loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 586 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (11)

 

                           Happy BirthdaTo FARZAD G.B7ST  

 

سلام دوستانsmiley

فردا 18 تیرماه و تولد آقا فرزاد هسش!

آقا فرزاد تولدتون مبارک باشه .. ان شاالله به همه ی آرزوهای خوبتون برسین و تیم محبوبتون (محبوبمون) همیشه قهرمااان باشهlaugh

 

ان شاالله سالیان سال در آرامش و آسایش زندگانی رو بگذرانید و در کنار عزیزانتون خوشبخت و شاد باشید.

 

            

 

 

معرفی

به نام خدايى كه منچستر یونایتد را آفريد
-------------------
من فرزاد هستم قبلا با اسم FARZAD‏ نظر ميدادم و سعى دارم اسمم رو به FARZAD G.B7ST‏ تغيير بدم (البته با اجازه ى شهاب عزيز)
--------------------
به نظرمياد كوچكترين عضو اينجا باشم با 21 سال سن ،متولد هجدهم /تير/هزارو سيصدو هفتاد هستم
----------------------
به دلايلى(كه شهاب خبر داره) سربازى معاف شدم و تنها فرزند خانواده هستم ،عشق به پدر و مادرم را با هيچ چيزى عوض نميكنم دوسشون دارم همانطور كه اونها از ته دل دوستم داشتن
-----------------------
بنده اهل كرمانشاه هستم و به دليل مشكلات مالى در سالهاى گذشته در تبريز،شهرك باغمعروف كار كرده ام
----------------------
اخلاق: كمى آدم شوخ طبعى هستم ،با يونايتديها صميمى هستم ،آدم عقده اى و كينه اى نيستم

وضعيت تحصيل: ديپلم انسانى دارم

تاریخچۀ هواداری -
بازیکن محبوب بازيكنان محبوب يونايتدى:همه و همه
بازیکن محبوب غیر یونایتدی بازيكنان محبوب غير يونايتدى: زيدان،زيكو
تیم محبوب غیر یونایتد تيم هاى محبوب :از اول تا آخر منچـسـتـــــــــــريو نـــايتــــــــــــــــــد و تيم دوم شهر منچستر يعنى آكادمى منچستر یونایتد و در كل عشق است منچـســتــــــــــر يونايـــــــــتــــــــــــد
اسطورۀ مورد علاقه اسطوره ها: اشمايكل ،جرج بست, ديويد بكام،اريك كانتونا ,سربابى چارتون,سر مت بازبى كبير(از نظرمن) و در ادامه كل اسطوره هاى كه اسمشون تو سايت رسمى باشگاه حك شده
تیم منفور تيم هاى منفور: داورسلونا،ليورپـــــــــــــول،سيتى تازه به دوران رسيده، چلسى و بايرن مونيخ
بازیکن منفور بازيكنان منفور: دنى آلوز،مسى ،ترى ,لويس سوارز
تیم ملی -
علایق علايق: به فوتبال خيلى علاقه دارم ,پستى كه توش بازى ميكنم هافبك بازيسازم و به خاطر عشقى كه به اسكولز دارم اين پست رو انتخاب كردم و تا حالا كه موفق بودم
--------------------
با سياوش قميشى و آهنگ هاش خيلى حال ميكنم و يه كمى هم با آهنگ هامحسن چاوشى و محسن يگانه و ياس
نقل قول -
موراد دیگر مربيان منفور:آقاى بى خاصيت،رافا بنيتز و كلا آنتى سرآلكس فرگوسن
توضیحات دیگر و در آخر لازمه يه تشكر از شما شهاب عزيز بكنم كه هميشه زحمتت دادم و زحمات زيادى كه براى همه كشيدى

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط peyman در تاریخ 1393/04/19 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

تولد مبارک داداش قرزاد گل ایشالا 100000000 زنده یاشی رفیق شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/04/18 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

فرزاد عزیز تولدت مبارک
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/04/18 و 2:47 دقیقه ارسال شده است

فرزاد جان تولدت رو تبریک می گم و برات بهترینها رو در زندگی آرزو می کنم شکلک
جزو بچه هایی که خیلی رو وبهای منچستری وقت گذاشتن و زحمت کشیدن و وب شیاطین سرخ واقعا پشت کارش تو پست گذاشتن مثال زدنی بود ... موفق باشی فرزاد جان شکلک
پاسخ : خیلی ممنون زینب خانم همیشه آرزوم بوده مثل شما پست تولد بذارم شکلک
پاسخ : شما به من لطف دارین... پست شما خیلی پر محتوا تره... من خیلی خجالت می کشم..شکلکشکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/04/18 و 1:40 دقیقه ارسال شده است

به به تولد داش فرزاده که ... اونم تو این ماه مبارک (تیر) شکلک
فرزاد جون تولدت رو تبریک میگم و امیدوارم در تمامی اتفاقات و حوادث زندگیت موفق و سربلند باشی .
هرچند یه چندوقتیه زیاد نمبینیمت دیگه شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/04/17 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

فرزاد عزیز تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی و به آرزو هات برسی شکلکشکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/04/17 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

زادروزتان فرخنده و پیروز باشیدشکلک

این نظر توسط masi در تاریخ 1393/04/17 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

داش فرزاد گل تولدت مبارک شکلک
ایشاله همیشه شاد و خندون باشی
شکلکشکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/04/17 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک داش فرزاد امیدوارم به هرچیزی که ارزو داری برسی و همیشه تو زندگیت موفق باشیشکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/04/17 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

آقا فرزاد تولدت مبارک شکلک
امیدوارم به هر چیزی که میخوای برسی و خوشحال باشی داداش شکلک

این نظر توسط MJ United در تاریخ 1393/04/17 و 21:38 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک داش فرزاد
امیدوارم امسال به آرزوهات برسی و سال خوبی کنار خانواده داشته باشی


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 562
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,403
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,433
  • بازدید ماه : 41,411
  • بازدید سال : 212,605
  • بازدید کلی : 3,837,770
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30