loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 415 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (1)

 

 

به گزارش سایت ESPN، لوییز فن خال معتقد است که تصمیمش برای قطع همکاری با جمع زیادی از بازیکنان منچستروینایتد موجب شده است تا این تیم بهتر از فصل پیش بازی کند و نتیجه بگیرد. منچستریونایتد با پیروزی مقابل ساندرلند موفق شد تا برای اولین بار از نخستین هفته  فصل 2014-2013 به صدر جدول لیگ برتر دست یابد.

در طول این تابستان، منچستریونایتد با بازیکنان زیادی همچون آنخل دی ماریا، رابین فن پرسی، خاویر هرناندز، جانی اونز، رافائل دا سیلوا، سیدی جانکو، آندرس لیندگارد، آنجلو هنریکز، تام کلورلی، ریس جیمز، بن ایموس و رادامل فالکائو قطع رابطه کرد. همچنین عدنان یانوزای و تایلر بلکت نیز به صورت قرضی از این تیم جدا شدند. در ازای این تعداد زیاد از بازیکنان، تنها 6 بازیکن (ممفیس، متئو دارمیان،  باستین شواین اشتایگر، مورگان اشنیدرلین، سرجیو رومرو و آنتونی مارسیال) به تیم اصلی یونایتد اضافه شدند. در نخستین تابستان حضور لوییز فن خال در منچستریونایتد نیز بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند که از جمله آن ها می توان به دنی ولبک، شینجی کاگاوا، پاتریس اورا، نمانیا ویدیچ، ریو فردیناند، الکساندر بوتنر و به به اشاره کرد. فن خال این مسئله را به بالانس بهتر تیمش در فصل جدید مربوط می داند. او در این باره گفته است:

 

شما برای پیروزی به شانس هم نیاز دارید، اما بالانس ما نسبت به فصل گذشته بهتر شده است. به همین دلیل است که ما ملزم به کسب پیروزی در بازی هایمان هستیم. باید هر هفته پیشرفت کنیم. بله، من هر هفته این پیشرفت را مشاهده نمی کنم، اما مشاهده می کنم که تیم بهتر و ترکیب بهتری را در اختیار داریم. اکنون بیشتر از سال قبل از بازیکنان به صورت چرخشی استفاده می کنم، زیرا دستم برای انجام این کار باز است. فکر می کنم تیم ما در سال گذشته بالانس نداشت. 20 تا 25 بازیکن را از تیم خارج کرده ام و حالا تیم جدیدی را در اختیار داریم.

 

منبع : طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/07/07 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

سلام، وقت همگی بخیر و شادی شکلک
ممنون بسیار ممنونشکلک
تیم امسال تعادل خیلی خوبی تو خطوط داره، شاید جای یه مدافع وسط باتجربه و با کیفیت خالی باشه، همچنین یه مهاجم نوک با تجربه، اما تا الآن که هیچ خلائی رو تیم حس نکرده توی اون دو پست، فقط بازی با سوانزی تیم در هم و بدون تمرکز کار کرده بقیه ی بازیا خوب بودیم نسبتا، هرچند من انتظار دارم از اینی که هستیم بهترم بشیم.
پاسخ : سلام... متشکرم .
خواهش می کنم شکلک
اما فکر کنم هنوز مشکل داریم و جا داره بهتر بشیم.. الان بیشتر از کناره ها بازی می کنن .. و بازیکن های کناری تخصصی نداریم. احساس می کنم وسط زمینمون خیلی خالیه شکلک

ممنون از نظر خوبتون آقا زانیار .. شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 560
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,353
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,383
  • بازدید ماه : 41,361
  • بازدید سال : 212,555
  • بازدید کلی : 3,837,720
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30