loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 933 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (32)

ویدئوی پنج هافبکی که اسکولز آنها را می ستاید و بازیشان را می پسندد. با حجم 17 مگا از سایت باشگاه با فرمت mp4 دانلود کنید. اما اسکولز دربارۀ هرکدام از این پنج هافبک چه می گوید؟

برایان رابسون - "من در سنین بزرگ شدنم عاشق تماشای او بودم. او توانایی دفاع کردن و دفع توپ با سر رو داشت، بعدش می رفت سمت دیگۀ زمین و گلزنی میکرد! او همۀ تواناییها را داشت و قادر بود هر کاری رو که یک هافبک لازمه رو انجام بده."

پاتریک ویرا - "او ذاتا مثل روی کین بود، یک رهبر عالی دیگه و بازیکنی که قادر بود هر کاری بکنه. البته واضحه که نه کاملا به خوبی روی! ولی او هافبکی تاپ بود بازی برابرش سخت بود. جثۀ بزرگ، نیرومند و ورزشکارانه و البته دراز ترین لنگهای دنیا رو داشت!"

روی کین - "برخی از مردم فقط به جسارت و خشونت و عزم قویش و اینکه چطور تیم رو رهبری میکرد فکر میکنن، ولی علاوه بر اینها او تواناییهای باورنکردنی هم داشت، به عنوان مثال پاسهای رو به جلوی او. همچنین توانایی گل زنی هم داشت."

آنرس اینیستا - "تماشای بازی هردوی اینیستا و ژاوی لذت بخشه - ولی بازی کردن برابرشون نه! بین ین دو شاید توانایی اینیستا در عبور از حریفان کمی بهتر باشه."

ژاوی - "او هم بازیکنی مشابه با اینیستا هست، ولی ژاوی با یک و دو هاش بهتر بازی رو کنترل می کنه." منبع

تیترهای امروز:

  • سرالکس فرگوسن دیشب با حضور در نشست خبری پس از فینال لیگ قهرمانان، جایزۀ بهترین بازیکن زمین را به آرین روبن اهدا کرد و به طعنه گفت این اولین شغل من پس از بازنشستگی است! روبن هم در پاسخ به تمجید از فرگی پرداخته و گفته مایۀ شرم است که چنین تمرین دهنده و مربی با کلاس جهانی فوتبال را ترک میکند. عکس فیلم اهدا جایزه از سایت گل در منبع
  • اسپورتویتنس و تیاگو آلکانتارا - دیروز روزنامۀ موندو، رئال مادرید را هم در جمع مشتریهای تیاگو نام برده است! البته همچنان منچستر یونایتد را در صدر تیمهایی که "درحال حاضر برای جذب تیاگو اقدام کرده اند" قرار میدهند. منبع
  • ساندی اکسپرس مدعی است که فابرگاس می تواند به فکر بازگشت به لیگ برتر باشد و در این بین، چالشی جدید و پیوستن به هم تیمی سابقش، رابین فن پرسی در اولدترافورد را احیانا ترجیح بدهد! و شایعۀ انتقال 25 میلیون پوندی فابرگاس به یونایتد از هیچ و پوچ و فقط از حدسیات یک روزنامۀ سخیف متولد شد! منبع
  • در آستانۀ بازی اسطوره های رئال و یونایتد، شرینگام، یاپ استام و رونی جانسون (مدافع نروژی) از خاطرات سه گانۀ سال 1999 با سایت باشگاه صحبت کرده اند. از اینجا بخوانید. منبع
  • سان مدعی است که بارسا علاقمند به جذب عدنان یانوزِی است. از اینجا بخوانید. منبع
  • زین الدین زیدان که سال قبل پیرامون شایعات اختلاف با خوزه مورینیو باشگاه را ترک کرده بود، انتظار می رود دوباره مدیر ورزشی رئال شود و به یونایتد و PSG هشدار داد که رونالدو را فراموش کنند، او در رئال خوشحال است و بازیکنی بسیار مهم برای باشگاه است و فصل بعد به باشگاه دیگری ملحق نخواهد شد! منبع
  • مت هوملز هم در توتومرکاتو تأیید کرده است که می دانند لواندوفسکی می خواهد دورتموند را ترک کند (خسته نباشی!) منبع

فرآیند ترجمه:35 دقیقه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/03/06 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

اگه منظورتون به لبه هاشه که هلالی شده , قبلا هم بود فقط من خودمو راحت کردمو گفتم مستطیل !!:



منظورم از تبلیغات هم همین مستطیل گوشه هست که حاشیه رو اشغال میکنه!!
منظورم به اون بود!
اونو که حذف میکنم چون فقط خود سایت هست که خودنمایی میکنه و ازطرفی همینطور تصویر زمینه واضح میشه خیلی زیباتره!

باز هم میگم البته از نظر من!
انشاالله بقیه هم این تغییرات رو بپسندن!
موفق و موید باشین
پاسخ : همون منظورم همونه شکلک
من فکر کردم برا شما هم مستطیل نشون میده شکلک
آخه با اکسپلورر اون هلالیها نمایش داده نمی شه همه ش گوشه داره شکلک
اون تبلیغ رو هم میشه حذفش کرد شکلک
ولی سالی 20 هزار تومن باید پول بریزیم به حساب صاحاب رزبلاگ ارزش نداره شکلک
خیلی ممنون از زحمتای امروزتون
صد در صد تغییرات مثبت بود و کسی که توجه کنه می پسنده شکلک
ولی مسئله اینجاست که معمولا برای اکثریت خود قالب مهم نیست و فقط برای خوندن خبر میان... ولی من همیشه مشکلم این بوده که قالب برای کسایی که زیبایی ظاهری سایت هم براشون مهمه تنظیم بشه که امروز شما خیلی کمک کردین ممنون شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/03/06 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم
من از شما ممنونم

اما من من اغلب از اپرا استفاده میکنم
و با گوگل کروم هم بعضی سایتا رو میرم
نمیدونسم انقد میتونه متفاوت باشه!

باز هم تشکر
پاسخ : خوب مثل اینکه اشتباه از من بود شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/03/06 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

عاااااالیه!
خیلی خوب شده!
رنگ صورتی مربوط به حاشیه سمت چپ رو میگم!
همون مستطیل ها!
مثلا تو قسمت لینک های مفید!

ولی کلا الان دیگه خیلی خوب شده! البته از نظر من!!


وقتی تبلیغات رو حذف میکنم و ضربدر رو میزنم که دیگه حرف نداره!
خیلی خوشگل و شکیل میشه!
نه شلوغه ! نه ...

ممنووون
پاسخ : اون تبلیغات دایمی نیست ماهی 7 روز معمولا میذارم که بچه ها وب بقیه رو هم سر بزنن.
اون صورتیه رو فعلا تبدیل به زرد کردم تو اون قسمت لینکا... اگه لازم بود بگید همه رو زرد کنم...
راستی اینجور که من فهمیدم با اینترنت اکسپلورر سایت رو میبینید...متأسفانه قالب اینجا رو چون خودم دستکاری کردم، با اکسپلورر خیلی خوب اجرا نمیشه.... البته که باز هم خوبه ولی با موزیلا یا گوگل کروم یا حتی IE10 ورژن 10 اکسپلورر یه ذره قشنگتره چون حاشیۀ بعضی قستمها گرده شکلک
------------
باز هم خیلی خیلی ممنون از وقتی که گذاشتین

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/03/06 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

نه نه !
اگه رنگ مربوط به آرشیو رو تغییر ندین زیاد مهم نیست !
یعنی اگه به چشم بیاد اشکال نداره چون بخش مهمی از سایت هست!
اما اگه لازم دیدین رنگ مربوط به لینک ها رو ملایم تر کنین و تغییر بدین!

میخواسم بگم رنگ سبز گوشه , هنوز هم به چشم میاد ولی خب باز هم چون مربوط به بخش مهمی هست و باید جلب توجه کنه زیاد مهم نیست!
و شاید لازم باشه

ممنون
پاسخ : خیلی ممنون از نظراتتون
اون رنگ سبز رو درست کردم خوب شد؟! شکلک
رنگ مربوط به لینک کدوم منظورتونه؟ همون رنگ صورتی که حاشیۀ گرد داره؟

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/03/06 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی خیلی خوب شده!
دستتون درد نکنه
ممنون

....

حالا به نظرتون اگه اون رنگهای صورتی بغل یعنی سمت چپ هم اگه ملایم تر و کم رنگ تر بشه بهتر نیست؟؟

اینطوری فقط قرمز به چشم میاد و اون صورتی هم جلب توجه نمیکنه!

منظورم رنگ صورتی مربوط به بخش آرشیو و .. هست

خیلی ممنون که اهمیت میدین و ترتیب اثر دادین
موفق و شاد باشین

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/03/06 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

تصویر زمینه رو به هیچ وجه تغییر ندین
خیلی خاصه!
اولش میخواسم بگم عکس اسطوره ها رو خودتون کنار هم بچینین و بذارین واسه تصویر زمینه , تا از حاشیه مشخص شه اما دیدم خیلی کلیشه های و تکراریه
اما این تصویر خیلی ناب و جدیده!
پس بذارین باشه

با آرزوی موفقیت برای شما
امیدوارم همین طور عالی و خوب همواره پیش برین
پاسخ : خواهش میکنم لطف دارین باز هم خیلی خیلی خیلی ممنون از پیشنهاداتون و ممنون که وقت گذاشتین
من همیشه دوست داشتم بقیه هم نظرشون رو در مورد کلیات قالب بگن جاهایی که میشه رو درست کنم... خیلی متشکرم شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/03/06 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

راستش نمیدونم!
شاید هم بهتر نشه!

این رنگ وقتی میری به سمت پایین که دیگ هیچ مطلبی نداره و سمت چپ خالی میشه خیلی به تندی میزنه!
شاید قرمز بدترش کنه!
خودتون چک کنین اگه بهتر شد بذارین

شرمنده
پاسخ : دشمنتون شرمنده من رنگش رو یه خورده عوض کردم... چه جوریه بهتر شد یا همون قبلی بهتره؟

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/03/06 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

عالی شد!
فقط فکر کنم حالا اگه یک کار دیگه هم بکنین عالی تر میشه!
این رنگ وسط که بالای تصویر حاشیه قرار گرفته و مطالب روش گنجونده شده!
منظورم رنکگ حاشیه مطالب هست , به نارنجی میزنه! اینو بکنیدش قرمز
فکر کنم بهتر میشه!
منچستری هم میشه

باز هم عذر میخوام
پاسخ : خواهش میکنم یک دنیا ممنون از پیشنهاداتون...
یه خورده تیره تر کردم رنگ اون قسمت رو شکلک
که به قول شما تند نباشه دیگه.. نمی دونم الآن بهتر شده یا نه... به نظرتون بهتر شده یا همون قبلی خوبه؟

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/03/06 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

هنگامه منظورش اینه که وقتی که از خواب پا شدم و چشاتو دیدم انگار تمام دنیا واسه من شد !!....


.............
نمی دونم !
سایت هم خوشگله هم به شلوغی میزنه!
شایدم اگه رنگاش ملایم تر بود بهتر میشد
مث رنگ زردی که استفاده شده!
و یا اون تصویر زمینه ای که از حاشیه مشخصه , نمیشه رنگش ملایم تر باشه؟؟

تو قسمت سمت چپ از رنگهای سبز و ... که زیاد بارنگ سایت هم خونی نداره استفاده نشه!

ببخشید منو!
زیادی شاید ایراد میگیرم
پاسخ : منظور هنگامه خانم درسته حق باشماست من شوخی کردم شکلک
ولی خوب باز هم باید منظور چشمای بسته باشه شکلک
حرف من نقض نشد الآن شکلک
ولی در کل شوخی بود درسته...
--------
اول اینکه دستتون درد نکنه خیلی خوبه هرچی ایرادا بیشتر گفته بشه خوب من بهتر میتونم درستشون کنم.... الآن رنگ زرد رو کم رنگ تر کردم... باز اگه لازمه بگید که کمرنگتر بشه...
درباره اون قسمت سبز هم حجمش رو کمتر کردم... ولی خوب باید یه جوری بالاخره خروجی رو با قرمز نشون بدم ورودی رو با سبز شکلک
-------
در مورد عکس پس زمینه هم خیلی دنبال یه عکس خوب گشتیم... ولی کلا یه سری نظرمون این بود که این عکس هم یونایتدیه، هم شیک تره شکلک
حالا باز نمی دونم اگه عکس خوبی گیر اومد حتما عوض میکنم.. ولی اون عکس پس زمینه خیلی حساسه هر عکسی اون پشت به دل نمی شینه خیلی عکسا رو امتحان کردیم یه دوره

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/03/06 و 10:51 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب
این قسمت نقل و انتقالات عالیه
انشالله خبر های خوب خوب بذاری
پاسخ : سلام داش حسام شکلک
ایشالا
مخلصم داداش گل شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 715
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 715
  • بازدید ماه : 42,190
  • بازدید سال : 213,384
  • بازدید کلی : 3,838,549
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30