loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 842 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (6)

 

پس از انتشار اخبار تمدید قرارداد نانی ، امروز اخباری از دو بازیکن دیگر تیم منچستریونایتد منتشر شد:

 

باشگاه بلکبرن روورز تلاش می کند تا عدنان یانوزای را به صورت قرضی به تیم خود منتقل کند . 

به نقل از روزنامه دیلی میرر ، این باشگاه دسته اولی در نظر دارد که زمان باز شدن پنجره انتقالات قرضی (موقت) باشگاهها، برای این بازیکن اقدام کند . "درک شاو" از مسئولان بلندمرتبه ی باشگاه بلکبرن امید زیادی دارد که با استفاده از رابطه خوب خود با مویز ، مقدمات این انتقال را فراهم کند.

 

-----------------------------------------------------

الکس بوتنر آشکار کرد که او آماده است تا مذاکرات تمدید قرارداد خود را با یونایتد آغاز کند.

این بازیکن هلندی که به انتقال قرضی به بشیکتاش لینک شده بود اظهار داشت : من چهارشنبه با مویز صحبتهای خوبی داشتم . مویز به من گفت که من باید برای بازی کردن در این فصل به اندازه کافی دورخیز داشته باشم . من بازیکن جاه طلبی برای او هستم و او قطعا مرا می خواهد

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط milad-miller در تاریخ 1392/06/16 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

این پیغام رو میده :
This Account Has Been Suspended
پاسخ : درست میشه نترس شکلک

این نظر توسط milad-miller در تاریخ 1392/06/16 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت دوستان عزیز منچستری ؛ می خواستم بپرسم کسی خبر داره چه بلایی سر پایگاه هواداران منچستر اومده ؟
پاسخ : سلام میلاد جان احتمالا مشکل هاست و ترافیک باشه و در اسرع وقت باید حل بشه مشکل... البته بی خبرم در کل...

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/06/15 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

مرسي بابت خبر
عدنان اگه قرار باشه بهش بازي ندن قرضي بره بهتره ولي يه تيم درست حسابي ديگه بلكبرن خيلي داغونه حالا نبايد حتما انگليسي باشه كه ولي قبل إز رفتنش حتما بايد تمديد كنه اگه يه وقت اين هم عين پوگبا بشه من أينا رو حلال نمي كنمشکلک
پاسخ : خواهش میکنم!
انشاالله بتونین حلالشون کنیدشکلک
پاسخ : ایشالا

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/06/15 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

انتقال قرضی برای عدنان خیلی خوبه.
این بوتنر هم فقط رو داره.خب اگه میخوای بهت بازی برسه شیوه ی بازیت رو درست کن.فقط نباید از زبونت استفاده کنی که!
پاسخ : آقا بابک راست میگن بوتنر !!
فقط نباید از زبونت استفاده کنی که!! شیوه بازیت رو هم باید درست کنی!!شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/06/15 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

بچه ها شماره 3 رو به 20000120 اس ام اس کنید پلیز.
پاسخ : این برای یه سوال توی شبکه ی ورزشه که کدوم لیگ رو بیشتر می پسندید.دیدم لیگ اسپانیا صدر جدوله گفتم یه حرکتی زده باشم.شکلک
زینب خانم ببخشید که توی پستتون یه چیز بی ربط رو نوشتم.ولی آبرومون در خطر بود.شکلک
پاسخ : من زدم
پاسخ : خیلی هم خوب !!
ممنوون که گفتین! تا کی فرصت داره؟؟ اگه وقت هستتا آخر پست بنویسمش همه ببینن!!
پاسخ : دمتون گرم که اس ام اس زدین.
وقتش تا ساعت 12 دیشب بود.تموم شد دیگه.شکلک
پاسخ : مال یه برنامه به اسم فوتبال 120 بود.

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/06/15 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

مرسی زینب خانوم خیلی وقته مسابقه نزاشتین نمیزارین دیگهشکلک ؟ من دلم بره مسابقه تنگ شده لطفا بازم مسابقه بزارین ممنونشکلک
پاسخ : سلام .. من هم از شما بابت نظر و توجهتون متشکرم.. راستش دیدم فعلا اذهان درگیر نقل و انتقالات هسش و همینطور با شروع فصل جدید مسابقه پیش بینی هم برگزار میشه فکر کردم شاید لازم نباشه! و واسه دوستان زیاد مهم نباشه.. ولی خب ! با این حساب چشم! در اولین فرصت مسابقه رو راه اندازی میکنم . باز هم از تذکر و توجهتون متشکرم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 752
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,935
  • بازدید ماه : 37,913
  • بازدید سال : 209,107
  • بازدید کلی : 3,834,272
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30