loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 835 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (11)

-

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-
شنبه صبح
(جمعه 20:00 تا شنبه 08:00)
یکشنبه صبح دوشنبه صبح سه شنبه صبح چهارشنبه صبح پنجشنبه صبح جمعه صبح
- - - - - - -
شنبه ظهر
(شنبه 08:00 تا شنبه 12:00)
یکشنبه ظهر دوشنبه ظهر سه شنبه ظهر
چهارشنبه ظهر پنجشنبه ظهر جمعه ظهر
- - - - - - -
شنبه عصر
(شنبه 12:00 تا شنبه 16:00)
یکشنبه عصر دوشنبه عصر سه شنبه عصر
چهارشنبه عصر پنجشنبه عصر جمعه عصر
- - - - - - -
شنبه شب
(شنبه 16:00 تا شنبه 20:00)
یکشنبه شب دوشنبه شب سه شنبه شب چهارشنبه شب پنجشنبه شب جمعه شب
- - - - - - -
-Juve fear losing Pogba to 'massive offer' Manchester Evening News 1
- -
-Juventus boss questions Manchester United's Januzaj handling, says they should be worried Sport Witness 2
-ماروتا، مدیر یونتوس در پاسخ به سؤال در مورد علاقۀ یونتوس به عدنان یانوزای، اشاره ی مستقیمی به علاقه ی یووه نکرده است ولی گفته است یونایت حق دارد در مورد عدنان هم ترس داشته باشد که او را هم مانند پوگبا از دست بدهند و ماروتا درک نمی کند که یونایتد چگونه اجازه می دهد بازیکنانش به چنین شرایط چند ماه مانده به پایان قرار داد برسند بدون اینکه تمدیدی در کار باشد.
-
-Wayne Rooney praises England teammate Give Me Sport 3
-وین رونی به تمجید از استیون جرارد پرداخته و مدعی شده او باید زودتر از اینها کاپیتان سه شیرهای انگلیس می شد.
-
-Manchester United & Chelsea handed transfer lifeline over €12m goal machine Give Me Sport 4
-AS مدعی شده علی رغم توافق شفاهی لواندوفسکی و بایرن برای پیوستن این مهاجم لهستانی در تابستان به بایرن به صورت آزاد، ولی گویا پپ گواردیولا علاقه ای به جذب وی ندارد و روزنامه ها مدعی شده اند در صورت کنار کشیدن بایرن مونیخ، باشگاههای دیگری چون یونایتد و چلسی در ژانویه می توانند وی را با 12 میلیون پوند به خدمت بگیرند.
-
-Croatia want Januzaj talks Sky Sports 5
-ایوو سوساک، سرمربی زیر 21 سال کرواسی اشاره کرده است که از طریق یکی از مربیان در آلبانی مطلع شده اند مادر عدنان از کشور کرواسی است  ولذا آنها نیز برای متقاعد کردن عدنان یانوزای برای بازی برای تیم ملی کرواسی تلاش خواهند کرد البته که می دانند راه دشواری در پیش دارند.
-
-'Italian football so weak, Pogba could leave' Telegraph.co.uk 6
-آندرا آگنلی، رییس یوونتوس گفته است که فوتبال ایتالیا آنچنان ضعیف است که اگر باشگاه رقیبی با پیشنهادی اغوا کننده جلو بیاید، آنها نمی توانند در برابر فروش پل پوگبا مقاومت کنند!!!!!!!
-
-When Rooney 'loved' midfield role Telegraph.co.uk 7
-تلگراف به اظهارات یک سال پیش رونی و اینکه چقدر عاشق پست جدیدش در خط هافبک است اشاره کرده است و گفته است یک سال چقدر می تواند عقاید آدمها را عوض کند!
-
-Manchester United swap deal involving stars unlikely Give Me Sport 8
-یک منبع نزدیک به یورگن کلوپ در مصاحبه با دیلی میل فاش کرده است که یورگن کلوپ بسیار به بازگشت کاگاوا مشتاق است و از باز خرید این هافبک ژاپنی استقبال خواهد کرد در ژانویه، ولی به هیچ عنوان سوبوتیچ را در بازگشت به یونایتد نخواهد داد.
-
-Man Utd transfers: Ivan Cavaleiro plays down exit talk The Sport Review 9
-ایوان کاوالیرو، وینگر 19 سالۀ بنفیکا که که به یونایتد لینک شده و در این فصل برای تیم B بنفیکا در 10 بازی 7 گل زده، فاش کرد که بازی برای بنفیکا برایش یک افتخار است و تا 2018 با این تیم قرارداد دارد و تلاش خواهد کرد به تیم اصلی بنفیکا راه پیدا کند.
-
-How is YOUR club spending the £200,000 it's been given by the... Daily Mail 10
-فدراسیون گویا 200 هزار پوند یارانه به تیمها برای بازی های خارج خانه داده است تا باشگاهها به طرق مختلف خرج کنند. دیلی میل اقدام هر باشگاه را برشمرده که برای یونایتد به این منوال است که با فروم هواداران مشورت می شود و از بازی با فولام در 2 نوامبر نیز 4 پوند از قیمت بلیط خریداری شده توسط هر هوادار کم می شود.
-
-I Tried to Snap Up Wayne Rooney for Scotland – Former Scotland... Inside Futbol 11
-وین مک رونی؟!! برتی فوگتس، سرمربی پیشین اسکاتلند فاش کرد که قصد داشت رونی 16 ساله را ترغیب کند که برای تیم ملی اسکاتلند بازی کند ولی با این پاسخ رونی مواجه شده که "ببخشید آقا! من انگلیسی هستم!"
-
-Man Utd star could make £8m Italy transfer Give Me Sport 12
-روزنامۀ سان مدعی شده یووه در ژانویه در نظر دارد با مبلغ 8 میلیون پوند برای خرید ویدیچ مذاکره کند و منابع نزدیک به این دیوار سربی صرب نیز فاش کرده اند ویدیچ به پیشنهادات احتمالی گوش خواهد داد.
-
-Grim Future For Home-Grown Talents – Harry Redknapp Has Jack Wilshere’s Back... Inside Futbol 13
-هری ردنپ، سرمربی QPR هشدار داده است که با ادامۀ روند این بازیکن گرفتن از ملیتهای دیگر برای تیم ملی انگلیس، آیندۀ شومی در انتظار استعدادهای بومی انگلیس خواهد بود.
-
-Galatasaray Coach Roberto Mancini Eyes Swoop On Manchester United for Antonio Valencia Inside Futbol 14
-دیلی فاناتیک ترکیه اشاره کرده است که روبرتو مانچینی، سرمربی جدید تیم گالاتاسارای این کشور در نظر دارد با باز شدن مجدد پنجرۀ انتقالات، با خرید آنتونیو والنسیا تیم خود را تقویت کند.
-
-"He's like Özil!" Ex-United defender hails Old Trafford teen Give Me Sport 15
-هنینگ برگ، به تمجید از عدنان یانوزای پرداخته و وی را مسوت اوزیل یونایتد خطاب کرده است.
-
-Robin van Persie gives update over fears of broken toe The Peoples Person 16
-رابین فان پرسی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که ترس از شکستگی انگشت شست پایش بی مورد بوده و نتایج اسکن نشان میدهند شکستگی وجود ندارد. ولی شاید نتواند برای هلند در دیدارهای انتخابی جام جهانی بازی کند چرا که درد مصدومیتش بهبودی نداشته است.
-
-Man Utd transfers: Nemanja Vidic would suit Serie A, says Carlos Tévez The Sport Review 17
-کارلس توز مدعی شده نمانیا ویدیچ یک مدافع ایدال برای جنگیدن در مسیر قهرمانی در سری آ ایتالیا محسوب می شود و ویدیچ در این لیگ خواهد درخشید.
-
-Arsenal boss enters Januzaj debate Give Me Sport 18
-آرسن ونگر، در گفتگو با رادیو بی بی سی به دفاع از اظهارات جک ویلشر پرداخته است و اشاره کرده است بازیکنان باید برای تیم ملی ملیت خودشان بازی کنند و مشکل سیاست امروز چند ملیت بودن برخی بازیکنان است که صرفا با توجه به پاسپورتشان مشخص می شود ولی دلشان با پاسپورتشان شاید یکی نباشد و ونگر خواسته مسئۀ یانوزای نیز منطقی بررسی شود.
-
-Manchester United to launch January bid for next Gerrard Give Me Sport 19

-طبق ادعای دیلی میل، دیوید مویز در ژانویه در فکر خرید استیون جرارد جدید فوتبال انگلیس، یعنی ویل هیوز از تیم دربی کانتی است.


Hughes looks a fine prospect (©GettyImages)

-
-Manchester United star praised by club legend Give Me Sport 20
-ادوین فان درسار به تمجید از دخیا پرداخته و اشاره کرده است این باور نکردنی است و آمدن به لیگی دیگر، با غذای متفاوت، تاکتیکهای جدید، شیوه های تمرینی جدید، کرنرها، ارسالها و ... و در سن تنها 20 سالگی بروز مشکلات در اول مسیر طبیعی است ولی ادوین چرخش دخیا و غلبه بر این دشواریها از ژانویه به بعد را فاکتوری کلیدی در قهرمانی فصل قبل منچستر یونایتد می داند.
-
-Sir Alex Ferguson Played Me Out Of Position – Wayne Rooney Finally... Inside Futbol 21
-وین رونی دلیل درخواست خروجش از باشگاه را فاش کرد و اشاره کرده است که این تاکتیک فرگوسن در استفاده از او در پست غیر تخصصی هافبک بود که وی را به فکر بازی کردن در تیمی دیگر انداخته است.ولی با برگشت مویز، و بازی کردن رونی در حمله، وین از شرایط لذت می برد.
-
-Rooney feels settled at United Manchester United - Official Site 22
-وین رونی اشاره کرده است که این تابستان به آرام کردن شرایط مشغول بوده و نخواسته با حرف زدن در مورد شرایط، تشنج ایجاد کند و در خود باشگاه با افرادی که ماجرا بهشون مربوط بوده حرفها را زده است. رونی اشاره کرده دوست دارد در خط حمله بازی کند البته نه اینکه اگر در موارد اضطراری ازش خواسته شود در هافبک بازی کند ،قبول نکند. مشروح مصاحبه ها از اینجا و اینجا بخوانید.
-
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/07/21 و 8:17 دقیقه ارسال شده است

خب بمیرن یه ستاره بخرن!شکلک
این گلیزرها فقط دنبال پول خودشون هستن.هیچ چیز دیگه ای حالیشون نیست.شکلک
پاسخ : نمی دونم حالا چرا هیچ ستاره ای هم حاضر نمی شه بیاد شکلک
ولی شانس آوردیم این بیل با 100 میلیون پوند نرفت تو پاچه مون شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/07/19 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

رونی کلا آدم جوگیریه.یکدفعه تصمیم های عجیبی میگیره.مخصوصا اون موقع که ایجنتش با من سیتی رابطه داشت.
-----------------------
این همون شکیه که من داشتم.این که رونی و ون پرسی با هم مشکل دارن.در واقع فکر می کنم رونی به ون پرسی حسودی میکنه و ون پرسی هم یه جورایی جوابش رو میده.
فکر کنم رونی با این وضع رفتنیه.به خصوص با حقوقی که داره دریافت میکنه.و شاید رفتنش هم به تیم کمک کنه, هم به خودش, هم کاگاوا و چیچا.
پاسخ : باید به مخمصۀ گلیزرها هم بعد رونالدو فکر کنیم البته... درسته هوادارا علنا با رونی در افتادن به خاطر فرگی فصل قبل... ولی گلیزرها میدونن فروش رونی بعد رونالدو تف سربالاست... گلیزرها می شن رؤسایی که دو تا ابر ستاره فروختن و هیچ بازیکن ستاره ای به تیم اضافه نکردن... قطعا گلیزرها جلوی این انتقال رو میگیرن هرجور شده..

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/07/19 و 8:16 دقیقه ارسال شده است

یه بازیکن باید به خاطر بازی نکردن توی پست غیر تخصصیش توی چند تا بازی, اون هم با ابراز علاقه ی خودش باید درخواست فروش بده؟شکلک
نظری در مورد این دلیل مسخره ش ندارم.
پاسخ : رونی داره کلا حرفهای ضد و نقیض میزنه... بعد کلا خارج فوتبال موجود خنگ و خجالتی هم هست... من فکر کنم همون مقاله پارسال اسپورتویتنس درست باشه که می گفت رونی بازیچه ایجنتش شد تو اون ماجرا که درخواست خروج داده بود... بعد خودش دکمۀ غلط کردن رو زد گفت من نداده بودم! فرگی باید ازم عذر خواهی کنه چون درخواست نداده بودم!!!! بعد حالا دوباره میگه درخواست داده بودم...
والا تکلیفش با خودش مشخص نیس اینا همه نشون میده بازیچه شده و کاملا طبق دلش رفتار نمی کنه و یکی داره شاید برای تمدید بهش خط میده.. البته فکر کنم ایجنتش عوض شد از اون موقع ولی کلا حرفاش کاملا ضد و نقیضه اصلا نمی شه فهمید حرف اصلیش چیه
فقط چیزی که واضحه رونی و فان پرسی با هم خوشحال نیستن وقتی فان پرسی خوشحاله و قهرمان تیم رونی ناراحته و وقتی فان پرسی افت کرده و عصبیه و رونی قهرمانه رونی خوشحاله

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/07/19 و 4:14 دقیقه ارسال شده است


بعضی آهنگـــــــها و ترانه ها برای گوش دادن ساخته نشـــــــده اند …


اونها به وجود اومدن برای کمک کردن به آدمها


برای “ یک دلِ سیر گـــــــریــــــــــــــه کردن ” از ته دل
پاسخ : آره والا مثل گریه کن سیاوش قمیشی شکلک((((
شکلک
پاسخ : داش شهاب، لایک شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/07/19 و 0:42 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشی شهاب جان شکلک
پاسخ : شما هم خسته نباشی امید عزیز شکلک شکلک

این نظر توسط Masoud Darkness در تاریخ 1392/07/18 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

مانچینی جون با اینکه خیلی ازت بدم میاد اما بیا و مردونگی کن والنسیا رو بخر شکلک
پاسخ : یعنی بخره فکر کنم ژانویه نصف بچه های سایت اینجا جشن بگیرن شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/07/18 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهاب...عکس سربابی و سرآلکس خعلی باحاله...دستت طلاشکلک
پاسخ : خواهش میکنم داش حمید گل شکلک
تولدشه سرور و سالارمون شکلک شکلک

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/07/18 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

nakone in adnan ham mesle pogba beshe kash tamdid kone zotar.mer30shahab jan babate khabarشکلک
پاسخ : خواهش میکنم بهزاد جان مخلصم شکلک
ایشالا که تمدیدمیکنه شکلک

این نظر توسط Rasool Unitedi در تاریخ 1392/07/18 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

آرسنالیا از ستاره نوظهور یونایتد ترسیده اند
پاسخ : ونگر می خواد به هر شیوۀ کثیفی که شده ولو حاشیه درست کردن برای یونایتد این صدر نشینی لیگش رو حفظ کنه چون بعد 20 سال تجربه در لیگ برتر میدونه چطور با جنگهای لفظی خارج میدون تیمش رو منطبق بر مسابقه خر سواری قهرمان کنه....

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/07/18 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

شهاب کولاک کردی مرسی . نمیشه اندرسون رو هم اشانتیون به گالا بدیم؟شکلک
پاسخ : با اجازه آقا شهاب!
شما هم کولاک کردین با جمله آخرتونشکلکشکلک
پاسخ : مرسی معین جان به قول زینب خانم شما کولاک کردی با این جمله شکلک
اندرسون رو باد برد شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 445
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 41,920
  • بازدید سال : 213,114
  • بازدید کلی : 3,838,279
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30