loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 821 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (5)

آمار و سخنان بازی برابر وست برومویچ در لیگ برتر

منبع: thebusbybabe.com

 

The Busby Babe United Wst Brom
شوت (درچهارچوب)    
تعداد پاسهای سالم    
درصد پاسهای سالم    
مالکیت توپ    
تکلهای صحیح و موفق    
قطع توپها    
خطا    
کرنر    
آفساید    

 


آمار بازیکنان منچستریونایتد

 

راهنما: ترجمۀ آمار به ترتیب اینگونه است

saves: واکنش برای نجات دروازه

Goal Conceded: تعداد گل دریافت شده

35/39 passing (90%) :  پاس صحیح/کل پاس (درصد پاس صحیح

1/1 long balls :  توپ بلند سالم/کل توپهای بلند ارسالی

 tackle,  interception :  تکل، قطع توپ

11 clearances (5 effective) : دفع توپ (دفع توپهای کامل و مؤثر

shot blocked, 0 fouls :  شوتهای بلاک شده سمت چهارچوب، خطا

successful dribble:  دریبل موفق

fouls won: تعداد خطای انجام شده روی بازیکن

crosses: سانتر

chance created: تعداد موقعیتهایی که توسط (پاسهای) بازیکن خلق شده

************

 

 

 

 

 

 سخنان پس از بازی

 

 

خاویر هرناندز | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد اینکه آخرین گل دوران ورزشی فرگوسن را به ثمر رساند.....) "تأثیری که فرگوسن روی من داشته بسیار زیاده. او به من این فرصت بزرگ رو داد که برای بزرگترین باشگاه جهان بازی کنم. او چیزهای زیادی به من آموخته و من فقط یک سری لغات تشکر برای این محبت او در جواب دارم. بازنشستگی او تنها ضربه ای به هوادارای بریتانیا نیست، بلکه او فوتبال کل دنیا رو تحت تأثیر قرار داد. او 26 سال اینجا بود و کاری کرد که "رؤیای ناممکن" محقق شود."

(در مورد پل اسکولز...) "و در مورد پل اسکولز چه می توانم بگویم؟ همه بازیکنا چیزهای مشابهی در مورد او میگن - او یک بازیکن و همتیمی خارق العاده ست. و کلاس و استعدادی که او داره باور نکردنیه."

(در مورد رسیدن به مرز 50 گل برای یونایتد....) "من از رسیدن به 50 گل برای یونایتد خیلی خوشحالم ولی مهمترین مسئله اینه که من دو قهرمانی لیگ رو در سه سال با یونایتد کسب کردم و در فینال لیگ قهرمانان هم بازی کردم. همونجور که همیشه گفتم، مهمترین مسئله، تیمه و اینکه به تیم کمک کنیم که جام ببره."

(در مورد نتیجۀ بازی...) "این اولین بار در دوران ورزشی منه که در یک بازی با 10 گل شرکت میکنم! این بازی نامتعارف بود و البته کمی دلهره آور چرا که ما میخواستیم پیروزش باشیم. من فکر میکردم که این بازی رو میبریم که البته این فکرم اشتباه بود چون ما کمی شل گرفتیم و وست بروم هم تعویضهای خیلی خوبی انجام داد که به تیمشون کمک کرد. این وحشتناک بود ولی مهمترین مسئله اینه که ما قهرمان لیگ شدیم."

(در مورد تابستان...) "همۀ بازیکنا و هوادارا انتظاراتی از فصل بعد دارن. ولی ما باید از این وقفۀ بازیها استفاده کنیم به آینده نگاه کنیم و از این حقیقت که جام رو پس گرفتیم لذت ببریم." منبع

Robin van Persie

رابین فن پرسی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد نقش کار تیمی در قهرمانی و آقای گلی رابین...) "این گروه بازیکنان عالی هستن. همه برای اون یکی تلاش میکنن و می خوان که موفقیتشون رو شریک باشن و من مطمئن هستم که هر ساله ما برای جامها تلاش خواهیم کرد و امیدوارم که هر سال تعدادی رو ببریم. این استاندارد ما برای این تیم محسوب میشه."

"جام قهرمانی لیگ خیلی معنی داره ولی جایزۀ کفش طلا هم یه خورده شبیهشه ولی همونجور که هفته پیش هم توضیح دادم، باید 25 تا از این کفش طلا بسازن چون کل تیم در این موفقیت (گلزنی من) سهیم بودیم!"

"مثلا امروز هم سانتر آنتونیو والنسیا عالی بود و من یک گل راحت زدم. ما این رو همه با هم انجام دادیم و من از شیوه ای که همه چیز  اتفاق افتاد بسیار خوشحالم. این تیم یک تیم عالیه و من امیدوارم بتونیم برای جامهای حتی بیشتری حرکت کنیم. من مطمئنم که ما میتونیم."

"البته که ما سال بعد یک سرمربی جدید خواهیم داشت و همه منتظر وقوع اون هستن. این یک رقابت جدید برای همه مون محسوب میشه. اولش ما یک تعطیلات دلچسب خواهیم داشت و بعدش دوباره شروع میکنیم."

(د رمورد بازی امروز....) "خوب میدونید، آخرای بازی من منتظر اون Fergie Time معروف (زمانهای تلف شدۀ رؤیایی) بودم."

"ولی اون اتفاق نیفتاد. این بازی که ده گل داشت برای همه مهیج بود، برای همین فکر میکنم که هوادار راضی باشن."

(در مورد جو ورزشگاه در تشویق سر الکس...) "اگر منصف باشیم، پس از 26 سال و نیم حضور در یونایتد و قبل اون هم حضور در آبردین، سرالکس سزاوار این تحسین بود. او باورنکردنیه و من فکر میکنم کاری که هوادارای وست بروم کردن واقعا کار قشنگی بود."

"البته که وقتی شما در مورد بازیکنای مثل اسکولزی و سرمربی ای مثل سر الکس صحبت میکنید، به نظرم این که احترامتون رو نشون بدین کار درستیه. همیشه در فوتبال شاهد این احترام نیستیم ولی امروز این اتفاق افتاد و من از اینکه این اتفاق افتاد خوشحالم." منبع

 

نمرات بازیکنان از سایت  Thebusbyway



 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/30 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

قبول کرده بهش بگم جانوزاج؟شکلک
مگه بده بگن رفته خواستگاری عدنان؟بهتر از زن فردیناند و باتنره که!شکلک
پاسخ : تو خواستگارشی از من میپرسی قبول کرده؟! شکلک
عدنان خیلی اسم باحالیه آخه! یه اسم تو مایه های صمده شکلک
یا پرویز مثلا شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/30 و 9:16 دقیقه ارسال شده است

شهاب من دیگه هارگریوز نمیخوام.مال خودت.دارم میرم دنبال جانوزاج.شکلک
پاسخ : میخوای بری خواستگاریش اول اسمش رو باید درست بگی شکلک
گویا میگن یانوزی هست تلفظ درستش شکلک
فکر کن میگن بابک رفته خواستگاری... میگن خواستگاری کی؟! میگی عدنان شکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/02/30 و 7:52 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جانشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم حسین جون شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/02/29 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

و با تشكر از زحمات بي چشم داشت شماشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهشات شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 41,588
  • بازدید سال : 212,782
  • بازدید کلی : 3,837,947
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30