loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 811 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (20)

Box for 6

 

 

Happy Birthday ALI-S!!!

سلام به همگی! سه خبر! فردا تولد فکر کنم یکی از سه یا چهار یونایتدی اولی هست که من شخصا تو بلاگ قدیمی باهاش آشنا شدم.... علی صیفی عزیز یا به ظاهر آشنا تر  ALI-S از بچه های گل خراسان که می تونم بگم از روز اول نه دیگه اقلا از همون یکی دو هفتۀ اول تأسیس بلاگ قدیمی کنار هم بودیم .... علی عزیز فردا اگر اشتباه نکنم 19 ساله میشه مثل عدنان laugh داش علی گل از طرف خودم و تمامی دوستان و رفقای یونایتدی تولدت رو تبریک میگیم و برات بهترینها رو در سال پیش رو آرزو می کنیم ایشالا با دست پر و رضایت کامل این سال رو تا 20 سالگی طی کنی surprisesurprise پر از اتفاقای خوب و موفقیتهای دلچسب در کنار سلامتی عزیزانت...


خبر دوم:سعید و بچه های آکادمی وب آکادمی رو مجددا و از نو تأسیس کردن و کارشون رو با جدیت از سر گرفتن ... حتما مثل سابق برای مطالعۀ اخبار روزانۀ جوانان یونایتد از وب آکادمی به آدرس زیر دیدن کنید.... مطمئن هستم که راضی خواهید بود.

وبسایت جدید آکادمی

و خبر بعدی گشایش نصفه و نیمۀ انجمن اینجاست.... که اولین پستش رو هم خودم گذاشتم laugh

خیلی برنامۀ خاصی برای شاخ و برگ دادن به انجمن نداریم چون انجمن اول و آخرش به اقبال کاربرا بستگی داره و مثل همین سایت اصلی بدون حضور کاربرا مرگش حتمیه...

خودم اصلی ترین دلیلم مشارکت کاربرا در پست گذاری و آپدیت موندن اخبار یونایتدی بود.... که با تلنگر سعید275 تصمیم گرفتیم راش بندازیم دوباره توی قالب سایت... فعلا دو تا کاربرد عمده که خودم به ذهنم می رسه برای انجمن یکی عکسای ماندگار و قدیمی یونایتدی هست که هرکسی دم دستش بود حتما عضو سایت شه و در تالار عکسای قدیمی و ماندگار پس کنه عکسها رو...

و دیگری هم تیترهای نیوزنو هست که کاربرا هر وقت دم دستشون بود صلواتی دو سه تا تیتر تپل نیوزنو رو توی انجمن ارسال کنن در تالار مربوطه.... فعلا انجمن سوت و کوره و ارسال پست توش بی فایده به نظر میاد ولی عنوان جذاب پست باعث میشه بازدید پستتون بالا بره و کاربرا کم کم می تونن جذب محیط بشن و خوب یه کار صلواتی دسته جمعی می شه برای وقتهایی که خود ما هم نیستیم... نویسنده های اینجا هر یک به طریقی گرفتاریهای خاصی دارن که شاید مثل این هفته نشه سایت رو با اخبار عمومی به روز نگه داشت و فکر می کنم این انجمن "بتونه" راه حل مناسبی برای این به روز بودن اخبار باشه اگر همه مشارکت کنن.... خود من هم سعی میکنم صلواتی استارت کار رو بزنم surprise بسم الله...

 

 

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

-
شنبه صبح
(جمعه 20:00 تا شنبه 10:00)
یکشنبه صبح دوشنبه صبح سه شنبه صبح چهارشنبه صبح پنجشنبه صبح جمعه صبح
- - شهاب - - - -
شنبه شب
(شنبه 10:00 تا شنبه 20:00)
یکشنبه شب دوشنبه شب سه شنبه شب چهارشنبه شب پنجشنبه شب جمعه شب
- - شهاب - - - -
-Adnan Januzaj: I want to be Manchester United's best player Sports Mole 1

عدنان یانوزای در گفتگو با دیلی میرر از آرزویش برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن یونایتد اینگونه سخن می گوید:

"من از این سال سپری شدۀ خودم کاملا راضی هستم. کارهای زیادی رو انجام دادم و با تیم اول هماهنگ شدم."

"در بازیهای تیم حضور پیدا کردم و فکر می کنم که ثمره های بیشتری در پیشه. من امیدوارم که در این باشگاه جامها رو ببرم و بهترین بازیکن باشم."

 
-Herrera feels happy in Bilbao Sky Sports 2

صحبتهای جالب و دو پهلوی آندر هررا در گفتگو با ال کانفیدنشیال و به نقل از اسکای اسپورتس - اسکای اسپورتس اینگونه نقل می کند که هررا ضمن ابراز خرسندی از علاقۀ یونایتد، اعلام می کند که مسئله خاتمه یافته و او باشگاه بیلبائو را ترک نخواهد کرد و آیندۀ بلندمدتش را در باشگاه کودکیش، بیلبائو می بیند:

"من قبلا هم روشن کردم این رو. من از یونایتد بابت علاقه شون ممنونم و همچنین از اتلتیک که در نظرشون من ارزشمندتر از پول هستم."

"اتلتیک شفاف اعلام کرده که علاقه ای به فروش نداره."

"ما یک باشگاه مستحکم هستیم با شرایط اقتصادی خوب. ما شرایطمون امنه."

"از نظر مالی پایدار و قابل احترامیم. یک ورزشگاه جدید و یک تیم عالی داریم - هیچ بازیکنی از اتلتیک نمی خواد که تیم رو ترک کنه."

 
-Arsenal & Man United in five club transfer tussle for wonderkid Give Me Sport 3
-دیلی میل - آرسنال و یونایتد در بین پنج تیمی که شرایط جاناتان تاه، از هامبورگ را مد نظر دارند.  
-Dermot Gallagher: Sir Alex Ferguson once tried to get match postponed Sports Mole 4

درموت گالاچر، داور سابق لیگ برتر فاش می کند که سرمربی پیشین منچستر یونایتد، سر الکس فرگوسن یک بار تلاش کرده یکی از بازیهایش را برای ارتقای شانساش برای قهرمانی در لیگ برتر به تأخیر بیندازد. این داور 56 ساله به یاد می آورد که چگونه این مرد اسکاتلندی در حین یک بازی و در حالیکه باران شدید می بارید به او نزدیک شده است، و ادعا کرده است که این تیم از شمال غرب انگلیس در صورت کنسل شدن این بازی شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت. گالاچر به اسپورت لابستر می گوید:

"باران شدید می بارید و فرگی من رو یک کناری کشید و بهم گفت که یه کاری برای خاطر من بکن. بازی رو کنسل کن."

"من پرسیدم چرا و او گفت که زمان دیگه ای نیست که بشه این بازی رو توش در برنامه جا داد و لیگ برتر مجبور می شه که فصل رو تمدید کنه. "و ما شانس بهتری برای پیروزی در بازی خواهیم داشت و لیگ رو در اولدترافورد قهرمان می شیم."

گالاچر مدعی شد که آن بازی اولدترافورد در بین دو نیمه 3-1 یونایتد عقب افتاد، ولی نهایتا شیاطین سرخ موفق شدند بازی را 3-3 کنند.

 
-Edinson Cavani's representatives 'fly to London for talks with Chelsea and Manchester... Mirror.co.uk 5
-گزارشاتی ادعا می کنند که نمایندگان ادینسون کاوانی برای مذاکره با یونایتد و چلسی به لندن سفر کرده اند.  
-Darren Fletcher Issues Wake Up Call For Manchester United Team-Mates Inside Futbol 6
-فلچر و هشدار نسبت به ادامۀ فصل و زمان کم باقیمانده برای جبران امتیازات از دست رفته.  
-Man United's £100k-per-week ace attracting interest from AC Milan Give Me Sport 7
-ادعای سان: باشگاه ای سی میلان و علاقه به جذب کاپیتان ویدیچ  
-PICTURE: Paul Scholes is back working with Manchester United again The Peoples Person 8
-http://thepeoplesperson.com/wp-content/uploads/2014/02/scholes-ambassador-533x400.jpgعکس - بازگشت اسکولز به باشگاه در یک سمت رسمی! اسکولز به عنوان نمایندۀ یونایتد به میامی رفته بود تا حضور یونایتد را در رقابتهای قهرمانی بین المللی پیش فصل 2014 اعلام کند.  
-EXCLUSIVE: Giggsy's graduates? United winger and fellow Class of '92 star Neville... Daily Mail 9
-گیگز و نویل به دنبال خرید تیم بدون لیگ منچستری سالفورد سیتی و تأسیس آکادمی فوتبال! وب آکادمی  
-Lee Clark hopes to see Tom Thorpe return Sports Mole 10
-لی کلارک، سرمربی بیرمنگام امیدوار به بازگشت تام تورپ مصدوم - از وب آکادمی بخوانید.  

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/18 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

من هم تولد علی اقا رو تبریک میگم و آرزو می کنم همواره دنیا به کامشون باشهشکلک

------
به آقا سعید هم تبریک میگم و امیدوارم وب آکادمی پویاتر از قبل ، تا همیشه به فعالیتش ادامه بده.
------
آقا شهاب ! من خواستم وارد انجمن شم اما میگه پسوورد اشتباهه!!! فکر کردم باید باز عضو شم که گفت نمیشه و ... !!!!
چه کنم؟؟؟
-----
ممنوووونم آقا شهاب .. زحمت کشیدید. خداقوت
پاسخ : بسیار ممنون زینب خانم... در مورد انجمن هم سر فرصت تا قبل 22 بهمن حتما یک پست میذارم توضیح میدم شکلک
مفصل و کامل... انشاالله اگه عمری باشه...

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1392/11/18 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

علی آقای گل تولدت مبارک باشهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی داش سعید

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/11/18 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

بله زیر عکس بازی هستش
من همه جا زادروز دیدمشکلک
پاسخ : من تا حالا همه ش از خودم من در آوردی می گفتم سالروز زادروز شکلک شکلک
در مورد انجمن هم حتما یک پست کامل می ذارم توی این هفتۀ آتی

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/18 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

بیخیالشکلک
اما اگر اونجا نیستم،بدونید که که به دلیل خِنگ بودنم،نیستمشکلک

رفتن،دلیل نبودن نیست...در آسمان تو پرواز میکنم
عصری غمگین، و غروبی غمگینتر در پیش...
من بیزار از خودو،از کرده ی خویش...
دل نامهربانم را به دوش میکشم تا آنسوی مرزهای (انزواشکلک) پنهانش کنم

تو باور نکن...اما من عاشقم...شکلک
پاسخ : دور از جون داش حمید می بینم که اومدی شکلک شکلک

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/11/18 و 14:04 دقیقه ارسال شده است

داش حمید ثبت نام سایت و انجمن یکیه. از همین صفحه اول که وارد بشی کافیه
پاسخ : ممنون داش سعید...
پس چرا من میخوام پاسخ بدم،میگه باید عضو باشیشکلک
پاسخ : داش حمید باید با نام کاربریت وارد بشی بعد بری داخل انجمن....

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/18 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب؟شکلکشکلکشکلکشکلک

من میخوام تو انجمن ثبت نام کنم،میگه با این ایمیل قبلآ ث ن شدهشکلک
دروغ میگه،منکه یادم نمیاد جایی ثبت نام کرده باشمشکلک

چه کنم داداش؟؟؟

این نظر توسط Ali.s در تاریخ 1392/11/18 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

تشکر از همه شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/11/18 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

علی آقا تولدتون مبارکشکلک
________
خدا رو شکر حداقل فلچر در جریانِ که چه کار سختی در پیش داریم!

اسکولزشکلک
________
انجمنم میتونه چیز خوبی باشهشکلک
پاسخ : آره بالاخره یکی مثل فلچر و اونز تو تیم باشن که عینک خوشبینی محض نذاشته باشن خیلی خوبه...
--------------
انجمن کاربردش هست که مهمه و مادامی که از کاربردش استفاده نشه خوب به اون هدفی که براش ساخته شده نمی رسه... البته یکم شکسته بندی شده ست قالبش و ... ولی میشه با همین امکانات رونقش داد...

این نظر توسط vahid در تاریخ 1392/11/18 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب رفتم تو انجمن.
نتونستم نظر بدم تشکر کردم شکلک
پاسخ : تشکر تا عضو نباشی نمیاد شکلک
ولی دیدم رفتی دمت گرم بازدیدش رفت بالا شکلک شکلک

این نظر توسط vahid در تاریخ 1392/11/18 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهاب. شکلک
اقای Ali-s تبریک میگم. امیدوارم از عدنان هم موفق تر بشین در زندگی شکلک
اسکولز شکلک
نویل و گیگز چقدر با هم همکاری میکنن شکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش وحید ... آره این گیگز خیلی با نویل داره میگرده حالا بین این همه جوجۀ فرگی چرا نویل من موندم! از اسکولز یاد بگیرن رفته چسبیده به زندگیش شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 41,768
  • بازدید سال : 212,962
  • بازدید کلی : 3,838,127
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30