loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 879 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (18)

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیزsurprise

حقیقتش من دو سه ماهی میشه یه کلیپ از ادوین وندرسار ساختم،اما اماااااااان ازین بی اعتماد به نفسیyesهمش حس میکردم و میکنم که نکنه یه وقت این کلیپ به دلتون نشینه...اما با تمام این وجود،خودم خیلی دوسش دارمsurpriseاول به خاطر اینکه بهترین واکنشهای وندرسار درونش گنجونده شده و دوم اینکه از دو موزیک خیلی قشنگ از مدرن تالکینگsurpriseساخته شده...(یکی گوپ گوپی به قول معروفlaughو دیگری ملایم)که مطمئنآ و امیدوارم به گوش شمام قشنگ بیاد...

این کلیپ شامل تمامی فوق واکنشهای ادوین میشه(از ابتدای حضور تا انتها) که نِشِستم دونه دونه از داخل فیلم بازبینی فصلهای منچستریونایتد جدا کردم و سپس کارای میکسشو این حرفاlaugh...از جمله صحنه های این موزیک ویدئو میشه به:فینال جام اتحادیه و نابود شدن مورینیو توسط ادوین در ضربات پنالتی،مهار پنالتی آنلکا و ضربه ای که باعث شکستن بینی ادوین شد،اشاره کرد.

به هرحال با تمام این حرفو حدیثها امروز که تولد 44 سالگی ادوینِ عزیز هسش،فکر میکنم بهترین زمان واسه غلبه کردن به این بی اعتماد به نفسیها بود...امیدوارم ازین کار هم خوشتون بیاد...

این کلیپ با دو کیفیت،شامل دو آهنگ(یک تراکی به مدت زمان 6دق و 39ثانیه) تقدیم شما دوستان میشه...

 

دانلود از مدیافایر با حجم 62 مگ

دانلود از مدیافایر با حجم 30 مگ

در صورت امکان،حجم بیشتر رو دان کنین..

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

یاد شادیهایی که داشتیم بخیر ، خدا نگهدارت ، ماندنی:

 

... تولدت مبارک ...

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

...Happy 44th BD Van Der Sar...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/08/09 و 0:34 دقیقه ارسال شده است

سپاااااااااااااس آقا حمید
ادوین هم یه دروازه بان کامل بود و هم دوست داشتنیشکلک
پاسخ : خواهش میکنم نسرین خانم...
واقعآ همه گزینه هایی که یک دروازبان،باید،رو داشت...
اخلاق خوب،استیل مناسب،مسئولیت پذیری و البته بدون حاشیه...شکلک

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1393/08/08 و 12:13 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه همین که اسمشو گفتی پیداش کردم
منم نتونستم دان کنم ارور permision denied میده
برای اینه که فایل نباید با اسم اصلیش آپلود کرد تو مدیا فایر چون بعلت قوانین کپی رایت بعد یه مدتی فایلو مسدود میکنن.
فایل فن در سار هم چون قانون کپی رایت شاملش نمیشه مشکلی نداره
بهتره با اسم عدد یا خلاصه اسم فایل آپلود بشه تا مدیا فایر مسدود نکنه
البته آپلود سنتر دیگه مثل اکسپرس خیلی کمتر سختگیرترند از مدیافایر.
بهر حال دستت درد نکنه.
http://searchmp3.mobi/you-can-win-if-you-want-mp3-modern-talking
پاسخ : ممنون بابت اطلاعات مفیدت فرشاد جان...
پس احتمالآ فایلهای داش پرهامم همینطور شدهشکلکاما یه نکته،من شب قبلش هم با همون نام و مشخصات براش آپ کرده بودم،مشکل نداشت،اما دو تا فایل بعدی این مشکلو داشتن...شکلک
امیدوارم مشکل همینی باشه که شما میگین،دفعات بعد حتمآ امتحان میکنم...
دستت درد نکنه داداش...

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/08/08 و 7:27 دقیقه ارسال شده است

حمید جان الان کلیپو دیدم واقعا عالی ادیت کردی ایول فوق العاده بود مرسی شکلک
پاسخ : خواهش میکنم معین جان، نظر لطفتهشکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/08/08 و 2:35 دقیقه ارسال شده است

حمید جان فک کنم اشتباه گرفتی منظور من لینک آهنگی که برای فرشاد آپ کرده بودی بود شکلک لینک فیلم مشکلی نداره :|
پاسخ : خیالم راحت شد، دلم به 1000 راه رفتشکلکشکلکگفتم،چون سابقه دار بود، شک کردم...
بابت لینک آهنگ هم دستت دردنکنه...شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/08/08 و 1:45 دقیقه ارسال شده است

حمید جان من نتونستم دان کنم فک کنم لینک خراب بود به هر حال مرسی. یک لینک دانلود پیدا کردم
http://dancelist.net/_uploadmusic/201108/41141208modern_talking_-_you_can_win_if_you_want.mp3
پاسخ : عِی دااااااد...مشکل از کجاست آخه...شکلک یه سری فایل هم برا داش پرهام آپلود کردم،اما ظاهرآ داش پرهامم نتونسته دان کنه...
چه پیغامی میده براتون؟؟؟
آخه برا داش فرشاد پس چرا دان شده؟؟؟مشکل از سمت آپلود منه؟؟؟
از چی میتونه باشه؟برا خودمم لینکا درستن خب...شکلک
پاسخ : ینی الان این براتون نمیاد؟؟؟
http://www.mediafire.com/download/3zsbv9hcnme1d5x/Edwin+Van+Der+Sar+2006-2011%28+Manchester+United+%29.mov
پاسخ :
http://www.mediafire.com/download/tq4bu4jzxr25r3i/Edwin+Van+Der+Sar+2006-2011%28TheBusbyBabes.Rozblog.com%29.mov

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1393/08/07 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

راستی داداش
دنبال نسخه کامل آهنگ دومی این کلیپم
اسمشو میدونی؟
اصلش موزیک ویدیو یا mp3 ؟
بیزحمت اگه آهنگشو داری میشه یجایی آپش کنی
پاسخ : -----------------------------
فرشاد جان اینم آهنگی که خواسته بودی،با اسمش...
http://www.mediafire.com/listen/7ugdz2h3n35d9ub/MODERN_TALKING_YOU_CAN_WIN_IF_YOU_WAN.MP3

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/08/07 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

ادوینِ دوس داشتنی شکلکشکلک

عالی بود، ممنون شکلک
پاسخ : کاش دوران حضورش طولانی تر میشد...
خواهش میشه نگار خانم...شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/08/07 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

265 بازی برای یونایتد
4 لیگ برتر
1 چمپیونز لیگ
1 جام اتحادیه
1 جام باشگاه های جهان
3 سوپر جام جزیره
رکورد دار کلین شیت در لیگ برتر با 1311 دقیقه گل نخوردن متوالی در فصل
آقای کلین شیت در چمپیونز لیگ با 50 بازی بدون دریافت گل

مسن ترین بازیکنی که دستش به جام لیگ برتر رسیده
پاسخ : فوق العاده ست...
یادش بخیر،باران مسکو...

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/08/07 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

راستی میدونستید بوسنیچ عضو آکادمی خودمون بوده ؟؟؟ شکلک
عمرا اگه میدونستید شکلک
ولی خوب فروختیمش و بعد از رفتن پیتر دوباره خریدمیش شکلک کاش اون روز فکس باشگاه خراب میشد و نمیخریدمش شکلک
پاسخ : می دانستیم شکلک
اگه اشتباه نکنم تو اون فصلها که از بیوگرافی فرگی ترجمه کرده بودیم و از بوسنیچ حرف زده بود هم اشاره شده بود شکلک
البته اگه درست یادم باشه
پاسخ : میگم خدایا منم از یکجا میدونستماااااشکلک اگه اشتباه نکنم از همونجاکه داش شهاب گفت باشهشکلکالبته اگر اشتباه نکنم...
پاسخ : می دانستیمشکلک
----------------
مدیونید فکر کنید از همون جایی که آقا شهاب می دونستن... اصلا مدیونین فکر کنین من پینوکیو شدم!!
شکلکشکلک

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/08/07 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

به خدا خیلی عشقهشکلک
واقعا حیف که زودتر نگرفتیمششکلکشکلک
چرا باد اون بوسنیچ معتاد تو دروازه ما میبود وقتی میشد ادوین رو خرید؟؟؟!!!!
آقا حمید دمت گرم بابت کلیپ
پاسخ : واقعا دیگه جای سوال داره، که چرا خرید ادوین، زودتر به ذهن باشگاه نرسیدشکلک
ممنون مهران جان...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 440
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 440
  • بازدید ماه : 41,915
  • بازدید سال : 213,109
  • بازدید کلی : 3,838,274
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30