loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 616 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (4)

http://sport-onthebox.com/wp-content/uploads/2014/06/Ryan-Giggs-ITV-documentary.png

 

رایان گیگز: من پس از آخرین بازی در ماشین گریه کردم!

 

کمک سرمربی منچستر یونایتد، رایان گیگز فاش کرد که از ترس فکر به پایان رسیدن داستان درخشانش در تیم شیاطین سرخ، پس از آخرین بازی تیم برابر ساتمپتون، در بیرون فرودگاه منچستر در ماشین خود اشک ریخته است. در آن زمان هنوز فان خال سرمربی یونایتد نشده بود و آیندۀ گیگز در ابهام بود. بعد انتخاب فان خال، گیگز به عنوان دستیار وی انتخاب شد، اما ماجرا را اینگونه شرح می دهد:

 

"آره، ما در فرودگاه منچستر از  هواپیما پیاده شدیم. من با بازیکنا خداحافظی می کردم و ازشون تشکر می کردم."

 

"شرایط پتانسیلش رو (احساسی شدن رو) داشت و در حال خداحافظی با بازیکنای زیاد هستی اونم برای آخرین بار، همینطور برخی از اعضای کادر تیم، و البته که من فرد احساساتی ای نیستم... خوب درواقع فکر نمی کردم که باشم!"

 

"من در واقعیت احساساتی نیستم ولی اون لحظه ماشینم همون نزدیک پارک شده بود و من با خودم فکر کردم: باید بلافاصله برم داخل ماشینم!"

 

"می تونستم حس کنم که دارم احساساتی می شم. برای همین داخل ماشینم رفتم و همین که داخل ماشین رفتم، شروع کردم به اشک ریختن، واقعا دچار احساسات شدید شده بودم و دلیلش هم تمامی اتفاقاتی بود که انجام شده بود، مثل خداحافظی کردن با اون آدمها احتمالا برای آخرین بار، و فشاری که زیر بارش قرار گرفته بودم در اون لحظه."

 

"الآن که بهش فکر می کنیم احمقانه به نظر میاد. ولی اصلا و ابدا من اینجور آدمی نبودم."

 

"لذا از فرودگاه به بیرون رانندگی کردم و به چراغ راهنمایی رسیدم که نیکی بات هم اومد کنار من پشت چراغ نگه داشت و من با خودم فکر کردم: "لعنتی! من نباید اجازه بدم که باتی بفهمه من گریه کردم!"

 

"لذا براش یه دست کوچولو تکون دادم و بلافاصله سرم رو برگردوندم و منتظر سبز شدن چراغ شدم."

 

گیگز این صحبتها را در گفتگو با مستند ITV به زبان آورده است. مستند "رایان: سرمربی موقت" که امشب 9 شب (به وقت انگلیس) از ITV پخش خواهد شد. منبع

عکسهایی زیبا از گیگز در منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/03/16 و 1:11 دقیقه ارسال شده است

بیخود نیس که اسم ورزشگاه مون تأتر رویاهاس ،بیخود نیس که دراماتیت ترین سقوط هواپیما واسه باشگاه ماس ،بیجهت نیس که رویایی ترین قهرمانی اروپا رو ما داریم و ...
وقتی داری تویه شهری که معروف به تکیه ای از بهشت واسه رویایی ترین تیم دنیا جلوی متعصبترین هوادارای فوتبالی که بازیتو میپرستن بازی میکنی اگه گریت نگیره،،،، میگم یه چیزیت هست ،چه برسه که تو بهترین و پرافتخارترین و البته یکی از وفاردارترین ها هم باشی

تازه اول راه،،،، گیگزی تو توی قلب همه ما واسه خودت یه جا وا کردی،،،نگران هیچی نباش و فقط برو جلو ...
پاسخ : یه جا خوندم گفته دوباره سرمربی یونایتد میشم!! شکلک شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1393/03/15 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

وااااای اشک های گیگزی
لامصب این باشگاه و بازیکناش احساساتی ترین اند تو دنیا بوخدا
فک کن گیگز بعد از این همه سال وقتی که پیش خودش فک می کنه این آخرین باریه که بازیکن ها رو می بینه گریه می کنه تازه هنوز معلوم نبوده هیچی خدایی کلاس 92 یه چیزه دیگن همشون دلی بازی می کردن
مرسی شهاب جان شکلک
پاسخ : همونجور که گفتم دقیقا موافقم اصلا فکرشم مو به تن آدم..... خواهش می کنم داش حسین شکلک شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/03/15 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

بیستو چند سال،بهترین باشی، خاطره سازی،سلطنت،بازی کردن تو بهترین تیم،حمایت همیشگی از طرف هوادارا،خب هرکس دیگه بود اشکش در میومد.شکلک اما هیچکس دیگه ای نبود رایان عزیز، و هیچکس دیگه هم مثه تو نخواهد شد...بهت تبریک میگیم گیگزی،تو به بهترین شکل ممکن،راهتو به پایان رسوندیشکلک (به عنوان بازیکن)...
پاسخ : مرده... شکلک شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/03/15 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

ای خدااااااااای منشکلکشکلک
پاسخ : فکرش هم مو به تن آدم سیخ می کنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 528
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,905
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,935
  • بازدید ماه : 40,913
  • بازدید سال : 212,107
  • بازدید کلی : 3,837,272
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30