loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 621 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (7)

                                                              
پیش بازی منچستریونایتد و فولهام

 

 

                                                                

روز و تاریخ:


این بازی روز یکشنبه 9 فبریه و ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می شود و این طور که به نظر می رسد شبکه ورش این بازی را به صورت زنده پوشش می دهد

 


یاد اوری:
لطفا در مسابقه ی پیش بینی نیز شرکت کنید

 



یونایتد پس از باخت مقابل استوک بیشتر از یک هفته برای ریکاوری وقت داشت و همه ی ما امیدواریم که یونایتد بتواند دوباره به روز های خوب خود برگردد و در این بازی پیروز شود در طرف دیگر فولهام در خانه ی خود در رقابت های اف ای کاپ به شفیلد یونایتد باخت و ان ها در لیگ نیز وضعیت خوبی ندارند
 

 

 


محرومین و مصدومین:


در بازی قبلی یونایتد در خط دفاع مشکل پیدا کرد و نیمه اول تمام نشده بود ایوانز  جونز هر دو مصدوم شدند ولی این طور که پیداست مصدومیت ان دو جدی نبوده و جمعه با تیم تمرین کرده اند همین طور ویدیچ نیز پس از تمام شدن مدت محرومیت اش می تواند در این بازی شرکت کند و مروان فلیینی نیز پس از دو ماه مصدومیت قادر به همراهی تیم خواهد بود
در طرف دیگر فولهام لوییز هولت بوی و ویلیام ویست حضورشان در ابهام است اما هایتینگا می تواند برای اولین بار با پیراهن فولهام در مقابل یونایتد بازی کند او درست روز تمام شدن نقل وانتقالات با فولهام قرارداد بست ان ها همین طور در نقل وانتقالات زمستانی یک فوروارد جدید به خدمت گرفتند ولی احتمال بازی کردندش مقابل یونایتد کم است ولی در ترکیب فولهام دو هافبک سابق یونایتد یعنی لارنل کول و رایان تونکلیف نیز حضور دارند ولی در ترکیب ان ها خبری از برباتف نیست زیرا او اکنون به صورت قرضی در موناکو به سر می برد

 


اخرین دیدار:
در اخرین دیدار دو تیم یونایتد توانست فقط در 22 دقیقه با گل های فن پرسی رونی و والنسیا یک پیروزی خوب به دست بیاورد و حتی گل دقیقه ی 65 فولهام نتوانست ان ها را به بازی برگرداند

 

 

مربی حریف:


رنه مولینستن که در یونایتد توانسته بود موفقیت های زیادی کسب کند و قبل از این که مربی تیم اصلی شود در تیم رزروها و اکادمی یونایتد کار میکرد و پس از ان یک دوره نیز به بارندبی رفت.

 

 

این مربی 49 ساله تابستان گذشته باشگاه را ترک کرد و بلافاصله گاس هیدینگ او را به سمت کمک خود در باشگاه انژی دراورد ولی پس از 16 روز اخراج شد زیرا مسئولین باشگاه می خواستند تا هزینه ها را کم کنند و پس از ان او به سمت کمک مربی مارتین یول در فولهام انتخاب شد و پس ز چند هفته جایگزین او شد

 


ستاره ی حریف:


هافبک سابق چلسی استیو سیدول پس از رفتن برباتف اکنون در صدر گلزنان فولهام قرار دارد و بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته ولی هوادران فولهام نگران قرارداد این بازیکن هستند که در تابستان تمام می شود

 


نقل قول:


"ما می دانیم که در این بازی فقط خودمان مقصر بودیم و باید خودمان را سرزنش کنیم و باید در چشمان هم نگاه کنیم و بگوییم حالا باید خودمان را جمع و جور کنیم و خودمان را از این وضعیت بیرون بکشیم"-رنه مولینستن پس از باخت تیم اش به شفیلد

 


 


داور بازی:


کوین فرند قضاوت این بازی را برای یونایت بر عهده دارد بازی قبلی که او برای یونایتد سوت زد در رقابت های کپتال وان کاپ بود که یونایتد نوریچ را 4-0 شکست داد

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/20 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

اونی که 77777 میاره (یعنی 5 تا 7) باید ازش عکس بگیرهشکلک
بدون مدرک قبول نیستشکلک
-----
آقا حسین! نکنه شما هم موتور دارین می خواین با سبدش بچه ها رو ببرین اینور اونورشکلکشکلکشکلک
------
53993
پاسخ : باشه
یعنی من اگه فردا عکس بگیرم بزارم شما قبول می کنین به من جایزه میدین دیگه؟؟؟؟
خانم من یه دانشجوی بدبختم با احساسات من بازی نکنین من تا الان به امید این 100 دفعه کنترل اف 5 زدم اگه میدین ادامه بدم شکلک
-----------------
نه حقیقت ترم شروع شده می خوام برم دانشگاه می خوام ازش به عنوان کیف استفاده کنم کتابا رو بزارم توششکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/20 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

فولام که اوضاع روحیش مناسب نیست خدارو شکر...
ایشالا آرسنال هم با روحیه ضعیف جلومون ظاهرشه(4 شنبه)
خدارو شکر جونز چیزیش نشد و حاضره...ویدیچ هم که عالیه دیگه حضورش...

مولینستن،یه چرتی گفته بود که من همه کاره منچستر بودم و فرگی فقط نظاره گر بود...؟؟؟ایشالا کاری کنیم که دیگه ازین حرفا نزنهشکلک

داور خوشتیپ نیست...
فقط کلاتنبرگشکلک

ممنون داش حسینشکلک
پاسخ : خدا از دهنت بشنوه فعلا که ماشالا همه با روحیه جلومون ظاهر شدن
داور فقط کولینا شکلک
خواهش می کنم شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/20 و 15:24 دقیقه ارسال شده است

بله داش حسین،اما تو نامه اعمالمون هم ثبت میشه...شکلک روز قیامت خعلی بدرد میخوره
میگن اگر خدایی نکرده جهنمی باشی آب یخ هم بهت میدن
اگرم به سلامتی بهشتی باشی،ذغال واس قلیون و آب جوش هم میدنشکلک
من اولم...
بابک دومه...
زینب خانم سومه...
نسرین خانم چهارمه...
داش جعفر پنجمه...
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : اگه انقدر مزایا داره منم هستم
راستی سبد کالا هم بهش تعلق می گیره؟؟
من سبدش رو لازم دارم اگه می دین من با پشتکار شروع کنمشکلکشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/20 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

بله! هر کی 77777 بیاره اول میشهشکلک
------
22920شکلک
پاسخ : خوب بعد الان یه سوال پیش میاد و اونم این که شما از کجا می فهمید طرف 77777 اورده؟؟؟شکلکشکلک
من خودم سه چهار بار اوردم ولی خوب بخاطر ریا نشدن ننوشتم پس از این به بعد اومد بنویسم دیگه؟؟

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1392/11/20 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

ايشاالل ميبيريم
پاسخ : ایشالا

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/20 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

سلام
وااای دفاعمون پس هیچی دیگه!!! شکلک
یعنی قراره گل بخوریم؟؟؟!!!!

ممنوووونم آقا حسین
-----
64840شکلکشکلکشکلک شماره خونه همسایمونهشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
نه چرا هیچی ؟؟؟؟؟
ویدیچ هست جونز هم مثل این که هست من خودم بودم مایکل کین رو هم ممکن بود بزارم تو ترکیب شکلک
خواهش می کنم
----------------------
این مسابقه ی کدها رو کسی رکوردش رو ثبت هم می کنه؟؟?؟شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/11/20 و 9:39 دقیقه ارسال شده است

سلام ، ممنون حسین جون.
امید خدا ببریم این بازیو ، من که نگرانم ، احتمال نتیجه نگرفتن هست ، اما ایشالا که با یه برد خوب تموم میشه.
خیلی نگران وضعیت جونز و اوانز بودم ، زوج خوبی تشکیل داده بودن چند بازی ، حیف بود که مصدومیتشون طولانی بشه ، خدا رو شکر رسیدن ، فلاینی هم که مویز گفت کشاله ش مشکل پیدا کرده و بعیده بازی کنه.
تونیکلیف و کول پس اولین بازیشون میتونه جلوی خودمون باشه ، خیلی جالب میشه ، امیدوارم که هر دو بدرخشن.
بازی اورتون با تاتنهام اگه مساوی بشه برای ما خیلی خوب میشه ، سیتی هم که دیشب نتیجه نگرفت بعد باخت به چلسی ، کمی وضعیتشون متزلزل شده.
پاسخ : سلام شکلک
خواهش می کنم پویا جان شکلک
من خودم جونز و اسمالینگ رو بیشتر ترجیح می دم ایوانز یه مقدار امار سوتی اش بالاس شکلک
والا این پست های پیش بازی رو سایت باشگاه از روز قبل میزاره و این خبری که از فلیینی گفتی رو لابد نداشتن نمی دونم
ایشالا که همه ی تیم های بالای جدول همین جوری متزلزل باشن تا ما برسیم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 425
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 425
  • بازدید ماه : 41,900
  • بازدید سال : 213,094
  • بازدید کلی : 3,838,259
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30