loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 482 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (7)

 

قبل از مصاف با لیورپول کلیپ زیبایی آمادست که اگه دوست داشتید میتونید دانلود کنید.

نکته:دوستانی که فیلم بازبینی فصل 2012/13 منچستر رو دارن دان نکنن...چون اینو از اون جدا کردم.

0

دانلود از مدیا فایر،حجم 18 مگ،زمان یک دق:سی ث

***************************************

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/06/08 و 16:49 دقیقه ارسال شده است

بی صبرانه منتظر نبرد آنفیلد هستم
به امید پیروزی
مرسی داش حمید شکلک
پاسخ : و همچنین من...شکلک
ایشالا میبریم...شکلک
خواهش میشه داش حسام گلشکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/06/08 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

بابا منم توی کلیپا از شهراشون خوشم میاد ولی به نظرم از جلو خیلی داغونه شهراشون مثلا تو کلیپا یه آهنگه قشنگ میزارن بعد کل کله بین دو تا تیمو دوتا شهرو میزارن آدم جوگیر میشهشکلک

آخ آخ این جراردو ضربه کاشته هاش که البته اون سور خوردن لب کرنر که خوشحالی میکنه حرص آدمو در میاره ولی یجورایی از تعصبش خوشم میادشکلک
پاسخ : من هم تو کلیپا دوس دارم هم از جلوشکلک
آخکه من عاشق این جو هستم...شکلکشکلک

دیگه جرارد هم ملی پوشمونه دیگه نمیشه بش چیزی گفت...شما ببخشیدش...شکلکشکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/06/08 و 14:37 دقیقه ارسال شده است

خب میگفتیشکلک

لامصب تازه داشتم میفهمیدم چی به چیه تموم شد چقدر کم بود ولی این پیش بازی ماله قدیم بودا فکر کنم/لامصب چقدر شهرای انگلیس داغونه ولی همچین تبلیغ میکنن که فکر میکنی چیه

جدی بازی با لیورپول فقط یه بازی بود خیلی کیف کردم اونم اون بازی که برباتف هتریک کرد قیچی زد تو گل/ یه بازی ام خیلی حالم گرفته شد همون که درگ کویت زد تو گلمون سر سوتی اورا و ما حذف شدیم / آخه کویت هم هلندی بوتشکلک
پاسخ : مخلص داش مرتضی هم هستیم ما...شکلک
آره لامصب کم بود...فکر نکن دادا،مطمئن باششکلک...من عاشق شهرهای انگلیسمشکلک...هرجور باشهشکلک...خوشهشکلک
آخ آخ آخ...خیلی باحال بودشکلک...جرارد بعد گلش همچین خوشحالی کرد...خبر نداش که آخرش اولدترافورد واسش جهنم میشهشکلک
وای وای وای...خیلی بد بودشکلکشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/06/08 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

بهـــــــــلهشکلکشکلک
دیگه همینه دیگه !!شکلک
-------------
چرا الکی هر بار که میخوام کامنت بزارم میگه کد امنیتی صحیح نیست؟؟؟!!!
چرا هنوز 5 دقیقه یک بار باید کامنت گذاشت؟
پس اون ارتقا واسه چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
-----------
ای بابااااااااا !! حالا اگه کامنت رو تایید کرد؟؟
لابد ارتقا پیدا کرده که سر کد امنیتی هم گیر الکی بده!!شکلک
پاسخ : اینکه نوشته بود در حال ارتقاء،معنیش این نیس که دارن درس میکنن...کلآ تعطیل بوده سایت...شایدم خراب بوده که اونو نوشتن...

آره لامصب منم بعضی وقتا چند دقیقه میشینم نظر تایپ میکنم،بعد میبینم مینویسه کد اشتباهه...آی آی آی...

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/06/08 و 13:01 دقیقه ارسال شده است

ممنووونم آقا حمید ... زحمت کشیدینشکلک
-------------
هر چند دیروز گفتین نگهبانی میدین ولی بلافاصله پست رو ترک کردینشکلک
حالا اگه بازیکنامونو بردن.....!!شکلک
پاسخ : خواهش میشه زینب خانم...شکلک

دست رو دلم نذار که بدبخت شدم آبجی...شکلک
دیشب خوابم برد...افسر نگهبان (میشل پلاتینی) اومد اسلحه م رو ازم برداشت...خداکنه به فرمانده تیپ (سپ بلاتر) گزارش ندهشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/08 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

ممنون داش...لك لك با حسرت نگاه كن جامهاروشکلک
پاسخ : مرسی داش سعید...شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,094
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,094
  • بازدید ماه : 42,569
  • بازدید سال : 213,763
  • بازدید کلی : 3,838,928
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30