loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 534 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (8)

رونی بهترین بازیکن ماه سپتامبر

 

رونی در رای گیری در Manutd.com, توییتر و در سایت های باشگاه به 6 زبان خارجی, با رای هواداران بهترین بازیکن ماه سپتامبر نام گرفت.

 

رونی که با فرم عالی اش توانست دوباره در دل هواداران جا بیفتد, در همه ی رقابت های این فصل برای تیم 5 گل به ثمر رسانده است.

 

رونی به Manutd.com گفت:"این که جایزه ای را بگیرید همیشه خوشحال کننده است و این جایزه که با رای گیری هواداران به دست می آید, یک چیز خاص است و من از این بابت بسیار خوشحالم."

 

"من خیلی خوشحال بودم که ماه گذشته به بازی ها برگشتم.برگشتن به ترکیب و بازی کردن عالیه و این که چند گل هم به ثمر برسونی خوبه."

 

رونی در این ماه به خاطر مصدومیت سرش در تمرینات مشکلاتی داشت.او در انتخاب بهترین گل ماهش تردیدی نداشت.

 

"من گفته بودم گلم برابر کریستال پالاس.این اولین گل فصلم بود و زدن گل اول بسیار مهم است و برای بازی کردن و گلزنی به شما اعتماد به نفس می دهد."

 

برندگان جایزه های ماهانه ی این فصل, پول حاصل را به موسسه های خیریه ای که خودشان انتخاب می کنند, هدیه می دهند.همان طور که جام جدیدمان (جام خیریه) اهدا شد.

 

وین اضافه کرد:"من این پول رو به موسسه ی "تشکیلات اقتصادی جوانان (Young Enterprise) " در منطقه ی ترافورد هدیه دادم.این موسسه ای است که به دانش آموزان  مهارت های مهمی را برای زمانی که زندگی شغلی خود را آغاز می کنند, می آموزد."


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی سرخ در تاریخ 1392/07/12 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

خدا را شکر که رونی یه روحیه گرفت که اقلا تصمیم جدایی ازتیم از سرش بپرهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اصلا این جایزه از توپ طلا هم براش باارزش تره.همین یه جایزه باعث میشه که توی منچستر خداحافظی کنه.شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/12 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

واقعا ديگه تنها دلخوشيمون روني هست الان...
پاسخ : و کاپیتان ...

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/07/12 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

هنوز استعدادهای اندرسون شکوفا نشدهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : فقط یه هفته دیگه فرصت میخواد.شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/12 و 13:21 دقیقه ارسال شده است

ممنووونم آقا بابک !
دست های پشت پرده چه کارها که نمی کنن !! آخه اندرسون حیف نیست؟! .. نیست واقعا؟؟ نیست؟؟ شکلک
پاسخ : خواهش میکنم.
همیشه حق اندرسون بیچاره رو میخورن!

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/07/12 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

مرسي بابك جان
خوب روني اگه نمي شد كي قرار بود بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : خواهش میکنم.
اندرسون.شکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1392/07/12 و 10:40 دقیقه ارسال شده است

واقعا حقش بود امیدوارم همینطوری ادامه بدهشکلک
پاسخ : چیزی که بیشتر از همه من رو خوشحال میکنه اینه که طرفدارهای چلسی دارم میسوزن.شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/07/12 و 10:34 دقیقه ارسال شده است

ممنون بابک جان...
رونی واقعآ عالیه...شکلک
خدا کنه هر ماه 5 گل بزنهشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم.
5 تا کمه.شکلک

این نظر توسط marcus finix در تاریخ 1392/07/12 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

شایسته تر از رونی هم بود تو این ماه مثلا یانگ یا کاگاوا یا کلورلی یا اورا و یا حتی سوپر استار تیم جناب آقای اندرسونشکلک
هنوز تو شک هستم اگه رونی میرفت چلسی الان منچستر چندم بود فکر کنم باید آخر فصل بر سر سهمیه چمپیون شیپ با کریستال و هال و کاردیف میجنگیدیمشکلک
شنیدم عدنان هم داره میره اینم از افتخارات دوران نگون بختی منچستر
به جرات میتونم بگم نه عدنان میمونه نه لینگارد نه حتی زاها با این اوصاف
پاسخ : اندرسون و یانگ به خاطر دست های پشت پرده بهترین بازیکن ماه نشدن.شکلک
انصافا وجود رونی تا الان خیلی مفید بوده.ولی در اون حد نبود که همه ی امتیازها رو بهش وابسته باشیم.
عدنان مذاکراتش داره به کندی پیش میره.فکر کنم ایجنتش میخواد که پول بیشتری دریافت کنه و این میتونه باعث بشه که بره.
لینگارد کسیه که دنبال پول نیست.بیشتر دنبال بازی کردنه.و با تلاشی که داره صد در صد میتونه سال دیگه جایی توی تیم پیدا کنه و فکر نمیکنم به این راحتی بره.ولی اگه وضع زاها همینجوری ادامه پیدا کنه ممکنه که آخر فصل جدا بشه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,225
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,225
  • بازدید ماه : 42,700
  • بازدید سال : 213,894
  • بازدید کلی : 3,839,059
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30