loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 663 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (2)

به زعم برخی، جرج بست بهترین نمایش دوران ورزشی خودش را در 9 مارچ 1966 ارائه داد، جایی که یونایتد به اولین تیم خارجی تبدیل شد که توانست بنفیکا را در لیزبون شکست دهد.

غولهای پرتغالی دو بار قهرمان جام اروپایی (لیگ قهرمانان سابق) شده بودند و ظرف 5 سال گذشته، 4 بار به فینال رقابتها رسیده بودند. ولی چنین شهرتی برای بست کله شق پشیزی ارزش نداشت! در طی تنها 12 دقیقه دربازی برگشت دور یک چهارم نهایی، بست یونایتد را 2-0 در آن بازی و 5-2 در مجموع پیش انداخت، با یک ضربۀ سر و یک گل انفرادی خارق العاده. در زمان پایان نیمۀ اول نیز یونایتد با گل جان کانلی نتیجه را 3-0 کرده بود.

بست بعدها در کتاب بیوگرافیش با نام خوشبخت یا Blessed، این گونه می نویسد: "شاید دلیلش این بود که من به شدت در نمایش خودم غرق شده بودم. من چیز زیادی از زمان بین دو نیمه به یاد نمی آورم، به جز اینکه ما مشغول شادی بودیم و مت بازبی سعی میکرد به ما بگوید که ما باید مراقب باشیم چون کار هنوز تمام نشده. ولی بعد از گل به خودی شی برنان به خودمان، پت کرراند و بابی چارلتون هر دو گلزنی کردند در نیمۀ دوم و ما یک پیروزی باور نکردنی 5-1 (در لیزبون) کسب کردیم. نمایشی ماورای حقیقت بود. بودن در جزئی از آن نمایش ماورایی بود."

در مورد گل دوم اعجاب انگیزش، بست می گوید: " من یک شانه به یک مدافع حریف زدم و ازش گذشتم - از همان نقطۀ حرکت می دانستم که قرار از گلزنی کنم. یک مدافع دیگر به سمت من آمد ولی من توپ را با یک ضربه از وی عبور دادم. من بالا را نگاه کردم و دیدم که دروازه بان به سمت من می آید. من تردید را در چشمان او دیدم و به جای اینکه صبر کنم و حرکت او را ببینم، قبل اینکه تصمیمش را بگیرد توپ را با یک ضربه از او عبور دادم. این باید یکی از به یاد ماندنی ترین گلها بین کل گلهای من باشد." برای دانلود ویدئو با حجم 13 مگابایت روی عکس یا اینجا کلیک کنید. برای مشاهدۀ ویدئو از سایت باشگاه به منبع بروید.  منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1392/06/22 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

به به شهاب جان دست گلت درد نکنه
پاسخ : ممنونت معین عزیز شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/22 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

خداييش داري بدجور روحشو شاد ميكنيا شهابشکلکشکلک
پاسخ : امروز روحش مست نکنه خوبه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 41,759
  • بازدید سال : 212,953
  • بازدید کلی : 3,838,118
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30