loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 859 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (21)

مایکل کریک | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با ITV)

(ناراحتی کریک از شکست و اشاره به شانس بازی برگشت....) "شبی ناامید کننده ست. تنها حسمون اینه که هنوز با شانسی که در اولدترافورد داریم می تونیم برای بقا تلاش کنیم. ما یک بازی رو باختیم. درسته ما با امید پیروزی به این بازی اومدیم ولی هنوز از جام حذف نشدیم. نتیجه ایدال نیست. تملک توپ خوبی در نیمۀ اول داشتیم بدون اینکه بتونیم به خطوط تیمیشون نفوذ کنیم ولی در عین حال اونها هم نمی تونستن برامون هیچ مشکلی خلق کنن."

(همه در نتایج بد مقصرند...) "نیمۀ دوم رو خوب شروع نکردیم و این منجر به عقب نشستن ما شد. ما نتایج مطلوبی نمی گیریم و به عنوان بازیکنان تیم باید این حقیقت تلخ رو بدون شکوه و گلایه بپذیریم. شما انتظار دارید که من کسی رو به عنوان مقصر معرفی کنم ولی همۀ افراد باشگاه هستن که با توجه به نتایج باید در موردشون قضاوت کرد." منبع


United legend piles pressure on Moyes

توئیت پیتر اشمایکل پس از شکست 2-0 یونایتد برابر المپیاکو: "من حرفی ندارم."
که سایت عجیب فوتبال دایرکت نیوز این توئیت رو به منزلۀ افزایش فشار روی مویز تلقی کرده! منبع


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)

(بدترین نمایش...) "این بدترین بازی ای بود که ما در اروپا به نمایش گذاشته بودیم، ما لیاقت هیچ چیز رو نداشتیم."

(مویز مسؤولیت شکست را می پذیرد...) "من متعجب شده بودم، اصلا احتمال چنین نمایشی رو ننمی دادم. من مسؤولیتش رو می پذیرم. ما باید بهتر بازی میکردیم."

"بازیکنا هم آزرده خاطر شدن." منبع


روی کین | مفسر ITV

روی کین مصاحبۀ کریک را که به وضوح شوک زده بود، خسته کننده توصیف می کند: "این مصاحبه flat (بی مزه و خسته کننده یا در معنای درست یعنی کند و بدون عجله و اورژانس...) بود، درست مثل نمایش منچستر یونایتد."

کین همچنین به شوخی م یگوید که هواداران یونانی در حال "نگاه کردن به من بودند و فکر می کردند "چه بلایی سر من یونایتد اومده؟!""

کین همچنین تأکید می کند که بازسازی عمده در یونایتد نیاز است: "یونایتد به شش بازیکن با کیفیت تاپ نیاز داره. یکی دو بازیکن برای یونایتد کیفیتهای لازم رو نشون ندادن."

"دیوید مویز با خودش از کیفیت بازیکنایی که داره باهاشون کار می کنه شوکه خواهد شد."

"یونایتد هیچ وقت موتورش روشن نشد. بیاید کمی هم از المپیاکو تقدیر کنیم که از نظر فنی از یونایتد بهتر بودن"

"ما رو با لیگ برتر شستشوی مغزی دادن. پوچ و توخالی، این بهترین توصیفه براش." منبع


مایکل کریک | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports 2)

"شدیدا ناراحت کننده بود ولی ما حسمون اینه که هنوز شانس ادامۀ مسیر رو داریم و می تونیم چشم به اولدترافورد داشته باشیم."

"مشخصه که کار ساده ای نخواهد بود."

"ما بازی ای رو باختیم که با امید برد درونش گام گذاشته بودیم ولی اینطور نشد."

"البته که از این رقابت حذف نشدیم، ولی شرایط ایدال نیست."

(سؤال: اشکال کار کجا بود؟) "دقیقا نمی دونم. ما در نیمۀ اول تملک توپ خوبی داشتیم. بدون نفوذ در خطوط تیمیشون کنترل بازی رو در دست داشتیم، ولی در عین حال اونا هم برای ما مشکلی ایجاد نمی کردن."

"گلاشون از هیچ و پوچ به ثمر رسید. ولی مشخصا این گلها اونا رو در موقعیتی عالی قرار داد."

"ما نیمۀ دوم رو خیلی خوب شروع نکردیم، واقعا کمی متزلزل بودیم."

(در مورد موقعیت طلایی از دست رفتۀ روبین...) "نمی تونید روبین رو مقصر بدونید. او خودش موقعیت خودش رو ساخت و داشت گلزنی هم می کرد."

"به عنوان بازیکنان تیم ما باید روی پامون بایستیم و این انتقادات (مشتهای در چانه هامان) رو پذیرا باشیم و تحمل کنیم."

"این خصیصۀ شغلیه که درونش هستیم. شما گاهی زمانهای بد دارید و گاهی زمانهای خوب. ما باید به تلاش ادامه بدیم."

"شما از من انتظار دارید که کسی رو مقصر معرفی کنم. به عنوان بازیکنان تیم ما نتایج خوبی کسب نکردیم و به عنوان یک باشگاه نیز همه در این نتایج دخیلند. این شیوه ای هست که باید در مورد ما قضاوت بشه." منبع


لیزا کریک، همسر کریک نیز در توئیتر جملۀ تندی را به روی کین نسبت داده است و او را متهم کرده بود به انجام دادن هر کاری برای جلب توجه... که البته لیزا سریعا توئیت خود را پاک کرد. منبع


 

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد

"این بدترین بازی اروپایی ما در این فصل بود. قطعا همینطور بود."

"یک نمایش واقعا ضعیف بود. ما از همان ابتدای بازی بازی کردن رو آغاز نکردیم. ما استحقاق کسب هیچ چیز از بازی امشب نداشتیم."

"هیچ وقت نتونستیم بر اوضاع مسلط بشیم. در مورد نمایش فردی هم به ندرت می تونید کسی رو انتخاب کنید و بگید که خوب بازی کرده. اصلا خوب بازی نکردیم."

"من متعجب شده بودم ما اصلا احتمال نمی دادم این سطح از نمایش روی بده. ما با فرمی خوب و روحیه ای خوب به بازی گام گذاشتیم ولی در بازی امشبمون ظهور نکرد."

"باید بگم که ما به اندازۀ دو گل از حریفمون بدتر نبودیم. گل اول از یک شوت به ثمر رسید که کمونه کرده بود... ولی ما برای کسب نتیجه به اندازۀ کافی تلاش نکردیم."

"ما هر کاری که احتمالش هست برای بازگرداندن این شکست 2-0 امشب انجام بدیم رو انجام خواهیم داد. ما درستش خواهیم کرد، ما مصمم هستیم که درستش کنیم ما فرصت این درست کردن شرایط رو در هفته های آتی داریم."

"بدون شک استعداد کافی در منچستر یونایتد وجود داره ولی امشب ما اون رو به نمایش نذاشتیم. من و تیم، ما این استعداد رو به همراه هم نشون ندادیم. من مسؤولیتش رو می پذریم. این تیم منه و من همیشه جلوش می ایستم. بازیکنا هم آزرده خاطر شدن. خودشون هم می دونن چطور بازی کردن. ما یک تیم هستیم و کنار هم می مانیم."

"ما خوب بازی نکردیم و باید بهتر بازی کنیم. می تونیم این کار رو بکنیم. نکتۀ خوب این که هنوز بازی برگشت مونده. اولدترافورد در گذشته شاهد شبهای بزرگی بوده و ما امیدواریم شاهد یک شب بزرگ دیگه باشیم." منبع


مویز و توجیه عدم استفاده از عدنان

 

مویز عدم استفاده از عدنان را توضیح می دهد! عدنان که تا پیش از بازی برابر پالاس در سه بازی متوالی در ترکیب ابتدایی نبود، در بازی در لندن در ترکیب اولیه بود اما در بازی با المپیاکو حتی برای نیمکت هم انتخاب نشد و مویز در توجیه این تصمیمش می گوید:

"من حسم این بود که این زمان مناسبی بود برای قراردادن عدنان در داخل و خارج از بازی در موقعیتهای درست، لذا من انتخابم این بود که امشب از او استفاده نکنم."

نکتۀ جالب تر خود عدنان است که بی صبرانه منتظر بازی در لیگ قهرمانان بود و در اینستاگرامش عکسی گذاشته بود با عنوان "لیگ قهرمانان... یالا یونایتد!" عکس از بازی با پالاس است و در منبع قابل مشاهده است. منبع


دلیل انتخاب کلورلی

سایت پیپلز پرسن - دیوید مویز در مورد ترجیح دادن کلورلی به فلاینی می گوید که :"من هفتۀ قبل تصمیم گرفته بودم به کلورلی بازی بدهم." که سایت پیپلز این تصمیم را کمی عجیب خوانده به ویژه اینکه ریو فردیناند پیش از این گفته بود مویز ترکیب تیمش را دقیقا لحظۀ آخر انتخاب می کند و ضمن اینکه بعد نمایش درخشان فلاینی برابر پالاس خیلیها منتظر حضور دوبارۀ او در میدان بودند. و در ضمن یک نکتۀ دیگر اینکه زوج کریک کلورلی برابر آرسنال فوق العاده بود (و همین در تصمیم هفتۀ قبل مویز نقش داشت) و بیشتر می توان این دو را به دلیل نمایش ضعیفشان در یونان مقصر دانست تا مویز را. البته که دیشب غیر این دو باقی بازیکنانی چون رونی و فردیناند هم بسیار کمتر از حد انتظار ظاهر شدند. منبع


 

روبین فان پرسی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با ایستگاه تلویزیونی هلند NOS)

(روبین هم تیمیهایش را به سد کردن راه وی متهم کرد....) "خیلی کار سخت بود چون هم تیمیهایمن گاهی در فضاهایی که من می خوام توشون بازی کنم هستن. به همین دلیل من باید تاکتیکهام رو عوض کنم. اونا گاهی در محدودۀ من هستن."

(نمایش ضعیف...) "بازی خیلی بیش از حد کند بود و در کل بازی برابر المپیاکو ما فقط یک شوت در چهار چوب داشتیم، آماری که خیلی کمه. همه ناراحتن."

(شانس صعود وجود دارد...) "هنوز امکان صعود هست. چرا که با تمام احترام به المپیاکو، ما باید توانایی پیروزی 3-0 در خانه رو داشته باشیم. نتیجه به دلیل این نبود که اونا خارق العاده بودن، بلکه ما بودیم که نتونستیم در ارائۀ نمایش موفق باشیم." منبع

همچنین از روبین سؤال شد که آیا می داند مشکل از کجاست و او گفت: "آره ولی صریحا به علت اصلی این وضعیت با انگشت اشاره نخواهم کرد! من اینجور آدمی نیستم!" منبع

البته اسپورتسمول این ماجرا رو جور دیگه تعریف می کنه و میگه فان پرسی حاضر نشده مویز رو مقصر وضعیت خطاب کنه:

"او داره سخت تلاش می کنه، درست مثل ما. گاهی ما خوب بازی  میکنیم، ولی نه همیشه. ما در تیممون فاقد فاکتور شانسیم. راحته که انگشتتون رو به سمت کسی نشونه بگیرید و متهمش کنید، ولی من اینجور آدمی نیستم. ما باید بهتر کار کنیم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1392/12/07 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

منظورم به عنوان کمک مربی بود شهاب جان
پاسخ : به عنوان دستیار بیاد کیروش که عــــــــــــــــــــالیه.... ولی احتمالش واقعا کمه

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/12/07 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

بابا حرص آدم در ميادشکلکشکلک
ببين داش من نوكرتمشکلکشکلک
ديدي ميگن گناه صغيره رو تكرار كني بعدش ميري تو فاز كبيره!
بعد كه قبح عمل ريخت عادي ميشه!
بابا اين كارنامه يوخدو!
يعني هرچي ببازه حذف بشه براش مهم نيست نوكرتم
سرالكس آيا ميبيني مويس روشکلک
پاسخ : این حرف کارنامه یوخدی رو جزو اعتراضهایی هست که همیشه به مویز وارد بوده و خواهد بود من چی بگم دیگه شکلک
خوب کارنامه نداره دیگه چی بگم من شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/12/07 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

ولي من مطمئن از زانو زدن المپياكو در اولدترافوردم...
پاسخ : Like 100% شکلک
پاسخ : المپیاکو در گل و لای اولدترافورد فرو خواهد رفت تا زانو
سلام پودر بانو شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/12/07 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

بازيكن متوسط هم داريم قوي هم داريم...
درسته حالا جدي يا شوخي ميگفتيم سرالكس از چوب خشك هم بهترين بازيكن رو ميساخت...
ولي ما يونايتديم همه ي بازيكنا هم عالي نباشن ولي بازم يونايتديم...
منظور بازيكنا ديگه چيكار كنن مگه همون تيم قهرمان پارسال نيستيم؟
چيكار داره ميكنه مويس با اين تيم با اون ابهت؟
مويس چيكار كنه خب بهش گفتن آقا هر نتيجه اي بگيري كمه كمش اين فصل سرمربي مايي و به همه هم ميگيم ازت حمايت كنن!
وقتي مربي كارنامه نداشته باشه اين باختا به چشمش نمياد كه ناراحت بشه اعتبارش خدشه دار بشه!
بابا مويس تيم رو بفرسته دسته 2بازم كارنامه اش لطمه اي نميبينه چون چيزي نداره بابا آخه از دست بده.
we are united
پاسخ : بابا بابا نکن انقدر بابا مگه تو باباشی هی با کمربند وایسادی بالاسرش کارنامه کارنامه می کنی میگی کارنامه تو بده من شکلک
مویز کارنامه نداشته ولی همونجور که جواب جوکر گفتم در کنار کسایی مثل اوله و لادروپ و کلوپ جزو معدود مربیهایی هست که تجربه مدیریت داشته و تیم رو ساختن.... شکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1392/12/07 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

خوب دیشب باختیم .حقمونم بود که ببازیم .افتضاح بازی کردیم .من که فقط دوست داشتم بازی تمام شه.
من از همون اول با مویس مخالف بودم ولی خوب حمایت کردم.الانم حمایت میکنم ولی به نظر من مویس اصلا گزینه ی مناسبی نبوده .
من که گفتم از کسی بُت نمیسازم .فرگوسن هم حتما اشتباه میکنه .
بچه ها ما فصل پیش هم توی همین مرحله حذف شدیم ولی مربی حریف چی گفت ؟ گفت تیمی که بهتر بود حذف شد .
ساله قبلش هم از گروه مون بالا نیومدیم .ما این ها رو دیدیم ولی من الان اصلا با بازی تیم حال نمیکنم .این نتایج باعث ریزش هوادار میشه .اصولا یه بچه ی ۷-۸ ساله از هر جای دنیا دنبال فلسفه ی باشگاه نیست ، دنبال کاپ و مداله طلایه .کسی نمیاد طرفدار تیم ۷ لیگ انگلستان بشه .
اصلا کاری به هوادار نداریم ، خودمون چی ؟ منه ۲۲ ساله کی دیدم منچستر اینطوری بازی کنه ؟ خوب منم مثل همه ناراحت میشم .
درسته ما بازیکنهای خوبی نداریم ولی خوب از خیلی ها هم بازیکنها مون بهترن .
دیگه به قوله خیلی ها از رونی بهتر که نداریم ؟؟ فن پرسی هم که بهترین مهاجم بوده .بازیکنهای دیگه ای هم داریم که خوب هستن حالا نه در حد اسمه منچستر ولی از بازیکنهای تیمهای که ازشون باختیم بهترن.
من مقصر این نتایج رو اول مویس میدونم بعدشم بازیکنها .
به نظر من منچستر برای مویس خیلی بزرگه و مویس کم اورده .
دیروز صدر حرف خوبی رو زد :گفت مویس تو اورتون همش میخواست بازی تیمهای حریف رو تخریب کنه و ابتکار عمل رو از اونا بگیره ولی منچستر خودش ابتکار عمل دستش بود.
نمیدونم باید چی کار کنیم شرایط خیلی بده .
یکیش بازیکن خریدنه که حالا من به یه نتیجه ای رسیدم ، البته این رو من بگم که من اصلا دشمن رونی نیستم و نیان بگین تو هیچی سرت نمیشه .
حالا یه چیز دیگه، رونی فصل پیش شاکی بود که چرا هافبک بازی میکنه ولی این فصل همش هافبک بوده و مشکل از یه جای دیگست .این حرفه جالبی بود ، مویس چی کار کرده که فرگوسن نکرده ؟ میشه بگیم باج داده تا حفظش کنه ؟ یعنی امکان داره مویس خودش رو کوچیک کرده باشه برای رونی ؟؟؟
اینا همش یه فرضیست البته فقط گفتم ه به این نتیجه برسیم که مویس شاید نتونه با ستاره ها کنار بیاد و همه خودشون رو بزرگتر ار مویس یا حتی باشگاه بدونن .
یکی از دلایلی که فرگوسن بازیکن بزرگ نمیخرید همین بود . .
کنترل بازیکن بزرگ سخته . .
کاری که فرگوسن هم بعضی مواقع نمیتونست
پاسخ : خوب همه حرفات درسته جوکر جان... در مورد وین که کامل موافقم...
اما اینکه چرا مویز برا یونایتد مثل پپ برا بارسا نشد و نتونست بازده بالای کوتاه مدت داشته باشه رو نمی دونم... خیلی جای بحث داره... رایکارد مسی رو برا پپ گذاشت و فرگی عدنان رو برای مویز... پپ بازیکنایی که می خواست رو خیلی زود با توجه به نیاز تیم جذب کرد یه هافبک وسط خوب مثل کیتا و یک مدافع راست دلخواهش مثل دنی آلوز... ولی مویز اولا که از تعطیلاتش یک روز نزد بلکه زودتر بیاد کارهای باشگاه رو شروع کنه... سر جذب هافبک و مدافع چپ دلخواهش یعنی بینز و فلاینی هم خونجگر شد... من هنوز عقیده دارم اگر مویز در جذب بینز موفق می بود اصلا شاید تیم به هیچ وجه وارد این بحران نمی شد با اون نمایشهای فاجعۀ اورا در ابتدای فصل...
مویز نه تجربۀ موفق داشته جایی.... ولی خوب چیزی که من می دونم و چندباری حسش کردم اینه که موقع جابجایی دو مدیر، هرچقدر هم قبلی خوب بوده باشه و هرچقدر هم بعدی کار درست باشه، این نمی تونه کامل بره کارهای قبلی رو ادامه بده اصلا غیر عملیه... این مویزه و اون فرگی... البته اینکه مویز مدیر موفقه هنوز اثبات نشده ولی خوب این هم که نتونسته روی فوندانسیونهای فرگی بنای خودش رو بسازه هم عجیب نیست هر مدیری فوندانسیون خودش رو می خواد... فرق فرگی و مویز با پپ و مورینیو همینه... این دوتا سرمربی هستن و فرگی و مویز Manager یا مدیر.... جابجا کردن سرمربی یا Coach هایی مثل بنیتز و دی متئو که در مدیریت باشگاه نقشی ندارن خیلی خیلی ساده تره تا فرآیندهایی مثل جابجا کردن یک Manager.... امیدوارم مویز اگر قراره بیفته رو دور کارهاش هرچه زودتر این اتفاق بیفته...
-------------------------------------

این نظر توسط Matin در تاریخ 1392/12/07 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

دقت کردین هر وقت 4-5 روز بین بازیامون فاصله میفته اون بازی رو حتما میبریم (( معمولا دو هیچم میبریم )) بعد از اون دوباره باخت پشت باخت .
بازی تحقیر آمیز دیشبم که خنده ی همه ی رقیبای منچستر و درآورده بود کل دنیا بهمون خندیدن شکلکشکلکشکلک
اگه یونایتد،یونایتد فرگوسن بود یونانیا تو خواب میدیدن ما رو دو هیچ بردن شکلک
از لحاظ فنی افتضاح
از لحاظ دفاعیم که دیدین چطوری فردیناند و ویدیچ تحقیر شدن شکلک من نمیخوام بگم بازیکنای بدی هستن ولی دیگه کشش بازی تو این تیمو ندارن شکلک اونا زحمتاشونو خیلی قبل برای ما کشیدن
ترکیبم که فوق العاده مسخره بود ، بابا این مویس نمیگه من هیچ وقت با این سیستم موفق نشدم
بانگ ؟؟؟ شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
اسمالینگ ؟؟؟ شکلکشکلکشکلکشکلک
اسمالینگ تا میومد توپ بفرسته لیز میخورد میفتاد زمین
رونی شکلک حیف باشه
ماتا شکلک .......
عدنان شکلک
هی ........
مویسم که قربونش برم بعد هر بازی میگه (( بد شانس بودیم . اقبال نداشتیم . اونا بهتر بودن . سرمربیگری منچستر پروژه ای که میدونم درش پیشرفت میکنم ))
انتظار در قبال سکته دادن ما هوادارا تو هر بازی ؟ حالا چاره ای نداریم جز این که وایسیم ببینیم مویس چیکار میکنه ...
پاسخ : راستش من هیچ کدوم از اینا رو نتونستم دقت کنم یا ببینم شکلک
چون بازی رو ندیدم...
ولی من از قرار گرفتن کلورلی تو چنین بازی تعجب کرده بودم..... جدا چاره ای نیست.... یک بنده خدا هم پیدا نمی شه در مورد تاکتیک تیم مقاله اینا بنویسه پارسال سایتهایی مثل Thebusbybabe.com تحلیلهای رنگ و وارنگ از تیم فرگی و حریفا می نوشتن امسال نمی دونم چرا اصلا بررسی تاکتیکی حرفه ای به چشمم نمی خوره شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/12/07 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

ای کاش دوباره روزای قشنگ به تیم برگردنشکلک به نظر من فقط کیروش میتونه یه تحولی به تیم بده اگه برگرده
پاسخ : کیروش هم گزینۀ خوبیه البته فعلا اصلا بحث جانشینی مویز پیش نیومده تو باشگاه شکلک فقط امیدوارم کارها سریعتر برگرده روی روال

این نظر توسط معین در تاریخ 1392/12/07 و 13:09 دقیقه ارسال شده است

آقا شهاب چرا باید به مویس 2 سال وقت بدیم؟! مگه چندتا نکته مثبت داشته که با در اختیار داشتن وقت بخواد بیشترشون کنه؟! تابستون بازیکنهایی مثل رویس - گوندوغان - کروس - مانگالا - کاروالیو رو بخریم که ایشون بتونن امثال ساندرلند - نیوکاسل - وست بروم رو تو اولترافورد ببرن؟ بازیکنهای آکادمیمون چی پس؟! وقتی تفکر تاکتیکی وجود نداره، وقتی همش داریم با تاکتیک 4231 بازی میکنیم، وقتی همه میگن این تیم فقر تاکتیکی داره اونوقت بای منتظر معجزه باشیم؟! با احترام به نظر شما بنظر من وقت دادن چیزی درست نمیشه چون مویس برای یونایتد کوچیکه.
پاسخ : سادیسم دارم معین جان شکلک
البته مازوخیسم دارم می خوام انحطاط تیم رو به چشم ببینم شکلک
تو دیکتۀ انحطاط شدیدا شک دارم شکلک شکلک

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/12/07 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

دیشب بازیکنا تحت تاثیر جو استادیوم قرار گرفته بودن، کلورلی و والنسیا هم اصلا تو جریان بازی قرار نداشتن

کلورلی طوری جا گیری می کرد که بهش پاس ندن، خوب بدبخت تو چرا برای یونایتد بازی می کنی وقتی قدرت روحیش رو نداری،

اگه گل اول رو نمیخردیم مطمئن بودم بازی رو می بریم، گل مفتی هم خوردیم، من آنالیز بازی ها پارسال لیورپول رو که میدیدم مثل این فصل ما همه گلایی که خوردن گل مفت بود...

ولی ما قدرت مالیمون خوبه به هیچ وجه مثل میلان و لیورپول و... نمیشیم

واقعا نا امید کننده بود

ی نکته دیگه! وقتی اسمالینگ دفاع راست باشه از لحاظ هجومی قدرت تیم نصف میشه ما کلی از حمله هامون روی حرکتای ترکیبی رافا و والن بوده اغلب، البته در این مورد نه میشه به مویز خرده گرفت نه به اسمالینگ
کلا سمت راستمون فلج بود دیگه، البته نباید این رو نادیده گرفت که اسمالینگ دو تا موقعیت ساخت،

زمینشون هم خیلی مضخرف بود، همه سر میخوردن

اون جا داشتن شعر میخوندن خیلی باحال بود

فعلا نمیخوام مصاحبه رو بخونم، خسته نباشی شکلک
پاسخ : من اسمالینگ رو سبک بازیش رو دوست دارم درسته لشه ولی یه جورایی یاد وز براون رو اوج می افتم البته وز براون رو اوجش خیلی از اسمال بهتر بود ولی دفاع راستهای خیلی مطمئنی بودن... خیلی با اسمال در پست دفاع راست مشکل ندارم...
مزخرف شکلک
میلان و لیورپول هم میلان و لیورپول نمی مونن چون هوادار دارن و تاریخچه مخصوصا میلان عمرا میلان همیشه میلانه.... بماند که به نظرم اوج گرفتنشون تو فوتبال اروپا شانسی و مرهون بازیکنای یونایتد بود که رفتن هلند شکلک

این نظر توسط ALI.S در تاریخ 1392/12/07 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

سلام
اگه تا پایان فصل دیگه به مویس فرصت بدیم میترسم مارو تبدیل کنه به تیمی مث ناتینگهام فارست شکلک
خدایی یه نکته مثبت نداره تاکتیک که تعطیله ابهتش که ماشالا مث مگس رو سرکه میمونه کنار زمین شکلک
مصاحباش که فقط میره رو اعصاب ادم شانس نداریم ما خوب بودیم بازی بعدی !!!!! خب احمق بازی بعدی کی میاد!!!!
ماشالا جوگیر مث چی یه بازی زوج ریو ویدیچ جواب میده تا موقعی که تیم رو این دوتا به فنا ندن ازشون استفاده میکنه این قضیه راجع به کلورلی هم صدق میکنه هرچند به نظرم تعریف از کلورلی تو بازی ارسنال بیشتر سر دلسوزی بود
ماشالا یانگ هم موندم به چه امیدی میزارتش تو ترکیب میره جلو اونقدر معطل میکنه همه میان رو پاش !!!!!
عدنان کوه انگیزه رو میزاره سکو والنسای و یانگ رو بازی میده شکلک
خریداش هم به درد عمش میخوره خدایی فازش تو خرید فلینی و ماتا چی بود ؟؟؟؟؟ واقعا اینا رو نیاز داشت !!! تکلیفش با خودش مشخص نیس !!!!شکلک
اولی که امد قبولش داشتم یه بازی از اورتون دیدم خدایی تاکتیک نداشت پارسال اورتون فقط میفرسادن بینس سانتر کنه یکی با سر بزنه !!!!!
ولی گفتم درس میشه از بازی سیتی به بعد فهمیدم مویس مربی بشو نیست ولی ترسیدم موفق بشه بعد ضایع شم چیزی نگفتم ولی الان دیگه یه بچه 2 ساله هم میفهمه منچستر مویس به جایی نمیرسه !!!!!!
مورینیو داشت خودشو جر میداد فرگی مویس رو انتخاب کرد چرا واقعا !؟!؟؟! شکلک
نگین مورینیو با ستاره ها میتونه کار کنه خداییش تیم اینتر 2010 خیلی بازیکن نداشت
پاسخ : سلام علی جان ناتینگهام فارست یه جرقه بود که یه نسل به همراه کلاف اومدن و دو سال قهرمانی و تمام... کلاف ناتینگهام رو بزرگ کرد و با رفتن کلاف هم ناتینگهام افول کرد و محو شد... باشگاههایی مثل رئال، یونایتد میلان، بایرن و لیورپول با یک نفر و یک مربی بزرگ نشدن که با رفتنشون بخوان بشن مثل تیمهایی مثل ناتینگهام....
خوب از یه نظر سوختن مورینیو برام جالب بود شکلک
من خودم اون اول اول با اوله و لادروپ و مویز و هالووی و اینا موافق بودم برا جانشینی فرگی با کلوپ و مورینیو و پپ مخالف بودم چون ازشون خوشم نمی اومد شکلک
و البته فعلا مویز سرمربیه و خبری هم از تغییرات نیست و لذا صحبت در مورد گزینه ها بی فایده ست...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,282
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,282
  • بازدید ماه : 42,757
  • بازدید سال : 213,951
  • بازدید کلی : 3,839,116
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30