loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 560 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)

 Paul Pogba - Juventus

 

gmanetwork – طبق تأیید رسمی باشگاه یوونتوس، پوگبا به دلیل مشکل انضباطی و دو بار تأخیر در جلسات تمرینات یووه، از لیست بازی برابر پسکارا خط خورد!

eatsleepsport – به نوشتۀ این سایت، جمعۀ گذشته، برادر سرالکس فرگوسن، مارتین فرگوسن به همراه استعداد یاب پرتغالی منچستریونایتد، برای زیر نظر گرفتن بازی جیمز رودریگز، هافبک کلمبیایی پورتو، در برد 5-0 پورتو برابر ماریتیمو حضور داشتند و بازی را تماشا کردند. آنها روز بعد را هم در پرتغال ماندند تا بازی براگا را پیش از دیدار با این تیم در لیگ قهرمانان از نزدیک تماشا کنند. حضور مارتین فرگوسن در ورزشگاه دراگائو در پرتغال حکایت از این دارد که یونایتد هنوز به این بازیساز کلمبیایی 21 ساله علاقه مند است، اگرچه به دنبال تمدید قرارداد اخیر این بازیکن، مبلغ مورد نیاز برای خریداری او در قرار داد 35 میلیون پوند قید شده است. بارسلونا هم در این دیدار نمایندگانی داشت که بعدا اعلام شد آنها برای تماشای بازی جکسون مارتینز به بازی رفته اند، مهاجمی که گویا قرار است جای بازیکنی مثل رادامل فالکائو را در پورتو پر کند.

Filip Djuricic: Under contract with Heerenveen until the summer of 2014

skysports – فیلیپ جوریچیچ به دنبال ترک هیرنوین: اکنون که فیلیپ جوریچیچ از علاقه ش برای ترک هیرنوین در تابستان خبر داده است، منچستریونایتد و لیورپول می توانند برای خرید او شاخ به شاخ شوند. این بازیکن هجومی 20 ساله مدتهاست که به این دو باشگاه لیگ برتری لینک شده است و حتی در سال 2009 نیز یک دورۀ تست را در اولدترافورد سپری کرد. گویا برندن روجرز نیز بی کارننشسته و برای ارائۀ پیشنهاد 4 میلیون پوندی برای خرید جوریچیچ آماده می شود. جوریچیچ که تا سال 2014 با هیرنوین قرارداد دارد، در مورد آینده ش به منبع خبری Novosti می گوید: "در حال حاضر هیچ پیشنهادی به من ارائه نشده است و همچنین من به باشگاه جدیدی هم فکر نمی کنم. من حتی هنوز مدیر برنامه هم ندارم که با باشگاهها صحبت کند. من کاملا روی تعهداتم به هیرنوین تمرکز کرده ام. ولی باز نمی توانم صادق نباشم و باید اعتراف کنم که نمی دانم فصل آتی را کجا خواهم بود. و به نظر هم نمی آید که من در هیرنوین بمانم. می دانم که شاید خیلی ها از این حرفهای من در مورد ترک باشگاه در تابستان خوششان نیاید، ولی باید درک کنند که این انتقال برای باشگاه هم بهترین راه خواهد بود."

skysports – اندرسون که پس از 18 ماه فاجعه بار و سرشار از مصدومیت در اولدترافورد، در این فصل به فرم خوبش باز گشته است، در گفتگو با Bola شایعات رفتنش از باشگاه را رد کرد و اعلام کرده که یونایتد او را می خواهد و می خواهد او را حفظ کند. همچنین اندرسون تأکید کرد که اگر یک روز مجبور شود به پرتغال بازگردد، تنها برای تیم سابقش پورتو بازی خواهد کرد: "در پرتغال من تنها برای تیم پورتو بازی کرده ام و اگر یک روز به آنجا بازگردم، دوباره برای آنها بازی خواهم کرد. ولی بازگشت به فوتبال پرتغال بسیار غیر محتمل است. یونایتد به من اجازۀ رفتن نمی دهد و من نیز خودم را در وسط چنین سناریو و نمایشی (که به رفتن از یونایتد ختم شود) قرار نخواهم داد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 560
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,349
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,379
  • بازدید ماه : 41,357
  • بازدید سال : 212,551
  • بازدید کلی : 3,837,716
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30