loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 762 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (9)

اسکای اسپورتس - رایان گیگز اذعان می کند که فصل قبل وقتی به عنوان سرمربی-سرپرست باشگاه در اولدترافورد برگزیده شد، هنوز برای این سمت کاملا آماده نبود.

بعد اخراج مویز، گیگز برای چهار بازی سرمربی یونایتد شد که موفق شد 2 پیروزی و 1 تساوی را در کنار 1 شکست ثبت کند.

این مرد ولزی که برای کمک مربیگری لوییس فان خال مهیا می شود، در حال حاضر مشغول تکمیل مدرک مربیگری حرفه ای خود است، ولی می داند که اگر در آینده بخواهد به صورت دایم سرمربی یونایتد شود باید چیزهای بیشتری را بیاموزد. گیگز به وبسایت رسمی فدراسیون FA می گوید:

 

"وقتی که این شغل به من محول شد خیلی چیزها بود که کاملا ازش راضی و خشنود بودم، ولی چیزهایی البته انگشت شمار هم بود که فکر می کردم با خودم"من هنوز برای این کاملا آماده نیستم". نه اینکه برای سرمربیگری آماده نبوده باشم، ولی با کمی تجربۀ بیشتر می شد از پسش بر بیام."

 

"من این تجربه رو از سر الکس کسب کردم ولی سال گذشته در کنار مربیگری مشغول بازی هم بودم و کاملا روی مربیگری و جنبۀ دیگر مسایل تمرکز نداشتم."

"امسال من این فرصت رو دارم که همۀ تمرکزم رو روی مربیگری بذارم و از کسی که در بالاترین سطح در کشورهای زیادی سرمربیگری کرده چیزهای زیادی یاد بگیرم. این خیلی خوب بوده که من سالهای زیادی رو کنار سرالکس بودم، ولی الآن این فرصت رو دارم که ببینم روش بقیه مربیها چطوره. فصل قبل روشهای مویز رو دیدم و امسال نیز فرصت حضور کنار فان خال هست."

گیگز که اکنون از دوران پر افتخار ورزشیش بازنشسته شده است، پارسال و هنگام ارتقا به سرمربیگری همچنان مشغول بازی بود، وظایفی که او را برای رسیدگی به آنها دچار مشکل کرد. او می گوید:

"آره، به نظرم کارها خیلی زیاد سرم ریخته بودن. قبل تمرین و در ساعت 7:30 میاین سر کار و وقتی که ساعت 10:30 شده دیگه حسابی از پا افتادین!"

"چون من هنوز یه بازیکن بودم، می خواستم بازیکنا متوجه باشن که من سرمربی باشگاه هستم و ابتدا ازشون این فاصله رو حفظ می کردم که بگم "من در تمرین شرکت نمی کنم، من دنبال این هستم که عملکرد شما رو بررسی کنم". ولی وقتی خودتون هم در تمرین دخیل باشید نمی تونید این ارزیابی رو از بازیکنا انجام بدید."

"اوایل حس من اینجور بود - در تمرین شرکت نمی کردم که ببینم چطوره عملکرد بازیکنا.اکثر بچه ها کاملا آماده بودن لذا من گزینه های زیادی برای انتخاب ترکیب داشتم لذا می خواستم دقیقتر بررسی کنم. اگر خودتونم در تمرینات شرکت داشته باشید هیچ وقت نمی تونید همون دید مشابه از خارج زمین رو داشته باشید." منبع


 

این هم لینک کلیپی زیبا از لوک شاو جوان و با استعداد. فراموش نکنید که این پسر فقط 18 و 19 سالشه! نباید توقط شق القمر تو کلیپهاش باشه laugh و فراموش نکنید که شاو حتی هنوز گواهینامه هم نداره که بهش شورلت بدن laugh انقدر جوونه!

 

دانلود کلیپ لوک شاو از پیکوفایل

 

دانلود همان کلیپ از مدیا فایر

 

 

یه عکس مفهومی از پیج ترول فوتبال laugh شاو از یک قدیس تا یک شیطان!

http://8pic.ir/images/m0085g8pm1ax9plvntbd.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/04/07 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

آخ جووون جشن بارتزشکلکشکلکشکلک
پاسخ : میدونستم کلی مشتاق داره! شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/04/07 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

این مشکل رو جدیدا پیدا کردم شکلک شکلک
مثلا بارتز رو مینویسم = براتز
پرهام رو مینویسم = پارهم
نمیدونم چرا جای 2 کلمه عوض میشه شکلک
تو هم مثل من 4 صبح میرفتی دانشگاه اونم تو دل کویر گرمسار تازه ورودی شهر عکس "محمود الف ن" باشه وضع بهتر نمیشه شکلک
بارتز که الگوی من بود شکلک
055750
پاسخ : آقا شوخی کردم باهات! شکلک پرهام سختکوش شکلک شکلک
منم یه چیزی رو برعکس مینوشتم همه ش!دو کلمه ش رو جا به جا مینوشتم ولی نمیتونم بگم چیه! شکلک
بارتز اسطوره ی جاویدان!

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/04/07 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

گسر = گیر شکلک س ی کنار هم هستن پیش میاد شکلک
تولد براتز هستش هیچ پستی نزاشتید شکلک چند تا جامی که بارتز از منچستر تو دوران حضورش گرفت مورینیو ونگر از ما نگرفتن شکلک
پاسخ : فهمیدم مشکل چیه! هیجان زیاده! شکلک
بارتز عالی بود اصلا!گذاشتیم بعد ماه رمضان یه تالار اجاره کنیم یه جشن بزرگی برای بارتز بگیریم همه رو هم دعوت کنیم! شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/04/07 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

شهاب شکلک lol این میشه دیگه
http://8pic.ir/images/oahblwdt8rcawy2b8kcp.gif
میگم شیلی هم امشب حذف شه ویدال رو هم بخریم شکلک
امتحانم رو ترکوندم شکلک فقط یدونه معادلات موندخ ترم آخری چی گسر ما افتاده شکلک
میگم این یارو بارکلی رو کی میخره ؟؟؟ چلسی که فابرگاس رو خرید سیتی فرناندو لیورشوت هم هیچی ارسنال هم ول معطل
پاسخ : الان این سوتی ها به خاطر خوب امتحان دادنه یا به خاطر مشکل تو معادلات؟! شکلک
زینب خانم رسیدگی کنین! شکلک
پاسخ : آهــــــــــان من این شکلی میذارم اینو =)))) شکلک
راست میگی این شکلک همیشه کمه اینجا جاش خالیه...
این مارتینز همون بهتر بشینه بازیکناش رو ترشی بندازه شکلک
مردک دندون گرد پارسال بینز رو نداد به ما گدا!

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/07 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

نميشه پس بجاي يا از و استفاده كنيم دوتاشم بياد؟شکلک
جدي به يكيش خيلي احتياج داريم كنار هررا
پاسخ : حالا خدیرا نیاد شکلک
و رو بذار شاید اومد شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/07 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

واسه همين گفتم كارواليو يا ويدال از و استفاده نكردم خيلي خيلي ممنون
شکلک
آخه نوكرتم تو بايد صاحب نوه ميشدي اين سن هم شد ازدواج مؤمنشکلک
پاسخ : من خیلی دیگه چشمام جدیدا آلبالو می چینه ندیدم شرمنده شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/04/07 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

پارک جی سونگ داره عروسی می کنه، کارت دعوتش تو پاک رو وقتی باز می کنن مهمونا ماکت اولدترافورد ساخته می شه شکلک شکلک
رو جایگاه تماشاگرا اسم خودش و خانم رو نوشتن و زیر ماکت هم به جای لقب اولدترافورد
"تئاتر رؤیاها"
نوشتن "پیوند و ازدواج رؤیاها" شکلک شکلک
http://8pic.ir/images/ekuu59tskq2o3zqc1bv1.png
پاسخ : چه جاااااالبشکلک
پاسخ : آفرین پارک جی سونگ،پیوندتان مبارکشکلکشکلک قشنگه...شکلک


این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/07 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

ما منتظر كارواليو يا ويدال هستيم منچستر حملهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : یکیشون دیگه جفتشون رو می خوای چه کنی شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/07 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

گيگز مهيا شو منچستريشکلک
هم دفاع هم هجومي عالي لوكيشکلک
ممنون داش شهاب غ منچستريشکلکشکلک
پاسخ : انصافی لوک تو حمله و دفاع خیلی خوبه یکم نظم بگیره محشره شکلک شکلک
خواهش داش سعید شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 979
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 979
  • بازدید ماه : 42,454
  • بازدید سال : 213,648
  • بازدید کلی : 3,838,813
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30