loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسام بازدید : 533 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (6)

دروازه بان – ادوین فن در سار

من در طی این سال ها با دروازه بان های بزرگی بازی کردم . دیوید سیمن گلر فوق العاده ای بود ، نایجل مارتین هم گلر واقعا خوبی بود اما بهترین گلری که باهاش بازی کردم باید ون در سار باشد . او واقعا زیر فشار اروم بود و اصلا هول نمیشد  و فکر کنم که این برای یک فوتبالیست نکته بسیار مهمی است .

دفاع راست – گری نویل

دنی میلز تو لیدز اگه یک مقدار بیشتر حرف گوش میداد دفاع راست خیلی خوبی میشد! او بعضی وقت ها فکر میکرد وینگر است و یادش میرفت که به عقب برگردد . بهترین دفاع راستی که باهاش بازی کردم گری بود . بازیکنان جوان امروزی باید برگردند و به بازی های او نگاه کنند نه فقط طرز دفاع کردنش بلکه روشی که حمله و اورلپ میکرد . گریسر هر چیزی غر میزد از لباس تیم گرفته تا جوراب ها . شما همیشه از این افراد تورختکن دارید و گری یکی از ان ها بود .

دفاع چپ – اشلی کول

انتخاب باید بین کول و اورا باشد . پاتریس بازیکن بزرگی است او عاشق حمله کردن است و علاقه زیادی به این ورزش دارد . اشلی کول هم همینطور است او در مصاف های تکبه تک خیلی خوب هست . من کول را انتخاب میکنم و میدانم که پاتریس از این خوشحال نخواهد شد اما نمیشود که تیم من همش از بازیکن های یونایتد باشد .

دفاع وسط – سول کمپبل

مسلما من خودم را نمیتوانم انتخاب کنم وگرنه یکراست وارد این تیم میشدم ! احتمالابهترین زوجم در تیم ملی با سول بوده است . با بعضی بازیکن ها شما برای ایجادهماهنگی نیاز ندارید که تمرین کنید و این بین من و سول برقرار بود . تو روزش هیچکس نمیتوانست در مصاف تک به تک او را شکست دهد .

دفاع وسط – نمانیا ویدیچ

تو لیدز من با دومینیک متئو همبازی بودم که او بسیار بازیکن درخشانی بود . اوعاشق خوش گذرانی بود و شنیدم که هنوزم هست برای همین وارد تیم من نمیشود! جان تری هم بازیکن بزرگی است که به تو حمله میکند ، خوب سر میزند و قدرت پاسوری خوبی هم دارد و در چلسی موفق بوده است اما من ویدیچ را انتخاب میکنم . او احتمالا بهترین بازیکنی است که من باهاش در قلب خط دفاع بازی کردم ما دو تا از قبل میدانیم که دیگری چیکار میخواهد بکند .

هافبک راست – کریستیانو رونالدو

دیوید بکهام یکی از بهترین پاسور هایی است که من باهاش بازی کردم . بعضی از چپ پاها وقتی که پاس میدهند قشنگ بنظر میرسند همین موضوع برای پای راست دیوید هم صادق بود . پاس ها و ضربات ازادش واقعا قشنگ بود . لی باور هم تو لیگ قهرمانان 2000-01 وقتی که با هم تو لیدز بودیم خیلی خوب بازی کرد و گل های زیادی هم زد اما او بدترین تمرین کننده ای است که من دیدم ! او عادت داشت که تو تمرینات فقط بقیه مردم را بزند این تنها چیزی بود که وی بهش اهمیت میداد .

بهترین هافبک راستی که باهاش بازی کردم باید رونالدو باشد . مردم درباره بازیکنان بزرگ حرف میزنند ولی او از خودش یک بازیکن بزرگ ساخت . مشخصا با کلی استعداد بدنیا امده  ولی او یکی از حرفه ای ترین کسانیست که من دیدم . بشدت تمرین میکند وی جزو اولین کسانی است که سر تمرین می ایند و اخرین کسانی که به خانه میروند است . او روی شوت زنیش با هر دو پا ، سرزنیشو ... بشدت کار میکرد . اگر شما این قدرت را داشتید که یک بازیکن فوتبال بسازیدقطعا زیاد با کریستیانو فرق نمیکرد البته قطعا نمونه ای که میساختید مقداری خوش قیافه تر بود!

هافبک چپ – رایان گیگز

حقیقتش فقط یک نفر برای این پست وجود دارد و ان رایان است . او وینگر کلاسیکی بود که با سرعت ، استعداد و انرژیش دفاع حریف را بهم میریخت و حالا سبک بازیش راعوض کرده و تبدیل به کسی شده است که میتواند سرعت و جریان بازی را در کنترل خودش بگیرد . او کاملا به بازیکن دیگری تبدیل شده است و انجام این کار هر کسی نیست . همبازی بودن با او شگفت انگیز است .

هافبک وسط – پل اسکولز

این قطعا سخت ترین پستی است که باید انتخاب کنم . من باید جرارد و لمپارد را ازتیمم بیرون بگذارم اما اسکولز بهترین بازیکنی است که من تا بحال باهاش بازی کردم. دیدن اینکه وی دور میزند ، مسلط میشود و بعد یک پاس قطری برای وینگر در ان سوی زمین میاندازد واقعا قشنگ است . من وقتی در زمین هستم بازی را در ذهنم برای خودم گزارش میکنم و اگر اسکولزی یکی از ان توانایی هایش را نشان دهد من تو اسمان ها هستم !

هافبک وسط – روی کین

نمیتوانم او را بیرون بگذارم . اولین جلسه تمرینیم تو یونایتد را بیاد دارم که در ان من توپ را از گلر گرفتم و به گری تو دفاع راست پاس دادم تو همین موقع روی منفجر شد و داد زد که "تو اسانترین کار را انتخاب کردی و به کناریت پاس دادی ،اینجا لیدز یا وستهام نیست " تو اون موقع من با خودم گفتم " راجع به چی صحبت میکنه؟ " اما وقتی رفتم خونه و راجع به ان صحنه فکر کردم فهمیدم که بله تو باید سعی کنی که روی جریان بازی تاثیر بگذاری . برای همین دلیل است که روی بایددر تیمم باشد .

مهاجم – وین رونی

سولسشر بازیکن بزرگی بود و یکی از معدود کسانی بود که همیشه جلوی اشلی کول خوب کار میکرد . او از اشلی سریعتر نبود ولی داشن این را دشات که چه موقع در کجا باشدو به کدام سمت بدود . اما اولین مهاجمی که باید نتخاب کنم وین است . اگر تو تیمم نمیگذاشتمش دیوانه میشد ! او هر کاری میتواند انجام بدهد و این مهمترین چیز درباره وی است . او شماره 10 و یا 9 میتواند بازی کند و درک بالایی از بازی دارد .

مهاجم – رود فن نیستلروی

رابی فاولر و مایکل اوون بازیکن های بزرگی بودند . هر دویشان گلزنان درخشانی بودن اما من رود را انتخاب میکنم . او یک تمام کننده " دیوانه " بود . توپ را میگرفت و کار را تمام میکرد حالا میخواست با بیرون پا باشد و یا یک ضربه والی .

اگر شما 1-0 میبردید و او گل نزده بود اصلا خوشحال نبود . امار گلزنیش دریونایتد فوق العاده بود .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط duncan edwards در تاریخ 1391/12/03 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

خوب بابا گوه خوردمشکلکمن اینا رو دوست دارم درضمن من یکی که بکهام به کریس ترجیح میدم هر دوشون دوست داشتنی هستند ولی بکهام بیشتر
پاسخ : ای بابا بلا نسبت شما گل بخور شکلک
بکام هم خوبخ خود فری بین کریس و بکام شک داشت شکلک

این نظر توسط duncan edwards در تاریخ 1391/12/03 و 13:45 دقیقه ارسال شده است

اسكولز براي كل وسط كافيه آقا تو ‏‎ pro2000همين تيم رو من تشكيل داده بودم يادم هشتا هشتا به تمام تيما ميزدم
مهم باطن تيمه نه مركز و كوشه هاي زمينشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آخه مسئله اینه که تیم فردیناند هم یه اسکولز داره شکلک
پاسخ : اسکولز تو نهایت از پس اسکولز تیم فری بربیاد شکلک

این نظر توسط duncan edwards در تاریخ 1391/12/03 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

آقا من همون ماركوس فينكس هستم
تيم من كه بهتره
اشمايكل
مالديني...بابي مور...بكن بائر...نويل
رايان كيكز...اسكولز...روبرتو باجو(با تغيير مكان)
جرج بست...روني...دانكان ادواردز
حالا من ميبرم يا ريو؟شکلک
پاسخ : خسته نباشی شکلک
ریو کنار همه اونا بازی کرده تو کنار کدوم یکی از اینا بازی کردی؟!
ترکیبت یه جوریه چرا! پنج تا بازیکن جناحی داری مالدینی نویل، ادواردز، بست، گیگز شکلک
وسط زمینت یه جورایی خالیه فقط دست اسکولزه فکر کنم کم بیاری جلو همین تیم درب و داغون فردیناند که کین و اسکولز رو وسط گذاشته شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1391/12/03 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

داش قاسم علی البته این تیمهای منتخبی که بازیکنا انتخاب میکنن، تیم منتخبی هست که کنارشون بازی کردن! وگرنه مگه میشه تیمی رو انتخاب کرد که جرج بست توش نباشه شکلک
فردیناند از بین بهترین همبازیهاش بهترینها رو انتخاب کرده برای همین کانتونا نیست

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/12/03 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

من بودم جاي كريس ديويد رو ميزاشتم يعني تو تيم منتخب اريك كانتونا نباشه خيلي خيلي عجيبه اين هم رفته يه تيم منتخب انتخاب كنه

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1391/12/02 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم من دیشب حوصله م نکشید کامل ترجمه کنم ترجمه ش الآن خیلی هم روون بود!
-----
به نظر من هم اورا اون ثباتی که اشلی کول توی این ده بیست سال داشته رو اصلا نداشته واقعا تعارف که نداریم اشلی کول بهترین مدافع چپ لیگ برتر بوده کسی بود که نفس کریس رونالدو رو همیشه تو بازیهای رودررو تنگ میکرد کریس مجبور میشد بره سمت چپ تیم بازیهای با آرسنال...
------
سول کمپبل رو هم خیلی قبول داشتم البته که از جان تری خیلی بیشتر قبولش داشتم...
واقعا خود ریو اگر می شد انتخاب کنه خودش رو از کمپل سرتر بود شکلک
استام هم غول بود ولی خوب سه سال بیشتر توی لیگ برتر و یونایتد بازی نکرد نمی شه خیلی بالا بردش...
کلا ترکیب خوبیه دلم وحشتناک برای نیستلروی و کین تنگ شده شکلک
پاسخ : چاکریم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 544
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,087
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,117
  • بازدید ماه : 41,095
  • بازدید سال : 212,289
  • بازدید کلی : 3,837,454
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30