loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 500 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (7)

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

نسخه موبایل:

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

سال 2004 در چنین روزی 14/فوریه (ولنتاین) دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی در اولدترافورد و از سری رقابتهای FA Cup مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت با گلزنی پل اسکولز،نیستلروی2،رونالدو و پیروزی 4-2 شاگردان سرآلکس فرگوسن به پایان رسید.

 

گالری عکس:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/11/27 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

ممنووون آقا حمید !!
عالی بود.

وای وای !! ببین دوستان چی به روز خودشون آوردن تو ولنتاین !!! چه خبره باباااااا شکلکشکلک

---------------
پاسخ : خواهش میشه زینب خانم...
ممنون از شما...
بله، چند مورد مشکوک گزارش شده... شکلک
پاسخ : میدونین که من اهل اینجور سوسول بازیا نیستم شکلکشکلک
پاسخ : 100%شکلک
پاسخ : شما که بله... خبرش رسیده شکلک
-----------
آقا حمید شما چرا طرف آقا امیرمحمد رو گرفتین؟؟؟ شما هم بد مشکوکیناااا شکلکشکلک
پاسخ : آقا امیر ! آتو ، چیزی دارین رو کنین.. اصــــلا رحم نکنین...
چون شک نکنین بهتون رحم نمیشه شکلکشکلکشکلک
پاسخ : عـــــه شکلک یـــنــی مشخص نبود از افعال معکوس استفاده کردم؟ شکلک
در ضمن، من به راحتی طرف کسیو نمیگیرم،من فقط طرف حق رو میگیرم..شکلکشکلک
پاسخ : دمت گرم داش حمید
الان من پس حق با منه
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : لا اله الا الله... شکلک جمله اولم مفهوم نبود ظاهرا شکلک
بهرحال خواهش میکنم... شکلک
پاسخ : من که میدونم جمله اول برا رد گم کنی بود شکلکشکلک
پاسخ : لا حول و لا قوه الا باالله!
به حق چیزای ندیده و نشنیده :|
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/11/25 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

باز من مشکوک شدم! من دیگه سکوت اختیار میکنم! شکلک
پاسخ : سکوت علامت رضایته شکلکشکلک
پاسخ : زخم همه رو که باز کردین و نمک پاشیدین روش دیگه میرین؟؟ .. که مثلا من حرفی ندارم!!
خسته نباشین :|
شکلک
پاسخ : اینم هست .. ممنون از شُور خوبتون آقا امیر محمد شکلک
پاسخ : الله اکبر! شکلک
پاسخ : سمع الله لمن حمده شکلکشکلک
پاسخ : ..شکلکشکلک

این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/11/25 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

ممنون داش حمید X:
اون موقع عجب بازیکنایی داشتیماشکلکشکلک
اصلا ولنتاین چیه؟شکلکشکلک
پاسخ : ا... آخرش "ن" داره؟ من فکر میکردم "م" داره! شکلک
داداش حمید پاسخگو باش! شکلک
پاسخ : منم دقیقا نمیدوونم اخرش چی داره شکلکشکلک خودم حدس میزنم روزیه که مردم میرن ریاضیات گسسته و انتگرال میخونن شکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم داش امیر...X:
عشق بودن انصافآ...شکلک
تو گوگل سرچ کنین ببینین ولنتاین چیه...شکلکاین همه امکانات برا همچین روزیه...شکلک
داش بابک متوجه شدم اونارو برا تصحیح کلمه گذاشتی،اما درست بود...شکلک
پاسخ : من میدونستم آخرش "ن" داره! :v هیچی ولش کنید! شکلک
پاسخ : دوستان مشکوک.. ماشاالله جمعتون جمعه !!!
آقا معینتون کمه شکلک
پاسخ : گوگل ؟ شکلکشکلکشکلکشکلک نمیشناسمش اسم ادمه دیگه شکلک
پاسخ : بله آدمه... خیلی هم مشهور نیس.. خودتونو سرزنش نکنین شکلک
پاسخ : الان ولنتاینم ادمه دیگه شکلک
پاسخ : اونو دیگه آقا بابک بهتر می دونن... منم زیاد نمی دونم...
اابته اشکالی هم نداره هااا.. پیش میاد شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/11/25 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

منظورم کجا بود داداش حمید! شکلک
دی ماریا موجب فساد شد اصلا! شکلک
پاسخ : بهرحال من نمیدونم. اما با منظور بود...شکلک
دیماریا اون شکلک رو واسه خانوادش نشون میده.شکلکشکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/11/25 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

پیداش کردم ریز بود ندیدم شکلک
پاسخ :
خدارو شکر... بــزرگــوار...شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/11/25 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

ولنتاین منچستری شکلک فقط جای الکس خالیه بین عکسا عشقه شکلک
پاسخ : یکم بیشتر که تمرکز کنی،نتیجه ش میشه کامنت بالا...شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/11/25 و 8:46 دقیقه ارسال شده است

آیا والپیپر درست کردن برای ولنتایمممممممممم کار خوبی است؟! شکلک
خوشحالی فیل نویل خوبه! شکلک
پاسخ : همش تقصیر دیماریاست که مدل خوشحالیش اونجوریهشکلک
اصن شما چرا همه چیو به منظور میگیری؟هااان؟ شکلک
خوشحالی پیل نویل ازون دسته خوشحالیاس که برا حریف لج درآره...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 822
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 822
  • بازدید ماه : 42,297
  • بازدید سال : 213,491
  • بازدید کلی : 3,838,656
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30