loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 570 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (1)

 

سرمربی منچستریونایتد اذعان کرده اسامی بازیکنانی که در تابستان از این باشگاه می روند مشخص شده است...

 

به گزارش وبسایت نود، فن خال خطای فلینی که منجر به اخراجش شد را احمقانه توصیف کرده است .

 

لوئیز فن خال بعد از آخرین بازی تیمش در این فصل به خبرنگاران گفت :" والدز سریع و پر جنب و جوش نشان داد . او شوت گیر ماهری است برای همین این بازی مناسب وی بود البته در نیمه نخست یک توپ را از دست داد و شانس آورد که گل حریف آفساید اعلام شد .

 

 

فلینی حرکت بسیار احمقانه ای انجام داد. خطایش را از روی نیمکت ندیدم ولی از آنجایی که هفت دقیقه طول کشید تا بازیکن حریف بلند شود می توان گفت که کارت قرمز درست بوده است . حالا چند بازی نخست فصل بعد را از دست می دهد . این برای بازیکن و مربی خبر بدی است .

 

 

فکر می کنم دی ماریا از ناحیه همسترینگ احساس ناراحتی کرد و ترجیح داد که ریسک نکند . کار هوشمندانه ای بود . باید صبر کنیم و ببینیم ولی فکر نکنم مشکلش جدی باشد .

 

من به تعطیلات می روم ولی هر روز با مدیر اجرایی باشگاه در تماس هستم . ما می دانیم که چه بازیکنانی باید بروند و چه کسانی را باید بخریم . اینکه پروسه خرید و فروش چقدر طول بکشد فقط به ما بستگی ندارد . فکر می کنم تعطیلات پر کاری داشته باشم ! "

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/03/04 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

-والدز بدردمون نمیخوره گمون کنم همه ی منچستریا متفق القول هستن.
-ما خیلی وقت پیش به حماقت فلینی پی برده بودیمشکلک (ولی انصافا فصل بعد تو اروپا به کارمون میاد)
-امیدوارم تابستون با اهل و عیال خوش بگذرهشکلک شاید تابستون شلوغش همین اهل و عیالش باشنشکلک
-فردوسی پور میگفت تو مراسم باشگاه منچستر فنخال زیاد حالش مصاعد نبوده(مست کرده)، منم یه تیکه کوچیک دیدم که داشت خیلی پر جنب و جوش صحبت میکرد و به شک انداختتم! آقا من میگم نوش جونت، اما درست نیست جلوی این همه هوادار و رسانه!! الآن با عرض معذرت آقای فنخال کار شم از فلینی هم احمقانه تر بود!!!
پاسخ : -دقیقآ همینطوره،من یکی 100% بودم،هستم و خواهم بوووود...شکلک
-در مورد فلینی باز من فکر میکنم تنها جایی که به کارمون نمیاد تو اروپا باشه.شکلک خب حقیقتش فلینی بازیکن حرفه ای نیست. اینو از حرکاتشم میشه فهمید.حالا خدا کنه مفید باشه.اما چشَم آب نمیخوره...
این طفلیو ببین داداش زانیار فلینی چیکارش کرده:
http://www.hotup.ir/upload/6vf_gfhfghg_%283%29.jpg
http://www.hotup.ir/upload/szj3_gfhfghg_%281%29.jpg
http://www.hotup.ir/upload/v47o_gfhfghg_%282%29.jpg
تازه بعد ازینکه زده یه چیزی هم طلبکاره. چطور میشه چنین بازیکنیو دوست داشت و بهش امیدوار بود.
این یه نمونه از خشونتشه فقط.
آره منظور عادل هم همون بودشکلک بهرحال کاریه که شده،ایشالا فیلم رو ببینه و از سری بعدی بیشتر مواظب باشه.
منم چند تیکه شو دیدم. چه پشت گردنی ای زد به گیگز... :|


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 614
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,634
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,634
  • بازدید ماه : 44,109
  • بازدید سال : 215,303
  • بازدید کلی : 3,840,468
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30