loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 806 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

-

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-Manchester United starlet wins Player of the Month award Give Me Sport 1
-عکس - عدنان یانوزای به رأی هواداران بهترین بازیکن ماه اکتبر باشگاه انتخاب شد.
 
-Europe’s eight deadliest strike partnerships – lethal duos revealed talkSPORT 2
-آمار تاکسپورت - هشت زوج مرگبار فوتبال اروپا - من باز نکردمش خودتون باز کنید ببینید کیا هستن :D این آمار تاکسپورت 8 صفحه باید بری جلو نمی صرفه باز کردنش! به منم بگین کیان
 
-Evra replacement? Man United line up €30m Sevilla ace Give Me Sport 3
Could Evra be replaced? (©GettyImages)-Le10 فرانسه گزارش میدهد که یونایتد مایل است مدافع چپ 21 ساله و اسپانیایی سویا، آلبرتو مورنو Moreno را به عنوان جانیشنی برای اورا از سویا به خدمت بگیرد. مورنو به تازگی اولین بازی ملی خودش را نیز برای اسپانیا انجام داده است.
 
-Man Utd, Arsenal and Southampton on alert for unsettled... Daily and Sunday Express 4
-  
-Arsenal & Man United race for €20m midfielder Give Me Sport 5
Banega linked with Valencia exit. (©GettyImages)-ایوِر بانگا Ever Banega هافبک 25 ساله و ملی پوش آرژانتینی والنسیا در اندیشۀ ترک والنسیا - یونایتد و آرسنال، مشتریهای او به گوش باشند. بانگا فوتبال خود را از بوکا جونیورز آغاز کرد و با نمایشهای درخشان، والنسیا را ترغیب کردند با 20 میلیون یورو این هافبک آرژانتینی به لالیگا منتقل شود،ولی بعدها حواشی خارج از میدان او وی را از پیشرفتی که انتظار می رفت بازداشت، ولی فصل گذشته باز با تمرکز روی فوتبالش موفق شده است کمی به دوران اوج خود بازگردد و البته والنسیایی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم میکند، بی میل به فروش این هافبک نیست. به گزارش تاکسپورت، مارسلو سیمونیان، ایجنت این بازیکن نیز به Napolicalciolive.com گفته است که ظرف چند روز آینده برای مذاکره با طرفهای مد نظر والنسیا و به منظور انجام انتقال در پنجرۀ آتی (ژانویه) به باشگاههای مختلف سفر خواهد کرد. پیش از این از آرسنال و منچستر یونایتد به عنوان مشتریان این بازیکن مطرح بودند.
 
-Fulham's Sascha Riether BANNED by the FA for three matches following stamp... Mirror.co.uk 6
-ساشا ریتر، مدافع آلمانی فولام با قبول محرومیت صادر شدۀ سه جلسه ای از سوی FA، به دلیل خطای بد روی عدنان یانوزای در دیدار برابر یونایتد، سه بازی آتی فولام برابر سوانسی، لیورپول و وست هام را از دست خواهد داد.
 
-Arsenal in Rooney's sights Sky Sports 7
-  
-Shinji Kagawa eyes more central opportunities Sports Mole
8
-

شینجی کاگاوا در گفتگو با گزارشگران ابراز امیدواری کرده است که بیشتر نقشهای در مرکز میدان و پشت مهاجم به وی داده شود: "من وقتی در نقش مهاجم سایه بازی کردم، بسیار کارم راحتتر بوده نسبت به وقتی که وینگ چپ هستم. من لازم دارم که بیشتر در بازی مشارکت داشته باشم و امیدوارم که در بازیهای آتی این فرصت به من داده بشه. من می خوام که بهتر، خطرناکتر و سریعتر بازی کنم."

 
-Pally: Reds can handle Arsenal Manchester United - Official Site 9
Gary Pallister-گری پالیستر اشاره کرده است که یونایتد می تواند فشار بازی آرسنال را مدیریت کند و در "نبرد غولها" در اولدترافورد پیروز باشد. گری پالیستر همچنین اشاره کرده در میانۀ راه هستیم و برخی نمایشهای خوب تیم نوید آینده ای بهتر را میدهد.
 
-Wilkins slams Young Sky Sports 10
-ری ویلکینز، یار سابق یونایتد و مفسر کنونی، دایو یانگ را "تأسف بار" خطاب کرده است و اشاره کرده اشلی یانگ دارد خودش را بدنام میکند.
 

-Ashley Young is far worse for diving than Luis Suarez, claims Dietmar... Mirror.co.uk

11
-دتمار هامان، هافبک آلمانی سابق لیورپول نیز ادعا کرده است اشلی یانگ در دایو زدن بسیار بسیار فجیع تر از لوییس سوارز است.
 
-Rooney: We can beat Arsenal Manchester United - Official Site 12

 
-PICTURE: Dortmund begin charm offensive to bring Kagawa back to Germany The Peoples Person 13
- آغاز تلاش دورتموند برای بازگرداندن کاگاوا به سیگنال ایندونا پارک؟ باشگاه دورتموند به تازگی کتابی منتشر کرده است در مورد 25 خاطره از خاطره انگیز ترین لحظاتی که این باشگاه در ورزشگاه سیگنال ایندونا پارک (وستفالن سابق) داشته است از زمانی که از سال 1974 به این ورزشگاه نقل مکان کرده اند. و علی رغم اینکه دوره هایی طلایی را در این 39 یا 40 سال در ورزشگاه وستفالن داشته اند و حتی قهرمانی اروپا را نیز در سالهای 90 تجربه کرده بودند، اما در کمال تعجب جلد این کتاب عکسی نیست به جز عکسی از کاگاوا در آغوش یورگن کلوپ....
 
-Solskjaer convinced United let the new Scholes leave this summer The Peoples Person 14
-به دنبال اقدام سرمربی نروژ برای دعوت از متس داهلی جوان برای دعوت وی به تیم ملی برای بازیهای دوستانۀ آتی، اوله گونار سولسشر در گفتگو با TV2 به تمجید از داهلی پرداخته و اقدام سرمربی نروژ را شجاعانه ولی درست خطاب کرده و گفته باید از داهلی بهره برداری شود. سولسشر همچنین داهلی را در تواناییش برای کنترل نبض بازی به همتیمی سابقش، پل اسکولز تشبیه کرده است.
 
-Manchester United player's dad bursting with pride at dream home he's building Sport Witness 15
-پدر بوتنر، کریستیان بوتنر نیز این هفته یک دوربین را به منطقه ای در هلند دعوت کرده و در آن به تشریح خانه ای رؤیایی به سبک ویلاهای انگلیسی که پسرش بوتنر قصد ساخت آن را تا سال 2015 دارد پرداخته است. خانه ای با سینمای بزرگ خانگی و استخر رو به باغ و .... پدر بوتنر کامل جزئیات را شرح داده است. اسپورتویتنس اشاره کرده بوتنر از قومی است که کوچ کننده هستند (؟) و حتی شبی که با یونایتد قرارداد بست، سریع به هلند برگشت تا در خیابان با هم محلیهایشان جشن خیابانی برگزار کنند و با چنین جامعه ای، اگرچه بوتنر برای خودش خانه خواهد ساخت ولی حتما جشن خیابانی با دوستان را به مناسبت این خانۀ مجلل فراموش نخواهد کرد.
 
-Young tumbles closer to United exit Telegraph.co.uk
16
-  
-Arsène Wenger: Arsenal will be ready for Man Utd showdown The Sport Review 17
-ونگر مدعی شده پیروزیشان در خانۀ دورتموند می تواند با تکرار این نمایش عالی، به پیروزی در بازی بزرگشان در روز یکشنبه در لیگ برابر برابر یونایتد در اولدترافورد کمک کند.
 
-Major Manchester United target could help lower price to make move happen Sport Witness 18
-آخرین مقالۀ اسپورتویتنس در مورد آخرین اخبار از گارای و یونایتد
 
-Yours for £2k! Man Utd contract of ex-captain available to buy Give Me Sport 19
Keane joined United in 2003. (©GettyImages)-فردی به نام چاپشارک ادعا کرده است که کپی اصلی قراردادی را که روی کین سال 1993 با  یونایتد امضا کرد در اختیار دارد و آن را در eba-y به مزایده گذاشته است با مبلغ اولیۀ 2000 پوند و هواداران یونایتد می توانند قرارداد کاپیتان سابق خود را خریداری کنند! هنوز از اینکه چطور این کپی در اختیار چاپشارک قرار گرفته است اطلاعاتی منتشر نشده است.
 
-Man United & Spurs in three-way battle for £100k-a-week star Give Me Sport 20
Coentrao has emerged as a target for Juve (©GettyImages)-طبق گزارش A-Bola از پرتغال در جریان تقابل رئال مادرید و یوونتوس در لیگ قهرمانان، نمایندگان یووه از مسؤولین رئال در مورد در دسترس بودن فابیو کوئنترائو برای انتقال پرس و جو کرده اند و بدین ترتیب یوونتوس نیز در کنار یونایتد و تاتنهام به جمع مشتریان کوئنترائو اضافه شد.
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 560
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,341
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,371
  • بازدید ماه : 41,349
  • بازدید سال : 212,543
  • بازدید کلی : 3,837,708
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30