loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/09 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک
حالا که راموس منتفی شده و با توجه به وضعیت نه چندان مطمئن خط دفاعی، استونز بهترین گزینست، البته از همون اول هم بهترین گزینه بود، اما قط شرایط سنی و کم تجربگیش اونو از اولویت اول تیم دور میکرد.
تو نبوغ مورینیو در مورد شناساییه بهترین مدافعین شکی نیست، الآن عملا با حرفایی که میزنه داره التماس خرید استونز رو میکنه، کارمون خییییلیییی سخته، چلسی از ما زودتر اقدام کرده و شانس بیشتری هم داره ولی ما میتونیم بخریمش، اول اینکه اورتونی هایی مثله رونی و فلینی میتونن نیروی محرک برای اومدن استونز باشن و دوم اینکه پول ما بیشتره، قضیه ی پارسال لوک شاو میتونه تکرار بشه، من هر مبلغی حتی 40 میلیون پوند رو مناسب میدونم برای استونز، الآن با فروش های احتمالیمون حدود 80 میلیون پوند میتونیم به جیب بزنیم که کاملا پولی که برای خریدامون رو دادیم پوشش میده و دادن 40 میلیون پوند آنچنان مشکلی برای تیم محسوب نمیشه، ریو تو همین سن و سال با یه مبلغ رکورد شکن اومد و 10 سال خط دفاعی رو بیمه کرد، استونز عالیه، مورینیو الکی نیافتاده دنبال خریدش، الآن من کاملا پی بردم ایونز که کلا داغونه، جونز هم بجای پیشرفت بدتر و کله خر تر میشه، روخو هم با وجود اینکه خوب بوده اما مدافع شش دونگی محسوب نمیشه، بلیند با توجه به عملکرد و هوش خوبش تو دفاع وسط اما فاکتور مهم فیزیک رو زیاد ازش برخوردار نیست، فقط میمونه اسمالینگ که سال به سال پیشرفت کرده، زوج استونز و اسمالینگ بنظرم خعععلی عالیه، هم انگلبسین و هم جوون و هم فیزیک خوبی دارن و هم اینکه سال به سال پیشرفت دارن میکنن،
با وجود تمام این گفته ها اگه من استونز بودم میرفتم چلسیشکلک
دلایلش هم روشنه.....
پاسخ : علیک سلام...شکلک
با وجود اینکه مورینیو رقیبمونه و من به همین دلیل دوستش ندارم،اما اعتراف میکنم که مورینیو فوق العاده ست. یک مربی که برای نتیجه گرفتن هر مدل که دلش بخواد بازی میکنه'حتی اتوبوسی. از هر بازیکن و خریدی،هرطورکه بخواد بازی میگیره.واسه تک تک کلماتی که بکار میبره،سیاست داره. اگر هرسال قهرمان بشه هم برام عجیب نیست.
فقط دوست دارم زودتر از لیگ انگلیس بره تا همچنان از رکورد فرگی دور بمونه.
--------
اوانز که یار دوازدهم حریفهشکلک نمیشه روش حساب کرد. روخو مدافعی واسه آینده ست و با توجه به سن و اولین فصل حضورش خوب کار کرد.
ولی فکر میکنم واسه خط دفاع بازیکن جوون به اندازه کافی داریم و ما باید به دنبال بازیکن با تجربه باشیم برا دفاع تا همین مدافعامون در کنارش چیزی یاد بگیرن.شکلک
(همونطورکه اوانز از ریو و ویدا چیزی یاد گرفتشکلک)
ولی خب من فکر میکنم خرید یه مدافع با تجربه،بهتر از هر خریدی میتونه باشه.

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/05/09 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

دروووووود ........ بازی و ندیدم .... خلاصه رو دیدم ......... دفاع بد عمل کرد ....... دخیا مشکوکه ......... دخیا شاد و سرحال نیست مثل فصل قبل ... سرده انگار .... یعنی نشون از رفتنه؟؟؟ اگه اینطور باشه که دستمون میمونه تو حنا..... چرا که همه چی به نفع رئال تمام میشه ...... هم راموس و نگه داشتن هم دخیا رو گرفتن ...... امیدوارم یه دفاع حتما بخریم ...... با رفتن دیماریا پدرو حتما میاد ... البته خوشبین نیستم بهش ... ولی ونخال گفته این فصل 4 3 3 بازی میکنیم ...... شاید پدرو رو بیاره گوش راست .. دیپای چپ رونی وسط و ماتا و هررا هم پشت سرشون + کریک یا اشنیدلین .... بازم نمیدونم ..... امیدوارم حتما یه مدافع خوب بخریم ....... ولی بازم میگم دخیا ذوق نداره ..... دلش با تیم نیست ... اگه اینطور باشه پس بهتره بره ....... ممنون داداش....شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام داداش سعید...
دخیاکه مشخصه دلش با تیم نیست. و آیا موندن و نگه داشتن چنین بازیکنی الزامیه؟
خوشحالم که به این نتیجه رسیدی: (اگه اینطور باشه پس بهتره بره) اصلآ چرا باید درباره کسی که هوادارا و تیم براش مهم نیست صحبت کنیم؟شکلک حیفه وقت...
به پدرو اعتقاد ندارم،یک خریدِ معمولی.
خواهش میکنم...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/08 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

هووووووو چقدر طولانی شدشکلک
گفتم حرفامو تقریبا، قبل از شروع فصل جدید زده باشم، خودم الآن که دیدمش حوصلم نمیکشه بخونمششکلک
شرمنده دوستانشکلک
پاسخ : یاااااااااا ابـــــــــــر فـــــرض شکلک
فدا سرت داداش،خوبکاری کردی،اصن من اینجا نشستم که کامنتارو بخونم فقطشکلک دستت طلا...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/08 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

ممنون داداششکلک
سیستم اولی تیم بنظر قوی میومد مخصوصا با خط هافبکی که داشت اما دو تا گل رو روی اشتباه بازیکنا یا بهتر بگم اشتباه سیستم خوردیم.
اصلا قصد ایراد گرفتن از تاکتیکهای فنخال رو ندارم اولا که من اون معلومات لازم رو برای نقد تیم ندارم و دوم اینکه فعلا حتی فصل هم شروع نشده که بخوایم قضاوت کنیم تیم رو.
یه غصه همیشه تهه دلمه و همیشه پنهانش میکنم چون یونایتد برام از هر چیزی بالاتره و از بدترین بازیش هم لذت میبرم.
ولی لازمه این نکته رو بگم این چنین بازی اصلا به مذاقم خوش نمیاد، توی طول فصل گذشته چند بازی جذاب و تهاجمی دلپسند داشتیم اما اصلا کافی نبود!!!!
من این بازی رو ضبط کردم همینطور بازیای مقابل بارسا و کلاب آمریکا، بازم میگم من اصلا در حدی نیستم بخوام بیام بحث سیستم و سبک بازی رو پیش بکشم اما واقعا تاسف خوردم واسه ی این بازیکنایی که انقدر با استعداد و عالی هستن اما بنابر هر دلیلی من بیننده نمیتونم از بازیشون لذت ببرم،
سیستم و خواسته ای که فنخال از بازیکناش میخواد اصلا به دلم نیست، بازیه امروزمون رو یه بار دیگه نگاه کردم، واقعا من چی میتونم بگم!؟ ؟؟؟؟
تیممون بعد از سالها بعد از 10 سال یه زوج عالی تو خط هافبکش داشت اما اصلا این زوج انچنان ثمر نداشت واسه ی تیم چرا؟؟؟ ؟؟؟؟ همش برمیگرده به اصرار فنخال به تکرار یه سیستم اعصاب خورد کن، چه سیستمی؟؟؟ ؟همون سیستم سه دفاعه، جالبه هوادارا میان به عملکرد خط دفاع و مخصوصا بلیند اعتراض میکنن و معتقدن بلیند تو دفاع افتضاحه، اما کاملا در اشتباهن بلیند تو این چهار بازی بهترین مدافعمون بود، نکته ای فنخال تو مصاحبه ی امروز بهش اشاره کرد و کاملا هم راست میگه چون دقیق و عالی کاری که فنخال ازش خواسته رو انجام داد، امروز بارها تیم به قول معروف سوییچ میشد و بلیند با جلو کشیدن میشد شماره 6 و بازیساز تیم و دلیل جا موندن هایی که بعضیا میگن به همین خاطره، تیم به جای عرض دادن به بازی و باز کردن درست بازی فقط سعی در ارسال توپ های بلند و نیمه بلند برای دیپای و رونی داشت و کریک و اشتایگر که بازی سازهای خبره ای هستن تو این سبک قطعا محو میشن چون همچین سبکی دقیقا میتونه یک سوم زمین رو که متعلق به کریک و شواینی هست رو به منطقه ی مرده تبدیل کنه، چرا با وجود یکی مثله شواینی، بلیند باید بازی سازی کنه و پشت سرش هم قاعدتا خالی بمونه؟؟ ؟؟
چرا دیپای حتی یک بار هم تو این چهار بازی بعنوان وینگر که پست اصلیشه به کار گرفته نشد؟؟؟ ؟؟؟ چرا ماتا که زمین و آسمون میدونن بهترین پست واسش شماره 10 هست اما همیشه ازش تو جناح راست استفاده میشه؟؟؟ ؟
چرا هررا اصلا تو این بازی، بازی نکرد(البته این بازی اصلا مهم نبود)
ما بهترینا رو داریم اینو مطمئن باشید، اما عملکردشون اصلا خوب نیست، چرا همیشه یه بازیکن باید مورد انتقاد قرار بگیره، چرا فنخال با لجبازیاش یه بازیکن رو میبره تو حاشیه؟
من هیچ انتقادی به هیچ بازیکنی ندارم البته منکر این نمیشم عملکرد جونز فاجعست به معنای واقعی!!! اما انگشت اشارم به سمت فنخاله....
من بازیه چلسی رو هم نگاه کردم، نتایجی که ما کسب کردیم بهتر بود قطعا اما چلسی سطح بازیش واقعا بالاتر بود و باید قبول کرد گزینه ی اول قهرمانین، هیچکدوم از ما ها بخاطر جام طرفدار این تیم نشدیم، اما حداقا انتظارم اینه که واقعا بتونیم چشم نواز بازی کنیم، ما شاید توپ رو بیشتر به گردش در میاریم نسبت به خیلی از تیمها اما این گردش و پاس پاس کردن ها مفت نمیارزه، خواسته ی یکی مثل من اینه که تو حملات و ضد حملات سریع و زهر دار باشیم،
کلی بازیکن خلاق تو تیم وجود داره که میتونن همچین کاری رو بکنن اما بنظرتون فنخال با داشتن همچین بازیکنایی میاد عملکرد چه بازیکنایی رو ستایش میکنه و یه جورایی آرزوی داشتن همچین بازیکنایی رو میکنه؟؟ ؟؟؟؟؟ فنخال چند روز قبل تو مصاحبش علنا خواستار بازیکنایی مثله مثلث ویلیان، اسکار و هازارد شد حالا هازارد واقعا عالیه اما اون دو نفر دیگه!!!!! همچنین میاد از تاثیر گذاریه کوستا و آگرو میگه که موجب پیروزی تیماشون تو بازیهای زیادی شدن، مگه فنخال فن پرسی و فالکائو رو نداشت، چیکار کرد دقیقا؟؟؟ ؟؟رونی بماند دیگه......
مسی هم براش بیارن بازم بهونه میگیره،
تو همون مصاحبه بهش گفتن، راسته که منچستر همه چیز به تو داده؟؟؟ ؟در کمال خونسردی گفت همچین چیزی حقیقت نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه کتاب پر از نقد میشه از عملکرد فنخال ایجاد کرد، اما منچستریا به آرامش و امیدواری معروفن و تا الآن اکثریت حمایتش کردن، شک نکنید فنخال با این بازیکنا این نتایج و سبک بازی رو داشت تا الآن از اون تیم اخراج شده بود.
.
.
.
آخیش راحت شدمشکلک حالا شاید من خیلی جا ها رو اشتباه بکنم اما خیلی وقت بود میخواستم بگمشکلک
پاسخ : خواهش میکنم داداش . ممنون از شما...شکلک
حقیقتش همونطورکه تو کامنتهای امروز صبحم پیداست،من واقعآ از بازی بازیکنا راضی بودم. ولی نتیجه اونچه که باید نشد. نکته بد فنخال اینه که فقط به فکر بازی زیبا هسش. ولی در کنار اون بازی زیبا،آیا نتیجه گیری هم مهم هست یا نه؟
فنخال هرچقدرم از بازیکنای حریفها تعریف کنه،بازم من یک تار موی بازیکنای خودمونو بهشون نمیفروشم(به جز چند بازیکن که در حد منچستر نمیبینم) ولی واقعآ بازیکنای خوبی داریم.همه تشنه پیروزی و پر از انگیزه. نباید کار به اونجایی بکشه که به خاطر تصمیمهای یک نفر، آرزوها و خواسته هاشون به هدر بره.حیفه.
این بازیکنا،تو بهترین پیراهن دنیا به عشق موفقیت ظاهر میشن.
ایشالا فنخال راه موفقیت و ثبات رو پیدا کنه. شایدم پیدا کرده باشه و صبر میطلبه. منم به شیوه سرمربیگری فنخال جسارتی نمیکنم، ولی اعتراف میکنم که دلم واسه پیروزیهای 1-0 فرگوسن تنگ شده. بازیهایی که به سختی درشون میاوردیم. بازیهای راحتمونم که بردهامون تضمین شده بود.

فکر کنم باید منتظر گیگزی باشیم...شکلک
اون بهتر از هرکسی خواسته های هوادارا و بازیکنارو درک میکنه.
ایشالا فنخال هم کارشو به درستی انجام میده و باهاش به جایگاه اصلیمون برمیگردیم...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 528
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,898
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,928
  • بازدید ماه : 40,906
  • بازدید سال : 212,100
  • بازدید کلی : 3,837,265
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30