loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیرمحمد بازدید : 442 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (8)

با سلام خدمت همه ی یونایتدی های عزیز 

شما میتونید از اینجا برترین گل ماه رو انتخاب کنید 

 

 

 

کاندیدا های برترین گل های این ماه:

 

 

A. Fellaini v Stoke

 

 

B. RvP v S'thton 

 

 

 

 

 

D. Dearnley v Bury

 

 

 

E. Falcao v Aston 

 

 

 

f. rooney v villa

 

 

G . ROBIN VAN PERSIE V NEWCASTLE

 

 

کلیپ برترین گل های ماه دسامبر:

 

 

حجم:14 مگ

 

 

زمان 2:12

 

لینک دانلود:اینجا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/10/11 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

خوبه اسمالینگ به بازی رسید وگرنه این کراوچ پدرمون رو در میاورد !!!!
یکی از سخت ترین بازی های خارج خونه است !!!
ایشاللا که ببریم
پاسخ : تابلوئه که بازی پر پرخوردی میشه خدا کنه که مصدوم ندیم
انشالله نیم فصلو با برد شروع کنیم
پاسخ : تابلوئه که بازی پر پرخوردی میشه خدا کنه که مصدوم ندیم
انشالله نیم فصلو با برد شروع کنیم

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1393/10/11 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

تركيب تيم تو بازي امروز
دهيا يانگ جونز اسمالينگ ايونز شاو كريك ماتا روني فن پرسي فالكائو
ليندگارد بلكت يانوزاي هررا فلچر راقائل ويلسون هم ذخيره ان

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/10/11 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/10/11 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

زیست امسال که مسخرس
من با زیست سال دوم بیشتر حال میکردم
لامصب یه جوریه باید تمام کتاب رو بلد باشی تا بتونی به سوالات صحیح و غلط جواب بدی
بخش تشریح مغز و تشریح چشم هم که افتضاحهشکلک
پاسخ : پژمان که خیلی از دبیرتون تعریفای خوب خوب میکنه شکلکشکلک
از کتاب زیستون که دیگه نگو شکلکشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/10/11 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

من دیشب رفتم به یکیشون رآی بدم.بعد با اینکه دلم پیش گل رونی به (لیورپول) بود،با خودم گفتم به Dearnley رآی بدم بلکه رآیش بیشترشه واسه کسب انگیزه هم خوبه براش...
خلاصه رفتم به گل Dearnley رآی دادم بعد دیدم تعداد رآیش کمه که هیچ،گل رونی به لیور رآیش از همـّـه بیشتر بود...شکلک شکلک (یکبار تو عمرمون اومدیم به آکادمی توجه کنیم،که اینم اینطور شد)
حالا شاید بعدها از این مسئله به عنوان یک شکست روحی یاد کنم...شکلک
پاسخ : اتفاقا من میخواستم به گل ون پرسی به نیوکسل رای بدم ولی خداییش گل Dearnley قشنگ بود به این رای دادم
منو تو شکست روحیت شریک کن

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/10/11 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

پسر مگه تو شنبه حسابان نداریشکلک
پاشو برو سر درس و مشقت باباشکلک
شنیدم سارنگ امتحان سختی براتون گرفتهشکلک
پاسخ : حسابان ما از زیست شما خیلی بهتره
امساال تا اینجا هر چی خوندیم همه از پارسال بود نمیدوونم بچه ها چرا امتحان حسابانشون خراب میکنن بالاترین نمره ای که توی درسا گرفتم همش از حسابان بود
زیست چطوره؟

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/10/11 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

با اینکه گل رابین به ساوت هم مهم بود و هم قشنگ ولی انتخابم گل وازا به لیورپول هستش
هم بخاطر دوندگی و جا به جایی رونی که از دفاع آخر(وقتی استرلینگ با دخیا تک به تک شد)خودشو به خط حمله اضافه کرد و اوم بقل پای تمیز رو زد
هم بخاطر افتتاح زیرگذر به دست والنشکلک
و اینکه هر چی باشه به لیورپول زدیم دیگهشکلک
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دستتون درد نکنه پست جالبی بود
امیدوارم برای هر ماه این پست رو داشته باشیم و حتی نظرسنجی های دیگه البته اگه امکانش هستشکلک
بازم تشکرشکلک
پاسخ : چشم از این به بعد سعی میکنم این مطالبی که تو سایت باشگاه میادو بذارم
-----------------------------------------------
خیلی لفظ قلم صحبت میکنی شکلکشکلک کچل من همون amir mu7 هستم
حالا انقدر خرخون شدی مارو نمیشناسی شکلکشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/10/11 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

اقا من پست رو ندیدم و نمیدونم کاندیدا ها کیان ولی ندید میگم 1- گل دوم ون پرسی به ساوتهمتون که با پای راستش لایی زد !!!!
دیگه گل آنچنان قشنگ نزدیم ولی گل رونی به لیورپول هم به خاطر جابه جایی فوق العاده ی رونی قابل تقدره !!!!
حالا خدا کنه این دو تا تو گزینه ها باشن شکلک
دستت درد نکنه داش امیر
پاسخ : خواهش میکنم
اتفاقا هر دوتا هستن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 313
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,395
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,395
  • بازدید ماه : 42,870
  • بازدید سال : 214,064
  • بازدید کلی : 3,839,229
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30