loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 590 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 

سرمربي شياطين سرخ پاسخي براي کري‌خواني‌هاي ژوزه مورينيو ندارد،اما مي‌خواهد به صورت خصوصي با او صحبت کند.

سرمربي جنجالي چلسي کري‌خواني‌هايش را براي لوييز فن‌خال، سرمربي جديد منچستريونايتد از حالا شروع کرده است. او در تازه‌ترين مصاحبه‌اش سيستم باشگاه من‌يونايتد را در جذب بازيکني چون لوک شاو با رقمي بالا زير سؤال برده و حقوق 100 هزار پوندي در هفته اين بازيکن 19 ساله را کاري اشتباه خوانده است.(م:که در پست قبل بهش اشاره شد)

به نقل از تسنيم، اين حرف‌هاي مربي چلسي باعث شد تا فن‌خال به آن واکنش نشان دهد و در مصاحبه با روزنامه ميرر بگويد: هيچ پاسخي براي اظهارات مورينيو ندارم. فکر مي‌کنم اين داستاني نباشد که برابر رسانه‌ها در ارتباط با آن حرف بزنيد. بايد خصوصي با مربي چلسي حرف بزنم تا بيشتر از تفکرات هم باخبر شويم.

منبع:ورزش3

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/05/04 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

دروود فراوان
ای جووووووونم رونی کاپیتان نیستشکلکشکلک
آفرین لوئیسشکلک لایک

درسته که زیاده ولی به مورینیو مربوط نیست

انوشگ بویذشکلک
پاسخ : سلام نسرین خانم...ممنون...
حرکتش تقریبآ میشه گفت قابل پیش بینی بودشکلک(حداقل،اینکه به رونی نده)اما انصافآ فکرشو نمیکردیم به کلورلیَم بدهشکلک(شاید دلیلش همون 90 دقیقه فیکس بودن تام باشه)...
کلآ مورینیو تو کارایی که بهش مربوط نیست،سرک میکشه...
این کلمه آخرهم که مفهوم نبود ببخشیدشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/04 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

وااااای ترکیب اومده دارم از خنده منفجر میشم
رونی تو ترکیبه اون وقت کلورلی رو کاپیتان کرده
Johnstone, Jones, Evans, Blackett, Valencia, Cleverley (c), Herrera, James, Welbeck, Mata, Rooney.
پاسخ : دستت درد نکنه داش امیرشکلکمرد حسابی،حداقل میدادی به جونز خبشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/04 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

احتمل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اسکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امکن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ندره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شکلک
حاجی منم کیبورد کامپیوترم داغونه ، اصلا عجیب ترین کیبوردیه که دیدم
کلا که وقتی شروع میکنی به تایپ حرف اول رو نمیزنه !!
بعدم حالا مثلا دیدی جای پ تو کامپیوتر های مختلف تغییر میکنه ، مال من هر بار کامپیوتر رو خاموش میکنم و روشن میکنم به صورت رندوم بین 2 تا کلید جا به جا میشه ! !
اصلا اسطوره ایه واسه خودش شکلک
پاسخ : حالا من الآن خیلی به تایپ نیاز دارم وحشتناک ! بدترین موقع خراب شد این کیبورد لعنتی من هم جوری هستم که اصلا به کیبورد دیگه ی برای تایپ عادت ندارم شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/04 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

اصلا تقصیره فن خاله که یه جواب دندان شکن نداده انقدر ما رو پیچونده شکلک
خیلی حرفه ای بحث میکنی شکلک زیاد سخت نگیر
ولی خب حالا اگه things in the media رو یه عبارت بگیری اونوقت discuss یکم ناقص میشه نگاه کن با کاما بزار به نوشته لحن بدیم حالت اول اینه
I don't think I have to discuss, things in the media
حالت دوم میشه
I don't think I have to discuss things, in the media
اینا واقعا برداشتی ولی من احساس میکنم تو حالت اول جمله یه جورایی ناقصه مثلا قبل things یه عبارتی مثل the یا for the باید بیاد بشه
I don't think I have to discuss the things in the media !
دیگه من واقعا همن قدر سواد دارم شکلک
--------------------
حالا اینا به کنار شهاب تو استیو بیتس میشناسی ؟
توییت کرده کلورلی کاپیتانه
talkingbaws.com/2014/07/26/tom-cleverley-starting-for-manchester-united-v-roma-as-captain-is-the-most-ridiculous-thing-weve-read-today/
شکلک
پاسخ : دقیقا حرفت درسته امیر الآن که فکر می کنم دقیقا اگه اون جور بود یه the می خواست احتمالا... ممنون
کاپیتانی کلورلی قابل پیش بینی بود. بازی قبل هم فلچر که 90 دقیقه بازی می کرد کاپیتان بود

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/04 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

اره دیگه شهاب ببین گفته in the media یعنی در رسانه ها ، چیزی رو به رسانه ها نسبت نداده که گفته فکر نمیکنم مجبور باشم در رسانه ها بحث کنم ، بهتره با خود ژوزه بحث کنم.
ولی این ورزش 3 هم یکم زیاد نوشته ، من متن اسکای رو خوندم چیزی راجب آشنایی با افکار و اینا ندیدم ، مترجم افکار خودش رو هم دخالت داده شکلک
پاسخ : امیر اول اینکه خوب things in the media رو میشه یه عبارت گرفت: یعنی اخبار داخل رسانه ها.
ولی یه چیز جالب... اسکای اسپورتس نوشته things in the media
ولی سایت گل اومده تیتر زده که "فان خال می خواد با مورینیو صحبت کنه" بعد ولی نوشته: things with the media
in اسکای رو کرده with :؟
در حالت اول هر دو ترجمه رو میشه بردشت کرد ولی در حلت دوم فقط ترجمه ورزش3 درسته...
این لینک گل
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2014/07/26/4984541/-

لینک اسکی هم تو نشست خبری که صبح گذاشتم هست
پاسخ : ----------------
اسکای هم کلمۀ counsel رو بکار برده شکلک
احتمل 99 درصد خبر گل و GMS (نه ترجمه ورزش 3!) درسته! خبر اسکای گنگ بود خدایی ولی امکن ندره ورزش 3 از من ترجمه های یونایتدی رو بهتر بفهمه شکلک
منم اگه ترجمه گل رو زودتر می دیدم امکان اشتباه نبود شکلک شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/04 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

اخ اخ اخ اخ
اقا ما چقدر تو دنیا مظلوم واقع شدیم شکلک
هعی ! پنج شنبه صبح ساعت 7 یه عده از خوابشون بزنن بیدار بشن یا یه عده مثل شهاب تا 7 صبح بیداری بکشن تا بازی رو با هزار بدبختی آنلاین یا رو ماهواره یا گزارش متنی دنبال کنن ، بعد اون سر دنیا یه عده سر بازی یونایتد و گلکسی به خاطر مشکلی که سایت فروشگاه رسمی باشگاه پیدا کرد برن تمامی اجناس رو با 60 درصد تخفیف سفارش بدن !شکلک
یعنی طرف رفته پیراهن خانگی و خارج از خونه رو بابا 22 پوند خریده درحالی که باید نزدیک 80 پوند بابتش پول بده شکلک
unitedramble.com/pictures-happy-manchester-united-fans-club-admin-error/
پاسخ : آره،داش شهاب خبرشو گذاشته بود...
کلآ ما از همون اول بدشانس بودیمشکلکهــــــعـــــــــــــی...
شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/05/04 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

درسته حرفش بيراه نبود ولي اين حرفو كسي داره ميزنه كه ستاره تور ميكنه خودش
مورينيو فن خال اومده هاشکلکشکلک
پاسخ : حرفش که کاملآ درست بود،اما نیَتش چیز دیگه ستشکلک
فنخال تو مبارزه تن به تن،لهش میکنهشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/05/04 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

سلام...
انگلیسی کپی کردی،نشد پاسخ بدمشکلکاینجا میگم:
مرسی شهاب جانشکلک
آخ آخ،شکلکمن اون پست رو خوندمااااااا،چیشد که یادم نبود باز؟شکلکشرمنده اصن یاااادم نبود...
خب حالاکه میگی کیبوردت خرابه،کاش میشد ترجمه خودتو جایگزین کنی،بازم شرمنده...
من منبع رو گذاشتم،از گردن من که ردهشکلک
دستت دردنکنهشکلک
پاسخ : سلام داش حمید راستش دقیقا 60-40 شک دارم که ترجمه ورزش 3 درست بشه (یعنی 60 درصد ترجمه ورزش3 درسته ولی شک دارم)
چند نفر بخونن نظرشون رو بگن احتملا همین ورزش سه درسته
دستت درد نکنه دادش شکلک
پاسخ : حتی اگه ترجمه ورزش3 هم درست باشه،ما بازم ترجمه تورو قبول داریمشکلکترجمه شما بیشتر به دل میشینهشکلک
(ای حمید-ای حمیدشکلک ) باشه بابا،باشهشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/05/04 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

سلام داش حمید دمت گرم شکلک
راستش شک افتادم منم دوتا پست قبل آخرش همین خبر رو گذاشتم و ترجمه من باورزش3 فرق داره:
Van Gaal, who worked above Mourinho at Barcelona, said: "I don't think I have to discuss things in the media, it's better to discuss it with Jose."
نمی دونم واقعا شک افتادم کدوم درسته... شکلک
ولی باز فکر می کنم ترجمه خودم درستتره تا ترجمه ورزش 3 شکلک
راستی شرمنده همگی دگمه الف کیبوردم (H) خراب شده باید 3 یا 4 بار بزنم تا تایپ کنه... نمی دونم چطور مشکلش رو حل کنم تا مدت نامعلومی نمی تونم پست بذارم تا یا کیبورد خودش درست بشه یا یه وسیله تایپ دیگه مهیا کنم... واقعا رو اعصابه همین 7 خط اعصابم خورد شد موقع تایپ... ببخشید شکلک
پاسخ : چند نفر لطفا چک کنن این جمله و ترجمه ش رو نظر جمع بگین اگه منظور فان خال خصوصی با مورینیو بوده تصحیحش کنم شکلک
ترجمه من این بوده:
فکر نمی کنم وظیفه م باشه در مورد حرفهای رسانه ها صحبتی بکنم. بهتره در این مورد با ژوزه صحبت کنید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 313
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,383
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,383
  • بازدید ماه : 42,858
  • بازدید سال : 214,052
  • بازدید کلی : 3,839,217
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30