loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 934 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (13)

آمار و سخنان بازی برابر یوکوهاما در تور پیش فصل

منبع: thebusbybabe.com

 

The Busby Babe United Yokohama
شوت (درچهارچوب)    
تعداد پاسهای سالم    
درصد پاسهای سالم    
مالکیت توپ    
تکلهای صحیح و موفق    
قطع توپها    
خطا    
کرنر    
آفساید    

 


آمار بازیکنان منچستریونایتد

 

راهنما: ترجمۀ آمار به ترتیب اینگونه است

saves: واکنش برای نجات دروازه

Goal Conceded: تعداد گل دریافت شده

35/39 passing (90%) :  پاس صحیح/کل پاس (درصد پاس صحیح

1/1 long balls :  توپ بلند سالم/کل توپهای بلند ارسالی

 tackle,  interception :  تکل، قطع توپ

11 clearances (5 effective) : دفع توپ (دفع توپهای کامل و مؤثر

shot blocked, 0 fouls :  شوتهای بلاک شده سمت چهارچوب، خطا

successful dribble:  دریبل موفق

fouls won: تعداد خطای انجام شده روی بازیکن

crosses: سانتر

chance created: تعداد موقعیتهایی که توسط (پاسهای) بازیکن خلق شده

************

 

 

 

 

 

 سخنان پس از بازی

 

 

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد زمان بازگشت رونی...) "ما و باشگاه گفته ایم که او فروشی نیست. و این موضع تغییر نکرده است. ما انتظار داریم که او در استوکهولم به ما ملحق شود. تا جایی که ما می دونیم وین بر خواهد گشت. او دویدن سبک رو آغاز کرده و اطلاعاتی که من از پزشکان گرفتم اینه که او وضعیتش رو به بهبوده. امیدوارم که این تاریخهای عنوان شده (توسط پزشکان) مطابق برنامه پیش برود."

(در مورد مصدومیتهای ولبک و فان پرسی...) "ما کمی نگرانی داریم. رابین در نیمۀ اول در رانش احساس درد داشت و ما نمی خواستیم ریسک کنیم و احتمال مصدومیت رو بالا ببریم. دنی ولبک هم در کشالۀ رانش احساس درد داشت و ما باید سلامت این بازیکنا رو در وهلۀ اول تضمین کنیم با توجه به بازیهای زیادی که در پیش داریم. ما وقتی هم که به انگلیس برگردیم، هنوز تا پیش از شروع فصل چند بازی داریم که انجام بدیم."


(در مورد دیگر مصدومیتها....) در مورد ریو ما فقط تصمیم گرفتیم بهش استراحت بدیم. من می خواستم که به جانی اونز و کریس اسمالینگ بازی بدم و برای همین به ریو استراحت دادیم. مایکل هم در کشالۀ رانش احساس درد داشت. کمی از بازی قبلی گرفته بود. اونقدری نیست که خیلی او رو دور از ترکیب نگه داریم. او فقط تمرین و بازی امشب رو از دست داد."
منبع

 

 

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد اینکه لینگارد به تیم اصلی نزدیک شده یا خیر...) "بله. بازی سختی برای بازیکنای جوون بود و با حضور ویلف، عدنان و جسی در ترکیب اولیه ما جوون ترین تیم ممکن رو به زمین فرستاده بودیم."

(در مورد عملکرد بازیکنان جوان...) "ما می خواستیم ببینیم که اونا چه طور کار میکنن و همه شون خوب کار کردن. بازی سختی براشون بد - یکی از بهترین زمینهایی که من تا حالا دیدم. من باز هم با چشم خودم یک ورزشگاه مملو از جمعیت و شگفت انگیز رو دیدم - از همین رو این تجربه برای بازیکنای جوون تجربه ای عالی محسوب میشه. من می خوام ببینم که اونا چطور کار  میکنن و می خوام بهشون فرصت بدم چون وقتی ما برگردیم انگلیس و بازیها جدی تر بشن، این فرصت دادنها سختتر میشه. این فرصت اوناست و اونا هم من رو ناامید نمی کنن. بازیکنای جوونمون خوب کار میکنن."

(در مورد موقعیتهای گلزنی تیم و شکست...) "ویلف پاس گل اول رو داد و یک موقعیت خوب دیگه رو برای جانی اونز خلق کرد که می شد بازی رو 3-1 کنیم ولی او توپ رو به بالای دروازه زد. او واقعا نشونه های خوبی رو به نمایش گذاشته ولی ما به کار کردن روی او ادامه می دیم. او داره جا می افته، درست مثل من، و داره با همه آشنا میشه ولی فعلا که داره خوب کار میکنه. من از گلهایی که خوردیم ناراحتم. ما فرصتهای زیادی داشتیم تا کار بازی رو یکسره کنیم. وقتی که ما 2-1 جلو بودیم، یک موقعیت عالی داشتیم و بعد اون هم موقعیتهای دیگه ای داشتیم، که ازشون استفاده نکردیم. ولی حریف تیم خوبی بود و خوب بازی کرد." منبع

نمرات بازیکنان از سایت  Thebusbyway



 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/05/03 و 1:41 دقیقه ارسال شده است

باور کردی یا قسم بخورم

وای اسم خوردن اومد دلم غش کرد برم ی چیزی بخورم شکلک
پاسخ : شکلک
نه باور کردم منم پسر برم یه چی بخورم شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/05/03 و 1:40 دقیقه ارسال شده است

روزی چقدر آپ میکنی والابوخودا

مرسی شهاب منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود بااااوووور کن

باوز کن منم اندازه ی شما بهتون دل بستم مث ی پسر خوبی برام ممممرررسی شهاب
پاسخ : ای بابا حسابی شرمنده میکنین که خدا ایشالا بچه های گلتون رو براتون حفظ کنه ما کی باشیم بابا ایشالا که همیشه سایه تون باشه و ما هم کنار حضور شادتون از شادی شما و دوستای بلاگتون استفاده کنیم

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/05/02 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

وای اصلا یادم نبود بازی داریم
آمار مصدومین هم خیلی بالاست نباید اینقدر باشه
دمت گرم داش شهاب خیلی زحمت کشیدی خدایی دلم برای مثاحبه بعد بازی تنگ شده بود شکلک
پاسخ : دم شما هم گرم داش حسام گل خودم هم حسابی دلم تنگ شده بود شکلک شکلک
دیشب مخصوصا حسابی یاد فرگی کردم شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/05/02 و 2:33 دقیقه ارسال شده است

عازم یک سفـــرم
سفری دور به جایی نزدیــــک
سفری از خود من به خـــودم
مدتی است نگاهم به تماشای خداســت
و امیـدم به خداوندی اوســـت…
پاسخ : به به سفری از خودم به خودم ایشالا بهترین سفره این سفر مرسی...

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/05/02 و 2:33 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب هنگامه وارد میشود والابوخوداشکلکشکلک
پاسخ : به به سلام هنگامه خانوم خیلی خوش اومدین جاتون خیلی خالی بود والا بوخودا شکلک

این نظر توسط afshin در تاریخ 1392/05/02 و 2:18 دقیقه ارسال شده است

من که حوشحال شدم از این باخت.ایشاا...بازی های بعدی رو هم ببازیم این گلیزرهای دوستداشتنی و کادر فنی ضعفا رو بیشتر ببینن بخصوص هافبک ودفاع چپ(اورا تو دفاع ضعیفه)اگه قراره بازیکن بگیرن بجنبن اگرنه هم ضعفا رو برطرف کنن
پاسخ : دقیقا حرفت درسته افشین جان

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/05/02 و 2:08 دقیقه ارسال شده است

منم واقعا نگران شدم هم تو هافبک وسط هم دفاع.هافبکمون که یه روز فقط کریک نبود خیلی داغون بودن عدنان اندرسون کلورلی همشون بد بودن
پاسخ : ایشالا که تا یه ماه دیگه با شروع فصل همه چی رو به راه میشه شروع واقعا سختی داریم فرصت زیاد نمونده

این نظر توسط Mohammad` در تاریخ 1392/05/01 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

هایلایتارو نگا کردم
جفت گلامون شانسی بود
ولی واقعا دیگه خیلی نگران دفاعم، اورا حتی زحمت نداد به توپ نگا کنه! همینجوری مثله مجسمه وایساد تکون نخورد
هه جالبه حالا بعضیا تازه می گن ما بوتنرو داریم!شکلک بینز رو لازم نداریم!
پاسخ : بینز به نظرم به کارمون میاد...البته باز هم با وجود فردیناند و ویدیچ توی دفاع این فصل روهم میشه سر کرد خیلی جای نگرانی نیست توجه کن که دیروز هیچ کدوم نبودن...

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/05/01 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب
بد شد امسال قرعمون
اولین فصل مویزه و کارش خیلی سخته با این هافبکا
خداکنه یکی بیاد
خیلی عجیبه وضع والنسیا و چیچا
نانی هم حیفشکلک
پاسخ : خواهش میکنم داش محمد شکلک
والنسیا و چیچا شاید چون راهشون دوره استراحت بیشتری دارن ولی با این اوضاع فصل بعد شکلک
نانی واقعا حیف شد

این نظر توسط ali-s در تاریخ 1392/05/01 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

سلام دستت درد نکنه داش شهاب شکلک
کم پیدایی؟ شکلک
پاسخ : سلام داش علی شرمنده والا فکر نکنم دو ماهی تو آکادمی بتونم پیشتون باشم بعدا میام خدمتتون ایشالا شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 743
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 743
  • بازدید ماه : 42,218
  • بازدید سال : 213,412
  • بازدید کلی : 3,838,577
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30