loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 598 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

 http://m.gmgrd.co.uk/res/437.$plit/C_71_photogallery_275014_list_photo_list_photo_item_18_photo.jpg?05%2F04%2F2004%2011%3A06%3A33%3A048

 

رونالدو در گفتگو با CNN: دلم برای فرگوسن می شود.

رونالدو درباره فرگوسن می گوید: "او شخصیتی فوق العاده است. یک شخصیت انسانی. او چیزهای زیادی به من آموخت."

"همانطور که قبلا گفته ام، او در فوتبال برای من همانند یک پدر بود، چرا که چیزهای زیادی به من یاد داد."

"من خیلی دلم برای او تنگ می شود. من دلبستگی و رابطه ای عالی با او دارم."

گفتنی است که امروز روزنامۀ AS تحت تیتری عنوان کرده که رونالدو قصد تمدید قرارداد با مادرید را ندارد و در پایان این فصل می خواهد این باشگاه مادریدی را ترک کند. دلیل این انتقال هم این عنوان شده که رئال آن حمایتی را که بارسا از مسی می کند، از کریس به عمل نمی آورد. البته givemefootball یادآوری کرده که بازگشت رونالدو به یونایتد در انتهای فصل دور از ذهن است.

http://fclub.ro/manutd/files/norwich2.jpg

 

نکات پیش بازی با نورویچ از سایت گل – آیا می دانستید که:

 

  • ·         نورویچ در 6 بازی اخیر خانگیش در لیگ برتر، سه بازی را برده و تنها یک بار باخته و 4 کلین شیت در این شش بازی ثبت کرده است.
  • ·         قناریها در این فصل تنها 7.3 درصد شوتهای در چهارچوبشان را به گل تبدیل کرده اند که در لیگ برتر کمترین مقدار بین تیمها محسوب می شود.
  • ·         روبرت اسنوگراس از نورویچ در بین نفراتی که در لیگ امسال بیشترین تعداد سانتر را ارسال کرده اند، پشت سر لیتون بینز و استیفن جرارد سوم است.
  • ·         منچستریونایتد در 8 دیدار اخیرشان در کرو رود در خانۀ نورویچ در تمامی رقابتها، 7 بازی را برده اند و تنها یک شکست داشته اند.
  • ·         چیچاریتو در 5 دیدار متوالی که برای شیاطین سرخ به میدان رفته گلزنی کرده و در این 5 بازی 7 گل زده است.
  • ·         منچستریونایتد در این فصل 12 گل از روی سانترها به ثمر رسانده اند که بیش از هر تیم دیگری محسوب می شود.
  • ·         صدر نشین لیگ، در این فصل بیش از هر تیم دیگری توانسته اند از دل شکستهایشان امتیاز بیرون بکشند (با گرفتن 15 امتیاز در بازیهایی که در آن عقب افتاده اند).

Nemanja Vidic

به نقل از ستون روزنامه ها چه می گویند از باشگاه - روزنامۀ تایمز مدعی شده که ویدیچ تا ده روز دیگر می تواند به میادین بازگردد و با این حساب میتواند در دیدار سرنوشت ساز 9 دسامبر در دربی منچستر برابر تیم منچستر سیتی به میدان برود.

http://res.vtc.vn/media/vtcnews/2012/11/16/WayneRooneyBobbyCharltonFIFAInspectionpz0jsj3XHGZl.jpg

shortlist - وین رونی به دنبال شکستن رکورد سربابی چارلتون: وین رونی به دنبال این است که با شکستن رکورد بابی چارلتون به 49 گل برای تیم ملی انگلیس و 249 گل برای تیم منچستریونایتد بزند و نام خود را در تاریخ رکوردها ثبت کند: "سربابی چارلتون صاحب هر دو رکورد است پس رقابت جالبی خواهد بود.این مرد یک اسطوره بزرگ است و حضورش در باشگاه نعمت است. اگر بتوانم رکورد او را به عنوان برترین گلزن منچستریونایتد و احتمالا برترین گلزن تیم ملی بزنم... واو! دستاوردی بسیار عالی خواهد بود." رونی همچنین گفت که با حضور افرادی همچون گیگز و اسکولز، برای حضور اقلا ده سال دیگر در سطح اول فوتبال انگیزۀ کافی دارد. رونی در مورد انتقالش به خط هافبک می گوید: "روزی رو پیش بینی می کنم که به خط هافبک انتقال پیدا کنم – توانایی این را دارم – ولی الآن برای این پست آماده نیستم. من یک مهاجم مرکزی هستم و کارم گلزنی است. من حس می کنم که گلهای زیادی در وجودم برای به ثمر رساندن دارم. من اگر مجبور باشم و کما اینکه گاهی در یونایتد شده، در خط هافبک بازی خواهم کرد، ولی گلزنی هنوز هم اولین هدف من است."

http://www.kwetubongo.com/wp-content/uploads/2012/10/rooney_hodgson.jpg

روی هاجسون نیز پس از شکست 4-2 برابر سوئد با گلهای زلاتان ادعا کرد که رونی می تواند زلاتان انگلیس باشد: "رونی یک بازیکن سطح اول است. ما باید امید داشته باشیم که او هم می تواند نمایشهایی سطح اول ارائه دهد. من بسیار شدید به رونی ایمان دارم، همانطور که منچستریونایتد به او ایمان دراد. خلی لازم نیست برای گرفتن عملکرد عالی از رونی کار سختی انجام دهید. ما همگی از توانایی او آگاهیم و او نیز کاملا به کارهایش متعهد است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,300
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,300
  • بازدید ماه : 42,775
  • بازدید سال : 213,969
  • بازدید کلی : 3,839,134
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30