم که ستاره های اسمیش فقط روبن و فان پرسی بودن و یه اشنایدر پیر پاتال خوب نتیجه گرفت... بذار ببینیم آخر ژانویه فان خال لیگ برتر رو از نفس انداخته یا لیگ برتر فان خال رو...
کاش سایت بازبی بیبز دوباره این فصل قبل هر بازی بررسی تاکتیکی بذاره قبل بازیهای دو فصل قبل میذاشت ولی فصل قبل نذاشت..
---------------
میگم که گلیزرها مشکلی هم داشته باشن اینه که از جنس فوتبال نیستن... با اون باکنیرزشون شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/10 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا گلیزرا حوبن که مشکل چیه ؟
واللا هر وقت پول واسه خرید لازم داشتیم ، در اختیارمون بوده! کی دیدید یونایتد سر اینکه بودجه نداره بازیکن نخره ؟ یا مثل این فصل یوونتوس که میخواهن ویدال رو بفروشن تا 2 تا بازیکن بخرن مچبور بشه واسه حرید بازیکن یارای اصلیش رو بفروشه ؟
کدوم باشگاه برای فلاینی نزدیک 30 تا پول میده؟
کدوم باشگاه به شاو این دستمزد رو میده ؟
از لحاظ مالی که من مشکلی نمیبینم ؟ مویس رو هم که اخراج کردن اصلا شدید محبوب دل من شدن شکلک نشون میده موفقیت طلبن شکلک
حالا اینکه چرا بازیکن نمیخریم به گلیزرا ربطی نداره اونا باید پول بدن که میدن بقیش با وودوارد و فن خال هستش که وودوارد هم خستس میفهمی خستهههههههشکلک
پاسخ : نمی دونم من تئوریهام رو در این مورد زیاد بیان کردم تا حالا شکلک
مخصوصا با پراکندن این وهم در اوهام یونایتدیها که چرا فرگی تا گیل بهش زنگ زد گفت می خواد بازنشسته بشه اونم بهش گفت منم می خوام بازنشسته بشم شکلک
بگذریم چیزی که من مطمئنم اینه که یهودی جماعت همیشه قدرت مالی مجموعه ش رو تضمین می کنه... ولی از طرفی به نظرم بعد فوتبالی امریکایی جماعت خیلی کافی نیست برا مدیریت باشگاهی مثل یونایتد...

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/05/10 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

منم یکی از اون گلیزرام!
همونایی که میگن بفروشیم
پاسخ : سؤالی که مطرحه اینه که به کی بفروشیم شکلک
5% سهامشون شده قدر یه رونالدو و بیل شکلک
آیا کسی پیدا می شود که بتونه این پول رو بده و باز برا بازیکن هم خرید کنه شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/05/10 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

علیرضا جان تولدت رو تبریک میگم شکلکشکلک همیشه برام سوال بود این Doctery فامیلیته ؟ شکلک
__________
این فرزندان مرحوم قیافه هاشون اصلا شبیه هم نیست! انگار از 6 تا مادر مختلفن :|
Amirmu گلیزرا هم همینقدر داشتن بقیشو وام گرفتن ! شکلک
پاسخ : خدای خالق هوپیتال این سؤالات رو برا پسوند اسم همه رفع ابهام کنه ایشالا شکلک
آره مخصوصا آبجیشون شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/10 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

حمید فکر نکنم دخیا اصلا بازی کنه ؟!
نوبت آموس و جانستونه که نفری یه نیمه بازی کنن
ریال هم نمیدونم ایشاللا که ببریم ولی ریلل خیلی ضایع میشه با 3 تا باخت تورنمنت رو تموم کنه شکلک
ولی جدا از برد و باخت از اونجایی که رونالدو رو گفتن جلوی یونایتد ببازی میکنه و بیل هم که هست قشنگ مشخص میشه این 352 فنخال جلوی وینگرهای تاپ چند مرده حلاجه !
ولی من هر چی فکر میکنم تو 352 عدنان کجا میخواهد بازی کنه ؟ شکلک
پاسخ : نمیدونم والاشکلکحالا شایدم جلو حریفی مثه رئال،حد اقل یه نیمه ازش بهره ببره.شایدم بقول شما نوبت اون دو باشه...مام دنبال ضایع کردن رئالیم،اگر خودمون نشیم...هرچند اگرم ببازیم،بازم بد عمل نکردیم تو این دوره از مسابقات...خیلی دوست دارم بازیکنامون از هر پستی که فنخال میخواد،سربلند بیرون بیان...
آدم از یه طرف میترسه بازیکنامون تو تور خوب کار کنن(توی لیگ نتونن) و فنخال نیازی به خرید نبینه...از یه طرفم میخوایم بازیکنامون موفق باشنشکلک
پاسخ : وینگرهای رئال چون ستاره هستن میشه مثلا با یارگیرهایی مثل جونز و احتمالا یه یارگیر دیگه مثل فرگی خنثاشون کرد... ولی منم حدس می زنم همین بازی دفاع سه نفرۀ فان خال نابود بشه و قیدشو بزنه راحت بشیم شکلک
اینجا سرش به سنگ نخوره میاد لیگ برتر که پره از وینگرها و مدافع کناریهای پویا که مدام در حمایت از وینگرهای جلوشون میان کنارۀ محوطه... دفاع سه نفره و وینگ یک لایه جلو این تیمها خود کشیه به نظر من شکلک
البته فان خال قطعا برا همه چی برنامه داره... یه صداقتی که داره خودش گفته باید سه ماه از لیگ برتر بگذره بعد بهتون بگم می تونم توش قهرمان بشم یا نه...

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/05/10 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

علیر رضا تولدت مبارکشکلکشکلک
گلیزارا اگه میفروشن من خریدارمشکلکشکلک هزارتومن ده جیبم دارم بقیشم کار میکنم در میارمشکلک
پاسخ : بهترین پاسخ رو به شما امید ق داده امیر جان شکلک

این نظر توسط Ali Vidic 70 در تاریخ 1393/05/10 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

مجددا سلام خدمت همه
این جمله ی بالایی چه خاطره ای دارم باششکلک
خب شهاب یه لحظه فکر کردم تیترهای نیوز نو رو شروع کردی شکلک
تولد علیرضا خیلی مبارک باشه ان شاءالله سلامت باشه با ارزوهای براورده شدهشکلکشکلکشکلک
رئال منفورترین تیم شده نزد من حتی از بارسا هم شدتش رو متوجه بشیدشکلک
پاسخ : سلام داش علی شکلک
همانطور که اشاره نمودم بارسا با اختلاف منفورترین تیم منه بدون شک شکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/05/10 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

اول از همه ممنون آقا شهاب
دوم"tom thorpشکلک"
ایشاالله رئال‌و ببریم چون هیچ کس به اندازه من نمیتونه تلخی باخت جلو رئال رو بچشه آخه هرچی رئالیه منو احاطه کردنشکلک
پاسخ : خواهش می کنم ریحانه خانم
من برعکسم من خیلی از بارسا متنفرم چون رئالی ها اکثرا حس بدی نسبت به یونایتد ندارن ولی این بارساییها شکلک شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/05/10 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

علیرضا جان تولدتو تبریک میگم،و برات بهترینهارو آرزو مندیمشکلکشکلک
--------------
تور امسال لذت بخش بوده تا اینجاشکلکرم ازون دوتای دیگه قویتر بوده و حالا رئال...امیدوارم با برد برابر رئال شیرینیش کاملتر بشه.یعنی میشه ببریم تا روی تونی کروس هم کم بشه؟شکلک
بدون شک،دخیا کار سختی پیش رو داره...
حالا کی از تو،دلیل جداییتو خواست،پیکه؟شکلکرفتی که رفتی...
یعنی اورا میخواد بگه به خواسته خودش باشگاهو ترک کرده؟شکلک
ممنون داش شهابشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید شکلک
راستش اخبار رو کامل دنبال نکردم این مدت ولی تا جایی که من در جریانم، باشگاه بند تمدید اورا رو فعال کرد و خود اورا می خواست بره یوونتوس شکلک
بازی جلو رئال بوش میاد پرگل باشه نا فرم... امیدوارم کفه این پرگلی به سمت ما باشه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 193
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 349
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 1,351
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,642
  • بازدید ماه : 1,451
  • بازدید سال : 172,645
  • بازدید کلی : 3,797,810
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30