loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 707 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (4)

-

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


40 دقیقه
شنبه صبح
(جمعه 20:00 تا شنبه 08:00)
یکشنبه صبح دوشنبه صبح سه شنبه صبح چهارشنبه صبح پنجشنبه صبح جمعه صبح
X - - - - - -
شنبه ظهر
(شنبه 08:00 تا شنبه 12:00)
یکشنبه ظهر دوشنبه ظهر سه شنبه ظهر
چهارشنبه ظهر پنجشنبه ظهر جمعه ظهر
- - - - - - -
شنبه شب
(شنبه 12:00 تا شنبه 20:00)
یکشنبه شب دوشنبه شب سه شنبه شب چهارشنبه شب پنجشنبه شب جمعه شب
- - - - - - -
-Nani delighted with new Manchester United contract Sports Mole 1
-

خوشحالی نانی از قرارداد جدیدش با یونایتد - وی به MUTV می گوید: "من خیلی خوشحالم. این مایۀ خرسندیه که در این باشگاه باشی و در تمامی این سالها جزئی از این تیمهای عالی باشی. من بسیار مفتخرم از اینکه با منچستر یونایتد قراردادی جدید امضا کردم چرا که این همون چیزی بود که می خواستم انجام بدم. در حال حاضر من با آرامش بیشتر روی فوتبال تمرکز میکنم و روی کاری که می خوام به انجام برسونم - کمک به تیم با بهترین تلاشم - تمرکز میکنم. از زمانی که من دوران حرفه ای فوتبالم رو آغاز کردم، اکثر دورانش اینجا بوده - تمامی فصول موفق ورزشیم اینجا در منچستر یونایتد بوده. من حس میکنم که اینجا در خونه م هستم. من در این باشگاه احساس خوبی دارم چون این باشگاه میتونه شما رو به خیلی چیزها برسونه. من خیلی از بودن در اینجا خوشحالم."

-
-David de Gea still learning at Manchester United Sports Mole 2
-داوید دخیا همچنان در یونایتد در حال یادگیری و آموزش است. از اینجا بخوانید.
-
-PICTURE: Manchester United midfield given a big boost with return of Darren... The Peoples Person 3

-خبر خوش برای یونایتد - فلچر برای اولین بار پس از عمل جراحیش، در لباس تمرینی باشگاه مشاهده شد...

http:///images/84944484288945003140.jpg

-
Manchester United's new star Marouane Fellaini out to be the new Roy Keane Daily and Sunday Express 4
-

دیلی اکسپرس - گویا در نشست خبری از فلینی در مورد روی کین هم سؤال شده و او اشاره کرده: "روی کین بازیکنی جنگنده بود و شاید من هم بتونم مثل اون باشم. من میتونم توپگیری کنم، دفع کنم توپ رو و در حمله شرکت کنم برای همین من از این چالش (روی کین جدید بودن) استقبال میکنم. من دوست دارم که هافبک دفاعی باشم. ولی اگر بتونم در خطوط جلوتر به تیم کمک کنم هم خوبه. مبلغ انتقال مهم نیست - 20 میلیون، 25 میلیون یا 30 میلیون پوند باشه مم نست که گرون باشید یا نه، بازیکن فقط بازیکنه همین. در گذشته یونایتد اسطوره هایی همچون کانتونا، کین و بکام رو داشت. من تمام تلاشم رو میکنم که به سطح استانداردهای اونا برسم." منبع

-
-Ian Holloway: Manchester United will help Wilfried Zaha progress Sports Mole 5
-یان هالووی، سرمربی پالاس د رگفتگو با PA پیش از دیدار تیمش با یونایتد، اشاره کرده باور دارد یونایتد به پیشرفت زاها کمک میکند. او به کریستیانو رونالدو اشاره کرده که وقتی به یونایتد آمد، 15 میلیون بار استپ اوور میزد (نوعی دریبل خاص کریس که کریس به سلطان استپ اوور هم معروفه) ولی به هیچ جایی نمی رسید! ولی حالا! او یونایتد و نگرششان را در پیشرفت کریس و حالا هم زاها مؤثر می داند.
-
-Ian Holloway: Wilfried Zaha is a Crystal Palace legend Sports Mole 6
-هالووی: زاها یک اسطورۀ کریستال پالاس است. هالووی به تلاشهای بی وقفۀ زاها برای پالاس اشاره کرده و گفته دیگر او چه کار می توانست بکند تا اسطورۀ باشگاه شود؟
-
-Palace made late Zaha bid Sky Sports 7
-هالووی همچنین ازش پرسیده شد که آخرین بار کی برای بازگرداندن زاها اقدام کرده و او گفته روز آخر نقل و انتقالات. و اشاره کرده به این دلیل در بازگرداندن زاها مصر بود و اصرار میکرد که دیگر سرالکسی که زاها را خریده بود در تیم نبود و هالووی تعجبی نمی کند که زاها در این فصل بازی نکرده است. وبرای رسیدن بازی و چالش سعی در بازگرداندن زاها داشته است.
-
-JAMIE CARRAGHER: Why Lampard is better than Scholes... and I'm proud my... Daily Mail 8
-مقالۀ مفصل جمی کارگر لیورپولی در دیلی میل در مورد اینکه چرا لمپارد از اسکولز بهتر است.
-
-Didn't see the sign, Luis? United star Nani parks his red Chevrolet... Daily Mail 9

-تعجب دیلی میل از نانی، که در حالی که یکی از توانا ترین مردان انگلیس است، چرا ماشین خود را در جای پارک افراد معلول و ناتوان پارک کرده است!


http:///images/83555731035302621332.jpg

-
-Moyes defends use of Kagawa Sky Sports 10
-دیوید مویز از عدم بازی دادن به کاگاوا دفاع کرده و میگوید:

"بازیکنای زیادی هستن که هنوز بازی نکردن. ولی اگر نگاه کنید اکثرشون خیلی دیر از بازیهای ملی در جام کنفدراسیونها برگشتن، بعدش هم بازیهای دوستانۀ با مسافت دور داشتن، و بعد اون دوباره برای بازیهای بین المللی رفتن."

"اگر به دلیل اینکه چرا بازیکنا بازی نکردن دقت کنید، میبینید که بیشتر دلیل فنی اینگونه داشته و به این خاطر نبوده که در دسترس بودن و بازیشون نداده باشیم."

-
-Rooney in line for quick return against Palace Telegraph.co.uk 11
-دیوید مویز اشاره کرده بود دیشب که سر رونی خیلی زودتر از چیزی که فکر میکردن داره خوب میشه ولی ممکنه با یک ضربه بشکافه... حالا تلگراف ادعا کرده شاید رونی با یک محافظ سر، بازگشت زودهنگام و غافلگیر کننده ای به میادین برابر پالاس داشته باشه.
-
-Unseen pictures of George Best on the 50th anniversary of his debut... Mirror.co.uk 12
-گالری عکس زیبای میرر از جرج بست
-
-Ian Holloway: Sir Alex Ferguson's left a legacy at Manchester United Sports Mole 13
-یان هالووی به بی بی سی گفته است که با توجه به میراثی که فرگوسن در یونایتد ایجاد کرده است، دیوید مویز کاری عظیم پیش روی خود دارد و البته این مأموریتی است که خودش پذیرفته است.
-
-Under-21 fixtures 2013/14 Manchester United - Official Site 14
-لیست بازیهای زیر 21 سال یونایتد در فصل جاری
-
- 15
- -
- 16
- -
- 17
- -
- 18
- -
- 19
- -
- 20
- -
- 21
- -
- 22
- -
- 23
- -
- 24
- -
- 25
- -
- 26
- -
- 27
- -
- 28
- -
- 29
- -
- 30
- -
- 31
- -
- 32
- -
- 33
- -
- 34
- -
- 35
- -
- 36
- -
- 37
- -
- 38
- -
- 39
- -
- 40
- -
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/23 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

فليني سه شنبه فيكس هست به كسي نگينشکلک
پاسخ : کریک رو باس بذاره نیمکت پس شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/23 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

خداکنه رونی بازی کنه برابر پالاس...
آره مویز خودش این سمتو قبول کرد چون لیاقت داشت و از همه مهمتر فرگی انتخابش کرد تا کور بشه چشم امسال مورینیوی کثیف...
و ما همیشه حمایتش میکنیم...چون خودمون میخوایم و فرگی اینو خواسته...

مرسی داش شهاب...شکلک
پاسخ : سلام داش حمید گل خواهش میکنم شکلک
برا سلامتی سید مصطفی مویز بلند صلوات شکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1392/06/23 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم کم کم فلیتی خودشرو به من ثابت کنه شکلکشکلکشکلک
نانی هم کاره زشتی کرده اخه چرا ماشین رو اونجا پارک میکنی عزیز منشکلک
لمپارد هم خیلی بازیکن خوبی ولی دیگه به پای اسکولز نمیرسهشکلکخودم به مقاله میدم میگم چرا اسکولز بهتره
پاسخ : بنویس یه مقاله کوبنده و آتشین بکوبیم تو صورت این کارگر شکلک شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/06/23 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

سلام و ممنون.
خیلی از خبر برگشت فلچر خوشحال شدم ، همه جوره دوستش دارم ، از لحاظ کیفی عالی ولی کم حاشیه مثه اسکولز ، قیافه ی معصومانه و دوست داشتنی ، اخلاق درجه یک ، بد جور به دل میشینه امیدوارم که هر چه زودتر به اوج برگرده براش دعا میکنم.
فلاینی عجب نگرش جالبی داره در مورد پست بازی و قیمت یه بازیکن عالی بوده حرفاش دمش گرم.
من دیگه رسما به مویز ایمان آوردم ، خیلی حادق بوده تو این مورد که به کاگاوا بازی نداده خیلی ، امکان مصدومیتش هم بوده با اون فشار بالا ، و همینطور وقتی که زاها رو نداده به پالاس نشون میده که تو برنامه هاش جا داره ، به امید برد و موفقیت.
پاسخ : سلام پویا جان خواهش میکنم شکلک
دقیقا به همه این خصلتهای خوب تعصب هم اضافه کن.... واقعا با تعصبه... در مورد زاها هم کاملا موافقم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 301
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 301
  • بازدید ماه : 41,776
  • بازدید سال : 212,970
  • بازدید کلی : 3,838,135
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30