loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 741 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (7)

- نتیجه ی بازی: ساعت 11:30 شب گذشته دو تا از مدعی های قهرمانی به مصاف هم رفتن.نکته های جالب این بازی تشویق رونی از طرف هواداران و نبود مهاجم در ترکیب چلسی بود.البته گم شدن خودکار مورینیو هم برای کارگردان بازی خیلی جالب بود.منچستر یونایتد بازی رو بهتر شروع کرد اما دفاع فشرده ی چلسی اجازه ی کار به یونایتد نداد.بعد از چند دقیقه چلسی هم تونست توپ رو در اختیار بگیره اما مثل این که علاقه ای به حمله نداشت.خطرناک ترین موقعیت چلسی شوت اسکار از نزدیکی محوطه جریمه بود که دخئا بدون هیچ زحمتی توپ رو گرفت.ون پرسی هم روی حرکت خوب خودش موقعیتی به دست آورد که بعد از برخورد به ایوانوویچ به بیرون رفت اما به نظر داور کرنری در کار نبود.کلورلی هم یه شوت پرقدرت زد که با کات رو به بالای توپ,به اوت رفت.توی این نیمه یک بار توپ به دست کول برخورد کرد اما داور اعلام پنالتی نکرد.

بازی نیمه ی دوم هم به همین ترتیب پیش رفت و بهترین موقعیت بازی زمانی بود که رونی توپ رو به ولبک پاس داد و ولبک با یه شوت بی دقت فرصت جلو افتادن رو از یونایتد گرفت.توی یه صحنه هم بعد از دفع توپ ناقص بازیکن های چلسی توپ به کلورلی رسید و به سمت دروازه ی چلسی شوت زد که کاملا واضح بود که لمپارد جلوی توپ رو با دست گرفته.اما مثل این که اتکینسون میخواست به تصمیم های اشتباهش ادامه بده.

هر دو تیم تعویض هاشون استفاده کردن.برای یونایتد یانگ به جای والنسیا و گیگز به جای ولبک وارد زمین شدن.در چلسی هم تورس,آزپلیکوئتا و میکل با ده بروینه,هازارد و شورله تعویض شدن.

بازی تا ثانیه ی آخر متعادل بود و موقعیت خطرناک دیگه شوت رونی از پشت محوطه ی جریمه بود که با واکنش چک به کرنر رفت.یه صحنه ی مشکوک هم توی محوطه ی جریمه ی یونایتد اتفاق افتاد ولی معلوم شد که کول ناواردانه دایو زده.

در کل یونایتد بیشتر سعی می کرد توپ رو به گوشه ی راست ببره تا والنسیا (و بعد از تعویضش یانگ) توپ رو به محوطه ارسال کنن اما موفق نشدن که به گل برسن.

ثانیه های پایانی یونایتد سعی کرد که فشار بیشتری وارد کنه و به گل برسه اما موفق نبودن و بازی با نتیجه ی 0-0 به اتمام رسید.و مورینیو هم حرکاتی انجام داد که نشون بده بیش از هر کسی از نتیجه ی بازی راضیه.


نمرات بازیکنان یونایتد از سایت گل بریتانیا(نمرات از 5 است):

دخئا 3 - اورا 3/5 - جونز 3 - ویدیچ 3/5 - فردیناند 3/5 -کریک 3/5 - کلورلی 2/5 - والنسیا 2 - رونی 4 - ولبک 3 - ون پرسی 3/5 .

برترین بازیکن میدان:وین رونی


 لینک گالری عکس بازی


صحبت های مویس درباره ی رونی: "من از نمایش رونی و عکس العمل هواداران بسیار هیجان زده شدم.من به رونی گفتم که 60 یا 70 دقیقه بازی خواهد کرد اما او به فرم خوبش برگشته بود ,جنگنده کار کرد و عالی بود.او روی کرنرها 2 یا 3 نفر رو در موقعیت گل قرار داد و جمعیت کاری که انجام داد (تلاشش) رو متوجه شدن.او برای گلزنی بسیار تلاش کرد و نزدیک بود که در وقت اضافه با شوت محکمش به گل برسه."

"او در تمرینات عالی کار می کنه و هر کسی که او رو نگاه میکنه یه وین مشتاق یادگیری رو می بینه.من فکر میکنم ذهنیت رونی در حال حاضر مثبته.من فکر نمیکنم که این احتیاج به تغییر داره.من فکر می کنم که امشب انگیزه ی زیاد خودش رو نشون داد."

David Moyes speaks to MUTV

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد بازی خوب تیم و عدم گلزنی...) "به نظرم ما خوب بازی کردیم و ناراحتم که نتونستیم به واسطۀ این بازی خوب گلی بزنیم. ما کمی در قدرت تمام کنندگی در پاسهای آخر یا سانترها کم آوردیم  امشب. ولی بازی سختی بود. چلسی هر موقع که لازم بود خیلی خوب دفاع میکرد. و من فکر میکنم که اگه بخوایم تیمی رو صاحب موقعیتهای بهتر قلمداد کنیم، اون تیم تیم ما بود."

(در مورد ترکیب هجومی....) "ما با سه مهاجم بازی رو شروع کردیم چون می خواستیم مطمئن باشیم که پیروز این بازی خواهیم بود. بازیهای زیادی خواهد بود که من تصمیم میگیرم تیمی هجومی به زمین نفرستم. ولی این موجب نمی شه که من یک مربی دفاعی باشم. همونطور که امشب هم با یک ترکیب هجومی، دلیلی بر این نمی شه که من رو یک مربی هجومی قلمداد کنید. امشب حس ما این بود که این بهترین ترکیب و بهترین روند برای بازی خواهد بود. ما امشب هرکاری میتونستیم کردیم، فقط در راه انداختن رابین و قراردادنش در موقعیت گلزنی ناموفق بودیم، یا همینطور در مورد موقعیت سازی برای دنی (ولبک). ما یکی دو موقعیت نزدیک دروازه داشتیم، ولی امشب شب گلزدن نبود."

(در مورد هند لمپارد و عدم اعلام پنالتی توسط مارتین اتکینسون....) "به نظرم این دومین پنالتی تقریبا واضحی بود که در یک هفته برابر چلسی اینطوری شد. داور پنج دقیقه بعدش حتی یک خطای هند اسکار رو گرفت که خیلی کمتر از خطای لمپارد داخل محوطه هند بود. بنابراین من فکر میکنم که قوانین باید بیشتر شفاف سازی بشن. من فکر نمیکنم که سرمربی ها کاملا مطمئن باشن که چه صحنه ای هنده و چه صحنه ای هند نیست. در کل داور بازی خوبی رو سپری کرد، ولی اون صحنۀ پنالتی برای این بازی با این حساسیت صحنۀ حساسی محسوب میشد."

(در مورد جو اولدترافورد در اولین بازی رسمیش در اولدترافورد....) "من از سرمربی گری منچستر یونایتد بسیار احساس غرور میکنم و خیلی از استقبالی که در ورزشگاه از من شد خوشحالم. ولی من می خوام که در آینده و برای برنده شدن جامها تشویق بشم." منبع

 

تام کلورلی | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد شوتش که به دست لمپارد خورد...) "درسته که صحنه درست در جریان حرارت بازی رخ داد، ولی به نظر من پنالتی بود. شما از اینکه این صحنه براتون پنالتی اعلام نمی شه ناراحت میشید، البته همونجور که اگه چنین پنالتی به ضررتون گرفته می شد هم ناراحت می شدید! به نظرم دستاش بالا بود و میشد پنالتی داده بشه. شما دیدید قبلا که چنین پنالتیهایی اعلام میشن. ولی خوب تو این صحنه ها برخیشون رو براتون اعلام میکنن و برخیشون رو نه اعلام نمی کنن."

(در مورد تساوی بدون گل و نمایش دفاعی و نزدیک....) "ما از اینکه سه امتیاز بازی رو نگرفتیم ناراحتیم، ولی من قبل بازی حسم این بود که بازی یه همچین بازی ای از آب دربیاد، چون بازی بین دو تیم مدعی عنوان قهرمانی و در چنین مقطع زودهنگامی از فصل برگزار می شود. یک بازی کاملا تاکتیکی بود. با این حال ما خیلی ناراحت نیستیم. ما هنوز چیزی از دست ندادیم ولی خوب دوست داشتیم با بردن در چنین بازیهای خانگی ای ابتکار عمل (در کورس قهرمانی را ) در دستان خود بگیریم."

(در مورد نمایش دفاعی و فشردۀ چلسی....) "بازیهای امروز همینجوری شده همه. تیمها با هافبکهای زیاد روبروی شماقرار میگیرن ولی این وظیفۀ ماست که استحکامات اونا رو بشکتیم و نذاریم که جلوی ما خوب بازی کنن. چلسی همیشه با نوع بازیکنایی که در اختیار داشته همینجوری بازی کرده. و هیچ وقت بازی جلوشون آسون نیست. ولی به نظرم ما در جلوگیری از خلق موقعیت اونا خوب عمل کردیم."

(در مورد نمایش رونی....) "بله او عالی بود. او قطعا یکی از بازیکنای خوب امشب ما بود. او به تیم ما انرژِی، جنگندگی و همچنین کمی کیفیت تزریق کرده بود. من برای وازا خوشحالم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1392/06/05 و 15:41 دقیقه ارسال شده است

راستی یادم رفت تشکر کنم خیلی عالی بود مرسی بابک عزیز.

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/06/05 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

خیلی تو پاس های آخر ضعیف عمل میکردیم والنسیا ریو ارسالاشون بی دقت بود مخصوصا ولبک مثلا پاس تو عمق میفرستاد که هیچکدوم نمیرسید. به نظر من اگه به جای ولبک از کاگاوا استفاده کرده بودیم خیلی موثر تر بود هرچند که جثش برای یک همچین بازی من تو منی یکم ضعیفه ولی بازم خیلی بهتر بود اگه بود . حالا مصدوم بود یا نه؟

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/05 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

كلاس بازيه خوبي نشون داديم به اميد خدا اين داستان قهرماني حالا حالاها ادامه دارد واسه منچسترشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/05 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

دیشب بازی خوب بود...فقط حیف که این ولبک کم تجربه ست...و به جای حد زدن به سمت دروازه،حد میزنه به طرف اوتشکلک..دیشب حالمو گرفت ولبک...اه اه اه...ای کاش چیچا بود...

رونی که عالی بود...شکلک اون صحنه که رفت کرنر بزنه و هوادارا تشویقش کردن،از خوشحالی داشتم بال در میاوردمشکلک

در کل بازی خوب بود...منکه به موفقیت مویس خیلی امیدوار شدم...با اینکه ما برد میخواستیم تو اولدترافورد،به مساوی هم راضی بودم...دوتیم از هم میترسیدن...و این باعث شد یک بازی با کلاس ببینیم...

ممنون بابک جانشکلک

این نظر توسط مهدی سرخ در تاریخ 1392/06/05 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

سلام ؟ مشخصه که مورینیو ازترکیبی که استفاده کرده بیشتر واسه دفاع اومده! فکرمیکنه خوشحاله که میتونه توبازی برگشت کاری بکنهشکلکشکلکشکلکشکلک اما اشتباه فکر کرده!!!

این نظر توسط حمید در تاریخ 1392/06/05 و 11:18 دقیقه ارسال شده است

وین واقعا با انگیزه کار کرد و نشون داد می خواد در منچستر بمونه ولی نبود یک بازی ساز خیلی تو ذوق میزنه.نمی دونم تو این چند روز آینده منچستر میخواد چه کار کنه چون اگه اینجوری باشه فقط باید برای لیگ انگلیس بجنگیم.حساب کنید اگه وین رونی هم جدا بشه دیگه تیم چه افتضاحی میشه.

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/06/05 و 8:34 دقیقه ارسال شده است

فقط فقط هافبک نیاز داریم
بازی زیاد هیجان انگیز هم نبود نه به اون که تو یه بازی به هم 9 تا می زنن و نه به این که هیچی
رونی دوندگی و جنگدگی خوبی داشت
اگه رافا به جای جونز در سمت راست بود خیلی می تونست به والنسیا کمک کنه ولی حیف که مصدومه
ولبک هم جلو چلسی خوب نیست
مرسی بابک جان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 544
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,096
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,126
  • بازدید ماه : 41,104
  • بازدید سال : 212,298
  • بازدید کلی : 3,837,463
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30