loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 980 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (11)

 

روبو امیدوار به شروعی مثبت

 

برایان رابسون امیدوار است که منچستریونایتد بتواند بر پایه ی پیش فصل قوی که داشته است رقابت های لیگ را با نتایج مثبتی ادامه دهد

یونایتد در بازی های ابتدایی خود با سوانزی ساندرلند و وستهام باید بازی کند و این سه تیم همگی تیم هایی هستند که در فصل گذشته در نیمه ی پایینی جدول کار خود را به پایان رساندند و در دو ماه اول لیگ هم یونایتد باید به مصاف بارنلی تازه به لیگ امده کیو پی ار و سپس به مصاف رقیب های قدیمی و قدرتمند تر چلسی لیورپول و سیتی برود

رابسون که در جریان تور پیش فصل آمریکا همراه تیم سفر کرده بود از دیدن نمایش بازیکنان فن خال شگفت زده شده و منتظر یک شروع قوی برای فصل 2014/15 است

"بر روی کاغذ ما شروع مناسبی در ابتدای فصل داریم (از حیث رقیب ها می گه یعنی ضعیف ان) و این شناس را داریم که همه چیز را مرتب کنیم"

"اگر بازیکنان بتوانند فوتبالی که ما می شناسیم و ان ها هم می توانند ان را انجام دهند را بازی کنند و نتایج خوبی را از همین ابتدا کسب کنیم این باعث می شود که تیم به اعتماد به نفس بالایی قبل از رسیدن به بازی های مهم و سخت کسب کند اگر این اتفاق بیافتد من از هم اکنون فصل قوی را برای یونایتد پیش بینی می کنم"

 

روبو درباره ی فن خال می گوید:

"او همیشه یک برنده بوده شما وقتی که با او صحبت می کنید متوجه این مسئله میشوید. سرالکس هم همین طور بود و او قابلیت برنده بودن خودش را به بازیکنان القا می کند حتی برای یک بازی دوستانه"

"او کاملا درباره یهدف و چیزی که می خواهد صریح است و این نکته ی مثبتی است زیرا بازیکنان می دانند او چه می خواهد و می دانند او دقیقا از ان ها می خواهد چه گونه بازی کنند"

"به عنوان یک بازی کن تاپ برای شما نباید سخت باشد تا با اندیشه های مربی جدید اشنا شوید و با انها خو بگیریدو به عنوان یک بازیکن منچستریونایتد شما باید براحتی بتوانید خودتان را با مربی جدید وفق بدهید"

"مربی در بسیاری از تیم های خوب اروپایی موفق بوده و مدت زمان طولانی زمان نیاز نداشته تا خودش را در ان باشگاه ها اثبات کند و او می تواند همان نقش و تاثیر را همین جا نیز داشته باشد و نوع فوتبالی که او دوست دارد بازی کند دقیقا نوعی است که به منچستریونایتد و فلسفه ان می خواند و بازیکنان و هواداران از نوع فوتبال او لذت می برند"

 

 

شینجی کاگاوا: ما از فصل قبل درس گرفتیم

شینجی کاگاوا به این مطلب اشاره کرد که او و یونایتد از نا امیدی که فصل قبل به وجود امد به عنوان کاتالیزوری برای پیشرفت در این فصل استفاده می کنند

سامورایی منچستریونایتد 14 بازی را در فصل 2013/14 برای یونایتد به میدان رفت و از شرکت خودش و فرم اش در فصل قبل کاملا راضی نبوده و معتقد است که بازی تیمی کلیدی برای موفقیت او و یونایتد است که تحت نظر مربی جدید به ان دست خواهند یافت

"وقتی من به گذشته  نگاه می کنم فصل قبل بسیار سخت بود"

"من از ان ناامیدی که در فصل قبل به وجود امد استفاده می کنم تا در این فصل خودم را اثبات کنم و خودم را با انجام دادن کارهای جدید به چالش بکشم من سخت تلاش می کنم تا به گل برسیم و نتیجه بگیریم من واقعا از دوران ام در یونایتد لذت می برم این سومین سال من در یونایتد است و من هم تیمی های خودم را خوب می شناسم"

"ما از فصل گذشته درس گرفتیم و این مهم است که ما برای رسیدن به هدف در کنار هم بمانیم و با هم تلاش کنیم ما می توانیم خیلی بهتر کار انجام دهیم اگر تمام تلاش مان را بکار بگیریم ما هم چنان در حال تلاش برای جا افتادن در سیستم جدید مربی هستیم و ما می خواهیم که جام ببریم این چیزی است که هواداران از ما توقع دارند"

"از اخرین زمانی که من در پست هافبک دفاعی بازی کردم 7-8 سالی می گذره ولی مسئله ی مهم اینه که من بهترین بازی ام را در هر پستی که هست به نمایش بگذارم"

"من در هر پستی که بازی کنم فقط به نتیجه گرفت فکر می کنم"

"رییس به من درباره ی پست ام راهنمایی های زیادی کرده و به من گفته که به انتخاب هایی که در رساندن توپ از دفاع به حمله می کنم دقیق باشم و به عبارت دیگر او به من گفت که من باید به ساختن حمله کمک کنم(کاگاوا رو می خواد بکنه اسکولز تیم اش)

 

 

 

گفتم اسکولز یه عکس و خبر جالب از اسکولز هست

چند وقت پیش بازیکن های کلاس 92 توی سالفورد بازی کردن که گیگز و نویل و اسکولز توی اون بازی متاسفانه 5-1 باختند ولی خوب همونطور که می دونین از ارزش هاشون چیزی کم نشد

داخل برنامه ی بازی یک طرح گرافیکی جالب بود که نوشته بود "تاکتیک کلاس 92"

 

 

 

 

 

این طور که در خبرهای امروز اومده مثل این که یونایتد نبرد بر سر به خدمت گرفتن وینگر کلمبیایی فیورنتینا خوان کواردادو را پیروز شد و فیورنتینا چراغ سبزی را به یونایتد نشان داده تا با قیمت نسبتا زیادی این بازیکن به الترافورد بیاید و این طور که در خبرها امده ایجنت این بازیکن هم اکنون در راه امدن به منچستر است تا این قرارداد را نهایی کند

 

به گفته ی مارکا و ژورنالیست معروف ان ها مارکو لوپز یونایتد توانسته با مبلغ 35 میلیون پوند بارسلونا را در این رقابت شکست دهد و این بازیکن را به خدمت بگیرد

خبرها حاکی از ان است که خود کواردادو نیز با یونایتد موافق تر بوده و از این انقال خوشحال است و می تواند گزینه ی اول فن خال برای وینگر پشت راست یونایتد باشد

با سیستم جدید فن خال در یونایتد و سیستمی که در تور پیش فصل به خوبی جواب داد کواردادو می تواند در این سیستم به خوبی خود را نشان دهد و سمت راست یونایتد را در دست بگیرد

 

 

او برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید با والنسیا و رافائل رقابت کند ولی با 36 میلیون هزینه او می تواند مطمئن باشد که از اسامی تیم اول برای فصل 2014-15 است

و این طور که اخبار می گویند فن خال در حال سرعت بخشیدن به این انتقال است تا بتواند کواردادو را در اولین بازی مقابل سوانسی در اختیار داشته باشد.

 

 

یک شایعه که تقریبا هر فصل نقل و انتقالات اخیر که یونایتد با مصدومیت های فن پرسی و اماده نبودن چیچاریتو با ان روبرو می شود شایعه ی لینک شدن یونایتد با بازیکن گران قیمت پاریس سن ژرمن ادینسون کاوانی است و مبلغ 56 میلیون پوندی که برای بازیکن که یونایتد اصلا به ان نیازی ندارد باید پرداخت شود

چرا نیاز به کاوانی نیست؟؟

خیلی ساده است شماره 9 رو در اختیار ویلسون بزارید.

 

 

این بازیکن 18 ساله جوان در اخرین بازی فصل 2013/14 بیشتر شناخته شد جایی که رایان گیگز به او و تام لارنس فرصت بازی کردن داد و او نمایش خارق العاده ی از خودش نشان داد.

 

 

ولی بعضی ها فکر کردن که ویلسون همان بازی و از روی شانس توانست ان درخشش را داشته باشد و او هم همانند ماچدا خواهد شد و.... ولی ویلسون در فینال سینیور کاپ مقابل سیتی در پنجشنبه شب نشان داد که او امده تا پیراهن شماره ی 9 تیم اول را برای خود کند ویلسون در ان بازی 4-1 چهار گل فوق العاده به ثمر رسوند و همشهری یونایتد اصلا حرفی برای گفتن مقابل این پسر شگفت انگیز نداشتند

 

 

حتی بعضی ها گل های او در اون بازی را با گل های فن پرسی و کریس رونالدو مقایسه می کنند

او واقعا شایسته ی 9 یونایتد هست

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Arian-giggs در تاریخ 1393/05/19 و 10:41 دقیقه ارسال شده است

من گل های بازی اسطورو ها رو دیدم
به جرات میتونم بگم اسکولز از خیلی از هافبک ها و کلا بازیکنای کنونی بهتره
همچنین یورک و کول بازم ترکوندن
ون پرسی!!

این نظر توسط اميرحسين در تاریخ 1393/05/19 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

باشه داداش مسئله اي نيست منم نميخام كه از اينجا نويسنده ببرم كه ! ميخام همينجارو يه صفايي بدم ٣ سال هم تجربه سايت داري دارم كلا مشكلي پيش نمياد شو اصلا هم وقت شمارو نميگيره همه ي ماراشو خودم رديف ميكنم به هر حال هر نوقع خواستي به خودم بگو ٢ سوته اوكي ميكنم شکلک
پاسخ : لطف داری امیر حسین جان.. حقیقتش فعلا وعده سر خرمن نمی دم ما دو ساله قراره وقتمون آزاد شه به اینجا صفا بدیم ولی همه مون مشغله های شخصی زندگیمون نمی ذاره شکلک
در کل خیلی منتظرش نباش ولی چشم اگر یک درصد تصمیمی شد خبرتون می کنم تجربۀ سایت داری خیلی مهمه شکلک

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/05/18 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان ایمیلتون رو بهم بدید
اینجا دامنه نداره
هاست هم میخاد
باید سیستم وردپرس نصب شه
امکانات هم خودم بهش اضافه میکنم
وی پی اس هم دارم که میتونین باهاش کلیپ هارو راحت با سرعت خیلی خیلی بالا و بدون مصرف حجم آپلود کنید تو سایت

قالب نویسی هم بلدم واستون طراحی میکنم

همه اش مجانی و صرفا از روی لج با شهاب ز هست
یک آدمی عقده ای عشق مدیریته

من دیدم اینجا همه صمیمی هستن گفتم بیام اینجارو یه صفایی بدیم بهش

پاسخ : سلام امیر حسین جان چند نکته کاملا مجزا هست که خدمتت میگم:
1- اول اینکه هر کدوم از نویسنده ها خواستن به سایت بپیوندن عالی هم هست من دخالتی ندارم از بین 13 عزیز دیگه هرکسی خواست به امیر حسین خبر بده.. راستش من خودم تا آخر شهریور درگیر هستم یا شاید حتی بعد اون... بعدش هم تصمیم قطعی برای سایت شدن ندارم...
2- نکتۀ مهم دیگه اینکه دوستان عزیز دیگه ای قبل شما پیشنهاد سایت شدن رو به گروه این بلاگ دادن و خوب ما به دلایل مشغله نتونستیم قبول کنیم... در هر صورت اون دوستان هم منتظر پاسخ ما هستن یعنی اگر تصمیم بر سایت شدن بشه شاید با اون عزیزان هم مشورت بشه ... البته که می گم احتمالش خیلی کمه.
3- اینجا امکاناتش من جمله تعداد محدود نظرات در زمان دست و پای ما رو بسته و ما هم تو فکرمون هست به سایت نقل مکان کنیم. ولی تو عملی کردنش توجیه کافی هنوز بین بچه ها ایجاد نشده... ولی ما هم خیلی از دست اینجا شاکی هستیم شکلک
4- در مورد پایگاه: ضمن اینکه نظر خودم رو در مورد شیوۀ مدیریت اونجا ابراز نمی کنم (فقط می گم که در اکثر موارد بسیار قوی هست مدیریت پایگاه و در برخی مواردی که می شه نامبرد ضعیف یا خیلی ضعیفه) ولی فقط یه نکته رو هم لازمه بگم که قطعا یکی از دلایل مشکلاتی که گاهی پیش میاد شلوغی پایگاه هست و دست تنها بودن شهاب تو برخوردها... مثال کوچیکترش رو خودمون اینجا داریم من با برخی دوستان گاهی اختلاف نظری پیدا کردیم و دعواهم شده شکلک منم که بی اعصاب شکلک ولی دوستان دیگه بودن با سلایق دیگه در جمع نویسنده ها که مشکل رو حل کردن... در کل می خوام بگم همون مشکل جزئی پایگاه هم با کم کردن حجم کاری که شهاب الآن داره با تلاش زیاد انجام می ده قشنگ حل میشه مطمئن باش
5- من فردا حتما به شما ایمیل هم میزنم که ایمیل من رو داشته باشید ولی در کل در این مدت خیلی قول نمی دم کاری پیش بره.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/05/18 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

لینک بازی اسطوره های یونایتد و بایرن که یک نیمه ش گذشته
http://gofirstrow.eu/watch/274256/1/watch-bayern-munchen--vs-manchester-united,-legends.html

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/05/18 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

سلام ادمین سایت یه وسیله ارتباطی بده باهات کار دارم راجب به همین چیزی که آرین گیگز گفت
پاسخ : سلام امیر حسین جان کار اینجا اکثرا تفریحی هست برای همین ادمین خاصی که بخواد دستور انتقال کلی بده نداریم شکلک
ولی اگر خواستی پیامهایی رو به همه نویسنده ها انتقال بدی یا خصوصی کامنت بده یا اگه زیاده خواستی من یک ایمیل به شما بزنم و خلاصۀ پیامتون رو به بچه ها اطلاع بدم... خبر بده مرسی شکلک

این نظر توسط arian-giggs در تاریخ 1393/05/18 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید کامنت بی ربط میذارم
یکی پیدا شده میگه من همه کاراشو میکنم این وبلاگ رو به سایت تبدیل کنیم آشنا هم داره میگه هزینش هم مهم نیست میگه وی پی اس داره
نمیدونم اگه مایلید تا بهش بگم کاراشو بکنه
به منم هیچ ربطی نداره اگه مایلید تا ایمیل و آی دی لاینش رو بهتون بدم خودتون باهاش هماهنگ کنید
پاسخ : سلام آرین جان خواهش می کنم اختیار داری..
خوب من نمی دونم منظور از به سایت تبدیل شدن دقیق چیه چون اینجا دامنه نداره که بخواد به سایت منتقل بشه شکلک
فقط یک راه هست که اونم یه سایت و دامنه ثبت بشه و از نویسنده ها هر کسی مایل بود همکاری کنه با آقا امیر حسین... اگر منظور این هست که خوب از دوستان عزیز نویسنده ی فعال هر کسی مایل بود به امیر حسین و آرین عزیزخبر بده شکلک
مرسی شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/05/18 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

نــــــــــــه داش حسینشکلک از همین میترسیدم که تو تور خوب کار کنیم و همه به همین اکتفا کننشکلکما کمه کم دوتا خرید تاپ میخوایم...البته که در تواناییهای فنخال شکی نیست،اما رقیبا واقعآ شاخ شدن...از خریداشون معلومه...این مورینیو که همیشه شکست نفسی میکنه،اخیرآ اعلام کرده در نقلو انتقالات عالی کار کردیم...
بازیهای تور با لیگ،زمین تا آسمون تفاوتشه،و یه نکته مهم:واقعآ همین بازی خوبی که از بعضی بازیکنامون تو تور دیدیم،تا آخر لیگ میبینیم؟
البته که من از خدااااامه به خرید نیاز نداشته باشیم،اما وقتی تیتری رو میبینم که میگه فلانی به چلسی،آرسنال،لیورپول یا من سیتی پیوست،ترس عجیبی میاد سراغمشکلک
پاسخ : من نمي گم خريد نياز نداريم منظورم اينه كه به جوون هايي كه تو تور بودن يا توي اكادمي خوب بازي مي كنن تو تيم اصلي بازي بدن اينجوري نياز به خريد نداريم
چلسي و سيتي كي رو خريدن مگه كه ترسيدي؟؟؟؟
اونا كه كلي بازيكن دارن!!
پاسخ : مي دوني چرا اين حرف رو ميزنم چون اينا بازيكن تاپ درست وحسابي كه نمي خرن والا هرچي به ما لينك شده يا سنش زياده يا قيمت اش الكي زياده
ولي واقعا اينجور كه گفتي منم ترسيدم برم ليست بازيكن هاي اينا رو ببينم
پاسخ : سیتی که حالا زیادم خطرآفرین نیست.چون فصل پیشم قهرمان شدن،شاید یکم شل بگیرنشکلک
اما چلسی این سه تا خریدشون بد نبوده،فابرگاس، دیگو کوستا، فیلیپه لوئیز.
همینکه بازیکنم دارن وحشتناکه دیگهشکلک
پاسخ : خب نهشکلک نمیخواد بترسی...اما در کل میگم کاری که خواستنو انجام دادن...
پاسخ : ديدم الان ليست هاشون رو
چه بي سر صدا اينا حركت زدن شکلک
ما از اول ميخوايم ويدال رو بخريم نميشه
البته يه چيزي هم هست هدف هاي ما تو تيم هاي بد قلقي ان
واقعا بي سر وصدا كار كردن من فابرگاس رو تو جلسي و لمپارد رو تو سيتي ديدم كلي تعجب كردم
پاسخ : البته ایناهم زیاد خوب نیستناااااشکلکمثلآ من بازی ماتای خودمونو به فابرگاس ترجیح میدم،کاستا هم تو جام جهانی نشون داد در مقابل رابین ما هیچی نیست...
اما تآکید من رو مدافع با تجربه و یکی مثه ویداله...+ بازیکنایی که احتمالآ از آکادمی اضاف میشن،فکر کنم دیگه ماهم تکمیل میشیم...شکلک
-------
آخه مشکل دیگه مون توی ناکامی در جذب بازیکن،همین عدم حضور تو لیگ قهرمانانه...
به هرحال من هر روز به شوق (به قول داش سعیدشکلک،(به یونایتد پیوست )بیدار میشمشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/05/18 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

آقای رابسون،واسه بازیهای مهم فقط انگیزه شرط نیست،ما خرید میخوایم...یه نگاه به ترکیب همون تیمای مهم بنداز...(طرفداری یه عکس از چلسی گذاشته بود،یه ترکیب تو زمین یه ترکیب هم رو نیمکت)همه رقیبامون تیمشونو تکمیل کردن و لحظه شماری واسه شروع لیگ،اما ما هنوز منتظر خرید،در فاصله یه هفته به شروع لیگ...

امیدوارم خبر خرید کاوانی در حد شایعه باشه...
ویلسون عالیه...ایشالا مسیر تیم اصلیو پشت سر گذاشته باشه...و اینکه چیچا آماده نیست:وظیفه آماده کردنش به عهده خودمونه،چطور بازیکنی که بازی نمیکنه آماده باشه...؟؟؟
ممنون داش حسینشکلک
پاسخ : این که خرید نیاز داریم توش شکی نیست ولی من که فکر می کنم با همین ترکیب و وجود فن خال می شه جلو رفت ولی خوب خیلی ها زیادی ان بعضی ها رو هم واقعا نیاز داریم واسه تیم....
هرناندز حمید جان موقعی که بازی هم می کنه کار خاصی انجام نمی ده یا چیزی از خودش نشون نمی ده که لاقل مربی رو مجاب کنه که باز هم بهش فرصت بده
خواهش می کنم

این نظر توسط حسام الدین در تاریخ 1393/05/18 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

با خرید کواردادو بدجور موافقم
خیلی به سیستم 3-5-2 میخوره
درست همون چیزیه هست که ما می خوایم
امیدوارم زودتر قراردادش نهایی بشه
دیگه اگه این اومد نانی رو باید راهی یه تیم دیگه بکنیم
خداکنه یه دفاع مطمئن هم بخریم
فقط یه سوال : کواردادو چند سالشه ؟؟؟
پاسخ : اره اصلا تو مقاله اومده که به خاطر این سیستم جدیده که فن خال می خوادش
ایشالا که میشه اگه هواپیمای ایجنتش تاخیر نداشته باشه شکلک
26 سالشه

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/05/18 و 12:29 دقیقه ارسال شده است

مرسی اون عکس اسکولزی خیلی جالب بود، من فکر می کنم یونایتد با اوج گرفتن اسکولز اوج گرفت و برعکس.
پاسخ : خواهش می کنم سعید جان
منم باهات موافقم الان چیزی که ما کم داریم هافبکیه که ریسک کنه مثل اسکولز نه این که از ترس از دست دادن توپ با دفاع بازی کنه


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 539
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,993
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,023
  • بازدید ماه : 41,001
  • بازدید سال : 212,195
  • بازدید کلی : 3,837,360
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30