loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 941 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (13)

 فلینی

 

 الان که بازیکن منچستر یونایتد هستی چه احساسی داری؟

 من خیلی خیلی خوشحالم.این یه لحظه ی بزرگ برای منه.من زمان زیادی صبر کردم, من برای این تلاش زیادی کردم و من خیلی خوشحالم که به این باشگاه بزرگ, این باشگاه عالی, ملحق شدم.امیدوارم که بتونم هر کاری رو برای این باشگاه انجام بدم.

 

 وقتی که فهمیدی یونایتد تو رو میخواد, همیشه میخواستی که به این باشگاه بیای؟

 البته.اینجا بزرگترین باشگاه جهانه و بنابراین من میخواستم که به اینجا بیام.من همه جور تلاشی کردم تا به این باشگاه بیام.

 

 امروز چطور بود؟ Deadline به درستی سپری شد ...

 روز سختی بود, یه روز خیلی طولانی.من تا لحظه ی آخر صبر کردم ... من وضعیت رو میدونستم ولی این روز یک روز طولانیه.

 

تو در الدترافورد بازی کردی و گل زدی, ولی این که با لباس قرمز بازی کنی چه معنی ای میده؟

 این یه ورزشگاه بزرگه, یه باشگاه بزرگ.من امیدوارم که بتونیم گل های زیادی رو برای منچستر یونایتد به ثمر برسونم.

 

 آرزو میکنی که به عنوان بازیکن منچستر یونایتد چه موفقیت هایی رو کسب کنی؟

 وقتی که جوون بودم رویای من این بود که برای منچستر یونایتد بازی کنم.حالا من اینجا هستم و بنابراین تلاش میکنم که بهترین ها رو برای این باشگاه انجام بدم.من میخوام جام ها رو کسب کنم.این مهمترین چیزه.

 

منبع:سایت رسمی باشگاه


 

ویدئوی پروفایل مارائونه فلینی از سایت باشگاه

هواداران یونایتد از استعدادهای فلینی با توجه به درخشش با اورتون در لیگ برتر آگاهند.

این بلژیکی بزرگ جثه به تنهایی سه گل برابر یونایتد به ثمر رسانده است، که آخرینشان هدش در گودیسون پارک بود که به پیروزی اورتون برابر یونایتد در هفتۀ ابتدایی فصل قبل منجر شد.

همچنین در تساویی 1-1 تافی ها در مرسیساید در اکتبر 2008 زنندۀ گل تساوی بود (یک ماه پس از آمدنش به اورتون) و همچنین یک والی شیک و تر و تمیز نیز در تساوی 4-4 اورتون در اولدترافورد در آپریل سال قبل به ثمر رساند.

ولی فقط بحث گلهایش مطرح نیست: حضور قدرتمندش در خط هافبک (یا گاهی به عنوان یک مهاجم اضظراری و فوریتی) او را به یک فاکتور عذاب بخش در تمامی 9 دیدارش برابر یونایتد تبدیل کرده بود.

ویدئوی او در 5 فصل اخیر را مشاهده بفرمایید. دانلود ویدئو با حجم 12.5 مگ و زمان  1:48 منبع


ما نگاهی به پروفایل فلینی تا به امروز انداخته ایم.

تولد: 22/11/1987، ایتربیک، بلژیک

بکگراند: فلینی دوران ورزشیش را با استاندارد لیژ آغاز کرد، و در طول دو فصل تحسین برانگیز، 64 بازی برای این تیم انجام داد و 9 گل نیز به ثمر رساند. و نمایشهایش چشم دیوید مویز را گرفت و در آخرین روز نقل و انتقالات در سپتامبر 2008، مویز او را با 12 میلیون پوند به خدمت گرفت. البته که این دو همکاری بسیار موفقی را در گودیسون پارک تشکیل دادند. و به تافیها کمک کردند که برارب دیگر تیمهایی که پول زیادی خرج میکردند خود را بالا بکشند. در این اثنا این مرد 25 ساله 42 بازی ملی نیز برای تیم ملی خودش بلژیک انجام داد.

پست بازی او کجاست؟ در سالهای اخیر مارائونه به خوبی با پست شمارۀ 10 وفق پیدا کرده است، ولی در حقیقت این امر به خاطر فقدان نیروی اورتون در خط حمله بوده است. شاید به طور معمولتر او در پست هافبک دفاعی به کار گرفته شود: که در آنجا می تواند دیواری محکم در جلوی 4 مدافع تیم ایجاد کند.

ما باهاش خاطره داریم، نداریم؟ فلینی همیشه مایۀ عذاب یونایتد بوده است، که آخرینش گل پیروزی بخش اورتون در اولین بازی فصل قبل، 2012/13 بوده است. و پیش از آن نیز همان بازی کذایی و تساوی 4-4 در اولدترافورد در آخرین مراحل فصل قبلش، که او یک والی عالی در نیمه دوم به ثمر رساند. بیاید خوشحال باشیم که او پیراهن آبیش را با سرخ معاوضه کرد! منبع

 

 

  

  

 

 


مصاحبۀ مویز با MUTV پس از خرید فلینی:

 

این دومین باره که شما مارائونه فلینی رو به خدمت گرفتید. او چه کیفیتهایی رو میتونه به منچستر یونایتد تزریق کنه؟
کیفیتهای مختلفی رو. او یک فوتبالیست واقعا خوب و یک تکنیسین و طرح ریز خوبه. او توانایی گلزنی داره و میتونه در چند پست در خط هافبک به بازی گرفته بشه. من فکر میکنم که خط هافبک نقطه ای بود که همه فکر میکردن ما باید تقویت بشیم. او در بازیهای مختلف و با توجه به اینکه کجا به کار بگیریمش به ما آپشنهای مختلفی رو میده. او هنوز جوونه و در حال پیشرفت. از نظر من او یکی از بهترین هافبکهای لیگ برتر در طول چند فصل اخیر بوده. اگر او بتونه به باشگاهی مثل منچستر یونایتد ملحق بشه و به پیشرفت ادامه بده، اونوقت امیدوارم که ما بازیکنی واقعا خوب رو در دستان خود خواهیم داشت.

آیا مطمئن هستید که او در اولدترافورد میتونه رشد کنه و به بلوغ برسه؟
بله، به نظرم به هرکسی باید چنین موقعیتی داده بشه. من مطمئنم که او میتونه. به نظرم او یک پسر با استعداده. او ذهنیتی قوی داره، او یک بازیکن حرفه ای خوبه. ما منتظریم ببینیم که او چطور عمل میکنه.

آیا فکر میکنید که او بهترین پست برای بازی داشته باشه؟ یا اینکه راههایی که او میتونه به تیم کمک کنه متنوع هستند؟
او در سالهای اخیر به شیوه های مختلفی به من کمک کرده است. او میتونه جلوی زمین و در بخش هجومی بازی کنه اگه بهش نیاز باشه، پشت مهاجم، یا در نقش هافبک تدافعی. او در هر پستی در مرکز زمین راحته. به همین دلیله که من فکر میکنم قطعا خط هافبک پستیه که مردم گفتن ما اونجا کمبود بازیکن داریم، با توجه به شرایط امثال پل اسکولز (بازنشستگی) و درن فلچری که هنوز برای بازگشت آماده نیست. من فکر میکنم که ما نیاز داشتیم اون ناحیه رو تقویت کنیم و من خوشحالم که او رو جذب کردیم.

هواداران در سالهای اخیر او را در پیراهن اورتون دیدن که همه گونه مشکلی (برابر یونایتد) ایجاد میکرده است. من فکر میکنم که اونا اکنون خیالشون آسوده شده که او رو در پیراهن یونایتد میبینن!

منم میدونم که او کسیه که شما دوست ندارید برابرش بازی کنید چون باید نقشه های احتمالی و تصادفی رو برای تقابل با او به کار بگیرید. او ویژگیهای زیادی داره که بقیه بازیکنا ندارن. و البته ویژگیهایی هم هستن که نداره و ما باید بهش کمک کنیم که باهاشون کنار بیاد. ولی با توجه به کیفیتهایی که داره، من مطمئنم که او بازیکن خوبی برای منچستر یونایتد خواهد بود. منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/06/12 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

cheghad khob shod ino gerftim hadeaghal omidvaram dige to on post moshkel nadashte bashim mer30 babak va shahabe aziz khaste nabashidشکلکشکلک
پاسخ : مرسی.شما هم خسته نباشی.شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/06/12 و 16:43 دقیقه ارسال شده است

ممنوونم آقا بابک
زحمت کشیدینشکلک
خدا رو شکر که حداقل همین یه خرید انجام شد
پاسخ : خواهش میکنم.
زحمت اصلی رو ادوودوارد کشید که گلیزرها رو مجبور کرد 4 میلیون بیشتر به فلینی بدن.شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1392/06/12 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

خدا رو شكرررررررررررررررررررررررررررررر.....خيلي بهش اميد دارم
پاسخ : بازیکن خوبیه.
ولی کاش سر هررا و کوئنترائو مسخره بازی در نمیاوردیم.خنده داره که دستگاه فکس باشگاه خراب باشه.

این نظر توسط M3hrdad در تاریخ 1392/06/12 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

وای واقعا باورم نمیشه
بهترین نفر برای این پست نبوداما کار دیگه ای هم نمیشد کرد
تبریک ویژه و تشکر از بچه های گل سایت که واقعا این تابستونی همه ی خبر ها و شایعه ها رو گذاشتن
پاسخ : بهترین ها زیاد بودن ولی تیمشون ولشون نمی کرد.شکلک
مرسی.شکلک

این نظر توسط محمود طاهری در تاریخ 1392/06/12 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

درود . وقت بخیر . صادقانه و صمیمانها از زحمات همه نویسندگان و مسئولین سایت تشکر میکنم . به امید موفقیت یونایتد و شما عزیزان
پاسخ : مرسی.شکلک

این نظر توسط Milad007 در تاریخ 1392/06/12 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

الان کونترائو چی شد؟
بعد پنجره هممیشه قرضی انتقال داد؟
حقوق فلینی و شمارش چنده؟ شکلک
پاسخ : انتقال های قرضی یه مقدار بیشتر فرصت دارن.ولی احتمالا باید شرایطی داشته باشه.
هیچی درباره حقوق و شماره ش گفته نشده.سایت باشگاه که اصلا توی لیست بازیکن ها هم نیاوردش.شکلک

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1392/06/12 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

واقعا ممنون
پاسخ : خواهش میکنم.من فقط مصاحبه ی فلینی رو گذاشتم.بقیه کار شهابه.

این نظر توسط شروین در تاریخ 1392/06/12 و 9:13 دقیقه ارسال شده است

دلیل این کارای باشگاه متوجه نمیشم.
الان مشخصه که دنبال بازیکن بودن ولی حالا به دلیل مسائل مالی و خیلی چیزهای دیگه دقیقه 90میان به کوئنترائو و خدیرا پیشنهاد میدن که نتیجش میشه این.
واقعا ضعیف عمل کردیم تو این مورد.
اگه یه خورده بهتر و باهوش تر عمل میکردیم از 2 3روز پیش میتونستیم مهره های دیگه ای مثه دی ماریا اضافه کنیم.
پاسخ : مشخص نیست.مرض دارن دیگه.شکلک
اگه 3-4 هفته زودتر جنبیده بودن با قیمت کمتری میتونستن فلینی رو بخرن.هررا و هر کسی دیگه ای هم که میخواستن الان اینجا بود.
حالا برنامه داریم تا فلینی جا بیفته.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/06/12 و 9:03 دقیقه ارسال شده است

صبح بخیر خسته نباشی سر بابی شکلک
بابک کاری با پستت نداری من یه خورده چیز میز توش بچپونم؟ شکلک
پاسخ : راحت باش.شکلک
پاسخ : ببخشید.یادم رفت.
صبح بخیر آدم فروش.شکلک سلامت باشی.شکلک

این نظر توسط شروین در تاریخ 1392/06/12 و 8:31 دقیقه ارسال شده است

من عاشق کوئنترائو هستم بالاخره گرفتیمش یا نه؟؟؟؟؟
پاسخ : در حال حاضر نچ.شکلک
اصلا معلوم نیست چیکار کردن.همه جا گفتن قرضیه و اگه قرضی باشه هنوز وقت داره.ولی بعضی جاها گفتن وقت تمومه.درحالی که وقت انتقال های کامل تموم شده.
مسئولان باشگاه مرض داشتن و همه چیز رو انداختن روز آخر.و به خاطر کمبود وقت هررا و کوئنترائو (اگه شایعات درست باشه) رو از دست دادیم.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 41,496
  • بازدید سال : 212,690
  • بازدید کلی : 3,837,855
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30