loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 920 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (14)

Sir Alex

 

امروز در اولدترافورد - نکات نشست خبری رییس - خبرنگارا با یک کیک و یک بطری مشروب (دو غذای مورد علاقۀ رییس)، به استقبالش رفته بودن!

اخبار مصدومین: "مشکلی از بابت مصدومیت ندارم. تعداد کمی تغییرات خواهیم داشت - شاید کمی از بازیکنای جوونتر بازی کنن. آندرس در دروازه خواهد ایستاد. من رافائل رو (محروم) در اختیار ندارم و باید فکری برای دفاع راست بکنم. من می خوام که جونز و اونز رو در مرکز دفاع به کار بگیرم - اونا میتونن آیندۀ (باشگاه) باشن. ریو و ویدیچ جایی روی نیمکت خواهند داشت!"

 در مورد آخرین بازی: "1500 بازی - این خارق العاده است. وست بروم عالی کار کرده تا اینجا. هر تیمی میخواد آخرین بازی خونگیش در فصل رو برنده باشه و البته که من خودمم بیشتر از بازی هفتۀ قبل به بردن این آخرین بازی علاقه دارم."

در مورد رسانه ها: "از پس رسانه های عصر مدرن بر اومدن دشواره. برخی مواقع من چیزهایی که شما می نویسید رو قبول ندارم ولی همیشه به این فکر کردم که شما تحت فشار کاری که دارید، کارتون دشواره. من هیچ وقت لجبازی و کینه ای با هیچ کسی نداشتم - این شیوۀ کار من نبوده. ممنونم بابت کلمات محبت آمیز و ممنونم بابت زمان خارق العاده ای که من اینجا سپری کردم - حتی با رسانه ها!"

در مورد اتفاقات هفتۀ اخیر: "من غرق در جو شده بودم و تحت تأثیر قرار گرفتم. یکشنبه باور نکردنی بود و همچنین رژۀ قهرمانی دوشنبه... من فکر میکردم که (هیجان) سال 99 نمی تونست بهتر ازش چیزی بیاد ولی این بار تعداد جمعیت در حاشیۀ خیابان خارق العاده بود. فکر کنم از سال 99 بهتر بود. من برای اولین بار در عمرم اون شب رو 10 ساعت خوابیدم! (از خستگی)."

در مورد بازنشستگی: "من به این فکر نکردم که زندگی چه شکلی میشه. من در حال حاضر به دنبال مشغله های دیگه ای هستم. من دوشنبه جلسۀ LMA (جلسۀ بهترین مربی از نظر مربیان لیگ) رو دارم و سه شنبه و چهارشنبه به نیومارکت (؟) خواهم رفت. و از 4 ژون برای مدت یک ماه به تعطیلات خواهم رفت. و سپس عمل جراحیم رو انجام خواهم داد، و پس از اون فصل آغاز میشه. اوضاعم خوب خواهد بود."

خلاصه کردن دوران حضورش در یونایتد: "در تمام طول 26 سال حضور من در یونایتد خاطرات سرجاشون هستن - تمامشون. از روزی که اینجا اومدم برام یک افتخار بود، تا روزی که اینجا رو ترک کردم، در تمامش احساس غرور میکنم. صرف اینجا بودن برای احساس غرور کردن کافی است." منبع

این کلیپ رو هم شهاب ز توی سایت امیر گذاشت. من ندیدم ولی گویا خیلی قشنگه! حجمش بالاست منم امروز وقت ندارم خودم دانلود کنم ولی هر کی حجم داشت دانلود کنه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/02/28 و 3:19 دقیقه ارسال شده است

لینک ویدئو not found شد شکلک
پاسخ : آره نمی دونم چرا انقدر زود پاک شد شکلک شکلک

این نظر توسط معین در تاریخ 1392/02/28 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

آقا میشه لینک این فیلمی رو که گذاشتی یک بررسی کنی صبح لینکش درست بود اشتباه کردم دانلود نکردم الان آمدم دان کنم دیدم خرابه. خواهشا یه کاریش بکن.
پاسخ : معین جان من خودم فیلمش رو دانلود نکردم نمی دونم چه شکلی بود اصلا شکلک
ولی یه کلیپ هفت دقیقه ای هست حدس می زنم همون باشه شکلک
اگه بیدار بودم فردا صبح دانلود میکنم رو مدیا فایر آپلودش میکنم شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/27 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

فرگی نگفت اگه 1500 رو ضربدر 90 و 120 بکنیم چی در میاد؟شکلک
پاسخ : مگه جالیزه! که چی در میاد؟! شکلک
هندونه در میاد شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/02/27 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب کلیپ رو دانلود کردم خیلی قشنگ بود اگه نگهش دارین بعد بازی یکشنبه نگاه کنین قشنگ اشکتونو در میاره البته بعید می دونم نیازی هم به این کلیپ باشه چون خود به خود اشکمون از رفتن رییس در میادشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام محمدرضا جون مرسی شکلک
به موقع دانلود کردی چون پاک شد خیلی زود شکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1392/02/27 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

مر30از شهاب غشکلک
و مرسی از شهاب زشکلک

و سلام به همه ی دوستان
پاسخ : سلام داش علی

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/02/27 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان.
رییس عزیز واست آرزوی موفقیت میکنیم.

راستی.شهاب جان اون کلیپ در مورد چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونی
پاسخ : از اسمش که معلومه در مورد سرالکسه! یادبود و تشکر از فرگیه! افراد مهمی تأییدش کردن شکلک
من جمله خود شهاب ز شکلک
باید قشنگ باشه شکلک
پاسخ : قضیه این شهاب ز و غ چیه داداش.
شهاب غ که خودتی.اونوقت اون یکی کیه؟؟؟اینجام میاد؟؟؟
پاسخ : داش حمید از نویسنده های سایت قدیم هست شهاب ز.... الآن هم بری تو صفحه کلیپها، همون کلیپ That's Why I Love Manchester United رو که کلیپ اوله نوشتم کار شهاب ز هست.
اینجا فکر نکنم... یادم نمی اد اومده باشه تا به حال شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/02/27 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

یعنی یانگ و فلچر هم مشکل ندارن؟شکلک
چه جالب سر الکس دقیقا بعد از 1500مین بازیش بازنشسته میشه- پس برنامه ریزی شده بود
شانس آوردی عکس کاگاوا و دوستش رو تو سایت نزاشتیشکلکشکلک
پاسخ : دیگه به نشستهای رییس عادت کردیم زبونش رو میفهمیم! منظورش مشکل جدیده هیچ وقت مصدومیتهایی که واضح بوده رو توی نشستها نمیگه. مثلا کلا اسکولز همیشه بیرون بود و فلچر ولی بارها فرگی گفته مشکلی نداریم. همیشه این مصدومین واضح رو از حرفاش حذف میکنه.
-------------
اتفاقا همون شبی که بازنشستگیش هم برملا نشده بود، دیلی میل همین 1500 رو بهونه کرده بود دیگه! اینجا داشتیم با بابک حساب میکردیم که 1500 ضربدر 90 و 120 چند میشه شکلک
دیدیم هیچی نشد!

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/02/27 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

سلام بر جرج غ چوخ ممنونشکلکشکلک
پاسخ : سلام بر سعید گرامی شکلک
دنیس لاو بزرگ شکلک
البته لاو نه از نوع Law ش بلکه از نوع Love ش شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/02/27 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

داش میلاد ما به دختر گیل چکار داریم باشه مال شهاب شکلک نوه های فرگی به ما بیشتر میخورن شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/02/27 و 14:49 دقیقه ارسال شده است

کلا این ارسنال از عقده ی رابین افتاده دنبال رونی.ولی اگه یه درصد رونی بره به ارسنال یه جورایی ما ضرر می کنیم
پاسخ : من فقط یه لحظه به زوج ویلشر و رونی توی آرسنال فکر میکنم چهارستون بدنم میلرزه شکلک شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 986
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 986
  • بازدید ماه : 42,461
  • بازدید سال : 213,655
  • بازدید کلی : 3,838,820
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30