loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/04/02 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

خوبه منتهاش کار خودتسخت میشهشکلک
تیاگو هم که داره میاد
من برم والیبال ببینم

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/04/02 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

شکلک
شهاب تو سایته اصلی چاره ای جز ادامه مطلب هست؟؟؟
تیتر ها هم نباید طولانی باشه شکلک
انقدر محدودیت داریم ما شکلک
میگم شهاب این تقویمه دیگه ترنسفر ها چرا توشه؟؟؟شکلک
پاسخ : خوب نه دیگه چاره ای نیست ولی من میگم با این حال اینجا مراعات تنبلها هم میشه شکلک
ولی دیگه نمی شه همه چی رو گذاشت صفحۀ اصلی شکلک
ترنسفرها خوبه دیگه! بده برش دارم شکلک
خوبه ها؟؟

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/04/02 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

خيلي ممنونشکلک
پاسخ : خواهش میکنم شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/04/02 و 8:40 دقیقه ارسال شده است

بیچاره رونی از اون بچگی کچل و خال خالی بوده
ولی الآن خیلی خوشکل شده شکلک
از زینب علی نویسنده ی جدید هم بابت پست اولش تشکر می کنم
پاسخ : این بدبخت فکر کنم اگه تو ایران بود از بس تا الان بهش گفته بودن کچل خال خالی , ته تهش منشی جایی بود!شکلک
والاشکلک

------
خواهش میکنم.. ممنووون

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/04/02 و 8:36 دقیقه ارسال شده است

از همون اولش یک مرد کچل واقعی بود.شاید هم مرد واقعی کچل!شکلک
ولی از وقتی مو کاشته اخلاقش مسخره شده.دیگه کسی رو نمیزنه.شکلک
امیدوارم هر طور شده نگهش داریم.این کرگر لیورپولی هنسن بازی درآورده گفته این فصل چلسی قهرمانه چون 3 تا بازیکن اول ون پرسی و سوارز و بیل هستن ولی 3 تای بعدی هازارد و اسکار و ماتا هستن._الاغ اصلا اسم رونی رو نیاورده.
امیدوارم بمونه بخوابونه تو دهنش.شکلک
پاسخ : واقعی کچل !!!!
یادم باشه دیدمش بهش یگم این که مو کاشتی دلیل نمیشه دیگه نزنی! مردم نمی تونن این اخلاق مسخره رو تحمل کنن!!!!!!!
والاشکلک

باشه , می سپرم جایی نفرستنششکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/02 و 8:29 دقیقه ارسال شده است

امیر شوخی میکنه زینب خانم سایت اصلی خود امیر هم کلا ادامۀ مطلبیه هـــــــــــــا شکلک
دقیقا درست میگید همینجوری عکسا توی ادامۀ مطلب عالیه! چون حجم لود اینترنت صفحۀ اول هم زیاد نمیشه موقع ریفرش کردن کاربرا حجم نت خورده نمیشه... همینجوری عالیـــــــه شکلکشکلکشکلکشکلک
-----
همین الآنش خیلی از بچه هایی که نت محدود دارن از عکسای زیاد قالب گله دارن میگن حجم نتمون تموم میشه میایم اینجا شکلک شکلک
پاسخ : خواهش میکنم... ممنووونم
----
همینطور اونایی که با موبایل میان کلافه میشن!
ممکنه اصلا نخوان عکس ببینن و فقط اخبار رو بخوان خب!

این نظر توسط red7 در تاریخ 1392/04/02 و 6:26 دقیقه ارسال شده است

با حال بود شکلک

بچگی ما کجا جا موندهشکلک
پاسخ : سلام

نمی دونم... بهتره از آقا شهاب بپرسین!
پاسخ : !!!
شکلک
من هرگونه اطلاعات در این مورد رو تکذیب میکنم!

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/04/02 و 1:46 دقیقه ارسال شده است

عاقا یه فکری هم به حال ما تنبلا بکنید خوب ادامه مطلب رفتن خیلی سخته شکلک
ولی رونی از بچگی زشت و داغون و کچل بوده خدا رو شکر موهاش رو کاشت خداییش خیلی فرق کرده...
پاسخ : این همه عکس رو که نمیشه تو صفحه اصلی گذاشت؟!
اون موقع س که تمام صفحه رو فقط عکسهای یک پست بگیره!
بقیه پست ها تو افق محو میشن... والا !
----

خدارو شکر

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/04/02 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

عکسش با بافتنی و چهارخونه عالی بود ... شکلک
پاسخ : خواهش میکنم.. ممنوون

پس:

پدر و مادر رونی!
ازتون متشکریم که این دوتا عکس رو ازش گرفتینشکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/04/01 و 23:30 دقیقه ارسال شده است

رونی داره هرچی بزرگ میشه زیبا تر میشهشکلک
راستی یک میشه داستان این زینب علی رو توضیح بده؟الان من نمیدونم بگم ابجی زینب علی یا داداش زینب علی؟خیلی وقته این سوال تو ذهنمه؟
پاسخ : سلام
از لحاظ این اکه به سر آقام مسلط هستم و حرف حرف منه میتونین بگین داداش...

اما اگه واقعیت رو بخواین آبجی زینب علی هستم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,290
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,290
  • بازدید ماه : 42,765
  • بازدید سال : 213,959
  • بازدید کلی : 3,839,124
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30