loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 757 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

سلام! مقالۀ زیر رو از سایت Redflagflyinghigh برای شما ترجمه می کنم. (هر چند به پای نوشته ها و استدلالهای متیسون توی سایت Menmedia نمی رسه). باز هم مثل همیشه تأکید می کنم که این ده دلیل نظرات نویسنده Redflagflyinghigh هستش شما می تونید مثل خود من با بعضی جاهاش مخالف یا با بعضی جاهاش خیلی موافق باشین. دیدگاهتون رو توی نظرات یادتون نره بیان کنید! 


مقاله - ده دلیل برای حفظ نانی

Redflagflyinghigh

ترجمۀ اختصاصی

در این هفته در روزنامۀ میرور خواندیم که نانی از امتناع باشگاه برای تمدید قرارداد او ترس دارد که شاید مجبور به ترک اولدترافورد بشود. هنوز دو سال از قرارداد این بال پرتغالی باقی مانده است اما او امید داشت که با ایت تمدید قرارداد، جزو حقوق بالا بگیران منچستریونایتد قراربگیرد. اما مذاکرات علی رغم اینکه نانی دو بار کوتاه آمده است و درخواستش را کاهش داده است، به بن بست خورده است. و اکنون این مرد 25 ساله ترس این دارد که شاید یونایتد می خواهد تا او در جوانی است و قیمتش بالاست، از فروش او سود ببرد.
سرالکس فرگوسن اکنون اشلی یانگ و آنتونیو والنسیا را در جناحین دارد و سرمربی یونایتد نظرش این بود که نانی فصل گذشته فرمش افت کرده بود.

برای مقدمه لازم است که من تأکید کنم که این خبر میرور، میتواند به دقت و صحت یکی از بدترین شوتهای نانی باشد، اما شاید برای برخی هنوز این باور وجود داشته باشد که نانی این روزها چندان در یونایتد راضی به نظر نمی رسد.

اما اگر نانی از یونایتد جدا شود، می تواند ضربۀ مهلکی به تیم باشد، من در اینجا ده دلیل را آورده ام که چرا ما نیاز داریم بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون را حفظ کنیم:

**

  • نانی با 28 گل و 32 پاس گلی که در دو فصل گذشته ثبت کرده است، نشان داده است که چه بازیکن تأثیر گذاری است.
  • قطعا اگر ما بخواهیم لیگ قهرمانان را ببریم، به چنین بازیکنانی که توانایی دریبل زدن و بردن مدافعان حریف در مصافهای تک به تک را دارند، نیاز خواهیم داشت.
  • اگر والنسیا یا یانگ مصدوم شوند، گزینۀ بعدی ما چه کسی خواهد بود؟ دنی ولبک در کناره ها به کار گرفته شود؟ رایان گیگز؟ کاگاوا؟ هیچ یک از این بازیکنان به اندازۀ نانی برای جناحین مناسب نیستند و می تواند حضور آنها کناره ها را کمرنگ کند.
  • حداقل به خاطر خوشحالی بعد از گل او - که هنوز بهترین شادی پس از گلی است که من در اولدترافورد دیده ام. آیا شادی پس از گل رمانتیک و خجالت دهندۀ گیگز و اینس را به خاطر می آورید؟ (اصطلاح Cringeworthy رو به کار برده. یعنی کاری که توی جمع خجالت بکشی انجام بدی، هر چی فکر کردم معادل فارسی نتونستم پیدا کنم براش!! آقا من کنکجکاو شدم لینک این شادی گیگز و اینس رو پیدا کنم نشد! هرکی پیدا کرد بده ما هم فیض ببریم!! نیشخند)


  • "نمایش خاص نانی" - شما خوب می دانید منظور من چیست، آن درام و نمایش غیر قابل پیشبینی خاص که در هر نمایش خاص نانی نهفته است. بازی چشم نواز و نمایشی، مهارت آمیز و باشکوه. بله او گاهی می تواند شما را ناامید کند، اما نانی یکی از سه یا چهار بازیکن کنونی یونایتد است که به معنای واقعی توانایی تغییر نتیجه هر بازی را دارند (برگ برنده اند).
  • رونالدو را فراموش کنید. بیایید این انتظار از نانی را بس کنیم که او مقلد یکی از بزرگترین فوتبالیستهای جهان فوتبال باشد، و جای مقایسۀ او با رونالدو تنها این نکته را شکر کنیم که نانی نیز یک فوتبالیست بسیار مستعد است که ما خوش شانسیم که در تیممان داریمش.
  • او در حال پیشرفت است و قطعا فصل آینده بهتر هم خواهد شد. نسبت گل وپاس گل در هر بازی نانی فصل به فصل در سالیان اخیر ارتقا یافته است و بدین معناست که او بیشتر و بیشتر در تیم تأثیر گذار می شود. ما واقعا می خواهیم او نیز (که در تیم ما پله پله پیشرفت کرده) بهترین سالهای فوتبالش را در تیمی دیگر سپری کند؟
  • او بهترین همکاری و همبستگی را با وین رونی، تام کلورلی و دنی ولبک خواهد داشت. فوتبال سریع و "بدون نیاز به فکر و مکثی" که نانی معمولا با ولبک و رونی ارائه می دهد، بهترین بازده را از تواناییهای وین رونی می گیرد و منجر به برجسته شدن توانایی فوتبال سریع و پاسکاری سریع بازی کردن دنی ولبک نیز شده است. من هنوز از این فکر که کلورلی فصل آینده در تیم اول یونایتد تأثیر گذار بازی خواهد کرد، تسلیم نشده ام، و او قطعا با لینک شدن با فوتبالیست سریعی (در تصمیمات) مانند نانی، خواهد درخشید.
  • شما فکر می کنید که اگر نانی را بفروشیم، پول حاصل از فروشش کجا می رود؟ به کدامین خزانه؟!! نکنه فکر می کنید صرف پیشنهاد برای جذب مسی خواهد شد؟ یا فکر میکنید که یک ردیف به صندلیهای ورزشگاه اضافه خواهد شد؟ نخیر! این پول برای پرداخت وامهای باشگاه و یا افزودن بخشی به عمارتهای گلیزرها هزینه خواهد شد!
  • شما نمی توانید کل فصل به اشلی یانگ تکیه کنید. من متأسفم که این را می گویم، ولی علی رغم اینکه این فصل اول بسیار خوب برای یانگ سپری شد، این مرد سابق استون ویلا در اکثر فصل در حدی متوسط بود (مترجم: البته بیشتر بعد مصدومیتش بود). اگر او دوباره به آن فرم برگردد، نانی مجددا بیشتر از هر زمان دیگری نیاز خواهد شد.

اینها دلایل من برای عدم از دست دادن نانی بود. آزاد باشید و آزادانه مخالفتها و یا دیدگاههای خودتون رو در بخش نظرات بیان کنید:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 41,498
  • بازدید سال : 212,692
  • بازدید کلی : 3,837,857
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30