loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 593 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (8)

لوئیس ساها مهاجم سابق منچستر یونایتد اصرار دارد که رادامل فالکائو در منچستر یونایتد موفق خواهد شد.

ساها: 'فالکائو در یونایتد موفق خواهد شد'

مهاجم کلمبیایی در روز آخر نقل و انتقالات, با قراردادی قرضی و یک ساله به شیاطین سرخ ملحق شد.

پیش بینی می شود که این بازیکن 28 ساله اولین بازیش برای یونایتد را در این هفته لیگ برتر مقابل QPR انجام دهد, و ساها انتظار دارد که فالکائو تاثیر بزرگی بر یونایتد داشته باشد.

این مرد فرانسوی به اسکای اسپورتس گفت: "امضای قرارداد باشگاه با فالکائو, هم برای فالکائو و هم برای منچستر یونایتد اتفاق خوبی است.

"شکی نیست که او در یونایتد موفق خواهد شد. او یک گلزن بزرگ است, مهاجم پر مشغله ای که می داند چگونه فضاسازی کند و مهار کردنش کار مشکلی است.

"او غریزه ی خاصی دارد که همه ی مهاجمان بزرگ دارند. چیزی که قطعا من نداشتم. من مهارت گلزنی از راه دور را داشتم اما استعدادی مانند فالکائو نبودم."

ساها از سال 2004 تا 2008, در 121 بازی با پیراهن یونایتد 48 گل به ثمر رساند.

منبع: اسپورتمول

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/06/22 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

ما به مغرور بودن و نبودن کاری نداریم!! مهم خودشیفتگی بعضیاس که می خوان در پس یه سری قضایای دیگه مخفی بمونه!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/06/20 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

داش بابک؟ شکلک خودشیفته ای؟ شکلکداشتیم ینی؟ شکلک
شکلک
پاسخ : اوووه!! حالا تااازه اولشهشکلکشکلک
پاسخ : ایشالا ختم بخیر بشهشکلکشکلک
پاسخ : من جواب هام رو دادم! شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/06/20 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

ان شاالله که بتونه خوش بدرخشه....!
چی بهتر از این خب!شکلک

ممنوون آقا بابکشکلک
پاسخ : هـــعــــی!! آقا بابک وووو!!!شکلک
معلومه خیلی خودشیفته هستین؟شکلک یا هم اعتماد به نفس زیادی دارینشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم!
میگن اونایی که همه ش غلط میگیرن از دیگران, مغرورترین آدم ها هستن, چون فقط میخوان بگن ما همه چی رو بلدیم! شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/06/20 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

یعنی نمیدونی داش بابک؟شکلکخب اینکه مشخصه به شما نمیرسهشکلک
اگر از تِل سفید استفاده کنه خوب میشهشکلکبا رنگ دور یقه هم ست میشه...شکلک
به چه چیزاکه فکر نمیکنیم...هــعـــی خداشکلک
پاسخ : من خوشتیپ رو فقط بکهام میدونم! شکلک بقیه خوشتیپ نیستن! شکلک
من شبیه اندرسونم خوشتیپ نیستم! شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/06/20 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

دروود و سلام بر شما
و سپاس به خاطر زحماتتون
آخیییی ساهاشکلک یه جوری گفت قطعا من نداشتم آدم دلش می سوزهشکلک
ما شانس نداریم اومده منچستر افت می کنه
پوزش که نیستم و هیچ کمکی نمی کنم کتابایی که باید خونده بشه خیلی زیاده نمیدونم چطور باید تمام بشنشکلک
پاسخ : سلام نسرین خانم. خواهش میکنم.
ما انتظار نداریم کسی از بقیه کارهاش بزنه و بیاد اینجا خبر بذاره. شکلک شما به درس هاتون برسید! شکلک
پاسخ : کتاب ها هم میتونه تموم بشه. مثلا با ورق زدن الکی! شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/06/20 و 1:55 دقیقه ارسال شده است

"او غریزه ی خاصی دارد که همه ی مهاجمان بزرگ دارند. چیزی که قطعا من نداشتم. من مهارت گلزنی از راه دور را داشتم اما استعدادی مانند فالکائو نبودم."
دم ساها گرم چه تواضع و فروتنی ای داره.... ایول مرد دوست داشتنی ولی تو خودت عالی بودی... شکلک
پاسخ : به نظر من که مهاجم خوبی بود این حرف رو هم زد که از خودش تعریف نکرده باشه! شکلک
اگه اینقدر مصدوم نمی شد میتونست بهتر باشه.

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/06/19 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

حالاکه انتظار به پایان رسید،ایشالا بتونه با منچستر هم بدرخشهشکلکاین خوشتیپ،با لباس یونایتد دیدن دارهشکلک
مرسی داش بابکشکلک
پاسخ : خوشتیپه واقعا؟! شکلک
خواهش میکنم. شکلک

این نظر توسط حسام الدین در تاریخ 1393/06/19 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

این فالکائو اگه همون فالکائو اتلتیکو باشه حتما آقای گل میشه
بی چاره طرفدار های چلسی شکلک میگفتن حالا که چیچاریتو رفته دیگه منچستری ها نمی تونن به ما گل بزنن ولی حالا فالکائویی اومده که تو یه بازی بهشون چهار تا زد شکلک
ممون داش بابک شکلک
پاسخ : 3 تا زده بود فکر کنم.
خواهش میکنم. شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 365
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 1,457
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,723
  • بازدید ماه : 15,344
  • بازدید سال : 186,538
  • بازدید کلی : 3,811,703
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30