loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 810 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (14)

آمار و سخنان بازی برابر استون ویلا در لیگ برتر

منبع: thebusbybabe.com

 

The Busby Babe United Aston Villa
شوت (درچهارچوب)    
تعداد پاسهای سالم    
درصد پاسهای سالم    
مالکیت توپ    
تکلهای صحیح و موفق    
قطع توپها    
خطا    
کرنر    
آفساید    

 
توسط حمید:

گل اول فن پرسی  - کلیک کنید


گل دوم فن پرسی - کلیک کنید

 

گل سوم فن پرسی  - کلیک کنید


آمار بازیکنان منچستریونایتد

 

راهنما: ترجمۀ آمار به ترتیب اینگونه است

saves: واکنش برای نجات دروازه

Goal Conceded: تعداد گل دریافت شده

35/39 passing (90%) :  پاس صحیح/کل پاس (درصد پاس صحیح

1/1 long balls :  توپ بلند سالم/کل توپهای بلند ارسالی

 tackle,  interception :  تکل، قطع توپ

11 clearances (5 effective) : دفع توپ (دفع توپهای کامل و مؤثر

shot blocked, 0 fouls :  شوتهای بلاک شده سمت چهارچوب، خطا

successful dribble:  دریبل موفق

fouls won: تعداد خطای انجام شده روی بازیکن

crosses: سانتر

chance created: تعداد موقعیتهایی که توسط (پاسهای) بازیکن خلق شده

************

 

 

 

 

 

 سخنان پس از بازی

 

 

سر الکس فرگوسن | سر مربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(در مورد قهرمانی و فرم عالی یونایتد در بیست سال اخیر....) "شما میتونید هر چقدر خواستید در مورد باختن جام قهرمانی فصل قبل صبحت کنید، من فکر میکنم که در دوران حضور من در باشگاه ما شاید 5 یا6 بار دوم شده بودیم. ما میتونیم به گذشته و بازی آخر فصلمون برابر وست هام (فصل 1995) فکر کنیم. که چطور ناباورانه نبردیم (بازی و جام رو). و سال گذشته هم آخرین بازی فصل این ویژگی رو داشت. در جمع بندی حرفها، ثبات ما در طول بیست سال اخیر باورنکردنی بوده."

(در مورد گل عالی رابین....) "برای من گل رابین گل قرن بود! یک ضربۀ حیرت انگیز. او باورنکردنی بوده. فرم او در شش ماه ابتدایی خارق العاده بود. او دوره ای هم داشت که گل نمی زد. مثل هر مهاجم دیگه ای، او یک دورۀ خشکسالی در گلزنی داشت. ولی وقتی اون پنالتی رو به ثمر نشوند، من با خودم گفتم که "او اکنون زنده شده" امشب او باورنکردنی بود، حیرت آور..." منبع

رابین فن پرسی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(در مورد کسب جام قهرمانی و هت تریکش...) "تا زمانی که بازی رو ما برنده بشیم، مهم نیست کی گلها رو زده. از دقیقۀ اول همه خوب بازی کردن، و خیلی خوب بود که اونقدر زود به گل رسیدیم و خیلی خوب بود که بردیم. من خیلی خوشحالم ولی عجیبه. من باید این قدر زیاد برای اولین قهرمانی لیگم صبر میکردم! این حسی عالیه."

(در مورد نقش کل تیم در قهرمانی...) "یونایتد تیمی خارق العاده ست و بازیکنانی خارق العاده داره.
تک تک اونها یک قهرمان هستن. کادر تیم، سرمربیها، پزشکان. این بیستمین جام (همگی) ما است. کاملا استحقاقش رو داشتیم."

(در مورد گل زیبایش ...) "سانتر رونی عالی بود. بنابراین تنها کاری که من لازم بود بکنم این بود که اون رو درست هدایت کنم و خوب به توپ ضربه بزنم و توپ هم خیلی خوب داخل دروازه رفت ولی از همه مهمتر نتیجۀ بازی بود. دومین گل یکی از بهترین گلها بود. من فقط لازم بود دقیق زمان بندی بکنم."

(در مورد بازی بعد در امارات..) "اجازه بدید از این زمان لذت ببرم. بازی بعدی برابر آرسنال هست ولی اجازه بدید فعلا از حال لذت ببرم." منبع

 

وین رونی | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(در مورد کسب قهرمانی پس از ناکامی پارسال.....) "این چیزی بود که ما کل سال براش تلاش کردیم و کاملا استحقاقش رو داشتیم. ما این بازی رو همون نیمۀ اول پیروز شدیم و امشب برای ما شبی عالی بود. وقتی که جام قهرمانی را میبازید، هضمش سخته و شیوه ای هم که ما جام رو باختیم، شیوۀ خوب و جالبی نبود برای همین ما تمام تلاشمون رو کردیم و باهم تلاش کردیم و عالی عمل کردیم تا خودمون رو در موقعیت امشب قرار بدیم و کار رو یکسره کنیم."

(در مورد تلاش تیم....) "شما میدونید که فوتبال چه قانونی داره برای همین هیچ وقت خودتون رو از پیش برنده نمی دونید و برای همین ما سخت تلاش کردیم و اکنون شکر خدا کار تموم شد. سرمربی اشتیاقی عالی و ذهنیت پیروزی طلبی داره. ما همه با اون خو گرفتیم و می خواهیم برای باشگاه خوب کار کنیم." منبع

رابین فن پرسی | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد حس قهرمانی....) "حس خوبیه. من باید مدت زیادی صبر میکردم و در موردش فکر میکردم و در موردش مثلا با ریو در ماشین صحبت میکردم و او به من می گفت: "گوش کن هر چی که بشه، اون معیار استانداردشه."" (؟)

(در مورد اشتیاق بردن جامهای بیشتر...) "حق با اونه. از الآن استاندارد جدید ما اینه که می خوایم هر سال قهرمان بشیم و می خوایم که بیشتر برنده بشیم. برای همین از فصل قبل هم بیشتر تشنۀ (پیروزی) هستیم. چون شما هم می تونید اعتراف کنید که از روز اول همه خواهان قهرمانی بودن و ما خوب عمل کردیم. من  می خوام دوباره این جام رو ببرم. من می خوام که جامهای بیشتری ببرم. می خوام اف ای کاپ، لیگ قهرمانان و کپیتال وان کاپ رو ببرم. من می خوام همه شون رو ببرم!"

(در مورد نقش هواداران در جام...) "این جام متعلق به همۀ ماست - کادر مدیریت، کادر فنی، همۀ بازیکنا و هوادارایی که اونا هم درخشان بودن. اونا کاملا حیرت انگیز بودن، هر بازی ما رو تشویق میکردن، چه داخل خانه چه خارج از خونه. برای همین باید از اونا هم تشکر کرد." منبع

 

سرالکس فرگوسن | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(تمجید از روحیۀ تیم....) "تمرکز بازیکنا در این فصل خارق العاده بود. نذاشتن اتفاقات فصل قبل اونا رو آزرده خاطر بکنه. خیلی از تیمها - اکثر تیمهای کشور - با این اتفاقی شبیه این ذوب می شدن. ولی نه این تیم ما.
آنها ادامه دادن و کاری رو انجام دادن که منچستر یونایتد از اونا انتظار داشت و حتی (از فصل قبل) بهتر کار کردن. شما میتونید مدام و مدام و مدام به از دست دادن یک جام فکر کنید، و در دوران من بارها این اتفاق برای ما افتاد. به نظرم ثبات ما در طول 20 سال اخیر باورنکردنی بوده. نمایشی عالی. 84 امتیاز کسب کردیم و 4 بازی مونده - عالیه."

(در مورد برنامۀ تیم برای شروع این فصل....) "چیزی که من در شروع فصل بهشون گفتم این بود: "تضمین کنید که دیگه جام رو به تفاضل گل نمی بازید." فصل گذشته اولین بار بود که ما جام رو به خاطر تفاضل باختیم. همیشه تفاضل گل بهتری نسبت به رقیبامون داشتیم. این نکته بود که من حس کردم عامل اصلی رقابت خواهد بود: تفاضل ما باید از اونا در طول مسیر بیشتر باشه."

(در مورد منتقدین که تیم فعلی رو در حد تیمهای قبلی سرالکس نمی دانند....)" من فکر میکنم که این حرف به زبون آوردنش خیلی راحته. نوسالژی همیشه نقش خودش رو در اذهان مردم بازی میکنه، شکی توی این نیست. خود شما هم همین کار رو میکنید. چندبار شده که با خودتون بگید: "آه! وقتی که من بچه بودم، اوضاع با الآن فرق داشت؟ مفهومی نگاه کنید، ما اکنون 84 امتیاز داریم و 4 بازی هم مونده، ما پیش از این هیچ وقت نتونسته بودیم این رکورد رو ثبت کنیم. ما اکثر بازیهای خودمون رو بردیم، 3 بار مساوی کردیم و 4 بار باختیم و گل دوم امشب فن پرسی.... خیلی مهم نیست که در بین بهترین گلهای تاریخ ما شما این گل رو در ردۀ چندم قرار میدید، از دیوید بکام، تا اوله گونار سولسژر، اریک کانتونا.... اون ویترین افتخار موجوده و بازیکنا هم به اون ویترین پیوستن. ما چندین بازیکن جوان و مهیج داریم - شما دیدید که دخیا در طول فصل چطور به یک دروازه بان عالی تبدیل شده، رافای جوان، جونز رو امشب دیدید.... میشه بحث کرد که او میتونه یکی از بهترین بازیکنای تاریخ ما بشه." منبع

 

 مصاحبۀ گیگز با MUTV از طرفداری (البته کامل ترجمه نکرده) کلیک کنید. منبع

نمرات بازیکنان از سایت  Thebusbyway



 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/02/03 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان خیلی خیلی ممنون.
با عکسها از همه بیشتر حال کردم.
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم حمید جان شکلک
من با عکس اورا خیلی حالیدم حال سوارز رو گرفته

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1392/02/03 و 16:10 دقیقه ارسال شده است

اخ چه حالی داد این قهرمانی.
تبریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اصلا ناجـــــــــور!!!
تبریک میگم حمیدرضا جان شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/02/03 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

به خدا یه حسی بهم می گفت رابین هتریک می کنه که آخرش هم هتریک کرد
رابین چه گلی زد خیلی عالی بود
به نظرم دومین گل قرن است چون برگردون رونی یه چیز دیگه بود
اورا هم خیلی کارش باحال بود
بیستمین قهرمانی هم مبارک شکلک
پاسخ : رابین دیشب ترکوند شکلک شکلک
من نمی خواستم بازی رو ببینم رفتم دیدم دقیقه دو گل زده دویدم جلو تلویزیون تا ته نشستم شکلک شکلک
این فرگی جوگیر میشه گاهی یه چیزایی میگه! مثل اون شوت ویلیامز که گفته بود رابین رو نزدیک بود بکشه شکلک
بعضی موقعها اغراق میکنه شکلک
مبارک شما هم باشه داش حسام شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/03 و 8:41 دقیقه ارسال شده است

فقط میتونم بگم دممون گرم!شکلک
پاسخ : زیرمونم نرم شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/02/03 و 1:57 دقیقه ارسال شده است

تتتتتتتتتتتتببببببببببببببررررررررررررییییییییییییییکککککککک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
عالی شد.بچه های گل تبریک میگم.
CHAMP2ON
آخکه چه حالی میکنیم ما.
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شهاب جان تبریکشکلک
پاسخ : تبریک میـــــــــــگم داش حمید شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط amir007 در تاریخ 1392/02/03 و 1:56 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/02/03 و 1:50 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگى و تبريك به همه ى يونايتدى ها و مخصوصا رئيس كه صدامون بهش نميرسه و يه تبريكم بخاطر حل شدن مشكل يه جشن كوچيكم به افتخار همه يونايتدى هاى گل:http://reddevils.ir/page/CHAMP2ONS
پاسخ : سلام تبریک میگم مرتضی جان... شکلک
این صفحه هم عالی بود واقعا خسته نباشید شکلک
پاسخ : تبریک مرتضی جان.خیلی باحال بودن(صفحه رو میگم) .دمت گرم حال کردم.

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/02/03 و 1:47 دقیقه ارسال شده است

تبریک من رو هم پذیرا باشید شکلک شکلک شکلک
پاسخ : تبریک میگم داش امید ایشالا عروسی شما و بچه های تیم شکلک شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/02/03 و 1:44 دقیقه ارسال شده است

به احترام قهرماني انتقال به ورزش3هم حل شده ظاهراشکلک
پاسخ : خوش خبر باشی آخیش!!! از صبح اعصاب نذاشته بود برای ما!! شکلک

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1392/02/03 و 1:43 دقیقه ارسال شده است

تبریک به همه یونایتدی های عزیز و تمام نویسندگان و زحمت کشان این وب مخصــــــــــــــــــــــــــــــــــــوصا آقا شهابشکلک
پاسخ : چاکر داش جینجر منم تبریک میگم... جا داره جای قاسم علی عزیز رو خالی کنم خوابگاه بود براش نتیجه رو پیامک کردم ... سلام هم رسوند... داش حمید هم باید الآنا پیداش بشه!
حسام هم احتملا الآن باید مثل سر بابی خواب باشه دو شبه شکلک
پاسخ : مرسی جینجر جان.تبریییییییییییییییک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,053
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,053
  • بازدید ماه : 42,528
  • بازدید سال : 213,722
  • بازدید کلی : 3,838,887
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30