loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 559 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (5)

سلام.. وقت به خیر

 

لطفا بفرمایید این پازل مربوط به عکس چه کسی است؟؟؟ خیال باطل

دیگه خودتون می دونید که دلیل تشخیص رو هم بفرمایید دیگه!!!یول

عکس رو عوض کردم آخ حالا دیگه آسونه دیگه!!!اوه

 

 این عکس متعلق بود به ریو فردیناند

 

 

که در این بین فقط آقا moein پاسخ صحیح رو فرمودن!

البته کلا دو نفر بیشتر کامنت گزار نداشتیم که پاسخ رو گفته باشنقهر.. و این به شدت من رو قلقلک میده که بابت این همراهیشون هدیه ای رو تقدیمشون کنم!! منتظر

آقای gigs for ever هم پاسخشون مربوط به تصویر قبلی که سخت بود هستش وگرنه شاید بار دوم درست حدس میزدن!!خیال باطل

 

 

گله نوشت : بی زحمت بعد این انقد نفرمایید مسابقه مسابقه .. که شاکی میشما!!  خودتون  که می بینید.. قضاوت هم با خودتونبازنده

 

--------

و با تشکر از آقا حمید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1392/08/19 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

ممنون زینب خانم همین که زحمت میکشید و برای ما مسابقه میذارید خودش بهترین هدیس خسته نباشید. تعجب میکنم قبلا مسابقات بسیار پر شور برگزار میشد.
پاسخ : خواهش می کنم آقا معینشکلک .. ممنون از لطفتون.. و تبریک مجدد بابت حدس درستتون شکلک

---
اما شرمده! من اون "هدیس" رو نفهمیدم یعنی چی؟؟ چی میخواستین بنویسین؟؟شکلک
پاسخ : "هدیس" یعنی "هدیه است" . شکلک
پاسخ : آهااااا.. ممنووون آقا بابکشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/08/18 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

سلام زینب خانم...ممنون از زحمات شما...
پاسخ : سلام آقا حمید.. خواهش می کنم . کاری نکردمشکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/08/18 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

فردیناند عایا؟
پاسخ : بـــــــــــــــله!! ممنوون که وقت گذاشتینشکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/08/17 و 22:09 دقیقه ارسال شده است

سلام زینب خانوم ممنون یک سوال استفاده از ابزار کمکی مجازه؟شکلک
پاسخ : سلام.. خواهش می کنم!!
ابزار کمکی چیه؟؟شکلکشکلک
پاسخ : من الان یادم اومد مسابقه گذاشتم!! اومدم چک کردم دیدم بهــــــله شکلکشکلک
یعنی سخته؟؟؟.. فکر کنم سایز عکس و نه نوع برش مشکل داره.. نهشکلک
پاسخ : اینجوری پیش بره درشت تر می کنمشکلکشکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1392/08/17 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

بابا کجاش اسونهشکلکشکلکشکلک
کشککی میگم ویدیچشکلک
پاسخ : ببخشید دیگهشکلک آخه قبلا هر چی میزاشتم سریع جواب میدادن و میگفتن ضایس!!!شکلک
از همراهیتون سپاسگزارمشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 369
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 1,228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 8,970
  • بازدید ماه : 20,591
  • بازدید سال : 191,785
  • بازدید کلی : 3,816,950
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30