loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 627 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (8)

آمار و سخنان بازی برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان

منبع: thebusbybabe.com

 

The Busby Babe United Real Madrid
شوت (درچهارچوب)  19(7)  23(10)
تعداد پاسهای سالم  219 458
درصد پاسهای سالم 37% 63%
مالکیت توپ 65% 35%
تکلهای صحیح و موفق 18 24
قطع توپها 12 13
خطا 7 12
کرنر 9 12
آفساید 4 1

 
 گل اول (راموس) (با تشکر از حمید بکام عزیز) کلیک کنید

  گل دوم (مودریچ) (با تشکر از حمید بکام عزیز) کلیک کنید

 گل سوم (رونالدو) (با تشکر از حمید بکام عزیز) کلیک کنید

صحنۀ عکس العمل رییس به اخراج (با تشکر از حمید بکام عزیز) کلیک کنید


 


آمار بازیکنان منچستریونایتد

 

راهنما: ترجمۀ آمار به ترتیب اینگونه است

saves: واکنش برای نجات دروازه

Goal Conceded: تعداد گل دریافت شده

35/39 passing (90%) :  پاس صحیح/کل پاس (درصد پاس صحیح

1/1 long balls :  توپ بلند سالم/کل توپهای بلند ارسالی

 tackle,  interception :  تکل، قطع توپ

11 clearances (5 effective) : دفع توپ (دفع توپهای کامل و مؤثر

shot blocked, 0 fouls :  شوتهای بلاک شده سمت چهارچوب، خطا

successful dribble:  دریبل موفق

fouls won: تعداد خطای انجام شده روی بازیکن

crosses: سانتر

chance created: تعداد موقعیتهایی که توسط (پاسهای) بازیکن خلق شده

************

 

* David de Gea (goalkeeper): 6/16 passing (38%), 2 goals conceded, 7 saves

* Rio Ferdinand (right-center-back): 24/31 passing (77%), 5/7 long balls, 0 tackles, 3 interceptions, 9 clearances (6 effective), 0 shots blocked, 0 fouls

* Nemanja Vidic (left-center-back): 24/32 passing (75%), 2/5 long balls, 0 tackles, 0 interceptions, 8 clearances (6 effective), 4 shots blocked, 0 fouls

* Rafael (right-back | substituted off 87'): 22/26 passing (85%), 2 chances created, 1/2 crosses, 1/1 long balls, 1 successful dribble, 1 tackle, 0 interceptions, 4 clearances (3 effective) 2 shots blocked, 0 fouls

* Patrice Evra (left-back): 24/30 passing (80%), 1 chance created, 1/4 crosses, 2/4 long balls, 0 successful dribbles, 0 tackles, 1 interception, 5 clearances (2 effective, 0 shots blocked, 0 fouls

* Michael Carrick (central-midfield): 21/26 passing (81%), 0 chances created, 0/0 crosses, 2/5 long balls, 0/1 through balls, 0 successful dribbles, 5 tackles, 3 interceptions, 2 shots (1 on target)

* Tom Cleverley (central-midfield | substituted off 73'): 21/26 passing (81%), 0 chances created, 0/0 crosses, 1/1 long ball, 0/1 through balls, 1 successful dribble, 3 tackles, 0 interceptions, 0 shots

* Ryan Giggs (right-winger): 29/36 passing (81%), 4 chances created, 4/5 crosses, 1/1 long balls, 0/0 through balls, 2 successful dribbles, 1 foul won, 4 tackles, 4 interceptions, 0 shots

* Nani (left-winger | sent-off 56'): 14/21 passing (67%), 2 chances created, 1/5 crosses, 1/1 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 1 foul won, 2 tackles, 0 interceptions, 1 shot (0 on target)

* Danny Welbeck (secondary striker | substituted off 81'): 13/19 passing (68%), 0 chances created, 0/0 crosses, 0/0 long balls, 0/0 through balls, 1 successful dribble, 0 fouls won, 6 shots (2 on target)

* Robin van Persie (striker): 9/16 passing (56%), 2 chances created, 1/3 crosses, 0/1 long balls, 0 successful dribbles, 2 fouls won, 6 shots (0 on target)

* Wayne Rooney (central-midfield | substituted on 73'): 8/12 passing (67%), 0 chances created, 0/2 crosses, 0/1 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 0 fouls won, 1 shot (0 on target)

* Ashley Young (left-winger | substituted on 81'): 5/5 passing (100%), 0 chances created, 0/2 crosses, 0/0 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 1 foul won, 0 tackles, 0 interceptions, 0 shots

* Antonio Valencia (right-back | substituted on 87'): 1/2 passing (50%), 0 chances created, 0/1 crosses, 0/0 long balls, 0/0 through balls, 1 successful dribbles, 0 fouls won, 0 tackles, 0 interceptions, 0 shots

 

 سخنان پس از بازی

 

 

 خوزه مورینیو | سرمربی رئال مادرید (در گفتگو با Sky Sports)

(در مورد بهتر بودن یونایتد و تأثیر اخراج....) "بهترین تیم بود که باخت. ما خوب بازی نکردیم
ما استحقاق برد رو نداشتیم. من در مورد تصمیم داور صحبت نمی کنم چون در واقع اصلا صحنه رو ندیدم. ولی در تقابل 11 به 11 من مطمئن نبودم که بتونیم پیروز بشیم. منچستر یونایتد خیلی خوب بازی میکردن. خیلی فشرده و تهاجمی و سازمان یافته از نظر تکنیکی و فنی. و بازی برای ما خیلی سخت بود."

(در مورد تأثیر مودریچ....) "من این حس رو داشتم که مودریچ بازی رو به سود ما تغییر بده چون او کیفیتهایی رو برای ما وارد بازی کرد که پیش از ورودش به بازی فاقد اون بودیم. من یه خورده وحشت کرده بودم چون جلوی بارسا خیلی خوب بازی کرده بودیم و امروز انتظار نمایش بهتری از تیم داشتم."

(در مورد قدرت یونایتد...) " من می دونم که اونا (منچستر یونایتد) غولهای اروپا هستن، نه تنها از نظر فیزیکی، بلکه از نظر روحیه و ذهنی. من می دونم که اونها خارق العاده هستن و یک سرمربی دران که توانایی سازمان دادن مردم و انگیزه دادن به اونها رو داره. ولی من انتظار داشتم که اینجا بیایم و یه جور دیگه بازی کنیم."

(در مورد بازگشت به انگلیس برای مربیگری...) "همه میدونن که من خیلی دوست دارم، و همه می دونن که یک روزی من برمیگردم. این رو اطمینان میدم. مگر اینکه کسی اینجا من رو نخواد! ولی اگر کسی من رو خواست یک روز باید برگردم چون من خیلی از اینجا لذت می برم."

 

 

 

مایک فیلان | مربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(شگفتی از رویدادهای بازی...) "اینکه بگیم ناراحتیم هم همه حقیقت رو از میزان ناراحتیمون بیان نمی کنه! از نظر ما تاکتیکهامون برای چنین بازی بزرگی کاملا صحیح بود. حتی زمانهایی که بازی 0-0 بود. اوضاع مطابق الگویی بود که می خواستیم."

(برتری یونایتد و تصمیم داور...) "نهایتا در نیمۀ دوم جلو افتادیم و در یک موقعیت کاملا برتر و مسلط قرار گرفتیم. بعد از اون به صورت منطقی کنترل رو در دست داشتیم و موقعیتهایی هم خلق کردیم. بعد اون بازی کاملا تغییر کرد. تصمیم داور... اعجاب انگیز بود. ولی ما باید ادامه بدیم. در بازی به چنین ابعاد، که توسط کل جهان نظاره میشه، ما واقعا ناراحتیم..."

(در پاسخ به اینکه آیا فرگوسن با چاکر داور بازی صحبت کرد یا نه...) "فکر نمیکنم که اصلا اوضاع فرگوسن برای صحبت کردن با داور خوب بوده باشه. فکر میکنم همین که من اینجا روبروی شما نشستم و نه سرمربی این باشگاه بزرگ خودش گویای موقعیت باشه. ما همگی یک تصمیم که سختگیرانه به نظر می اومد رو دیدیم و  شاهد بودیم. مخاطبهای زیادی داشت این بازی از چندین کشور که تعدادشون رو نمی دونم، و تک تکشون الآن بهت زده از اتفاقی که رخ داده نشستن. یک نمایش عالی توسط تنها یک تصمیم ویران شد."

(در مورد علت حضور فیلان به جای فرگوسن...) "سرالکس میلیون میلیون بار ناراحته. یکی از دلایلی هم که من الآن جای او دارم با شما صحبت میکنم اینه که او فکر میکنه که شاید من کمی بیشتر از او (در صحبت) دیپلماتیک و (سیّاس و با سیاست و غیر احساسی) باشم. او آزرده شده. پریشان شده و می دونه که اگر الآن جلوی دوربین بایسته، تا چند هفتۀ آتی دیگه جلوی دوربین نخواهد ایستاد (مترجم: محرومیت؟ یا دلیل دیگه نفهمیدم ترجمه رو)."

(در مورد تصمیم داور...) "از نقطه نظر ما، ما حس کردیم که توپ توی هوا بود، بازیکن هم فقط توپ رو نگاه میکرد. بله تماس به وجود اومد. ولی این طبیعت فوتباله و دریافت یک کارت زرد در این موقعیت باور نکردنی بود."

(در مورد رویکرد و تاکتیک یونایتد برای این بازی...) "ما میدونستیم که باید تاکتیهای معینی رو برای این بازی به کار بگیریم. ما در مادرید خیلی خوب کار کردیم. نتیجه ای رو که دنبالش بودیم گرفتیم. یک گل خارج خونه به ثمر رسوندیم. حسمون این بود که اگر زمین رو فشرده نگه داریم و مادرید رو به مشکل بندازیم و خودمون کمی توی ضد حمله بازی کنیم، اونوقت می تونیم صاحب موقعیت باشیم."

(سخن پایانی....) "فکر میکنم که این تاکتیک امشب تأثیرش رو نشون داد و ما موقعیت های خودمون رو داشتیم. ما اونقدری که موقعیت داشتیم نتونستیم گل زنی کنیم ولی وقتی که گل رو زدید، دیگه این حس رو دارید که جمعیت پشت سر شما هستن، می تونستن خط پایان رو ببینن. بازیکنا حس می کردن که کنترل بازی دست اونا بود و یهو ازشون گرفته شد."

 

 

 

ژابی آلونسو | هافبک رئال مادرید (در گفتگو با ITV)

(در مورد اخراج نانی...)
 "تصمیم سختی بود که از جانب داور گرفته شد، ولی در بازیهای قبلی دیده بودیم که با ده نفره شدن حریف، کار میتونه سختتر بشه. ما بهترین بازیمون رو بعد اخراج یار حریف انجام دادیم. بعد از اون یونایتد واقعا سخت فشار آورد، گل نخوردن توی اون شرایط سخت بود و دروازه بان ما خارق العاده بود."

کریستیانو رونالدو | مهاجم رئال مادرید (در گفتگو با
MUTV)

(تفکرات کلی...) "شبی باورنکردنی بود، یک شب کاملا احساسی و کاری که هوادارا کردن برای من خیلی ارزشمند بود. من هیچگاه این لحظه رو فراموش نخواهم کرد. تنها لغتی که میشه گفت اینه که باورنکردنی بود. از یک طرف من خوشحالم، برای مادرید که به دور بعد صعود کرد، ولی از طرف دیگر ناراحتم چون فراموش کردن این خانه راحت نیست. من 6 سال اینجا بازی کردم و مردم با من خیلی خوش رفتار بودن. من وقتی اینجا اومدم که مثل یک بچه بودم. یک حس عجیبه. نه فقط به خاطر این بازی، بلکه بازی رفت هم همینجور بود. من یه خورده تو بازی خودم حس خجالت میکردم و احساساتی دارم که نمی تونم شرح بدم. من خوشحالم چون که مادرید صعود کرد، من از همتیمیهام دفاع میکنم و برای مادرید بازی میکنم بنابراین تلاش میکنم که همیشه بهترین تلاشم رو بکنم. ما هنوز راه زیادی در این رقابت در پیش داریم. ما یکی از بهترین تیمهای جهان رو بردیم. ما پله پله پیش خواهیم رفت ولی در کل در فرم خوبی هستیم."

(در مورد موفقیت رئال مادرید در هفتۀ گذشته...)
"این هفته، بردن دو بازی برابر بارسلونا و یک بازی برابر منچستر یونایتد باورنکردنی بود. برای ما خارق العاده بود، ما در فرم خوبی هستیم، ما اعتماد به نفس بالایی داریم و می خواهیم همینطور ادامه بدیم."

(در مورد اخراج نانی...) "صادقانه بگم که من حرکت نانی رو ندیدم، ولی این موقعیتها در فوتبال پیش می آید."

 

نمرات بازیکنان از سایت  Thebusbyway



 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1391/12/16 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

ولی هر چی فک میکنم حق نانی نیس اینجوری بره 3 بازی از نانی هیچ وقت یادم نمیره بازی با ارسنال تو امارا 3 سال پیش بازی بایرن بازی دیشب تا صبح تو فکر بودم نانی تو چه حالیه واقعا دیشب دلم واسش سوخت
پاسخ : همونجور که فرگی گفته، نانی بازیکن فوق العاده ای هست... ولی دو سه بازی خوب دردی رو خیلی دوا نمیکنه انصافی نانی به حقش تو یونایتد نرسیده... باید بره جایی که بی رقیب باشه و پیوسته بازی کنه... به نظر من در بزرگی چیزی از کریس کم نداره... درسته کلا بازیکنای متفاوتی هستن... ولی اون گلای زیر طاق 40 50 متری که میزنه رو به نظرم حتی کریس هم توان زدنشون رو نداره... چنین بازیکنی واقعا حیفه نیمکت نشین باشه... مثل بربا که اونم به نطرم نیمکت نشینیش توی یونایتد حیف بود... درسته که یونایتد تیمی هست که تمریناتش هم می ارزه به بازی تو تیمهای دیگه و هیچ وقت با نیمکت نشینی بر خلاف تیمهای دیگه فرمت از بین نمیره... کما اینکه بربا هر وقت بازی میکرد گل میزد......
ولی خوب به نظرم کم کم نانی رفتنش یه انتقال برد - برد و به سود دو طرف باشه...

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/12/16 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

تصاویر متحرک این بازی ناجوانمردانه.

گل اول
http://uploadtak.com/images/p3896_ManUnited_10_RealMad.gif

گل دوم
http://uploadtak.com/images/t1924_ManUnited_11_RealMad.gif

گل سوم
http://uploadtak.com/images/m6636_ManUnited_12_RealMad.gif

و اینهم شاید واسه بعضیها زیاد فرقی نکنه.اما من یکی که با این صحنه واقعآ قلبم شکست.وقتی فرگوسن باقی بازی رو پیش بینی کرد و اینگونه ناراحتیشو با ما تقسیم کرد> فرگی عزیز از صمیم قلب دوستت داریم.شکلکشکلکشکلک

http://uploadtak.com/images/g6363_IRIBTV3_03_06_2013_0.gif

خب دیگه دوستان عزیز وقتشه همه چیز رو به باد فراموشی بسپاریم و باقی تمرکز ما و باشگاه روی ادامه فصل باشه.واسه ما کسر شعن که اینقدر خودمونو مآیوس جلوه بدیم.فوتباله و حوادثش؛ که اینبار گریبانگیر ما شد.

شاید فرگوسن با این عکس مغرورانه میخواد بگه که (ما به راه خودمون ادامه میدیم و هیچ چیز جلو دارمون نیست)
http://uploadtak.com/images/w383_wallpaper_by_skipper.png

نبینم کسی نارحت باشه هااااا
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دمت گرم داش حمید گــــــــــــــل شکلک
چقدر قشنگ بود پسر اون فایل آخری و از همه قشنگ تر اون عکسه!!
واقعا داوره چه کار کرده همه دارن تو سرشون میزنن.... اصلا خاجه حافظ تو قبر تنش لرزید با این تصمیم شاهکار داور....

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1391/12/16 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب من که دوس ندارم رونالدو برگرده دو فصل دیگه کریس میشه 30 سالش بدر نمیخوره همین فن پرسی هنوز که هنوزه من با خریدش مخالفم نه اینکه دوسش ندارم ولی صدبار هم برگردیم میگم نخریمش بهتره کلا واس یه کریس جدید بسازیم که من بعید میدونم فعلا بشه استعدادی به کاملی رونالدو پیدا کرد بیل یکم بهش نزدیکه تازه دیشب به یه نتیجه دیگه هم رسیدم نه اندرسون بازیکن درجه 1 میشه نه کلورلی یکی از این دو تا باید برن که با وجود علاقه ای که به اندرسون دارم ولی اندرسون بره بهتره البته چون تام انگلیسیه منچستر یه هافبک میانی درجه 1 میخاد واقعا تام ضعیف بود دیشب شنبه هم بد بازی کرده کلا این فصل یه بازی فوق العاده نداشته فقط توپ رو بهش میدن با یه پاس ساده توپ رو تحویل یکی دیگه میده فقط خوبیش دوندگیشه که ماشالا کریک خیلی خفن تر میدوه یه عذر خواهی به این کریک هم بدهکارم بس پارسال بهش بد و بیراه گفتم امسال که ترکونده تا اینجا به نظر من که بهترین بازیکن این فصل بوده ثباتش فوق العادس ولی در کل بد خط هافبک ضعیفی داریم دلم بد هوای اسکولز رو کرده
پاسخ : البته داش علی همه حرفات قبول، ولی این حرفت رو من مخالفم که دیشب بد یا ضعیف بودیم... دیشب واقعا رئال تو قوطی بود... اصلا من فکرش رو هم نمی کردم جلو رئال با اون قدرت ما بتونیم انقدر خوب کار کنیم و انقدر موقعیت خلق کنیم. از هر نظر از تیم راضی هستم.... هر بلایی سرمون آورد اون داور، و البته شوک بعد اخراجش...
مطمئنم حتی اگه اخراج درست بود هم ما شوکه نمی شدیم و ده نفره می شد جلوی رئال مقاومت کرد...
ولی چون اخراج درست نبود، هم تیم و هم فرگی شوکه بودن، یه ده دقیقه ای منفعل بود کلا تیم تا آخرش هم دو تا گل پشت هم خوردیم.

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/12/16 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

لا مصب وقتی اعصابت خرابه کار کردنم نمیچسبه.کلآ امروز روز خوبی رو سپری نکردیم.اما جالبه رئالی های اطرافم همه گفتن ازین برد حال نکردیم.
وقتی فرگوسن بعد از دیدن کارت قرمز دستشو بلند کرد و روی صندلی جلو فرود آورد خداییش دلم کباب شد.
چقدر زحمت کشیدیم تا به اینجا رسیدیم آخرم به خاطر یک داور احمق اینطوری فرگوسن و منچستر رو کنار زدند.خدا وکیلی این رسمش نیست.
ولی خدارو شکر که همه دنیا فهمیدن که منچستر رو داور حذف کرد نه رئال.
پاسخ : باورت نمیشه داش حمید، من تا حالا انقدر اعصابم خورد نبود... من کسی بودم که بلاگ قبلی، روز آخر که ساندرلند رو بردیم و قهرمانی تو چنگمون بود و بعد گل آخرو همه اشکشون در اومده بود، فقط من بودم که تو سایت جوک می گفتم و می خندیدم و به همه دلداری میدادم... طوری که همه حتی شک کرده بودن که چرا تو اصلا ناراحت نیستی مگه یونایتدی نیستی و ...
ولی دیشب.... اصلا دیشب کاری با من کرد که هنوز از شوک خارج نیستم.... گیگز و فرگی یکی از اصلی ترین دلیلها برای این بودن که هنوز تو شوک باشم.. به خدا فقط حیف این دو تا... حیف....

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1391/12/16 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب از دیشب خیلی خیلی حالم بده دیشب هیچی نخوابیدم دیشب اخر بازی دوس داشتم یه بازیکن تو سبک کانتونا داشتیم با جفت پا اخر بازی میرفت تو صورت داور از دیشب با والدس بد حال میکنم شنبه ته اخر بازی خیلی کار قشنگی کرد نانی هم دیگه تموم شد اگه دیشب اخراج نمیشد بهترین بازیکن زمین میشد و 100% تمدید میکرد ولی الان فک نکنم بتونه از لحاظ روحی اماده شه دوباره من خودم هرموقع میبینمش یاد بازی دیشب میفتم وای به حال خودش ولی نمیدونم چرا هنوزم خیلی رونالدو رو دوس دارم ولی واقعا رونالدو یه گاو به تمام معناس همین الان اونقدری که منچستریا دوسش دارن رئالی ها ندارن و اونقدری که فرگی ازش تعریف کرد مورینیو نکرد ولی!!!! از دیشب هرچی عکس و .. از منچستر داشتم جمع کردم شاید یادم بره بازی دیشب ولی انصافا نمیشه
ولی فکر بازی شنبه رو که میکنم خوشحال میشم ایشالا بغز بازیکنا تو اون بازی بترکه و حداقل 5 تا به چلسی بزنیم کاش نانی بازی کنه که اگه نکنه دیگه بازیکن نمیشه ولی هیچ وقت این تشویق هودارا رو یادم نمیره رونالددو هم اول کم مونده بود بزنه زیر گریه ایول به گیگز ایول به رافائل و ولبک وماشالا به فردیناند و ویدیچ و رونی و اورا چه دلی داری تو بعد بازی اینا رو ترجمه کردی دیشب بد حالم از الونسو وراموس بهم خورد و در اخر تا دنیا دنیاس we are united
پاسخ : سلام داش علی...
منم فکر میکنم اگر نانی بره واقعا هم به نفع خودشه، هم به نفع باشگاه دیگه... چون تا حالا که اونجور که باید سودی برای باشگاه نداشته... نتونسته بازی مداوم و با ثبات از خودش نشون بده.. بره جایی که بتونه حرکات تکنیکی خودش رو هم به نمایش بذاره و محبوب هوادارا بشه خیلی بهتره... اقلا سالها بعد به عنوان یه اسطورۀ تکنیکی ازش یاد میشه... وگرنه توی یونایتد اگر بخواد تکنیکش سرکوفت بشه به درد نمی خوره...
-------------
رونالدو با این همه اشتیاق هوادارا اگه با رئال تمدید کنه واقعا دیگه گاوه... من جای اون بودم مثل اسب چهارنعل کله میکردم اولدترافورد

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/12/16 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

خیلی تیم خوبی داشتیم واقعا حیف شد این بازی هم عالی بودیم ولی داور گند زد واقعا خاک بر سرش
خیلی دوست داشتم امسال سه گانه رو ببریم و لایقش هم بودیم ولی نشد
پاسخ : آخر همونجور که فرگی گفته بود شد و گفت همه می خوان تا آخر خط پیش برن بازیکنا ولی گاهی همه چی بر وفق مراد نیست... البته که منظورش یه داور از خدا بی خبر بود که می تونه به همین راحتی یه جام رو از شما بگیره...

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/12/16 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

نبینم غمتو رعیس
اون آلونسو کثا فط چی میگه بره خودش در حد تیم علی دایی هم نبودن بعد تو کل بازی بعد میگه ما بهترین بازی رو کردیم خدا میدونه اگه 4 تا ضربه ای که از شانس ما قشنگ رفت تو دستای در وازه بان گل میشد الان فینال 99 با 10 نفر تکرار میشد به خدا گیگزو دیدم که با چه غیرتی بازی میکنه اصلا مو به تنم راست شد کل رعالی هارو مچل خودش کرده بود اصلا گیگزو نمیشه پیش بینی کرد اون ویدیچ و رابین هم که از بدشانسی هر چی زدن دقیقا تو دست دروازبان بود آخر بازی قیافه خوزه رو دیدید معلوم بود که حاضره حذف شه ولی به این حقارت صعود نکنه اون رونالدو هم روزی رو میبینم که فرگی میگه نمی خوایمت انقدر خودتو به ما نچسبون اخه کی میتونه جلو تیمش اونجوری بازی کنه و گل بزنه کلا پرتغالیا اینجورین یادشون میره که از کجا اومدن و کی ادمشون کرد اون روزو میبینم که زاها میاد با بازیش یه کاری میکنه که کریس کلا از ذهنا پاک بشه ما هوادار نصفه نیمه و بی غیرت نمی خوایم کل بازی عین سگ بازی میکنه بعد آخر بازی فیلم بازی میکنه که بغض کرده یه تار موی گیگز باغیرتمونو به صد تا رونالدو نمیدیم
پاسخ : آلوچه رو که ولش کن بابا...
گیگز ترکونده بود خدایی همه رو....
با حرف آخرت موافق نیستم... فن پرسی هم به آرسنال گل زد ولی نمی شه با این شدت بهش گفت بی غیرت!

این نظر توسط علی در تاریخ 1391/12/16 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

عجب شب بدی بود

هیچی نمیتونم بگم .

وقتی بد بازی کنی و ببازی راحت باهاش کنار میای , وقتی خوب بازی می کنی و حذف می شی انگار دنیا میخواد رو سرت خراب بشه.
ایکاش بد بازی می کردیم .

مرسی شهاب جان واسه همه زحمتات . شکلکشکلکشکلک
پاسخ : من قبل بازی از حذف جلو رئال یه خورده ترس داشتم. هرچی باشه رئال بود و دو بار بارسا رو برده بود.... هی میگفتم خدا کنه اقلا اگر هم قراره حذف شیم، خوب بازی کنیم و حذف شیم... ولی اصلا بازی که تموم شد انگار یه سطل آب یخ ریخته بودن رو سرم... اصلا فکر اینجوریش رو نکرده بودم... که همه جوره رئال رو تو قوطی کرده باشی... همه جوره و از هر لحاظ استحقاق پیروزی رو داشته باشی.
ولی یه داور نفم....
چی بگم والا...
مخلصیم علی جان شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 41,594
  • بازدید سال : 212,788
  • بازدید کلی : 3,837,953
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30