loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 705 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (14)

لطفا تیترهای مورد نظر خود را (غیر مقاله ها!) درخواست کنید تا ترجمه شوند.

-Sky Sports Hayley tells of her Manchester United legend dad’s fight against... Manchester Evening News 1
-هایلی مک کوئین، مجری اسکای اسپورتس و دختر اسطورۀ منچستر یونایتد، گوردون مک کوئین در مسابقۀ دوی خیریه ای که عوایدش برای بیماران سرطانی استفاده می شود و در اولدترافورد بین 1500 زن برگزار می شود شرکت خواهد کرد. لازم به ذکر است که هایلی یک دلیل شخصی برای شرکت در مسابقه دارد و آن هم سالها نبرد پدرش با این بیماری بود. عکس هایلی
-
-Cleverley enjoys the winning feeling with United Manchester Evening News 2
-تام کلورلی و لذت از حس پیروزی با یونایتد
-
-Tom Cleverley welcomes competition Sports Mole 3
-کلورلی و استقبال از رقابت برای جایگاهش در ترکیب یونایتد
-
-Manchester United given midfielder boost The Peoples Person 4
-

خبر خوب برای یونایتد و خط هافبکش. درن فلچر در گفتگو با رادیو بی بی سی تأیید کرد که بازگشتش به میادین، خیلی پس از آغاز فصل بعد نخواهد بود: "امیدوارم بازگشتم خیلی با آغاز فصل جدید فاصله نداشته باشه. من پنج سالی هست این مشکل رو داشتم و سه سال اخیر در کنترلش به مشکل برخوردم. این مشکل تأثیر بزرگی در زندگی روزمرۀ من گذاشته بود، سوای از بازی کردن فوتبال. داروها جواب نمی دادن ولی اگر من می خواستم آیندۀ خوبی در زندگیم داشته باشم، نه فقط در فوتبال بلکه در زندگی شخصی، عمل جراحی تنها راه حل بود."

به زعم همگان فصل 2008/09 بهترین فصل فلچر در یونایتد بوده است و در حالیست که آن فصل هم او با این بیماری دست و پنجه نرم میکرده است! فلچر از شرایط راضی است و ادامه می دهد: "همه چی خوب پیش میره. من هنوز تحت نظر تیم پزشکی هستم و جراحم مراقب من هست. همه چیزتا کنون مطابق نقشه پیش رفته و خیلی از هدفم دور نیستم. من تمرینات و نرمشهام رو شخصی انجام میدم. من هنوز مجوز حضور در تمرینات فوتبال رو کسب نکردم ولی خودم شخصی میدوم و فعالیتهای فیزیکی رو انجام میدم و خیلی احساس خوبی دارم."

"امیدوارم در هفته های آتی بتونم چراغ سبز برای بازگشت به فوتبال رو بگیرم که خیلی عالی خواهد بود." منبع

-
-Manchester United prepare £15m France midfielder bid Give Me Sport 5
-طبق ادعای میرر، یونایتد در حال آماده سازی پیشنهادی 15 میلیون پوندی برای جذب یوهان کابای هافبک فرانسوی نیوکاسل است.
-
-United consider reverting to old badge Manchester Evening News 6

ادوودواردز به احتمال بازگشت یونایتد به آرم سابقش در پانزده سال قبل اشاره کرد. 15 سال قبل و در سال 1998، به طرز بحث برانگیزی کلمۀ Football club یا باشگاه فوتبال از آرم منچستر یونایتد حذف شد و فقط نام منچستر یونایتد روی آن باقی ماند. ولی اکنون وودواردز در گفتگو با روزنامۀ ساندی می گوید: "من از اون تغییر آرم خوشم نیومد! جوئل گلیزر (یکی از مالکین) هم خوشش نیومده! ما درباره ش فکر خواهیم کرد. ما یک باشگاه فوتبال هستیم، نه یک ادارۀ تجاری. من این رو برای اعضا توضیح دادم که ما یک باشگاه با قدمت 135 ساله هستیم و این چیزیه که باید به یاد داشته باشیم. ما یک باشگاه فوتبال هستیم، یک باشگاه با تأکید روی قدمت و اعتبارش."

"اگرچه این فعالیتهای تجرایه که باعث میشه پول لازم برای خرید بازیکنا در اینجا فراهم بشه و ما باید هر دوی این مقوله ها رو پشتیبانی کنیم. ما باید تضمین بدیم که هر دوی این جنبه های باشگاه در کنار هم وجود دارن ولی نباید اجازه بدیم هیچ کدوم روی اون یکی تأثیر بذاره و بینشون تعادل برقرار کنیم."

وودواردز در مورد شایعات علاقۀ گلیزرها به فروش باشگاه به قطریها هم این شایعه را رد میکند و میگوید: "اونا مدت زیادیه مالکین باشگاهن. اونا اول باشگاه رو حدود 8 سال قبل خریدن و برای سالهای زیاد هم این شرایط تغییر نخواهد کرد."

-
-Brave or just plain stupid?! Manchester United fan has shirt ripped off... Daily Mail 7
-یک هوادار یونایتد در مالزی با پیراهن یونایتد رفته بازی پیش فصل چلسی وسط هواداراش نشسته و مالاییهای طرفدار چلسی پیرهنش رو درآوردن (البته کلا جنبۀ شوخی داشته قضیه دیلی میل تیتر زده)
-
-Man Utd’s Wayne Rooney hungry for more titles, says Tom Cleverley The Sport Review 8
-تمجید کلورلی از اشتیاق کهنه کاران یونایتد من جمله رونی، گیگز و فردیناند برای کسب جامهای بیشتر
-
-Ipswich Town keen on Manchester United defender? Sports Mole 9
-طبق ادعای روزنامۀ پیپل، ایپسوئیچ تاون مایل به جذب اسکات ووتون، مدافع 21 سالۀ یونایتد است.
-
Report: Ryan Giggs to mentor Wilfried Zaha Sports Mole 10
-میرر گزارش میدهد که گیگز استاد ویلفرد زاها خواهد شد و دیوید مویز به زاها دستور داده که در رختکن و تمرینات سایه به سایۀ گیگز حرکت کند و از او درسهایی بیاموزد!
-
-VIDEO: Wilfried Zaha’s Performance vs The A-League All Stars The Busby Way 11
-ویدئوی نمایش زاها برابر ستارگان تایلند
-
-How Gareth Bale could fit into David Moyes’ plans RedMancunian 12
-مقاله - چگونه گرت بیل میتواند در تاکتیکهای مویز جای بگیرد.
-
-David Beckham and Sir Alex Ferguson to be immortalised in The Beano... Manchester Evening News 13
-در 75 مین سالگرد کتاب کمدی و طنز The Beano، سرالکس فرگوسن و دیوید بکام و سشوار معروف فرگی هم همراه Dennis the Menace شخصیت این مجله در کاریکاتورهایش حضور خواهند داشت! عکس یک صحنه
-
-Player Ratings: A-League All Stars 1-5 Manchester United The Peoples Person 14
-نمرات بازیکنان برابر ستارگان استرالیا: زاها کلورلی ولبک 8 و جسی لینگارد 9
-
-United set to loan Zaha in January Telegraph.co.uk 15
-تلگراف اشاره کرده یونایتد زاها را تا ژانویه حفظ خواهد کرد و در ژانویه وی را قرض خواهد داد.
-
-Report: Chelsea to increase Wayne Rooney bid Sports Mole 16
-تلگراف همچنین گزارش میدهد که چلسی پیشنهادی برای رونی خواهد داد که به اضافۀ آپشنهای اضافه میتواند تا 40 میلیون پوند ارزش داشته باشد.
-
-Life is rather different for Wayne's brother John Rooney Daily and Sunday Express 17
-سرمربی باری، تیم جدید جان رونی، برادر کوچکتر وین رونی اشاره کرده است که جان پسری سر به زیر است و اینگونه نیست که مثلا قلدر باشد و بگوید "برادر من وین رونیه!"....
-
- 18
-40 دقیقه
-

 راهنما:

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/04/31 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

سلام...
زاها باز قراره برهشکلک؟؟؟؟؟؟؟
فکر میکنم برگردوندن آرم باشگاه کار درستی باشه...
باریک هایلی خانمشکلکشکلک

مرسی شهاب جان...شکلک
پاسخ : خواهش میشه داش حمید شکلک
در کل خیلی مسئلۀ مهمی نیست این آرم باشگاه سالها دستخوش تغییر بوده مهم اسم منچستر یونایتده! نباید روی شکل آرم خیلی گیر بدن...

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/04/31 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

babak jan shokhi mifarmayn shoma bezar dadaشکلک
پاسخ : آره.شوخی بود.بچه ها از این عکس ها استقبال میکنن.شکلک
اصلا پیشنهادش کار خودم بود.به شهاب گفته بودم هر موقع میخوای بازدید هات بیشتر بشه عکس بازیکن ها و زن هاشون رو بذار مثلا.شکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/04/31 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

لوگوی قبلی باشگاه چه شکلی بوده؟
فلچرم آخه والا دیگه مثله سابق نمیشه و حتی اگرم بشه امکان مصدومیت دوبارش هست!
پاسخ : http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/d1/Manchester_United_Badge_1973-1998.png

این نظر توسط Milad007 در تاریخ 1392/04/31 و 3:49 دقیقه ارسال شده است

شکلکتام عشق منه!
دمش گرم خیلی خوب بود! یاد بازیای اول فصل پیش افتادم همین روندو ادامه بده فابرگاس رو بخریم باید بشونیم رو نیمکت ذخیره تام شکلک
به نظر من هافبک دفاعی بیشتر به دردمون میخوره تا هافبک وسط!
استروتمن خوب بود که پرید شکلک
پاسخ : اتفاقا گالیانی هم میگفت اشتروتمن رو روم مفت خریده!
تام هم من عقیده دارم مثل کریک یهو از یه فصل خاصی به قول معروف میشه breakthrough seasonش ولی هنوز اون فصل نرسیده شکلک
اون مصدومیتی که اون دیویس عوضی بازی با بولتون بهش زد سرعتش رو گرفت..

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/04/31 و 2:10 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب خسته نباشی شکلک کارا رله شد ایشالا؟
این شهاب هر وقت میبینه نظرات و بازدید پست کم شده ،سریع برگ برنده رو که اینبار همون خانوم هایلی میباشن رو رو میکنه و اونجاست که به قول بچه ها :
ا.. ا.. یا هایلی ! شکلکشکلکشکلک
من هم که تو 17 تا خبر فقط در مورد همون نظر میدم ! شکلک
مرسی داداش شکلک
پاسخ : سلام داش امید گل شکلک
اون کار پروژه ردیف بود اما هنوز کارا خیلیش مونده شکلک
خوب بابا خدایی دختر خوبیه دیگه برا باباش داره کار خیر و باقیات صالحات انجام میده شکلک
آقا بچه ها باید از دید مثبت ببینن... انصافی حرکت قشنگیه...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/04/31 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

حالا حق ميدي به اين پدر دنيا ديدهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بچه هات رو بفرست با بچه های من برن قهرمان شن تو لیگ ای پدر دنیا دیده شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1392/04/31 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

نميري بابك واقعا باحال بود
شهاب راستش رو بگو چرا عكس رو گذاشتي شکلکشکلک
پاسخ : شهاب هر وقت میبینی بازدید پستش کمه از این کارها میکنه.شکلک
ولی توی این عکس یه مقدار وحشتناکه.ممکنه بعضی ها فرار کنن.شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/04/30 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

فلچر برگرده عالی میشه.هم بازیش خوبه,هم با تجربه ست,هم غیرت داره.
شهاب هدفت از گذاشتن عکس هایلی چیه؟میخوای بازدید و نظرات پستت بالا بره؟شکلک
پاسخ : عکسش رو نمی ذاشتم حق مطلب ادا نمی شد شکلک
خدایی میشد؟! شکلک
پاسخ : نه دیگه ادا نمیشد.شکلک اصلا اصلش این عکسه.باقیش حاشیه ست.شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/04/30 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

فلچر خيلي خوبه...تام چرا پيشرفت نميكنه پس من خيلي بهش اميد داشتم پيشرفتو بايد از جونز ياد بگيرن...
پاسخ : مثل این باباها حرف می زنی آدم فکر میکنه الآن می خوای کمربند رو وا کنی بیفتی به جون تام که تو چرا پیشرفت نمی کنی بچه من این همه کار میکنم میریزم تو شیکم توی نره خر شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1392/04/30 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

سلام.....
نمیدونم چرا همش این روزنامه ها دارن قضیه ی انتقال قرضیه زاها رو کطرح میکنن....خیلی بهش امید دارم یعنی من تو وینگرای فعلی فکر میکنم زاها از همشون سرتره شایدم اشتباه کنم؟؟؟
با این چیزایی که اینا میگن آدم دل سرد میشه.... شکلک
فلچر رو خیلی دوست دارم اما باید قبول کنیم دیگه اون بازیکن همیشگی نخواهد شد و خرید تو پست هافبک بازهم الزامیه....امیدوارم مویس از خرید هافبک منصرف نشه چون همین بلا سرمون تو این سه ، چهار سال اخیر افتاده و به امید فلچر و اندرسون و کلورلی هافبک نخریدیم....
.
کاشکی امسال زاها و عدنان فیکس باشن شاید برای عدنان خیلی زود باشه اما من کلا ازش خوشم میاد..
شکلک
پاسخ : سلام زانیار جان شکلک
این تلگراف الکی گفته خیلی هم جدی نیست!خبری که توش نقل قولی از کسی نباشه مزخرفه معمولا!
فلچر خوب هیچ چی که نداشته باشه واقعا غیرت داره... مطمئنم حاضره از جونش برای باشگاه مایه بذاره... هیچ وقت نمایشش توی باخت 6-1 جلوی سیتی یادم نمی ره کل تیم من جمله همین حضرت رونی ول کرده بودن و ما فرت و فورت گل می خوردیم واقعا تنها کسی که مردونه هنوز امید داشت و بازی میکرد درن بود...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 589
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,554
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,554
  • بازدید ماه : 44,029
  • بازدید سال : 215,223
  • بازدید کلی : 3,840,388
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30