loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 653 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (7)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 43 دقیقه به اضافۀ زمان ترجمه مقالۀ گلیزر

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1
-شایعات فروش باشگاه - جیم وایت، گزارش نویس تلگراف به تاکسپورت می گوید که با فوت ملکوم گلیزر، ممکن است سه تن از اعضای خانوادۀ گلیزر به فکر فروش سهام خود از باشگاه یونایتد و کسب درآمد بیفتند. در مجموع 90 درصد سهام باشگاه در اختیار خانوادۀ گلیزر و بازماندگان ملکوم قرار دارد.  
2
-ده حقیقتی که در مورد ملکوم گلیزر نمی دانستید.

1- گلیزر در بین یهودیهای مهاجر لیتوانیایی زاده شد، یهودیهایی که خانواده هایشان به طرز وحشتناکی تحت اثر هلوکاست (مترجم: صرفا نقل خبر) قرار گرفته بودند. او بزرگترین فرزند بین 7 بچه بود و هنگام فوت مادرش در سال 1980، مشاجراتی سخت را با 5 خواهرش بر سر ملک و املاک مادرش داشت!


2- در سن تنها 8 سالگی برای تجارت قطعات ساعت پدرش کارمی کرد. در کنار انجام کارهایی برای پدرش، از طریق فروش چرخ دنده های ریز مکانیکی و کریستالهای ساعت در داخل یک جعبۀ ساخته شده از کاغذ کسب درآمد می کرد.

3- در سالهای 1950 گلیزر کالج سمپسون نیویورک را پس از تنها 6 هفته ترک کرد تا روی تجارت جواهراتی که در اوغات فراغتش آغاز کرده بود تمرکز کند.

4- پس اینکه تجارت جواهرات کوچکش شروع کرد به دادن درآمدی قابل توجه، گلیزر با خرید خانه های موقت و کانتینرهای ساکن، به رقابت با بازار در روکستر نیویورک مشغول شد. در ناحیه شان به خاطر سختکوشی کاریش و 80 ساعت کار درهفته و اجتناب از ورزش و تفریحات معروف شده بود.

5- پدرش که یک دلال بود، در سال 1943 و تنها با 300 دلار در یک جعبۀ سیگار دیده از جهان فرو بست و ملکوم و خانواده ش را ترک کرد. در یک مصاحبۀ نادر روزنامه ای در سال 1995، گلیزر مرگ پدرش را اینگونه شرح می دهد: "غم انگیزترین اتفاقی که تا به حال در زندگی من افتاده، یا می تونست بیفته. ولی از یک نظر خوب بود. این اتفاق من رو به بلوغ رسوند."

6- گلیزر در کنار تیمهای ورزشیش، زنجیره ای از سوپرمارکتهای پرمنفعت را اداره می کرد، که نهایتا آنها را به خانه های سالمندان، سهامهای گاز و نفت و فست فود گسترش داد!

7- گلیزر یک ولخرج پرآوازه بود، که در یک مصاحبۀ از جانب یک نویسندۀ ناشناس نیز به اغراق ذکر شده است، برخلاف شلوارهای پسرش که 200 دلار بودند، برای او تنها 19.95 دلار بود. او گفته بود: "می دونید چرا؟ چون من روزهایی رو به یاد می آرم که تو جیبم 20 دلار برای خرید شلوار نداشتم!" (مترجم: واژۀ spendthrift به معنای ولخرج به کار رفته! ولی به معنای جمله می خوره که خسیس باشه! گیج شدم نمی دونم.)

8- چنان شناخت کمی در عام از او وجود داشت که هنگام قهرمانی دزدان دریایی خلیج تامپا در سوپربول سال 2002، گوینده او را به عنوان "مارکوس گلیزر" معرفی کرد. یک بار او به جمعی از خبرنگاران در یک نشست خبری گفت که: "من به بودن در برابر جمعیت زیادی مثل این عادت ندارم - باید با من مدارا کنید."

9- یک بار یک قاضی فدرال امریکا او را "یک مار در لباس گوسفند به جای یک گرگ در لباس گوسفند" توصیف کرده بود از بابت تاکتیکهای متجازوانۀ شرکتش! لیست بلندبالایی از اتحادیه هایی که او (ناکامانه!) تلاش کرد در اختیار بگیرد عبارت اند از: اسباب بازی های تونکا، Harley-Davidson و سازندۀ کابیت آشپزخانۀ Formica.

10- طبق ادعای کارل بارزلی، نوکری که مدتها به او خدمت کرده است، گلیزر هیچگاه در حال مطالعۀ یک صفحۀ ورزشی مشاهده نشده است. و یک خبر مجادله آمیز دیگر برای هواداران شیاطین سرخ اینکه او هیچ گاه قدم به داخل اولدترافورد هم نگذاشته است.

 
3
-مقالۀ دیلی میل - فان خال و شباهت با فرگی  
4

-هشدار اسکولز در مورد شباهتهای سوارز و هم تیمی سابقش توز. اسکولز به تیم ملی انگلیس هشدار می دهد که بازی برابر تیم سوارز در دور گروهی جام جهانی آسان نخواهد بود:

"در مورد تقابل با لوییز سوارز، او مایۀ اذیت و آزاره. فصل قبل درصد تبدیلهای موقعیتهای او از همۀ انتظارات فراتر بود. او (در تبدیل موقعیت وشوتزنی) خود خواه هم نیست. برابرش بازی کنید هیچ وقت نمی ذاره استراحت کنید و او من رو به یاد کارلس توزی می ندازه که در یونایتد کنارش بازی کردم."

 
5
-یاپ استام در کنار اندریس اولدرنیک، سرمربی تیم جوانان آژاکس در دستۀ پایینتر هلند شد.  
6
-لیست صد محصول آکادمی یونایتد که برای تیم ملی کشورشان بازی کرده اند! از جان کِری و نابی استایلز تا بابی چارلتون و ادواردز و عدنان یانوزای....  
  7
-اسکای اسپورتس در صحبتهای بیشتری از دیوید بویک، کارشناس اقتصادی نقل می کند که گلیزر نیز باید در موفقیتهای اخیر یونایتد مورد تمجید واقع شود. البته می گوید:

 

"مرگ گلیزر مدیریت روزمرۀ باشگاه رو به هیچ وجه تحت الشعاع قرار نمی ده. الآن وضعیت ادارۀ باشگاه شکل بهتری داره نسبت به زمان خریداری شدن باشگاه توسط گلیزرها. اون زمان 700 میلیون پوند وام داشتن و الان فقط 385 میلیون پوند وام دارن."

"بهره های وامهای تجاری پسرا در ناحیۀ تامپا هم قابل توجهه و همچنین قرض هم دارن و برای منچستر یونایتد خیلی حیاتیه که درآمد تولید کنه."

"اونا دیوید مویز رو برکنار کردن چون این درامد رو تضمین نمی کرد و باشگاه حتی 50 میلیون پوند از درامدش رو هم از دست داد."

"این بندۀ حقیر از رو احساس صحبت نمی کنم (! تو ترجمه مطمئن نیستم! مترجم!) . برادران گلیزر عاشق ورزششون هستن ولی این قانون کاره."

 

بویک مدعی است که به هیچ وجه امکان ندارد بتوان سهم گلیزرها را خرید، ولی آنها باید تضمین کنند که بیش از 50 میلیون پوند ضرری که فصل بعد در اثر غیبت در لیگ قهرمانان متحمل می شوند ضرر دیگری نخواهند داشت:

 

"به طور غیر مستقیم بانکها مالک منچستر یونایتد هستند چرا که اگر این وامها تسویه نشوند کار به دادگاه کشی میکشه."

"نمی گم که مشکل پیش میاد چرا که همه چی خوب به نظر میاد ولی شما هیچ وقت نمی خواید که درآمدتون بیشتر از این سقوط کنه."

 

 
On this day: United's European Cup win in 1968 Manchester Evening News 16:08
8
-48 سال قبل در چنین روزی تیم بازبی در سال 1968 با شکست 4-1 بنفیکا در وقت اضافه قهرمان اروپا شد.  
9
-بررسی فصل به فصل فان خال  
10
-رییس باشگاه دربی کانتی به تمجید از تأثیر ملکوم گلیزر پرداخته است.  
11
-خاویر هرناندز ترسی از بازی برابر بزرگان جام جهانی ندارد: اگر می خواهید جام جهانی را ببرید، باید برابر بزرگان جهان بازی کنید.  
Keanes combine in draw Manchester United - Official Site 14:34
12
-بازی دقلو های کین، مایکل و ویل در تساوی 1-1 زیر 20 سال انگلیس برابر کرۀ جنوبی در جام تولان  
13

-روبین فان پرسی و تسلیت در توئیتر:

"تسلیت من به خانواده و دوستان گلیزر"

 

-

 
1
-ایجنت هکتور مورنو تأیید کرد که موکل مکزیکیش این تابستان اسپانیول و بندر بارسلون را ترک خواهد کرد. این مدافع وسط 26 سالۀ مکزیکی مورد توجه باشگاههای اینتر و یونایتد قرار دارد و به دلیل همکاری گذشتۀ او با فان خال در آلکمار، شانس یونایتد را برای جذب او بیشتر می دانند.  
2
-اسکای اسپورتس گزارش می دهد، با علاقۀ تیمهایی چون یونایتد، چلسی، آرسنال و .... به هافبک آینده دار انگلیسی 18 سالۀ تیم MK Dons، دله آلی، ممکن است باشگاه دونز در حفظ این هافبک 5 میلیون پوندی برای رقابتهای فصل بعد به مشکل بخورد.  
3
-بارسا و ورود به رقابت برای جذب آردا توران  
4
-دی ماریا در گفتگو با مارکا اشاره کرده دروغ نمی گوید و میداند که باشگاههایی هستند که خواهان وی هستند و می توانند خواسته های مادرید را برای خرید او برآوده کنند، ولی او همه چیز را به نمایندگانش واگذار کرده است و این تصمیم به رئال بستگی خواهد داشت که او را بخواهند یا نه. ولی دی ماریا گفته گاهی همه چیز دست خودتان نیست حتی اگر بخواهید بمانید!  
5
-دورتموند به رقابت برای جذب دی فریج وارد شد.  
6
-ساندی ورلد - منابعی نزدیک به ساتمپتون مطمئن هستند که شاو به یونایتد خواهد پیوست.  
7
-رییس یووه: هیچ ستاره ای یووه را ترک نخواهد کرد.  
8
-فرانچسکو توتی خواهان ماندن بن عطیه در رم.  
9
-Le10 فرانسه - پرس و جوی یونایتد پیرامون جذب آرتور ویدال  

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1393/03/09 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

اندرسون عکس گذاشته اینستاگرام گفته میره سیتی شکلک شکلک شکلک
یعنی سیتی اینو میخره؟ شکلک
پاسخ : هر قبرستونی دوست داره بره فقط ما رو راحت کنه! شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/03/09 و 0:50 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهابشکلک
اگه دیماریا رو بخریم عالیه البته رویسم خوبه
این گلیزرا بد کار نکردن از این نظر که به باشگاه توسعه اقتصادی دادن و مخشون خوب کار میکنه ولی بیخود با این وام هایی که گرفتن باشگاه رو بردن زیر قرض بعلاوه نسبت به درامد باشگاه خیلی کم خرج میکنن باشگاهی مثل ما که درآمدش خوبه چرا باید خرج نکنه؟ در مجموع اینا فقط به فکر پولشونن دلشون برای باشگاه نمیسوزه. خدا کنه سهامشون رو به مردم بفروشن
پاسخ : خواهش می کنم معین عزیز شکلک
دی ماریا توانایی فنیش خوبه... ولی به نظرم اصلا مغز نداره شکلک
البته توانایی فنیش خیلی خوبه... ضمن اینکه کلا از بازیکنای متمارض خوشم نمیاد همچین می خوابه پاشو میگیره بعد سیخ پا میشه راه میره شکلک
خوب گلیزرها خیلی سریع وام باشگاه رو نصف کردن جالب بود... هنوز که هنوزه فرگی میگه اگه رونالدو رو بیشتر هم میفروختیم رئال می خرید... پول بیشتر به چه دردش می خورد؟ قطعا به درد صاف کردن این وامهای کوفتی گلیزرها می خورد.... و این یعنی باشگاه در مضیقه مالیه..

این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/03/09 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

الان یه شال سبز و زرد دستمه دام واسه بقیه گلیزرا تکون میدم
اگه فرگی روزی یه پوند از حقوقشو کنار میزاشت ، حالا کل سهامو ازین زالوا میخرید ،فقط باشگاهو چاپیدن و یه پوندم خرج نکردن ، بیا این یکیشون تا سهام باشگاه افت کردو فهمید باید امسال واسه خرید بازیکن پول خرج کنه ترجیح داد بمیره من موندم این چجوری جون داده
شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ولی خوب در دوران گلیزرها هنوز ده سال نشده 3 فینال اروپایی رو تجربه کردیم به برکت فرگی....تنها خطری که دارن اینه:
کار کردن زیر دستشون این حس رو بهت القا میکنه که داری کمک می کنی به پولدار شدنشون! در حالی که خودشون هیچ میل فوتبالی ندارن... این حس رو چشیدم که میگمها! بدترین حس ممکنه! حس می کنی برده ای ! به معنای واقعی

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/08 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

واقعا؟؟شکلکشکلک
چرا نديدم آقا من همشو ميخونما ولي خيلي سريع از قلم افتاده پسشکلک
پاسخ : آره کوچولو بود زیر عکس فرگی کلا فرگی که باشه هیچ چیز به چشم نمی آد شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/08 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

خريدي چيزي نيست ميگن فابرگاس اومده لندن منم ديدمششکلک
پاسخ : فابرگاس تو لندن خبرش تو اخبار نیوزنو دیشب بود شکلک شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/03/08 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

شاغلام جان خسته نباشی شکلک
این هکتور مونرو با اون دفاع چپه مورنو فرق داره آره ؟ شکلکشکلک
با این که از این مالکوم زیاد خوشم نمیاد ولی اصولا آدمای سختکوش و زحمتکش برام خیلی قابل احترامن... شکلک
پاسخ : سلامت باشی امید جان شکلک
آره فرق می کنن دیگه شکلک
در کل یهودیها خیلی تو کارشون جدی هستن و توی این راه هم نه به آبیها دل می بندن، نه به دریا پریانی که سر از آب به در میارند شکلک
برای بیزنس یه کار محکم رو تحویل میدن و پول خوبی هم میگیرن....

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/03/08 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

شاغلام؟! شکلک
شکلک
پاسخ : بابک علی ر شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 751
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,934
  • بازدید ماه : 37,912
  • بازدید سال : 209,106
  • بازدید کلی : 3,834,271
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30