loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیر بازدید : 623 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (6)

 

 
با انتقال باستین شواین اشتایگر از بایرن مونیخ به منچستریونایتد قصد داریم تا به بررسی این بپردازیم که این هافبک آلمانی چگونه میتواند در برنامه های لوئیز فنخال جای بگیرد.
 
آیا شواینی همان بازیکنی است که یونایتد برای جایگزینی اسکولز و روی کین به دنبال آن می گشت ؟ آیا این بازیکن آلمانی قرار است جایگزین کریک شود یا در کنار او بازی کند؟ آیا فنخال قرار است از او در نقش های تهاجمی استفاده کند یا در نقش های تدافعی؟ و اینکه او چگونه میتواند در کنار هم تیمی جدید خود یعنی مورگان اشنایدرلین کار کند؟
 
ما ترکیب ها و پست هایی که شواین استایگر در آن میتواند به کار گرفته شود را ارزیابی می کنیم و بررسی می کنیم که در چه پستی او بیشترین کارایی را خواهد داشت.
 
3-5-2
 
 
فنخال کار خود را در یونایتد با استفاده از ترکیب 2-5-3 آغاز کرد. ترکیبی که او توانسته بود با استفاده از آن هلند را به مقام سومی در جام جهانی برساند.
 
یونایتدی ها در برآورده کردن خواسته های مربی هلندی خود به مشکلات زیادی برخوردند و به پنج بازی نیاز داشتند تا با برتری 4-0 در برابر کوئینز پارک رنجرز اولین برد خود در لیگ برتر را ثبت کنند. پس از آن نیز بدترین آغاز منچستریونایتد در لیگ برتر را ثبت کردند و در 10 بازی ابتدایی تنها موفق به کسب 3 پیروزی شدند.
 
یونایتد که تا به اینجا با خرید دیپای ، دارمیان و اشنایدرلین همانند سال گذشته تابستان شلوغی را سپری می کند ، شاید خرید شواین اشتایگر باعث شود که فنخال به ترکیب مورد علاقه ی خود روی آورد.
 
 
باستین فوتبال خود در مونیخ را به عنوان یک وینگر آغاز کرد و این فنخال بود که او را به پست هافبک وسط منتقل کرد. شواین اشتایگر میتواند در مرکز زمین و متمایل به چپ بازی کند و در کنار کریک و اشنایدرلین خلاقیت و استحکام فوق العاده ای به وسط زمین یونایتد اضافه کند.
 
او تجربه ی بازی در کنار آرین روبن و فرانک ریبری را دارد. دو بازیکنی که بی میلی عجیبی به کمک در کار های دفاعی دارند و به همین دلیل بازی شواین اشتایگر آمیخته با نظم و آگاهی است. او فصل گذشته میانگین 1.7 تکل در هر بازی داشت که حتی از آمار کریک (1.4) نیز بیشتر است.
 
او با انجام کار های دفاعی نیز غریبه نیست و وقتی که وینگ بک ها ( که احتمالا اشلی یانگ و دارمیان باشند) بنا به درخواست فنخال دائما در حال رفت و برگشت باشند ، او میتواند به خوبی از خط دفاع سه نفره ی یونایتد محافظت کند. خط دفاعی که بار ها در طول فصل گذشته به خاطر وجود این شکاف دچار مشکل شد.
 
4-1-4-1
 
 
شش پیروزی متوالی از فوریه تا اوایل آوریل باعث شد که یونایتد در جهشی عظیم برای کسب جایگاه چهارمی از لیورپول پیشی بگیرد و جایگاه خود در پلی آف لیگ قهرمانان را تضمین کند.
 
در بین این شش بازی سه نمایش بسیار درخشان از منچستریونایتد در برابر لیورپول ، تاتنهام و منچسترسیتی شاهد بودیم که همین ترکیب 1-4-1-4 در آنها مورد استفاده قرار گرفت.
 
اگر فنخال همچنان به استفاده از این ترکیب اصرار ورزد، شواین اشتایگر احتمالا جایگزین فلینی در خط هافبک خواهد شد و جلوتر از مایکل کریک بازی خواهد کرد. شاید او را به عنوان یک هافبک گلزن نشناسند ولی مطمئنا او بلد است که چگونه چارچوب را پیدا کند. همانگونه که او در توانست در سال 2014 دروازه ی شیاطین سرخ را در الدترافورد باز کند.
 
به استناد آمار سایت WhoScored.com شاوین اشتایگر فصل پیش در هر بازی 0.9 شوت در چارچوب داشته است که در مقایسه با فلینی با 0.6 شوت در چارچوب در هر بازی آمار فوق العاده ای است. همچنین این سایت برای دقت شوت به باستین نمره ی 7.38 داده است و این نمره برای فلینی 7.16 است.
 
 
با این آمار، فنخال میتواند او را در نفش های تهاجمی تر به کار بگیرد و به کریک اجازه دهد که پشت او بیشتر به تقویت کار های دفاعی بپردازد. هرچند که جیمی کرگر این احتمال رو که آیا باستین و کریک میتونن در کنار هم بازی کنن یا نه را زیر سوال برده و گفته:
 
" او بازیکن فوق العاده ای است ولی در بایرن مونیخ او با بازی کردن در کنار آلونسو مشکل داشت و این جالب خواهد بود که ببینیم که او و کریک چگونه با هم کار خواهند کرد" (مترجم: بوی سوختگی هم میاد البته ! خودشون امیدشون به زوج هندرسون و میلنره ، حضور کریک و شواینی تو یه تیم اصلا براشون قابل تصور نیست !) 
 
4-3-3
 
 
مربی سابق شواین اشتایگر ، یوپ هاینکس، معتقد است که باستین به تنهایی در بین بهترین هافبک های جهان قرار دارد و می گوید که او با هوش و ذکاوت بی نظیری فوتبال بازی می کند.
 
" برای من شواین اشتایگر یک استراتژیست فوق العاده است. درست مثل کارگردان یک فیلم که فیلنامه ی خودش را دارد، او نیز برای هر بازی نقشه ای دارد. شما نیاز دارید تا توپ را به سمت دیگر زمین ببرید، شما نیاز دارید تا توپ را به گردش در بیاورید و اینکاریه که شواین اشتایگر انجامش میده. او بهترین هافبک جهان است."
 
آمار نشان می دهد که یونایتد یک استاد در امر پاسکاری را جذب کرده است. او فصل گذشته به طور میانگین بیش از 66 پاس در هر بازی داده است که شامل 1.6 پاس کلیدی در هر بازی می شود. این آمار زمانی ارزش فوق العاده ی خود را نشان می دهد که با آمار مایکل کریک با 60.5 پاس در هر بازی با 0.4 پاس کلیدی مقایسه شود.
 
 
بسیاری معتقدند که علت از بین رفتن نمایش درخشان منچستریونایتد در انتهای فصل به مصدومیت مایکل کریک در دیدار برابر منچسترسیتی بر می گردد. در غیبت کریک منچستر یونایتد در 6 بازی آخر خود تنها یک برد کسب کرد و متحمل 3 شکست شد.
 
ولی آیا آمدن شواین اشتایگر به معنی پایان وابستگی شدید یونایتد به کریک است؟ هافبک آلمانی دو سال جوان تر است و بیشتر از کریک توانایی گل زدن ، پاس گل دادن و ارسال پاس را دارد. آیا نقش او در یونایتد در مرکز یک خط هافبک سه نفره در کنار اشنایدرلین و فلینی خواهد بود؟ 
 
قطعا فنخال برای شروع فصل جدید گزینه های زیادی در اختیار دارد - و همینطور نیازمند گرفتن چند تصمیم جالب است .... 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1394/04/25 و 0:50 دقیقه ارسال شده است

ترکیبی که فکر میکنم بتونیم ازش خیلی خوب استفاده کنیم اینه:4141
--------------دروازبان(!!!)-------------------
شاو-------اسمال--------جونز--------دارمیان/والن
---------------اشنایدرلین/کریک----------------
دیماریا----شواینی---------هررا/ماتا-------دیپای
------------------رونی-----------------------

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1394/04/25 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

یه زمانی شده بود که هر ترکیبی تو ذهنمون میچیدیم یه جا تو خط هافبکش میلنگید ...
ولی خدا رو شکر انقدر هافبک خوب داریم الان که انتخاب از بینشون سر آدم رو درد میاره ! شکلک
راضیم ازش شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/25 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

دروووود ... اقا هر سیستمی میخاد پیاده کنه فقط مورگان ایشنیدلین توش باید باشه و دیگر هیچ .... بازیکن جنگنده مخرب و خوبیه تکل هم خوب میزنه توپ و قطع میکنه

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/24 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

ما رو بخاطر حرفای این کرگر تو طرفداری مسدود کردنشکلک
انصافا خیلی حرف چرت میزنه، کریک به تنهایی به کل لیورپول میارزه!!
حضور کریک و اشتایگر اون وسط واقعا ضامن موفقیت تیمه اما این نکته فراموش نشه که رقابتهای فصل بعد فرسایشی و دست کم ما 50 بازی در پیش رو داریم، میتونیم حدود 25 الی 30 بازی رو زوج کریک و اشتایگر حساب باز کنیم، در کنار این دو اشنایدرلین و هررا رو داریم که پوشش فوق العاده برای این دو هافبک استثنایی هستن. قطعا بهترین هافبک لیگ رو داریم، هر حالتش رو در نظر بگیری این خط هافبک از هر خط هافبکی برتره.... حتی همین زوج کریک و هررا هم به راحتی لیورپول و سیتی رو لِه کردن حالا فکرشو کنید اشتایگر هم بهشون اضافه بشهشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/24 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

سیستم آخری هم خوبه، اگه بحث سیستم باشه فقط4-3-3بهترین شیوه ی بازیه شناوره، اما فلینی اون جا چیکار میکنهشکلک اصلا با حضورش کل فلسفه ی 4-3-3 رو میبره زیر سوال؟؟؟ بجای فلینی هررا عالیه برای اون پست، همینطور ماتا، بنظرم ماتا میتونه نقش اینیستا تو سیستم 4-3-3رو برامون ایفا کنه بعنوان یکی از اون سه هافبک، تو حمله دیماریا پا به توپ تر و سریعتر از ماتاست و برای مهاجم راست مناسبتره....

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/24 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

ممنون شکلک
برای اینکه بفهمیم که فنخال چه سیستمی رو میخواد دقیقا پیاده کنه باید تا بازی با تاتنهام صبر کنیم. تو این بازیا دوستانه هم فکر نکنم فعلا مشخص بشه که فنخال چه سیستم و ترکیب و بازیکنایی رو برای 11تا میپسنده.
در کل من با وجود این بازیکنای دوست داشتنی هر ترکیبی رو میپسندم؛ الا سیستم 3-5-2 که بشدت متنفرم ازش\"\"و همچنین حضور فلینی!!!
من خودم این سیستم رو میپسندم با اجازتون.... 4-2-3-1
..... ...... دخیا
شاو...... روخو(جونز)...... اسمالینگ...... دارمیان
.
........ اشتایگر......... کریک(اشنایدرلین یا هررا)
.
دیپای.............ماتا.................دیمایا
.
...............رونی....................
.
در کل هیچی فعلا مشخص نیست، همونطور که پارسال همه اون اول فکر میکردن دیماریا مهره ی اصلی باشه اما فنخال بجاش از یانگ بهره برد!!!
برای زوج خط هافبک حقیقتش زوج اشتایگر و اشنایدرلین توی طول فصل مطمئن تر هستن با توجه به شرایط سنی و انرژی بیشتر، اما اوایل فصل بنظرم کریک مطمئنتر از هر هافبکیه. البته کریک در طول فصل باید به درستی از توانایی هاش بهره ببریم، بازیای مهم خیلی بکار میاد، بازیای داخل خونه جلوی تیمای ضعیف لزومی نیست کریک تو ترکیب اصلی باشه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,058
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,058
  • بازدید ماه : 42,533
  • بازدید سال : 213,727
  • بازدید کلی : 3,838,892
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30