loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 596 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (4)
  •   سرالکس فرگوسن به بازیکنان جانبیش اطمینان داده که آنها هم می توانند در سه گانۀ یونایتد ایفای نقش کنند.
    نمایش ادامۀ خبر

    سرالکس فرگوسن به بازیکنان جانبیش اطمینان داده که آنها هم می توانند در سه گانۀ یونایتد ایفای نقش کنند. او در مورد سال 99 می گوید:

    "در سال 199 من پل اسکولز رو در یک چهارم نهایی برابر اینتر میلان خارج نگه داشته بودم، ولی او هم با این حال (بعد ورود به بازی) یکی از بازیکنایی بود که گلزنی کرد و موجب صعود ما شد."

    "من در نیمه نهایی هم از او استفاده نکردم چون او و روی کین هر دو یک کارد زرد داشتن. او خیلی مؤدبانه این رو پذیرفت، ولی هرچند که بعدش (اجبارا) به زمین فرستادمش و یک کارت گرفت و فینال رو از دست داد!"

    "اون چی کار کرد؟ اجازه نداد که این (بیرون ترکیب بودنها) روی او اثر بذاره. ادامه داد و به یکی از بزرگترین بازیکنایی تبدیل شد که این باشگاه به خودش دیده."

    "بازیکنا حس می کنن که امسال میتونه سال بزرگی براشون باشه. ولی در این باشگاه و در چنین موقعیتهایی در کورسها هر اتفاقی ممکنه بیفته."

    "همه بازیکنا ممکنه یهو خودشون رو در این موقعیت ببینن که در فینال یا در یک بازی مهم لیگ از اونا بازی گرفتم چون من چنین ترکیب (توانا و ماهری) رو در اختیار دارم!"

    "چرخشی استفاده کردن ترکیب در حال حاضر خیلی دشواره. همگی می خواستن که جلوی رئال مادرید بازی کنن و بازیکنای ناراحت زیادی (بعد بازی) داشتیم."

    "این عالی بود. چون این اشتایق به بازی معیاری برای اعتماد به نفس بالای اونا محسوب میشه. ما یک گپی با هم داشتیم. من گفتم که ببینید، فکر نکنید که از دست دادن یک بازی در ترکیب یونایتد مسئله ای جزئی هستش! این یک مسئلۀ خیلی مهمه." منبع

  • وین رونی، جیمز میلنر و جو هارت و کمک در خیریۀ کومیک ریلیف Comic Relief!
    نمایش ادامۀ خبر

    وین رونی، جیمز میلنر و جو هارت و کمک در خیریۀ کومیک ریلیف Comic Relief! وین رونی و هارت و میلنر و جرارد و والکات و دیگر ستارگان فوتبال و راگبی دشمنیهای داخل زمین را برای مدتی کنار گذاشته اند و در کار خیر و زیبای کمک به مردم تنگدست ساکن افریقا و انگلیس شرکت کرده اند. با پوشیدن تی شرت طراحی شده با عکس کمدین معروف، تامی کوپر و ترغیب مردم به خرید آن! منبع

  • این هم عکس فرگوسن و مایک فیلان که دیشب در کنار رنه موئلشتین در ورزشگاه نوکمپ نظاره گر ال کلاسیکو بودند. منبع
    نمایش ادامۀ خبر

  • این هم عکس اسولز و پسرش آروون که دیدار دیشب اولدهام برابر اورون در گودیسون پارک در اف ای کاپ را از نزدیک و از جایگاه مخصوص فیل نویل تماشا کردند.
    نمایش ادامۀ خبر

    این هم عکس اسولز و پسرش آروون که دیدار دیشب اولدهام برابر اورون در گودیسون پارک در اف ای کاپ را از نزدیک و از جایگاه مخصوص فیل نویل تماشا کردند. اسکولز یک هوادار همیشگی اولدهام بوده و حتی زمان بازنشستگی، شایبۀ بازی او در اولدهام مطرح شده بود. در پاسخ به سؤال یک هوادار که پرسیده بود آیا امکان دارد او روزی مربی اولدهام بشود یا نه، اسکولز رد نکرده و پاسخ داده که گفتنش سخته درواقع نمی دونه بعد بازنشستگیش چه اتفاقی میفته ضمن اینکه اولدهام فعلا مربی داره. اسکولز اشاره کرده که همیشه عاشق اولدهام بوده و همیشه اول نتایج این تیم رو دنبال میکنه و هر وقت فرصت بشه، پسرش رو برمیداره و به ورزشگاه میره بازیشون رو تماشا کنن! اسکولز مهاجم سابق اولدهام، فرانکی بان را که یک بار در یک بازی 6 گل به ثمر رسانده بود بازیکن مورد علاقه ش معرفی میکند و همچنین یک بار در تیم منتخب خودش در سال 2006، نام مدافع سابق اولدهام، استوارت بالمر را گنجانیده بود! منبع

  • رییس در گفتگو با MUTV، ابراز امیدواری کرده که تیم از 5 مسابقۀ ماه مارچ خود که 4 تای اول آن در خانه و در اولدترافورد است، نهایت بهره را ببرد:
    نمایش ادامۀ خبر

    رییس در گفتگو با MUTV، ابراز امیدواری کرده که تیم از 5 مسابقۀ ماه مارچ خود که 4 تای اول آن در خانه و در اولدترافورد است، نهایت بهره را ببرد:

    "ما امیدواریم که نهایت بهره را از این برحه بگیریم."

    رییس در مورد بهبود چمن اولدترافورد می گوید: "باید بگم که چیزی که در این پریود به ما کمک خواهد کرد، این که زمین چمن مقدار خیلی زیادی بهبود پیدا کرده. در بازی برابر ردینگ زمین اوضاعش خیلی خیلی بهتر شده بود. هنوز به خوبی اول فصلش نبود ولی خوب شده بود. با ده روز فاصله ای که بین بازی که با ردینگ داشتیم تا بازی آتی برابر نورویچ، انتظار دارم که اوضاعش عادی شده باشه." منبع

  • این هم آماری که دیلی میل گردآوری کرده در مورد گلزنان و ملیتشون و سهمشون در لیگ برتر این فصل!
    نمایش ادامۀ خبر

     

    این هم آماری که دیلی میل گردآوری کرده در مورد گلزنان و ملیتشون و سهمشون در لیگ برتر این فصل! که بعد انگلیس با 214 گل، بازیکنای اسپانیایی با 66 و بلژیکی با 43 و فرانسوی با 39 گل بیشترین سهم را در بین گلزنان داشته اند. منبع

    England: 214 (72 scorers) Average per scorer: 3 goals (Lambert 12, Lampard 11, Walcott 11, Defoe 10, Le Fondre 10, Rooney 10, Gerrard 7, Nolan 6, Baines 5, Crouch 5, Holt 5, Puncheon 5, Routledge 5, Sturridge 5, Gardner 4, Adam Johnson 4, Noble 4, Osman 4, Sidwell 4, Zamora 4, Agbonlahor 3, Carroll 3, Joe Cole 3, N Dyer 3, Graham 3, Jerome 3, Lennon 3, Martin 3, Milner 3, J Rodriguez 3, Bent 2, Boyce 2, Cahill 2, Caulker 2, Cleverley 2, C Cole 2, Henderson 2, Kightly 2, Lallana 2, S Morrison 2, Sterling 2, Barry 1, Campbell 1, Clyne 1, Ashley Cole 1, Dawson 1, Downing 1, Guthrie 1, Jagielka 1, Jarvis 1, Bradley Johnson 1, G Johnson 1, Lescott 1, Lowton 1, Owen 1, Oxlade-Chamberlain 1, Perch 1, N Powell 1, Richardson 1, Scholes 1, Shawcross 1, Shelvey 1, Sinclair 1, M Taylor 1, Terry 1, Tomkins 1, Turner 1, Upson 1, Watson 1, Welbeck 1, Whitehead 1, Wright-Phillips 1)

    Spain: 66 (14 scorers) Average: 4.7 goals (Michu 15, Cazorla 11, Mata 10, Torres 7, Arteta 4, Gomez 3, P Hernandez 3, Silva 3, J Garcia 2, J Enrique 2, Ramis 2, Rangel 2, Cuellar 1, Granero 1)

    Belgium: 43 (Seven scorers) Average: 6.1 goals (Lukaku 12, Benteke 11, Fellaini 10, Hazard 7, Dembele 1, Mirallas 1, Vertonghen 1)

    France: 39 (15 scorers) Average: 2.6 goals (Giroud 9, Cabaye 5, Evra 4, Schneiderlin 4, Ben Arfa 3, D Cisse 3, Sissoko 3, Fortune 1, Gallas 1, Gouffran 1, Koscielny 1, Marveaux 1, Nasri 1, N’Zogbia 1, Remy 1)

    Scotland: 36 (13 scorers) Average: 2.8 goals(S Fletcher 10, Maloney 4, Snodgrass 4, J Morrison 3, Naismith 3, Adam 2, Mackie 2, McArthur 2, McCarthy 2, Caldwell 1, D Fletcher 1, Fox 1, Whittaker 1)

    Republic of Ireland: 28 (10 scorers) 2.8 goals (Long 6, Walters 5, Pilkington 4, Duff 3, Hoolahan 2, Hunt 2, McClean 2, O’Brien 2, Clark 1, O’Shea 1)

    Holland: 26 (Four scorers) Average: 6.5 goals (Van Persie 19, De Guzman 5, Buttner 1, El Ahmadi 1)

    Argentina: 25 (Five scorers) Average: 5 goals (Aguero 9, Tevez 8, Di Santo 5, Zabaleta 2, Gutierrez 1)

    Wales: 23 (Six scorers) Average: 3.8 goals (Bale 15, Robson-Kanu 3, Giggs 2, Collison 1, Davies 1, Morison 1)

    Senegal: 22 (Three scorers) Average: 7.3 goals (Ba 14, P Cisse 6, Diame 2)

    Uruguay: 21 (Two scorers) Average: 10.5 goals (Suarez 18, Ramirez 3)

    Ivory Coast: 16 (Three scorers) Average: 5.3 goals (A Kone 8, Y Toure 5, Gervinho 3)

    Bosnia and Herzegovina: 12 (One scorer - Edin Dzeko (below))

    Croatia: 12 (Two scorers) Average: 6 goals (Jelavic 6, Petric 6)

    Nigeria: 12 (Four scorers) Average: 3 goals (Anichebe 5, Odemwingie 5, Ameobi 1, Moses 1)

    Brazil: 12 (Seven scorers) Average: 1.7 goals (Ramires 4, Rafael 3, Anderson 1, Coutinho 1, Luiz 1, Oscar 1, Sandro 1)

    Germany: 11 (Four scorers) Average: 2.8 goals (Podolski 8, Huth 1, Marin 1, Mertesacker 1)

    Northern Ireland: 11 (Five scorers) Average: 2.2 goals (Evans 3, Baird 2, Brunt 2, S Davis 2, McAuley 2)

    Bulgaria: 9 (One scorer - Berbatov 9)

    Mexico: 8 (One scorer - Hernandez)

    Mali: 7 (Two scorers) Average: 3.5 goals (Kebe 5, Maiga 2)

    Serbia: 6 (Three scorers) Average: 2 goals (Ivanovic 4, Kolarov 1, Vidic 1)

    USA: 5 (One scorer - Dempsey)

    Russia: 5 (One scorer - Pogrebnyak)

    Austria: 5 (One scorer - Weimann)

    Hungary: 4 (One scorer - Gera)

    South Africa: 4 (One scorer - Pienaar)

    Benin: 4 (One scorer - Sessegnon)

    Morocco: 4 (One scorer - Taarabt)

    Cameroon: 4 (Two scorers) Average: 2 goals (Bassong 3, Assou-Ekotto 1)

    Sweden: 4 (Two scorers) Average: 2 goals (Kacaniklic 3, Larsson 1)

    Portugal: 4 (Three scorers) Average: 1.3 goals (Fonte 2, Nani 1, Vaz Te 1)

    Trinidad and Tobago: 3 (One scorer - K Jones)

    Colombia: 3 (One scorer - Rodallega)

    Costa Rica: 3 (One scorer - Ruiz)

    Togo: 2 (One scorer - Adebayor)

    Denmark: 2 (One scorer - Agger)

    Japan: 2 (One scorer - Kagawa)

    Slovakia: 2 (One scorer - Skrtel)

    Jamaica: 2 (Two scorers) Average: 1 goal (Mariappa 1, McCleary 1)

    Canada: 2 (Two scorers) Average: 1 goal (Hoilett 1, Jackson 1)

    New Zealand: 2 (Two scorers) Average: 1 goals (Nelsen 1, Reid 1)

    Italy: 1 (One scorer - Balotelli)

    Honduras: 1 (One scorer - Figueroa)

    Latvia: 1 (One scorer - K Gorkss)

    Chile: 1 (One scorer - Henriquez)

    Sierra Leone: 1 (One scorer - K Kamara)

    Australia: 1 (One scorer - Holman)

    Greece: 1 (One scorer - Karagounis)

    DR Congo: 1 (One scorer - Mulumbu)

    Turkey: 1 (One scorer - Sahin)

    Antigua and Barbuda: 1 (One scorer - Leigertwood)

    Iceland: 1 (One scorer - Sigurdsson)

    Other: 1 (One scorer) Average: 1 goal - Gael Bigirimana was born in Burundi, but also eligible to play for Rwanda and England. The Newcastle midfielder has not played for any of the above countries at any level.

    Own goals: 34

    Total: 771 

  • ریو فردیناند در توئیتر خود در رابطه با مقایسه های اخیر که برخی رسانه ها و فوتبال دوستان بین بیل و بزرگانی همچون مسی و رونالدو انجام داده اند، نوشته است که رونالدو و مسی چندین سال است که در سطح اول بازی میکنند و کسانی که با یک سال درخشش بیل او را در زمرۀ بزرگان قرار میدهند، چیزی از فوتبال نمی دانند! اسپورتویتنس این حرف فردیناند را تأیید کرده و حتی تورس را به عنوان شاهد مثال آورده که مدت درخشش او از بیل بیشتر هم بود ولی هیچ وقت خود را در زمرۀ بزرگان تاریخ فوتبال ثبت نکرد! با این حال اسپورتویتنس می گوید که خیلی افراد زیادی نیستند که بیل را با رونالدو و مسی مقایسه می کنند و در واقع نیازی نبود که فردیناند این گروه را به رسمیت بشناسد! این حرکت فردیناند در واقع یک بزرگنمایی در تعداد این گروه بود! یک بزرگنمایی در تعداد افرادی که بیل را بزرگنمایی میکنند! در صورتی که اصلا نباید محل این مقایسه ها گذاشت چون تعداد کسانی که "جزو قبیلۀ پرستنده های بیل" هستند بسیار بسیار اندک است! منبع
  • اسپورتویتنس همچنین عکسی از توئیتر کاگاوا گرفته که همین امروز ساخته شده و در اولین پستش به تبلیغ آدیداس پرداخته! این اکانت توسط سایت رسمی شینجی هم تأأیید شد. سپس کاگاوا پس از این توئیت تبلیغاتی، نوشته که خوب فعلا من به تمرین میرم که اسپورتویتنس با یادآوری کاربردهای توئیتر ابراز امیدواری کرده بعدا اکانت شینجی نسبت به این جملات تبلیغاتی و روتین کمی جذاب تر بشه!! منبع
  • مارک رابینز، مهاجم سابق یونایتد و نورویچ که اکنون سرمربی هادرسفیلد است، در مورد دیدار شنبۀ دو تیم سابقش در اولدترافورد، به تمجید از سرمربی سابقش، الکس فرگوسن پرداخته و ذهنیت پیروزی خواه او را ستوده است و گفته که فرگوسن تفکر بردن به هر قیمتی را به آنها آموخته است. منبع
  • پس از اعلام سفر تیم در تور تابستانی به یوکوهاما، اوزاکا و هنگ کنگ، آخرین سفر تابستانی یونایتد هم فردا پنجشنبه اعلام خواهد شد. منبع
  • گراهام هانتر، کارشناس و مفسر متخصص لالیگای رادیو تاکسپورت، عنوان کرده که رئال مادرید در بهترین زمان ممکن به فرم خوبش بازگشته و با پیروزی 3-1 برابر بارسلونا، با روحیه ای مضاعف به مصاف یونایتد در اولدترافورد خواهند آمد. منبع
  • ایکر کاسیاس پس از پیروزی دیشب مادرید برابر بارسلونا، ابراز امیدواری کرده که رئال که برابر یونایتد هم در برنابئو مثل بارسا 1-1 کرده بود، همان نمایش برابر رئال در نوکمپ را به اولدترافورد منتقل کنند و ضمن حفط کلین شیت، گلزنی کنند. البته که کاسیاس اشاره کرده یونایتد تیمی هست که می دونه چطور فوتبال بازی کنه و اولدترافورد مکان سختی برای بازی خواهد بود. منبع
  • تایمز گزارش کرده که باشگاه پاریس سن ژرمن، به دنبال افزودن یک ستارۀ دیگر در نوک حمله و در کنار زلاتان ابراهیموویچ است و از این رو قصد دارند شانس خود را در جذب رونی از یونایتد در تابستان آزمایش کنند. اشاره شده که پیشنهادی 40 میلیون پوندی می تواند سران یونایتد را برای قبول این انتقال به تأمل وادارد. منبع
  • دیلی میل گزارش کرده که در دیدار این هفتۀ ریو آوه (تیم ببه) برابر پورتوی صدر نشین در پرتغال، باز هم استعداد یابهای یونایتد حضور داشتند و باورها بر این است که باز هم جیمز رودریگز هدف مورد نظر این افراد بوده است. (ببه در این بازی هم خوب کار کرد ولی اواخر بازی تعویض شد و آوه با نتیجه 2-1 شکست خورد و همچنین پورتو یک پنالتی را هم از دست داد) منبع
  • اکسپرس: باشگاه پاریس سن ژرمن هم به رقابت با یونایتد برای جذب دیماریا وارد شده است. (مترجم: هنوز علاقۀ یونایتد هم تأیید نشده حتی!!) منبع
  • فاکس این دِ باکس یا روباه داخل محوطۀ آیندۀ فرگی؟! دیوید بیوان در میرر، به بررسی و استعداد یابی جفری شلاپ، مهاجم (و مدافع چپ!!) لستر که تستی در یونایتد حضور دارد پرداخته است. (مترجم: بررسیش بد نیست، فعلا ارزش نداره، اگر یونایتد شلاپ رو خرید یادم بندازید حتما این بررسی رو ترجمه کنم!!) منبع
  • این هم لینک گل فوق العادۀ پریرا از روی ضربۀ آزاد که برای تیم زیر 17 سال بلژیک زده که البته داخل ایران فـ*ـلتـ*ره منم ندیدم. دوستانی که خارج ایران هستن حالش رو ببرن برای منم تعریف کنن نیشخند منبع
  • مهاجم پیشین شیاطین سرخ، تری گیبسون ادعا کرده که یونایتد به هیچ وجه خامی و بی تجربگیهای بارسا را برابر رئال مادرید تکرار نخواهد کرد، و میداند که رئال در اولدترافورد هم می تواند خطرناک باشد. به عنوان مثال، اشاره کرده که برابر یونایتد هیچ گاه این اشتباه بارسا را که رونالدو از خط نیمه تنها با یک مدافع در کورسها یارگیری شود را شاهد نخواهید بود. منبع
  • اسپورتویتنس در مورد شایعۀ امروز علاقۀ PSG به خرید رونی، نوشته است که درواقع از یک مقاله در تایمز شروع شده که هیچ چیز قطعی نگفته و فقط گفته باشگاه پاریسی این را هم مد نظر دارند. اسپورتویتنس همچنین اشاره کرده که از خبر انتقال مورا به PSG به جای یونایتد و خرید بکام توسط PSG و آیندۀ مبهم آنچلوتی و آمدن مورینیو به PSG و ... همگی اینها پیشتاز اخبار مربوط  به این باشگاه پاریسی خود رسانه های پاریس و فرانسه بودند و بعد از این رسانه ها منابع خبری انگلیس این اخبار را پوشش دادند و هیچ گاه سابقه نداشته خبری در مورد PSG قبل از رسانه های خود فرانسه اول در انگلیس پوشش داده بشه ولی امروز تمام 3 یا 4 رسانۀ فرانسوی با نقل قول مقالۀ تایمز عینا این خبر رو از روزنامۀ تایمز پوشش دادن و اسپورتویتنس اشاره کرده لذا این مراجع چیزی اضافه بر تایمز در خود فرانسه در این مورد نشنیده بودند و لذا تنها حدس و گمان محض است وگرنه قبل درج شدن این خبر در انگلیس، ابتدا در فرانسه خبر کاملتری به گوش میرسید. منبع

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mr25 در تاریخ 1391/12/10 و 18:07 دقیقه ارسال شده است

سلام!خسته نباشی!
یه خواهشی داشتم:می شه بری به این آدرس و کلیپی رو که از گلزنی آندرس پریراست رو برامون آپلود کنی از مدیافایر آخه من نتونستم کلیپ رو ببینم.http://www.talksport.co.uk/magazine/virals/130228/video-watch-man-united-starlets-scorching-free-kick-192630
پاسخ : سلام معین جان لینک دانلودش رو گذاشتم تو پست جدید شکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/12/10 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب شاید به نظرت مسخره بیاد ولی سایت باشگاهو هک کردم نه اونطوری ولی هدرشو اسکریپاشو گزاشتم تو وب امتحانیه الان سایت باشگاه هدرشو عکس گزاشته قبلا یادته جاوا اسکریپ گزاشته بود کلا می خوام تهدیدشون کنم که اگه مارو نبرن اولدترافورد این دفه کل سایتو میهکیمشکلک
پاسخ : من که کلا نفهمیدم چی گفتی! شکلک

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1391/12/10 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

مرسی آقا شهاب هر روز میام اینجا با خودم گفتم حیفه با این همه زحمتی که میکشی ازت تشکر نکنم
پاسخ : نوکرم جناب شاهزادۀ زنجفیلی شکلک
لطف داری شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/12/10 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

چلسی هم برد
خیلی منتظر این بازی هستم می خوام این بنیتز و چلسی رو در اولدترافورد سوراخ کنیم یه حسی بهم میگه مثل رئال که بارسا را برد ما هم چلسی رو می بریم ولی فقط امیدوارم مساوی نشه
شانس ما هم این رئال بد موقع رفته تو اوج
پاسخ : آره چلسی برد واقعا از میدلزبرو انتظار نداشتم بذاره چلسی شگفتی ساز بشه شکلک شکلک شکلک
عیبی نداره دیگه این بار خبری از تیم ذخیره ها و مایکل کین و ووتون و ... نیست با تیم اصلی تو اولدترافرود لهشون میکنیم شکلک شکلک
خوب شد بارسا رو بردن، اینجوری حساب کار میاد دست جوونای تیم ما که شل نگیرن این رئال زهرداره وگرنه فکر می کردن راحت میتونن جلو رئال صعود کنن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 322
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 674
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,857
  • بازدید ماه : 37,835
  • بازدید سال : 209,029
  • بازدید کلی : 3,834,194
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30