loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 726 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (17)

جدیدترین اخبار نشست خبری از سایت باشگاه و توئیتر گردآوری می شوند و خدمت شما ارائه می گردند:

 

 

29-

 

فان خال و کمک به گیگز برای تبدیل شدن به یک سرمربی تاپ - سایت باشگاه

 

(در مورد دستیاری گیگز...) "من هرجا که مربی بودم، همیشه کسی رو انتخاب کردم که در مورد باشگاه و فرهنگش شناخت داره ،چون این خیلی مهمه. ن می خوام که در مورد فرهنگ شناخت پیدا کنم، لذا او می تونه این رو برام باز کنه. او همینطور بهترین بازیکنا رو می شناسه، بازیکنای مستعد در سیستم آکادمی رو، لذا او می تونه خیلی به من کمک کنه. و من هم می تونم بهش کمک کنم که به یک سرمربی واقعا خوب در آینده تبدیل بشه"

(در مورد دستیاران جدیدی که فان خال به یونایتد آورده، بوت، اشتویفنبرگ، و هوک...) "چیزی که اونا برای باشگاه به ارمغان میارن، دانش هست، دانش مدرن، و به نظرم این وظیفۀ ماست که این دانش رو به اشتراک بذاریم، و اد وودوارد هم همین رو از ما خواسته."

 

28-

 

(توجه فان خال به جزئیات زمین تمرینی..) "مجموعه کمی حفاظ بیشتری نیاز دارد (بسته بودن). من در خواست این رو کردم چون فعلا زمین فضای بازه و همیشه باد وجود داره. و باد همیشه رفیق بازیکنا و توپ نیست. لذا باید کاری بکنیم. ولی امکانات مجموعه خارق العاده ست." منبع

 

27-

 

(در مورد مصدومیت مایکل کریک...) "مایکل کریک روز قبلش مصدوم شد و به خاطر تجربه ش ضربۀ بدی برای من بود. داشتن بازیکنای با تجربه خیلی مهمه."

26-

 

فان خال و اشاره به کلاس 92 - سایت باشگاه

 

(در مورد تلاش برای استفاده از تواناییهای کلاس 92) "نیکی بات در حال حاضر داره به ما کمک می کنه، پل اسکولز هم برنامه داریم نقشی براش پیدا کنیم و همچنین برای فیل نویل، من باور دارم. این خواستۀ ماست. ولی باید امکانش هم باشه و ما بررسیش خواهیم کرد. ما باید با کیفیتی که این افراد دارن تطبیق بدیم خودمون رو. این کار آسونی نیست. باید شخصا باهاشون صحبت کنیم. - برای همین هم باید صبر کنیم و منتظر باشیم."

 

(در مورد دوستی دیرینه با سر الکس که تجدید شد...) "سرالکس تماس گرفت تا به من تبریک بگه و ما در مورد نوشیدن قهوه یا خورد یک وعده غذا با هم صحبت کردیم. ما همیشه به انجمنهای یوفا دعوت می شدیم و همیشه با هم یک فنجانی شراب می زدیم. ما همدیگه رو خیلی خوب می شناسیم. من برنامه دارم قهوه و مشروب با او بنوشم - شاید بهترین شرابی که بتونم فکرش رو بکنم. سرالکس هم فلسفه ای قوی داره، که همیشه هم مورد تأیید بود چون او جامهای زیادی رو برد. امیدوارم که منم بتونم همینکار رو بکنم."

 

25-

 

فان خال مهیا برای رقابت در یونایتد - سایت باشگاه

 

(در مورد نداشتن تعطیلات بعد جام جهانی...) "وقتی که چالش و رقابتی مثل این در پیش باشه من هیچ وقت اجازه نمی دم از دست بره. همین هم برای من تعطیلاته. من همین شیوه کار کردن رو دوست دارم."

 

(انتظاراتش از فصل اول...) "من منتهای تلاشم رو به کار می گیرم - این چیزیه که از من بر میاد. نمی تونم پیش بینی و برآوردی داشته باشم چون هیچ وقت نمی تونید مطمئن باشید. اینجا بزرگترین باشگاه جهانه - در دو روز من فهمیده ام که یونایتد چه باشگاه بزرگیه و چه هوادارای بزرگی داره. من باید یک تیم رو مهیا کنم و باید با این باشگاه بزرگ وفق پیدا کنم - این کار ساده ای نخواهد بود و من منتهای تلاشم رو انجام خواهم داد و اگر دوران ورزشی من رو ببینید، می تونید دستاوردهام رو ببینید. همینها رو می تونم بگم. آینده نشون خواهد داد که آیا می تونم دوباره اونا رو تکرار کنم یا نه."

 

(یونایتد بزرگترین باشگاه جهان، البته از نظر شهرت...) "اینجا بزرگترین باشگاه جهانه دلیلش هم شهرتی هست که در سراسر دنیا داره. در ورزش شما هیچ وقت بزرگترین باشگاه نیستید چون هر فصل باید این بزرگی رو ثابت کنید. فصل قبل هفتم شدید خوب پس بزرگترین نیستید. ولی این باشگاه شهرتش هست که در دنیا زبانزده. وقتی که در چین یا برزیل بودم و مربی تیم هلند مردم در مورد یونایتد صحبت می کردن. تفاوت بین این دو مسئله اینه (بزرگترین بودن از نظر شهرت و از نظر ورزشی."

 

(یونایتد تیم اول انگلیس...) "انتظارات زیاده ولی از طرفی هم چالشی عالی محسوب می شه به خاطر همین انتظارات زیاد. برای همین من این باشگاه رو انتخاب کردم. منبا بارسلونا کار کردم، که از نظر من تیم اول اسپانیاست، آیاکسی رو مربیگری کردم که تیم اول هلنده، و بایرن مونیخی رو مربیگری کردم که در آلمان بزرگترین تیمه. و اکنون من در بزرگترین تیم انگلیس هستم! امیدوارم که تمامی انتظارات رو برآورده کنم ولی سخت خواهد بود." منبع

 

24- در این اثنا کلویورت هم به تاکسپورت گفته است دوست می داشت با فان خال به یونایتد می آمد ولی جایگاه او در یونایتد در اختیار گیگز بوده است:

"من با فان خال صحبت کردم و او گفت که خیلی دوست می داشت که این فرصت رو در منچستر یونایتد به من می داد، ولی کس دیگه ای در پست من اونجا بود. من مشکلی ندارم. من خیلی دوست می داشتم که به منچستر یونایتد بیام. امیدوارم که در آینده بتونه عملی بشه، کسی چه می دونه!" منبع

 

23- عکسی از نشست خبری

 

http://8pic.ir/images/ek5jlgoo77i6hvhouj7e.jpg

 

22- توئیت طنز اسپورتویتنس - گاتزیتا در حالی که دارد مقالۀ فردایش در مورد ویدال را می نویسد، بعد شنیدن خبر مصدومیت کریک، روی قیمت 50 میلیون یورو خط زد و آن را به 60 میلیون یورو تغییر داد! (مترجم: البته فکر می کنم طنز باشه!)

 

21- اسپورتسمول - خوب تمام شد! فکر می کنم قضاوت درستی است اگر بگوییم که یونایتد سرمربی ای را دارد که اعتماد بسیار خوبی به خودش دارد. او برآوردی از اینکه تیم در اولین فصلش چه دستاوردی می تواند حاصل کند صورت نداد. ولی پذیرفت که رقابت برای اولی خواهد بود نه چهارمی. همچنین ادعا کرد که پیش از خریدهای جدید به بازیکنانش فرصتی برای اثبات کردن خودشان خواهد داد.

 

20- بله! مترجم پاره شد سر ترجمه اون بخش خوب زودتر می گفتی! فان خال تأیید کرد که کریک به دلیل مصدومیت تور را از دست خواهد داد. و مصدومیت او را برای مدتی بسیار طولانی از زمین بیرون نگاه خواهد داشت.

 

19- در پاسخ به اینکه آیا او رییسی مستبد است پاسخ داد:

"من دموکراتیک هستم، البته که من شخصیتی قوی دارم.  رسانه ها می خوان این جنبۀ شخصیتی رو بزرگ نمایی کنن. وقتی که مدام یک حرفی رو در رسانه تکرار کنید همه فکر می کنن که واقعا همینطوره. من فسفله ای قوی دارم. سرالکس فرگوسن هم همینطور فلسفه ای قوی داره و او جامهای زیادی رو پیروز شد."

 

18-از فان خال در مورد این سؤال شد که چقدر تجربۀ وین رونی مهم خواهد بود:

"من همیشه اینطور نیست که با تجربۀ بازیکنا متقاعد بشم (خدا به دادت برسه وین!). مثلا به پسری مثر سیدورف نگاه کنید - او 16 سال داشت. بهش اجازه دادم اولین بازیش رو انجام بده، ولی به عنوان یک پسر 16 ساله با تجربه تر از یک بازیکن 30 ساله عمل می کرد. شما از رونی نام بردید، ولی برای مثال، مایکل کریک، او مصدوم بود (مترجم: نفهمیدم یعنی چی! نکنه کریک برا مصدومیت تور رو از دست داده؟) - لذا در نظر من ضربۀ بزرگی بود. همیشه این مهمه که ما بازیکنای با تجربه داشته باشیم، ولی با تجربه نه فقط از نظر سن، و نه فقط از نظر فوتبالی، بلکه از نظر شخصیت انسانی. فلسفۀ من در یک بازیکن فوتبال خلاصه نمیشه، بلکه کل جنبه ها."

 

17-

"مردمی رو میبینید که عاشق باشگاه هستن، مثل یک خانوادۀ بزرگه و اونا انتظارای زیادی از من دارن، خیلی نسبت به من هیجان دارن، ولی آیا می تونم این انتظارات رو برآورده کنم؟ فکر می کنم بتونم، ولی به خاطر بزرگی این باشگاه همیشه اینکار اینجا سختتره. همچنین اینکه این باشگاه به شیوه ای تجاری هدایت می شه و ما باید این نیاز باشگاه رو هم برآورده کنیم و همیشه همزمان مقدر نیست که هم انتظارات تجاری و هم انتظارات فوتبالی برآورده بشن. بعد دو روز حس می کنم این بزرگترین چالش پیش روی منه."

 

16- وقتی سؤال شد که آیا از موفقیتهای فرگوسن به هراس می افتد پاسخ داد:

"البته، من دموکراتیک هستم. او با من تماس گرفت تا به من تبریک بگه. ما همدیگه رو خیلی خوب می شناسیم و من برنامه دارم که با او قهوه و مشروب بنوشم." (مترجم: شرمنده معنی خیلی جمله های فلسفیش رو نمی فهمم! من دموکراتیک هستم یعنی چی!)

 

15-

"مالکین و رییس اجرایی اعتماد بالایی به من دارن. They have come to me (معنی رو الآن نمی دونم! در مصاحبه های بعدی ایشالا!)"

 

14- از فان خال سؤال شد که یک اولین فصل موفق از نظر او چیست؟

"نمی دونم چون اول باید ببینم که بازیکنا چطور فلسفۀ من رو پیاده می کنن و چقدر سریع می تونن این فلسفه رو اقتباس کنن و بعدش می تونم پاسخ بدم. من با اکثرشون هنوز کار نکردم لذا باید صبر کنیم و ببینیم. این ارتباط بین بازیکنها و سرمربی حایز اهمیته. برای من رقابت همیشه باید برای اول شدن باشه نه چهارم شدن، ولی وقتی بعد یک فصل بخواین عملکرد رو بررسی کنید، به ارتباط و کنش واکنش (کلیک؟!!!) بین بازیکنا و مربی بستگی داره."

13-

"من بارسلونایی رو مربیگری کردم که تیم اول اسپانیاست، آیاکسی رو مربیگری کردم که تیم اول هلنده، و بایرن مونیخی رو مربیگری کردم که در آلمان بزرگترین تیمه. و اکنون من در بزرگترین تیم انگلیس هستم!!! "

12- فان خال تأیید که کرد که نیکی بات در باشگاه می ماند ضمن اینکه نقشی هم برای پل اسکولز و فیل نویل پیدا خواهد کرد.

11-

"من به تمام اطلاعات خودم برای انتقال دادن فلسفۀ خودم در این انتخاب نیاز دارم. باید بهم زمان بدین برای این انتخاب. نه فقط شما (خبرنگاران) بلکه مالکین و رؤسا."

10-

"همۀ بازیکنا نامزد محسوب می شن - همه شون رو باید بشناسم. شاید این شناختن دو هفته طول بکشه شاید هم دو ماه. به نظر من کاپیتان تیم برای من خیلی حایز اهمیته."

 

9-

"روش من همیشه یکیه. من فعلا می خوام بازیکنا رو زیر نظر داشته باشم. البته که من شیوۀ بازی بازیکنا رو می شناسم ولی بازیکنایی که دارم رو نمی شناسم. در هفته های ابتدایی می خوام تواناییهاشون رو ببینم و بعدش شاید چندین بازیکن جدید بخرم. شاو و هررا در لیست بودن. من اجازۀ خریدشون رو دادم چون دوستشون دارم."

 

8-

"هر فصل باید خودتون رو ثابت کنید. فصل قبل هفتم بودید، لذا بزرگترین باشگاه نیستید. وقتی که من در چین و برزیل بودم، وقتی که سرمربی تیم هلند بودم مردم در مورد یونایتد صحبت می کردن. انتظارای زیادی از این تیم در دنیا می رفت." (مترجم: خدا لعنتت کنه مویز laugh)

 

7- در مورد اینکه انتظار چه دستاوردی را دارد:

"من منتهای تلاشم رو به کار می گیرم - این چیزیه که از من بر میاد. نمی تونم پیش بینی و برآوردی داشته باشم چون هیچ وقت نمی تونید مطمئن باشید. اینجا بزرگترین باشگاه جهانه - در دو روز من فهمیده ام که یونایتد چه باشگاه بزرگیه و چه هوادارای بزرگی داره. من باید یک تیم رو مهیا کنم و باید با این باشگاه بزرگ وفق پیدا کنم - این کار ساده ای نخواهد بود. اگر دوران ورزشی من رو ببینید، می تونید دستاوردهام رو ببینید."

6- فان خال گفت: "افتخار بزرگی بود که اولین گامهام در باشگاه رو کنار سر بابی بردارم."

5- برخلاف کت آبی دیروز، امروز فان خال یک کت خاکستری بر تن کرده است. کت آبی او جنجال زیادی برپا کرده بود.

4- در حالی که نشست خبری فان خال برگزار می شود، دیوید مویز در هویلیک مشغول تماشای گلف است:

 

http://8pic.ir/images/i2ony3eesm10mwy86e02.jpg

3- برای مشاهدۀ ادامۀ پوشش زنده از پایگاه کلیک کنید.

2- اتاق نشست خبری مملو از روزنامه نگاران آماده برای نشست:

 

1- بی بی سی قول داده ساعت 18:30 پخش زنده لایو استریم بی بی سی رو از نشست خبری ارائه میده. کلیک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1393/04/27 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

شهاب جان این کت آبی ماجراش چیه؟ فقط چون رنگ چلسی و سیتی آبیه اینقدر حساس شدن روش؟
پاسخ : دلیلش همینه... ولی خوب بیشتر رسانه ها جو خواستن بدن کسی گوش نکرد شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/04/26 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

خدا رو شکر مصدومه و دیگه تو برنامه فن خال نیستش شکلک
مخالفم همین هلند فن خال مهمترین بازیکنش دی یانگ بود که فقط توپ قطع میکرد و تکل میزد یا ارژانتین ماسکرانو این کار رو میکرد
هیچ مشخصه بارزی نداره حیف شماره 16 روی کین بزرگ
یادش بخیر تو pes اولین کاری که میکردم کریک رو میفرستادم لیگ 2 تو تیم مضخرف شکلک البته الان دیگه منچستر بر نمیدارم پیس سر جاشه شکلک
یا ابر فرض خط مشکی کیه ؟؟ شکلک
شهاب یبار کلا بنویس هر نویسنده چ رنگیه شکلک
پاسخ : ببخشید تنبلی امون نمی داد رنگ نویسنده های جدید رو تصحیح کنم شکلک
الآن درست شد برو ته بلاگ موس رو بگیر رو کلمۀ گلچین رنگ هر نویسنده میاد...
نسرین خانم و امیر هم فعلا پاسخ نمی دن ولی هر وقت خواستن پاسخ بدن رنگ پاسخ انتخاب میشه ایشالا

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/04/26 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

سپاس و خسته نباشید
اوه لوئیس چقدر حرف زده اونم چه حرفاییشکلک ارسطوییه برای خودش شکلک
کریک برمی گرده و کاپیتان میشهشکلک
لوئیس جان با کریک مهربان باش و با رونی نامهربان. پرتش کن بیروووووووونشکلک
راستی به ما هوادارا شورلت نمیدنشکلکشکلک
پاسخ : خواهش می کنم مرسی زنده باشید
خیلی جالب بود اتفاقا عکس دیروز من تعجب کرده بودم چرا کریک خودش رانندگی نمی کنه و یکی دیگه سوار ماشینه نگو این قوزکش عود کرده شکلک
اگه می دادن که دیگه پول نمی موند 50 میلیون پوند حق اسپانسری بدن باشگاه شکلک شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/04/26 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

نه، تو که فیسبوک هم هستی! من چند بار بدون فیلتر شکن وارد شدم ولی دوباره مثل اینکه فیلترش کردن! الان روحانی و ظریف هم اونجا اکانت دارن گفتم شاید کلا برداشتنش!
-
این گاس آلمانیه
-
پس پتروچی رو برای چی نگه داشتن؟ شکلک بعد از اینکه هافبک وسطش کردن کلا سیستمش بهم ریخت.
-
پاول خیلی عجیب بود، می ترسم شایعه اکسپرس واقعی بشه شکلک
-
فرمایل پارسال بین بازیکنای قرضی بیشترین ثبات رو داشت واقعا خوبه.
-
بلکت همه چیز لازم رو داره ولی شفته، همش تو بازی داره میخنده شکلک سرعت، فیزیک، قدرت، تعصب...
پاسخ : از این غلطا زیاد از دستشون در میره شکلک
یه بار فیلتر دیلی میل رو برداشته بودن من چه ذوقی می کردم! چند سال پیش کلا سیستم فیلترینگ برداشته شده بود! اوووووف دنیا چه بهشتی شده بود شکلک
حیف که اون روزها دیگه برنمی گرده شکلک
ماکدا هم داشت وول می خورد برا خودش این مدت دیگه... اونم مصدوم شد... بازیکنایی که مصدوم میشن زیاد عملا باید دوران ورزشیشون رو خط کشید دورش... ساها چه مهاجم تاپی بود آلن اسمیت... ولی همه اینا با مصدومیت به یه بازیکن معمولی تبدیل شدن... نمونه شون وز براون که فرگی می گفت بهترین مدافع تاریخ انگلیس میشه و برا وز استام رو فروخت... ولی مصدومیت نابود کرد وز رو... کلورلی قبل و بعد مصدومیتش... گیگز هم یکی از عوامل موفقیتش همین بود که مراقب خودش بود و بدنش مصدومیت شدید پیدا نکرد...
پاسخ : ---------------------
به بلکت تازه ضربه آزاد و شوتزنی خفنش رو هم اضافه کن که من عاشق این خصلت اروین مسلکشم شکلک شکلک
پاسخ : پتروچی و اندرسون هافبک هجومیای تکنیکی بودن ولی باشگاه هردوشون رو به هافبک میانی های فیزیکی تبدیل کرد و نابود شدن.
-
تو بازی فینال زیر 21 با چلسی هم ی شوت وحشتناک زده بود ولی گل نشد.
-
ماکدا فصل قبل خیلی خوب بود.

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/04/26 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

پری در مورد کریک باهات موافقم شکلکشکلک

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1393/04/26 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان
خدا خیرت بده
پاسخ : خواهش می کنم امیربهادر جان وظیفه بود همچنین شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/04/26 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

به سلامتی مشکل اصلی خط هافبکمون تو این چند سال مصدوم شد شکلک
خدایش هیچی نداره نه شوت زنه نه توپ گیر نه پاسور نه بازی ساز نه رهبر نه لیدر
فقط بلده توپ رو نگه داره سرعت تیم رو بگیره
به در مواقعی که تیم جلو هستش میخوره شکلک
کریک میگم هااااااااااااا شکلک
خسته نباشی مدیرت شهاب شکلک
پاسخ : پیج ترول فوتبال عکس از کریک و فلچر کنار هم گذاشته بود آخر فصل قبل نوشته بود
need to slow down a counter attack?
call us maybe شکلک
پاسخ : البته همین کریک 2 فصل پیش بهترین بازیکن باشگاه از نظر بازیکن های خود باشگاه بود و یکی از کاندیداها برای انتخاب بهترین بازیکن فصل.
آمارش رو هم نگاه کنی توی چند فصل اخیر از بهترین پاسورها بوده. و البته فرگوسن هم گفته بود که تکل زن نیست ولی توی فوتبال امروزی دیگه تکل زنی مهم نیست و ویژگی اصلی یه هافبک دفاعی جاگیریشه.اصلا بازیکن سرعتیمون قرار نیست کریک باشه.
پاسخ : خب جاداره من اول یه چشم غُره به داش شهاب برمشکلک-شکلک
یه تشکر هم از داش بابک به جا بیارمبابت حمایتشکلک-شکلک
و در آخر عرض کنم،دوستداشتنی بودن بازیکن هم واسه حضورش شرطهشکلکشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/04/26 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

فوری: کریک برای بهبود لیگامنت آسیب دیدش روی قوزکش عمل انجام میده و 10 تا 12 هفته قادر به بازی نخواهد بود. 3 ماه...

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/04/26 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

از بین این سه تا هافبک فکر کنم یکیشون بیاد تیم اصلی: شان گاس، راتول، پتروچی

چرا نیک پاول تو تمرین دیروز تیم نبود؟ واقعا چرا؟!!!

فرمایل، بلکت، وارلا و یانکو هم با تیم اصلی تمرین کردن! یعنی ممکنه یکدوم از این دفاع کناریا بیاد تیم اصلی؟

با توجه به سبک هجومی ونگال ممکنه ی دفاع راست برای پشتیبانی رافائل بیاد تیم اصلی یعنی یکی از بین وارلا، یانکو و فرمایل، انصافا نوبت فرمایله، البته اگه بخوایم ۴ دفاعه بازی کنیم.

اگه اورا بره و دفاع چپ نخریم احتمال این که بلکت بیاد تیم اصلی از ریس جیمز بیشتره!
پاسخ : پتروچی آمار مصدومیتش خیلی بد بوده فکر کنم دیگه مسیر ماکدا رو پیش بره...
همونجور که سالهاست همه منتظرن جونز بشه ادواردز و نشد شکلک
آمار نیک پاول رو که دیگه خودت بهتر از هرکسی داری از ما نپرس شکلک آب بخوره تو خبر داری من خیلی وقته ازش بی خبرم...
بلکت فرمایل یانکو فرمایل شکلک
اصلا من باید دفاع کناری می شدم شکلک شکلک
فرمایل خوبیش اینه که چپ و راست جواب می ده و خیلی فصل بعد به کار تیم میاد...
بلکت رو دوستش دارم ولی انصافی جواب تیم نیست.. باید بره قرضی یه فصل دیگه تجربه کسب کنه..

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/04/26 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

توئیتر دیگه فیلتر نیست شکلک
پاسخ : هست شکلک
چرا فکر کردی نیست نکنه فکر کردی من چیزشکن ندارم شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 513
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 513
  • بازدید ماه : 41,988
  • بازدید سال : 213,182
  • بازدید کلی : 3,838,347
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30