loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 671 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

رایان گیگز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)


(نمایش تیم سطح پایین بود...) "احساس ناراحتی و خستگی دارم. بازیکنا سطح پایین بودن و نمی دونم چرا. باید به ساندرلند تبریک بگیم در فرم خوبی هستن. و بهترین موقعیتها رو خلق کردن. ما در یک سوم هجومی اون کیفیت لازم رو نداشتیم."

(دلیل شکست تیم...) "ما پاسهای 5 یا 10 یاردی سرگردانی رو ارسال می کردیم و وقتی در لیگ برتر این کار رو می کنید تنبیه خواهید شد. ما تمام فصل در خانه مشکل داشتیم، به قدر کافی خوب نبوده."

(برنامۀ آینده...) "من نمی تونم هیچ خبری به شما در مورد سرمربی آینده بدم. من فقط روی بازی بعدی تمرکز کردم."

(بازیکنان کمتر از حد انتظار...) "بازیکنای رختکن تیم هنوز هم کیفیت لازم رو دارن ولی ما فقط اون کیفیت رو به نمایش نمی ذاریم." منبع


گوس پویت، سرمربی ساندرلند نیز گفته که شاید خوش شانس بوده اند که وین رونی در بازی نبوده است. همچنین پویت با توجه به تجربۀ بازیش به عنوان یک مدافع می گوید که بازی در اولدترافورد وقتی 1-0 جلو هستید و 20 دقیقه به پایان ولبک و فان پرسی به زمین می آیند اصلا آسان نخواهد بود! منبع


رایان گیگز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC Radio 5 live)

(آیا فرم بد داخل خانه دلیل شرایط بد یونایتد است...) "بله این مشکل ما بوده، بازیهای خونگی. در بازیهای خارج خونه مشکلی وجود نداشته. فرم داخل خونه خوب نبوده و این باعث وضعیت بد این فصل ما شده." منبع


رایان گیگز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(عدم ثبات در نمایشهای لیگ...) "من ناراحتم، بیشتر از اونچیزی که بشه فکر کرد عصبانیم. ما اون کیفیتی رو که هفتۀ قبل به نمایش گذاشتیم ارائه نکردیم. به ویژه در یک سوم هجومی. وقتی که اسیر این موقعیت می شید، در لیگ برتر پس از پیشرفت دوباره سقوط می کنید."

(فقدان تمرکز...) "فکر نمی کنم که امروز تیم تمرکز لازم رو موقع پاسهای واقعا مهم داشت. اگر شما می خواهید یک خط دفاعی رو بشکافید، باید اون پاس کلیدی رو ارسال کنید، یا روی ضربۀ آخر دقت کنید. که امروز این اتفاق نیفتاد."

(فرم بد خانگی...) "من هفتۀ قبل گفتم که می خوایم اولدترافورد رو به یک قلعه تبدیل کنیم، مثل همیشه که بازی برای حریفا اینجا سخت بوده. این فصل مشکل ما بازیهای خونگی بوده، فرم خونگی ما به قدر کفایت خوب نبوده."

(سطح پایین کیفیت بازی...) "کیفیتی وجود نداشت. همین که ساندرلند گل اول رو زد همه شون پشت توپ رفتن و به ما در ضد حملات هجوم می آوردن. ولی ما خیلی بیشتر از اون چیزی که برای خلق موقعیتهای بیشتر لازم بود تملک توپ رو در اختیار داشتیم."

(تقویت تابستانی...) "منچستر یونایتد باشگاهی بزرگه. فرممون این فصل به قدر کافی خوب نبوده. من مطمئنم که بازیکنایی خریداری می شن، بازیکنایی با کیفیت. ما باید تقویت بشیم و فصل بعد بهتر کار کنیم."

(امید به بازی وین برابر هال سیتی...) "امیدوارم مصدومیت کشالۀ رانش خوب بشه و وین بتونه بازی کنه، ولی ما شرایطشو بررسی می کنیم. من گفتم که پیش از پایان فصل به همه فرصت می دم و به همین کار هم ادامه خواهم داد. من هنوز هم به کیفیت بازیکنای رختکن تیم ایمان دارم." منبع


رایان گیگز (در گفتگو با MUTV)

(افت نسبت به هفتۀ قبل...) "ما کاملا ناراحتیم. بعد نمایش خوبی که هفتۀ قبل داشتیم امروز کمی سطح پایین بود. مهیا شدن برای این بازی مشابه هفتۀ قبل بود، بچه ها خوب تمرین می کردن و من کمی شرایط رو تغییر هم دادم."

(بازی سخت برابر ساندرلند با انگیزه...) "امروز اون کیفیت و تمرکز وجود نداشت. ولی باید از ساندرلند تمجید کرد که در فرم خوبی قرار دارن. وقتی تیمها دارن در لیگ برای بقا می جنگن شما برای تقابل باهاشون باید در بهترین فرمتون باشید که ما امروز نبودیم."

(شانسهای خطرناک ساندرلند و ناتوانی یونایتد در تمام کنندگی حمله...) "ساندرلند موقعیتهای بهتری داشت. شاید 3 موقعیت داشتن. یک گل زدن و توپ رو به تیر عمودی و افقی دروازه کوبیدن. ما در شکستن سد دفاعیشون یا در ارسال پاس وسانتر کلیدی آخر ناتوان بودیم. حتی وقتی سانتری به یکی از بازیکنای ما میر سید، ما تمرکز لازم برای ضربه زدن اون توپ به سمت چهارچوب رو نداشتیم. در کل همه ش ناامید کننده بود."

(برنامۀ یونایتد برای بازی بعد..) "ما می خواستیم فصل رو با 4 پیروزی به پایان ببریم ولی این اتفاق نیفتاد. ما می خوایم که آخرین بازی خونگی خودمون رو (روز سه شنبه برابر هال سیتی) با پیروزی به پایان ببریم و تمام تلاشمون رو برای اینکار میکنیم."

(چرا شکستهای این فصل انقدر زیاد بوده؟) "نمی تونم توضیحی براش پیدا کنم. در خونه شما به کمی کیفیت برای به ثمر رسوندن گل اول نیاز دارین، و در طول سالهای متمادی حتی وقتی که گل اول رو نمی زدیم هم موج موج و پیاپی حمله می کردیم. ولی این فصل اینجور نبوده. لذا نکته ای هست که شاید باید بهش اشاره کرد (به عنوان دلیل). ما می خوایم که اولدترافورد به مثابۀ یک دژ محکم باشه و نمی خوایم اینجا ورزشگاهی باشه که حریفا برای بازی در اون لحظه شماری کنن!" منبع


اشلی یانگ | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(آگاهی از شیوۀ دفاعی ساندرلند...) "به نظرم در شروع بازی بر بازی سوار بودیم. ما می دونستیم که ساندرلند چه جور تیمش رو پشت توپ و دفاعی سازماندهی می کنه، و اینکه از روی ضد حمله روی دروازۀ ما شانسشون رو امتحان خواهند کرد. دیدن اینکه اونا اون گل رو زدن ناراحت کننده بود، و در رختکن ناراحتی و ناامیدی حکمفرماست."

(زدن گل اول حیاتی بود..) "فکر نمی کنم که موقعیت مسلمی برامون پیش اومده باشه در بازی. این بازی از اون بازیها بود که اگه یه گل می تونستیم بزنیم، اونوقت می شد گلهای بیشتری زد. ولی اینجور نشد و ما ناراحتیم."

(چشم به جبران در بازی بعد...) "مشخصه که بازیکنا ناراحتن. درست مثل هوادارا و کادر فنی. ما دو بازی دیگه داریم و شش امتیاز که براش تلاش کنیم. بازی بعدی خیلی فاصله نداره و همین وسط هفته برابر هال هستش، و بعدش در خونۀ ساتمپتون بازی داریم لذا می خوایم کار ها رو ردیف کنیم و به مسیر پیروزی برگردیم. همه همیشه گفتن که این فصل برای ما فصلی ناامید کننده بوده، و 7 شکست خونگی چیزی نیست که شنیدنش در مورد این باشگاه عادی باشه. ما باید در آخرین دیدار خونگیمون به مسیر پیروزی برگردیم و می خوایم که همۀ سه امتیاز رو کسب کنیم. باید به زمین بریم و پیروز بشیم، این سبک و سیاق منچستر یونایتده. باید که به تیمها یورش ببریم و از موضع قدرت باهاشون برخورد کنیم، و همینن کار رو هم دقیقا خواهیم کرد. البته که شانس دریافت جام و مدال نداریم ولی بالاخره بازیهایی هستن که باید درونشون پیروز بشیم. امتیازایی هستن که باید براشون بجنگیم و ما به دنبال پیروزی هستیم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/02/14 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

سلام...
این شکستهای خانگی،عجــــــــــــــــیب منو آزار میدهشکلک
-----------------------------
دمش گرم من سیتی هم اورتونو برد،البته خوب بازی نکردن...
گزارشگر عوضی دیشب خیلی داشت جوش میزد،مردک بود شکلک مزدک بود؟
اصلآ داشت خودشو میخورد 10 دقیقه آخر بازی...آی من حال میکنم ضدحال خوردن گزارشگرارو میبینم...(اگه لیورپول نشه،واااااااااااااااااااااایشکلک )
خیابانی-مزدک-جاودانی...به شدت از نحوه گزارشتون متنفرم،باااااااااباااا عادل مرده،با اینکه رقیبه
جناب سرهنگ هم بی خیال،چون اطلاعاتش پایینه بهش گیر نمیدمشکلک،اما ازونم متنفرمشکلک

مرسی داش شهابشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/02/14 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

اگه يانگ بره مشكلات تيم و مشكلات روحي و رواني من تا حد زيادي برطرف ميشن.
ولي نميدونم چرا تا پاي فروش بازيكن مياد وسط و رسانه ها و سايتا بحث ميكنن اسمي از يانگ نيست بجاش تا دلتون بخواد اسمه كاگاوا و فن پرسي و روني هست.
شايعه ي جديد هم اينه كه پاريسن دنبال رونيه با 35 تا.خدايي استون ويلا خودشم ديگه يانگ رو نميخواد!!
130 هزارتا هفته اي ميگيره يعني حدود 650 ميليون خودمون خييلييه حالا ما كه حسود نيستيم اما دلم واسه ي گليزرا ميسوزه\"

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/02/14 و 9:52 دقیقه ارسال شده است

سلام به داداشاي گلم\"
دلم براي منچسترياي گل تنگ شده\"\"
انشاالله فصل بعد جبران ميكنيم قطعا بازيكناي خوبي جذب ميشن و حال و هواي تيم و طرفدارا عوض ميشه.
من فقط موندم دليل نتيجه نگرفتنمون مربي بوده يا بازيكنا يا هردو يا ...
بازيكنا خيلي وقته بد بازي ميكنن از پارسال و پيرارسال اينجورين فقط فرگي ميتونست تيمو جمع كنه اين فرگي عجب چيزي بود خدايي.مورينيو از دست اين بازيكناش گير كرده و ميگه فقط من ميتونستم اين تيمو بالا بيارم تيمي كه تنها مشكلش مهاجمه اما فرگي حتي يه بارم نق نزد با اون تيم نصف و نيمه و پرنقصش البته خوزه خعلي مغزه\"حال ليورپوليا رو خوب گرفت\"


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 835
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 835
  • بازدید ماه : 42,310
  • بازدید سال : 213,504
  • بازدید کلی : 3,838,669
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30