loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
قاسم علی بازدید : 625 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (16)


2 روزه شبکه های Sky News ، BBC و CNN به طور مداوم با قطع برنامه هاشون دارن راجع به یونایتد و فرگوسن صحبت میکنن

گاردین میگه دیروز بیشترین بازدید تاریخشو داشته

بازار بورس نیویورک کاملا تحت تاثیر خبرهای منچستره

تو توییطر ترند #ThanksYouSirAlex تو یک ساعت اول بیشتر از 1.5 میلیون بار بهش اشاره شده که رکورد توییط خبر پیروزی اوباما تو انتخابات رو شکسته .... کلن تو 24 ساعت اخیر مسئله بازنشستگی سر الکس بیش تر از 6 میلیون بار تو توییطر بهش اشاره شده

در حالیکه دیروز ملکه انگلیس سخنرانی سالیانه مهمی تو مجلس داشته تمام روزنامه های بریتانیا عکس سر الکس رو جلدشون بوده

اینه عظمت سر الکس و یونایتد


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسن در تاریخ 1392/03/27 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

dhیاشاسن علی دایی اسطوره اذر بایجانی که مسی نتوانست رکورد علی دایی را بشکند

این نظر توسط حسن در تاریخ 1392/03/27 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

ایا لیونل مسی میتواند رکورد علی دایی را بشکند
پاسخ : علیکم السلام! اینجا رو چه جور پیدا کردین شما شکلک X

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/02/20 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

I Cant Believe It

I Cant Believe It

...Football-Bloody Hell

sir alex ferguson

چى ميشه گفت درباره اين بزرگمرد سه روزه كه با خبر رفتنش دنيا بهم ريخته و همه دارن تمارض به ناراحت نبودن ميكنن اين فوتبال لعنتى قدرشو ندونست به خدا... فقط ميتونم بگم زنده باشى رئــــــيسشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1392/02/20 و 3:40 دقیقه ارسال شده است

راستی داداش موضوع رونی چقدمیتونه جدی باشه؟
اینESPNهمش داره نشونش میده به نظر وضعش تقریبا دینجرسه!!!
یعنی هروقت ESPNچیزی رونشون داده فک کنم خیلی جدی بوده!
پاسخ : گفتم که فعلا خیلی جدیه شکلک
به قول همون ای اس پی ان دینجرسه شکلک

این نظر توسط سبحان در تاریخ 1392/02/20 و 3:12 دقیقه ارسال شده است

ادامه بده داداش
بیشتر،بهترشکلک
پاسخ : به چشم داش سبحان شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/02/20 و 0:46 دقیقه ارسال شده است

تیترها یدونس شکلک
پاسخ : تیترها یدونه نیست خیلی زیاده شکلک
هزاردونه ست شکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1392/02/20 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

من تیتر ها دوست دارم خلاصه ومفیدنشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : قبول دارم خودمم تیتر کافیه! من خودم اصلا حوصله خوندن متن طولانی ندارم مگه وقتی که خیلی بیکار باشم شکلک
ولی ماشالا این دوروز تیترا خودشون زیاد شده بودن شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/02/20 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

آقا دهن من سرویس شد شکلک
این تیترای امروز بسکه زیاده!!
نصف تیترای دیشب تا امروز رو تبهاش رو باز کردم!
الآن نصفشون رو ترجمه کردم پست کردم!
نصف نصفش مونده یعنی تازه!
یه سؤال... کسی میخونه تیترا رو؟! مفیده به نظرتون؟! یه نگاه بندازین اینجدیدترا که ترجمه کردم ببینید اخبارش جدید و مهم هست یا نه یه فیدبک به من بدین که ادامه بدم یا نه شکلک
پاسخ : من كه ميخونم
پاسخ : شهاب جان ولش کن نمیخواد.خودتو خسته نکن.
پاسخ : زياد به خودت زحمت نده داش شهاب
پاسخ : مخلص جفت داداشا ی گلم شکلک
دیگه خبر هست باید پوشش بدیم... باز خدا خیر بده جمال از وب عدنان صبح امروز و دیروز اخبار رو خوب گذاشت داغ داغ! ولی این دو روز خبر وحشتناک زیاده!!

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1392/02/20 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

عظمت و بزگیه رییس هیچ مربیه نداشته و انصافا بهترین مربیه تاریخ
پاسخ : شك نكن به اين حرفي كه زدي هيچكس رئيس نميشه

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/02/19 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

بچها رونی 99% میره چون با مویس اصلا خوب نیس رونی عکس منچسترو از رو فیسبوکش برداشته نایکی رو گذاشته یعنی رونی میره اگه بره شاید دیگه فوتبال نبینم فرگوسن حالام رونی خدایه من فاجعهشکلک
پاسخ : عکس فیسبوکش نبوده شغل توئیترش بوده شکلک
چیز خاصی نیست درسته احتمال رفتنش الآن بیشتر از موندنشه ولی فعلا قطعی نیست هیچی حدس و شایعه ست


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 368
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 41,843
  • بازدید سال : 213,037
  • بازدید کلی : 3,838,202
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30