loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 963 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (26)

 

 

سلام دوستان... وقت به خیر smiley

و بااازم تولد laugh

 

این بار تولد آقا قاسم علی عزیز، از نویسندگان خوب وب  هسش 

خیلی خوشحالم که من این پست رو میذارم

 

آقا قاسم علی ، خییییلی تبریک میگم .. ان شاالله همیشه خوب و خوش باشین و در کنار عزیزانتون به شادی زندگی کنید 

خداوند عمر طولانی و باعزت بهتون بده .. امیدوارم موفق و سربلند باشین و به آرزوهای خوبتون برسین.

اینم از کیک تولد.. یک روز دیرتر میشد میخورد به ماه رمضان و کیک بی کیک دیگه laugh

نوشته پایین رو هم آقا شهاب سال قبل نوشتن! گفتم باشه زیباتره smiley

---------------------

 

 

Happy Birthday To Qasem Ali!!!

 

امروز 27 خرداد، تولد داش قاسم علی گل خودمونه قلبقلب

این تیکه رو چون پارسال قشنگ نوشتم دوباره می نویسم: laughlaugh

در توصیفات این مرد و روحیات خودساخته و مردونه و دل دریاییش من زبونم قاصره. یه دوست و رفیق با مرام با روحیه و اراده ای آهنی متفکر

داش قاسم علی گل من حقیر به نیابت از همۀ بچه ها ی گل اینجا یا نه اصلا درکنار همه شون تولدت رو تبریک میگیم و برات بهترینها و زیباترینها رو آرزو داریم. ایشالا توی سال جدید به تمامی آرزوهای بلندی که برای خودت داری نزدیک تر شی و بلکه بهشون برسی و از نعمتهایی که امسال داری من جمله سلامتی و شادی سال بعد ذره ای کم نشه و چند برابر بهشون اضافه بشه.... قلب

بعد از چند روز این متنها از پست بیوگرافی قاسم علی عزیز پاک می شن laugh

http://static.foxsports.com/content/fsc/img/2013/05/17/051713-Scholes-Beckham-PI_20130517065737282_660_320.JPG

 

معرفی

نام : قاسم علي
نام خانوادگي: اسماعيل پور تروجني
بچه مازندران هستم و سالار روستا هاي جهان تروجن خيلي خيلي هم به روستاي خودم تعصب دارم
رسته دانشگاهي هم نقشه برداري و تو دانشگاه بابل درس ميخونم

---

ادمي هستم كه زياد شوخي نميكنم نه اينكه جدي باشم تا كسي با من شوخي نكنه با هاش شوخي نميكنم چون پيش خودم ميگم شايد طرف مقابلم با شوخي من ناراحت بشه

تاریخچۀ هواداری والا نميدونم از كي منچستر شدم ولي يادمه ديويد بكهام بازي ميكرد
بازیکن محبوب بازيكن محبوب من سالار هافبك هاي جهان اسكولزي هستش واقعا عاشقشم و از ته قلبم دوسش دارم
بازیکن محبوب غیر یونایتدی به جز بازيكن هاي منچستر از گوتزه و همسيك خوشم مياد و خيلي خيلي دوست دارم يه روزي به منچستر بيان اما فكر كنم غير ممكنه
تیم محبوب غیر یونایتد فقط منچستري هستم و ليگ هاي ديگه و تيم هاي ديگه برام مهم نيستن
اسطورۀ مورد علاقه اسطوره مورد علاقه ما هم كسي نيست جز اسكولزي و بكهام كه هممون دوسشون داريم خيلي از ما با ديدن چهره و بازي ديويد منچستر شديم پس نميشه اين اسطوره رو دوست نداشت
تیم منفور تيم منفور : معلومه ديگه ليورپول و بارسا و بايرن مونيخ
بازیکن منفور بازيكن منفور : سوارز بي تربيت
تیم ملی تيم ملي فقط هلند جونم رو براش ميدم
علایق علايق : فقط منچستر و اينترنت به كل با اين دو تا حال ميكنم
نقل قول -
موراد دیگر -
توضیحات دیگر -

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1394/03/28 و 15:36 دقیقه ارسال شده است

قاسم علی جون تولدت مبارک شکلک امیدوارم تو سال پیش رو به هر چیزی که آرزوش رو داری برسی شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1394/03/27 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

داداش قاسم علی تولدت مبارک. شکلک انشاا... سال جدید زندگیت پر از خوبی و خوشی باشه و بهترین ها نصیبت بشه.

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1394/03/27 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

به به، تولدت مبارک قاسم علی، طرفدار قدیمی شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1394/03/27 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

قاسم جان تولدت مبارک داداش برات آرزوی موفقیت وسلامتی دارم شاد باشی همیشهشکلکشکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1394/03/27 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

تولدتون مبارک شکلک

امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشین

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/03/27 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

به قول معروف تا تنور گرمه ما هم بچسبونیمشکلک
منم 9 تیر تولدمه، تا یه ماه پیش همش فکر میکردم من و لوک شاو دقیقا تو یه سال و یه ماه و یه روز بدنیا اومدیم، اما تاریخ میلادی رو که دیدم متاسفانه فقط تو سالش باهم یکی هستیمشکلک البته دو هفته ای از شاو بزرگترمشکلک

این نظر توسط قاسم علی در تاریخ 1394/03/27 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی از شما ممنونم
بسیار بسیار سپاس بخاطر لطفی که به بنده حقیر دارین
روزگارتان پر از شادی

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/03/27 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

تولدتون مبارک ایشالله همیشه موفق و سربلند باشیدشکلکشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1394/03/27 و 13:30 دقیقه ارسال شده است

سلام...
داداش قاسم عزیز،از دوستان همیشگی و وفادار...شکلک
قاسم جان تولدت مبارک،متشکر بابت زحماتت.شکلک امیدوارم همیشه و در تمام مراحل زندگیت موفق باشی. ایشالا زندگی در کنار عزیزانت همیشه همونطورکه دوست داری سپریشه.
با آرزوی سلامتی و تندرستی.تولدت مبارک...شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1394/03/27 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

داداش تولدت مبارك شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 41,525
  • بازدید سال : 212,719
  • بازدید کلی : 3,837,884
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30