loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/11/05 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

قحرمان قلته غحرمان درصطهشکلک
پاسخ : ای بابا!هواثم نبود.معزرط میخوام!
پاسخ : باظ حم صوطی...شکلک شکلک
پاسخ : ما بیصوادیم دیگه! شکلک
پاسخ : بی ثواد درصطه عظیظشکلک
پاسخ : اظیظ درصطه شکلک
پاسخ : به داش شحابشکلک
پاسخ : فردا طو پسط والپیپر...شکلک

عین داثطان عِدامه دارد...
پاسخ : اااوووف !!!شکلک
اصلا اینجا رو نمیشه خوند دیگهشکلک
آقا محمدرضاااااااا... این دیگه چه بازی ایی بود راه انداختین؟؟؟
اماخداییش من به غلط های تایپی گیر نمی دادم هااااا!
پاسخ : آقا محمد رضا ! حسودیتون شد ... فکر کردین تو لیست نیستین؟شکلک
نه برادر من ! شما همون سر صف بودین.. همون اولِ اولش !!! شکلک
دمتون گررررگشکلک
پاسخ : طبریک مهمد رزی

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/11/05 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

طبریک بالاخره یه باظیکن خوب خریدیم ایشالا رونی حم صریع طمدید کنه تا هال این چلصی بیشتر گرفطه بشه
زینب خانوم اینم یه متن خوب به خاطر این که بیکار نباشینشکلک
پاسخ : خصطه نباشی قحرمان! شکلک
پاسخ : یا خدا>>>شکلک چغدر قلت...درسط طایپ کنید دیگه...
پاسخ : ها؟ :o شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/11/05 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

به به به مبارکه
بالاخره یه هافبک اسپانیایی خریدیم و من هم به آرزوم رسیدم
امیدوارم موفق باشه
من میگم 7 رو به ماتا بدیم (البته با عذرخواهی از دوستان ) واقعا لیاقتش رو داره شکلک
پاسخ : حسام جان،چرا عذرخواهی...شکلک
پاسخ : هیچی آخه دیدم شما میگن 7 نه ولی من میگم 7 آره شکلک
پاسخ :
(شما میگن)؟؟؟زینب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانمشکلکشکلک
من کی گفتن، که شما میگین؟؟؟شکلک

آخرم حرف شما میشه...درون حد کارکنه...ماکه حسود نیستیمشکلک
پاسخ : مبارکه
هافبکای اسپانیایی هم خلاقن و هم تو لیگ برتر خوب جواب میدن ولی امیدوارم بیشتر از این بازیکنای اسپانیایی نگیریم که شکل بریتانیایی تیم حفظ شه. نظر شما محترمه
پاسخ : داش حمید انگار خودتم سوتی دادیا شکلک کامنتا ویرایش شده شکلک
پاسخ : نه داداششکلک شما خاطر جمع باش...فقط یه جمله اضاف کردم...بهههههله...
پاسخ : حسام : الان درستش می کنم شکلک
شما میگن هفت نه , ولی من میگم هفت آره شکلک
درست شد شکلک
پاسخ : آقا مچ همه تون گرفته شد... هنوووووووووووووز سوتی ها هستن... وااای.. دیگه چی بوده که ویرایشم شده!!شکلک
اقا حمید؟؟!! کار شماست؟ آخه شما بعد ویرایشم .... بلهشکلکشکلک
پاسخ : منکه به خودم اعتماد دارم...شما هرطور راحتین...
بعد ویرایش؟؟؟
پاسخ : در ضمن:اونکه سوتی میگیره،حواسش هست که درجا سوتی نده...حالا،بله...
پاسخ : آقا حسام ! پس شما هم تشریف ببرین تو صف ! کنار آقا شهاب:pشکلک
پاسخ : شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/11/05 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

Juan Mata for MUTV : "I'm delighted to join the best and the biggest club in the world. This is fantastic."
خوان ماتا در گفت و گو با کانال رسمی باشگاه: "من خوشحالم که به بهترین و بزرگترین باشگاه دنیا پیوستم. این فوق العادست.

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/05 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

آ خِیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییششکلک
پاسخ : -- شکلک شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/05 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

نگووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟شکلکشکلک
پاسخ : حدسم بود شکلک اون عکسی که گذاشتن فوتوشاپه

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/05 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

http://the-red-devils.blogfa.com/post/2975

نمیدونم سعیدجان...شکلک
من اونجا دیدم...
اما هنوزم به 9 امیدوارم...
چون تو سایت باشگاه ندیدم 7 رو...
آخه مگه شماره 7 شوخیه؟؟؟
مام که تعصب خاصی داریم بهش...
پاسخ : هنوزکه رسمی نیست خدارو شکر...
سایت باشگاه هم گالری کارینگتون رو گذاشته...اما شماره 7 توش نیست...
پس این سایت از کجا گذاشتش...از خودش؟؟؟
پاسخ : فکر کنم درست باشه

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/05 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

ماتا 7 رو میپوشهشکلک

ایشالا خیر باشه...

ازت راضی نیستم اگر قدرشو ندونیشکلک
پاسخ : خبر رسمیه؟
پاسخ : نه آقا!شایعه درست نکن! شکلک
پاسخ : منکه از خدامه شایعه باشهشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/05 و 18:04 دقیقه ارسال شده است

آخ جون...از هفته دیگه والپیپرهاشم میادشکلکشکلک
من هنوزهم معتقدم این یه نسبتی با رونی دارهشکلک
ممنون داش سعیدشکلک
پاسخ : والپیپراش که الان هم پره شکلک
خیلی شبیهشه انصافا شکلک
خواهش می کنم :x

این نظر توسط Matin در تاریخ 1392/11/05 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

حالا با این مصدومیتی که به کریک خورده باید سریع برن سراغ یه هافبک مرکزی خوب شکلک نه یکی مثل فلینی ها. البته فلینی خیلی خراب کرده ولی از کجا معلوم شاید در آینده بهتر شد
پاسخ : مصدوم نمی شد هم باید میرفتن شکلک
انصافا فلینی بازیکن بدی نبود ولی فعلا تو یونایتد جواب نداده


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,105
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,105
  • بازدید ماه : 42,580
  • بازدید سال : 213,774
  • بازدید کلی : 3,838,939
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30