loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 698 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (3)

جرج بست

 

 نقل قول هایی از مربی, هم تیمی ها و حریفان بست در این مطلب جمع آوری شده که درباره ی خودش و تاثیراتی است که در دوران حرفه ایش برجای گذاشته است ...

 

"من فکر می کنم که برات یک نابغه پیدا کرده ام." تلگرافی که باب بیشاپ برای سر مت بازبی ارسال کرده بود, استعدادیابی که جرج بست 15 ساله را زمانی که برای کرگاف بویز بلفاست بازی می کرد, کشف کرده بود.

 

"جرج در مهارت های فردی بیشتر از هر بازیکن دیگری که دیده بودم استعداد داشت.در حالی که شما اسم های بزرگی مثل متئوس و فینی رو به یاد میارید, من نمیتونم به این فکر کنم که کسی بتونه مثل بست توپ رو به حریفش بسیار نزدیک کنه تا اون رو شکست بده."

سر مت بازبی

 

"تاریخ با شکوه و عظیم منچستر یونایتد با مردمی مثل جرج بست ساخته شده.هر کسی که شاهد کارهایی بود که جرج میتونست در زمین انجام بده, آرزو می کرد که خودش هم بتونه اون کار رو بکنه.در بازی ها خیلی خوب و عالی شرکت داشت, و به زندگی هر کسی که بازیش رو تماشا می کرد, نشاط و قوت می بخشید."

سر بابی چارلتون

 

"شما در دوره ی من به مارادونا, پوشکاش و دی استفانو فکر می کنید.آن ها بازیکن های بزرگی هستند ولی بستی هم دقیقا همون قدر بزرگه.از او به خاطر همه ی مهارت های ماهرانه ش یاد یادآوری میشه و ویژگی هاش در نوع خودش منحصر به فرد بود."

دنیس لاو

 

"جرج بی نظیر بود, به زبان ساده عالی ترین استعدادی که فوتبال ما در تمام دوران معرفی کرده.به رکورد گلزنیش نگاه کنید - 137 گل در 361 بازی لیگ و در مجوع 179 گل در 466 بازی اش برای یونایتد.این یه آمار شگفت انگیز برای کسیه که گل هاش رو بهش هدیه نمیدادن [گلزنی ساده نبود],گل های ساده ای که مهاجم های دیگه به ثمر می رسونن.جرج همیشه باید افراد زیادی رو شکست می داد تا به گل برسه."

سر الکس فرگوسن

 

"وقتی که جوون بودم جرج الهام بخش من بود.او زرق و برق دار و اعجاب انگیز بود - من فکر میکنم که ما بازیکن هایی بودیم که شباهت زیادی داشتیم - دریبل زن هایی که در یک لحظه معجزه می کردند."

دیگو مارادونا

 

"جرج بست بهترین بازیکن جهان بود, نه فقط انگلستان, و دوست خوب من بود.وقتی که او در سال 1966 در لیسبون مقابل بنفیکا بازی کرد ... ما 5-1 باختیم و جرج فوق العاده بود, یک نابغه."

اوزه بیو

 

"چیزی که جرج داشت بی نظیر بود. شما نمی تونید این رو رهبری کنید ... دوران حرفه ای او کوتاه بود ولی اگه به خصوصیات اساسی او نگاهی بیندازید, او استثنائی بود."

یوهان کرایوف

 

"حقیقتا جرج بست یکی از بزرگترین بازیکنان با استعداد تمام ادوار بود."

فرانتس بکن بائور

 

منبع: سایت رسمی باشگاه


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/02/31 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

فقط افسوس ،ای کاش تو در دوران فرگی متولد می شدی تا در زندگی حرفه ای هم مث گیگزی بزرگ باقی می موندی

بابک جان ممنونم(من بست رو خیل دوس دارم واقعا دمت گرم)
پاسخ : واقعا اگه یه نفر کامل مراقبش بود, خیلی بیشتر از اینا بزرگ شده بود.
خواهش میکنم. شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1392/06/22 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم
بست ديگر تكرار نخواهد شد
پاسخ : مرسی داداش قاسم علی.دم خودت هم گرم.شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/22 و 20:57 دقیقه ارسال شده است

مرسی بابک جان...شکلک

واقعآ بست بی نظیر بود...ولی افسوس...شکلک
پاسخ : خواهش میکنم.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 978
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 978
  • بازدید ماه : 42,453
  • بازدید سال : 213,647
  • بازدید کلی : 3,838,812
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30